Lokakuun herhiläiset, vko 34

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Johan täällä on hyvät jutut :laugh: :laugh: isäntä varmaan ihmettelee että mitä täällä hihitän :whistle:

Ei vaiskaan varmaan edes huomaa, ollaan kaksin siis melkein kotona, kun isommat siellä äidillänsä ensi yön ja nyt tuolla näyttää kuorsaavan sohvalla :o kävin saunassakin yksin :o normisti kyllä yhdessä saunotaan ja nyt vielä ollaan näin rauhassa kotona siis saadaan olla :o Eipä meilläkään tarvi kattoa töllöä, kun isäntä nukkuu siinä sohvalla, näkyy meilläkin se 69 :laugh: paitti että en yleensä jaksaisi kyllä sitä toisten hääräämistä siihen aikaan alkaa katsomaan, näkyy jotenkin klo24 jälkeen tms.

Ja jee päästään huomenna katsomaan Mambaa minun isä tulee tänne kotimieheksi! Käytiin jo hakemassa liputkin, että tulee varmasti lähdettyä :whistle: :heart: Miettikää minä en ole yli vuoteen käynyt missään jotain pizzeriaa tai kauppaa lukuunottamatta.. tekee varmaan ihan hyvä meille miehen kanssa molemmille saada hiukan kaksin aikaa. Ihan kaksin lähdetään :heart: Se on vielä sellasessa ulkoilma esiintymisessä, että itse tykkään siitä, ettei tarvitse änkeytyä tän mahan kanssa mihinkään ahtaaseen tilaan. Kohta tässä ei taas mineen pääsekkään ihan vähään aikaan, joku todennäköisesti ensinnäkin tississä kiinni :saint:

Tytteli ihanaa iltaa teille! =) Nauttikaa nyt kunnolla, sitä on mukava sitten muistellakin kun ei tosiaan vähään aikaa sitten mihinkään oikein pääse!

69-kanava näyttää olevan aika monella! Mutta siis mitäh !?! Minä kun olin luullu että se on enemmän sääntö ku poikkeus että pariskunnat noita silloin tällöin yhessä kattelee. Nyt tuntuukin siltä että me taidetaan olla miehen kanssa se poikkeus :x

Ite tykkään ettei mikään piristä pitkää parisuhdetta paremmin kuin yhteinen "leffailta" kera tiukkojen rommikolien :p Tuo antaa kivaa pirstettä aina jatkoonkin :D

Mutta joo, pitää alkaa katteleen netistä että jos jossain järjestettäisiin jotain retriitin tapasta niin voisin hilpasta sinne puhistautumaan :laugh:

Ihanaa tänään keihäsfinaali!!!!!!!!!! Pitää kyllä ottaa vielä kunnon päiväunet ennen sitä, mutta aivan ihanan jännä lauantai tulossa, ja sitten vielä formuloitten aika-ajot...jees! :D

Ja minkä takia huuto.nettiin ilmestyy koko ajan kaikkea ihanaa huudettavaa :headwall: Miehellä alkaa hoitovapaa viikon päästä ja tulot romahtaa hissikuiluun ja pysyy sielä ainakin seuraavat 9kk, joten tässä ei olis nyt ollenkaan hyvä hetki huudella mitään ylimäärästä |O

Huomenta ja oho, no ehdinpä kumminkin jutut lukea :) . Mun pitää olla kasilta töissä (omaa aikaa :D ) ja oon vielä yöpuvussa. Pyörällä pitäs lähtee, onkohan se edes kunnossa. Voin koko matkan ajatella vaikka Milla-Mariaa :whistle: . Joop, mutta munhan tulee kiire!

Topsy, nyt voisit muuten vaikka heittää mua kalikalla, mies olis noussut tänään kuudelta typyn kans, mut mä estelin :laugh: ja nousin sit kohta ite. Oli vaan niin pirteeä olo :ashamed:

Huomenta!

On aika epätodellinen olo vieläkin :D No eiköhän tämä tästä tasaannu... :p

tiipii tervetuloa klubiin... kai me sitten molemmat ollaan jotenkin poikkeavia :saint: :laugh: Kyllä se välillä piristää katsoa...

Meillä on tänään ne häät... Mun tarviis kohta lähteä torilta katsomaan sitä ruisleipää... ja muutenkin pitäis saada ittensä kuntoon. No onneksi ainakin tuo aurinko näyttäis paistavan, kun vihkiminen on ulkona...

Mutta nyt hommiin!

