Lokakuun lärvikuvaketju!

  • Viestiketjun aloittaja Tylsyyteenlääkettä
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kiitos =) Oon myös meikkitaiteilija, as you can see.
Ei vitsit hei..
Onnistuiskohan sellainen että tekisit mullekkin tuollaiset kulmakarvat,toivottavasti voisit tatskata ne mulle,on niin nätit! :)

Ja hei rahasta tietenkin,,tottakai maksaisin sulle ja ihan hyvin vielä,koska hyvästä lopputuloksesta kannattaa maksaa!

Olis häät tulossa ja kaikkea...
Noi kulmat sopii muutenkin hyvin sun kasvonpiirteisiin. Itsekkö tosiaankin noi teit?
 
Professional Griefer
[QUOTE="vieras";29081901]Ei vitsit hei..
Onnistuiskohan sellainen että tekisit mullekkin tuollaiset kulmakarvat,toivottavasti voisit tatskata ne mulle,on niin nätit! :)

Ja hei rahasta tietenkin,,tottakai maksaisin sulle ja ihan hyvin vielä,koska hyvästä lopputuloksesta kannattaa maksaa!

Olis häät tulossa ja kaikkea...
Noi kulmat sopii muutenkin hyvin sun kasvonpiirteisiin. Itsekkö tosiaankin noi teit?[/QUOTE]

Joo, kyllä mä voin kestopigmentoidakin. En oo koskaan kokeillu, mut ei voi olla sen vaikeempaa ku piirtäminen! Just häihin ois must saada vähän uutta lookkii, suostun mielelläni auttamaan =)
 
Professional Griefer
Noit tatskavehkeitähän voi ihan ostaa huutonetistäkin. Ei voi olla vaikeeta! :D rajattomat mahdollisuudet vaikka minkämuotoisiin kulmakarvoihin!
Joo, tai voin lainata myös kaverin liikkeestä konetta ja jotain käytettyy neulaa, jossei se raaski uutta antaa =)
Mahdollisuudet tosiaan on rajattomat, mutta vain kerran. Ellei kohta oo muodissa useat kulmakarvat kerralla.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja vitulla päähän;29082491:
Damn! Sä oot hotti! Kiva nimimerkki btw, kokemuksia käytöstä? :D
Ei tietenkään oo semmosia kokemuksia. Oon lähes päihteetön ihminen oikeesti. Alkoholia saatan ottaa silleen ei-humalahakuisesti.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";29082518]Hellarit juo muutenkaan mitään, korkeintaan omaa kusta. :( Menotkin niissä hellareiden kinkereissä sitä luokkaa että tervejärkinen häipyy sieltä hyvin vikkelään pois.[/QUOTE]

No ei ne menot niin värikkäitä ole, kuin selvästi luulet. Esimerkiksi toi juomapuoli ei ole ihan sellainen kuin kuvittelet.
 

Yhteistyössä