Kävin oikein ostamassa uudet vaatteet..
Toivotaan nyt että Eemi suostuu jäämään hoitoon, ja että olisi kivaa.
Jännittää ihan kauheena, sitä on tullut niin mökkihöperöksi kun ei ikinä missään käy.
Tuosta
juoruamisesta..muistan ikäni kun esikoinen oli vasta syntynyt, oli varmaan ikää hällä pari kuukautta. Mun äiti soitti yhtenä päivänä ja kysyi että onko joku hätänä, kun mut oli nähty illalla hirveessä humalassa kaupungilla jonkun miehen kanssa..ja siis siellä kaupungilla missä mun äiti asuu, jossa asuin ennen, n. 60km täältä meiltä..
No, en ollut tosiaan siellä ollut, olin ollut ihan kotona vauvan kanssa..Ihan nauratti että joku oli oikeen mun äitille ilmoittanut että minä kännissä siellä heilun..huh huh.
Ja on se täällä isossakin kaupungissa, täällä muodostuu sellaiset elinpiirit, kun on nuo koulut ja päiväkodit yms..sitä törmäilee koko ajan samoihin ihmisiin ja vanhempiin, on samat lähialueen palvelut tms..on täälläkin sellaisia juorukelloja ja kyttääjiä että voi hyvää päivää..Joskus oikeen miettii että miten ihmiset jaksaa ja ehtiikin paneutua niin muiden juttuihin.
Siis toki itsekin syyllistyn juoruamiseen ajoittain,myönnetään. Mutta on mulla kuitenkin muutakin onneksi elämässä, en ole mitenkään keskittynyt kyttäämään naapurein tekemisiä

Ainakaan vielä, katsotaan sitten eläkkeellä
Eemiä koitan samalla päiväunille, miten onkin taas noin sitkeässä!! Höpisee ja pyörii tuolla sängyssään, ai tajua että nyt unille että äiti pääsee sovittelemaan uusia vaatteita
Täytyykin koittaa laittaa jossain vaiheessa kuvaa niistä, kun saan kameran akun ladatuksi..