Huomenta!

hurjasti tullu tekstiä,pikapikaa luin kaikki läpit,mutta en varmaan ajatuksen kanssa kun en muista mitä luin :o
työviikko takana..olishan tuo työ tuolla jatkunu ens viikkoonkin mutta tuon tytön hoitoasiat pitää saada kondikseen..ja ei olis alkuviikoksi ollu edes lapsenlikkaa kun mies yövuoroissa..
ja kyllä manasin sen meijän kunnan p-p ohjaajan..lupas perjantaihin mennessä laittaa postia tai soittaa..mutta eipä kuulunut mitään..ärsyttää kun asiat roikkuu,ja mistään ei tule valmista..prkele :headwall:

sitten iski kamala köhä,nenä tukossa ja sillee..

tyty nukkunut taas joka toisen yön hyvin..nyt olen laittanut sille kahtena iltana ennen nukkumaan käyntiä supon,niin nukkunut on ilman mitään väli huuteluja..kylläkin heti puolen yön jälkeen vaatii päästä keskeen nukkumaan..varmaan nuo ylähampaiden tulot sitä huudattaa yöllä,puhkennut on nimittäin kumpikin hammas samaan aikaan.

ite oon ollut tosi väsynyt koko viikon,varmaan tää flunssa vaivaa,ja sitten kun kuitenkin jo viideltä on herätys niin unet jää vähiin..vaikka samaan aikaan tulee käytyy illalla nukkumaan kuin venla.
viime yönä en edes muista mihin aikaan oon tytyn ottanu viereen,sitten aamupuolen yötä kävin veskissä niin vilkasin venlan sänkyyn,sydän löi varmaan yhen ylimääräsen voltin kun säikähin et mihi tyty on sieltä hävinny..en enää muistanu et se nukku mein keskessä :o
pikkuse pönttö sekasi...

dogtorin simpasta hyvä kuva..

lillastinalle onnee yrityskaupoille =)

Huomenta! Täällä kärsitään taas päänsärystä, on kuin rumpalipoika nakuttaisi ohimoissa :headwall:

YO :hug: Kaikkia sitä maanpäällä kulkeekaan :/

L-S Onnea uudelle yrittäjälle :flower: :hug: Ja mukavia häitä!

Ja Simppa se on joutunut koiranboxiin :D :heart:

Ja meilläkään ei todellakaan ole yhteisiä leffailtoja:kieh: Yök :x

Nyt painelee lääkepurkille kerjäämään apua...

Yodottaja:Toi oli tosi hauska, nauroin vedet silmissä..vai että bussi riittää :laugh:

kanavista: ei näy 69, mutta muuten kyllä joskus tykätään katella sen sorttisia ohjelmia, piristää :ashamed:
Nykyään kyllä vähempi kun minä olen viimeaikoina keskittynyt tuohon nukkumiseen :ashamed:

ls kivoja häitä, olehan kiltisti:)

Meillä olisi tänään tulossa lapsenvahdit, olisi siis ehkä vapaailta tiedossa :o :o
Se olisikin eka melkeen 2 vuoteen..saa nähdä miten sujuu, ja suostuuko Eemi jäämään..Jännittää!!
Mun isä avovaimoineen tulee, ja ovat siis hoitajista parhaita (minun jälkeeni :saint: )joten eikähän he pärjää..iik!!

ihana rontti :D

ai että mua naurattaa tuo yo:n kommentti bussiajelusta,mies ihmettelee mun hirnumista :whistle:

kirppareita eilen koluttiin kaverin kanssa,ai että mää tein kivan löydön ittelle,ekulla sellasen pitkän roosan puseron.
ei lyhyet enää istu meikäläisen päälle :kieh:
pitäski pinota kaikki pienet vaatteet ja laittaa huutikseen,jos jotain sais.
pojan vaatteista en raski luopua,ainakaa mistää mitä lahjaksi on saatu!
niil on tunnearvoo...ja ehkä(toivottavasti) myöhempää käyttötarvetta =)

eilen kuulin kivoja juoruja ittestäni,olin sekoillut TAAS kylillä |O |O |O
prkle!pitäsivät huolen omista asioistaan,minäkää oo käyny oikee missä pariin vuoteen.
siis iltamenoilla.
muistan kylllä missä oon käynyt -elokuvissa(sinkkuleffa)
-synttärinä ja hääpäivänä kiinalaisessa
että juuh,mutta sehän on kiva ku nää tietää niiin paljon paremmin
u040.gif

no mut täällä haisoo kakka :wave:

nonnii,ne on vaipat vaihettu!
ukkeliini leikkii tuossa puhelimella,annettiin yks ikivanha romu hajotettavaksi.

miehen vanhakaveri jota ei oo nähny moneen vuoteen kävi eilen,voi että tuo meijän poika tykkäs siitä =)
aivan hykerteli onnesta!

tiistaina onkin neuvola,mua vähän jännittää että onko tuo poika paljoakaa kasvanut...välillä ku meinaa huonommin syyä.
puurot ja hedelmäsoseet kyllä uppoo jokapäivä(nykyään)
mutta sit lihasoseet tökkii,no eilen maistu taas hyvin..mutta vaihtelee kovasti.
pitää mainita siitä.

tyttelin puolesta jänskättää päiväpäivältä enemmän =)
ootkos muuten kokeillut sellasta närästyslääkettä ku gaviscon.
pahanmakusta litkua mutta tosi tehokasta!!
ei mulla renniet auttanu mitää,tuo helpotti heti.
yks kaveri mulle suositteli tuota.
ja pitäkää hauskaa illalla
c055.gif

kuten myös dirlittanillle hauskaa iltaa!
s065.gif

kai täällä pitäs vähän järkätä...tavaraa pitkin ja poikin :wave:

milla tiedän tunteen... pienten kylien edut = kaikki tuntee muka toisensa. Ja juoruja liikkuu...
dirlittanille hauskaa iltaa myöskin. Ole sinä kiltisti, sinä sentään lähdet ilman lapsia liikkeelle... Minä otan pojan mukaan ;)
Tuuti :hug: koeta kestää...

Dirlittanille oikein hauskaa ja rentouttavaa iltaa! Olet varmasti sen ansainnut.
k055.gif

Tyttelille myös mukavaa konsertti iltaa. Ja toivottavasti olisi nätti ilma kun on ulkoilma tapahtuma.
s065.gif

Ei me tosiaankaan yhdessä katsota tuota kanavaa. :o Eilen mietin kun Tiipii kirjoitti tykkävänsä katsoa miehen kans yhdessä että jos mun miehellä olisi tuollainen vaimo se kulkisi varmaan suu messingillä joka päivä :whistle: Hyi helkatti mua ei sitten kiinnosta yhtään katsoa yhdessä mitään tollaista. Mies noita yksin töllöttää ja joskus muka vahingosssa käyttää sitä kanavaa päällä kun satun olemaan vieressä. |O Mutta saa kyllä samantien vaihtaa sen pois jos mielii että meikäläinen pysyy vieressä. :headwall:

Minä ajattelin pestä olohuoneen ikkunat tänään. Sitten lähden käymään Kodin Anttilassa. Siellä oli sellainen tarjous että saa jokaisesta 100? ostosta 20? alennusta. Mun pitäisi ostaa uudet matot keittiöön ja ne maksaa hunajaa kun haluan sellaiset paperinaru matot. Nyt saisin edes vähän alennusta.

Huomentapäivää =)

Tytteli, ihanaa että pääsette sinne mambaan =) Nauttikaa! Ja tiedä vaikka jos törmäätte miehes ex-vaivoon :whistle:

Dirlittanille myös mukavaa vapaa-iltaa =) Pidä hauskaa!!

Lillikselle mukavia häitä =)

Ja tuutille iso puhallus pääpipiin... :hug:

milla-maria, täällä tota samaa että poika ei oikein tahdo syödä...välillä ei juuri mikään meinaa upota, mut nyt sentään on hed.soseet menny :) Kyllä se harmittaa, vaikka tietää että väliaikaista vaan on...
Ja tuo "kylien juoruilu"... :wave: ilmottaudun myös remmiin...siis niin tuttua :kieh: :headwall:

Niiin ja hei, mä pääsen MEANDI kutsuille :wave: :D

Juuh, nyt tarvii mennä jatkaan askareita..

niinukalle paranemisia :hug: mua naurattaa yöllä aina ku simppa nukkuu meidän vieres ja isäntä on vähä herkkä sit jos minäki kylkee käännän niin nappaa mua kädestä kii ja sanoo varo tiput sängystä :laugh: :heart: :laugh:
LillaStinalle mukavia häitä!!
tyttelille ihanaa iltaa,mukavaa kun pääsette miehen kanssa kaksin käymään jossakin ennen kun vauva syntyy..ja ai ihanaa että mä odotan sitä kun saadaan tänne viesti että vauva on syntynyt :heart:
tuutilullalle :hug: ja mää tuun hakkee ne rumpalipojat poies :D
dirlittan olispa kivaa jos sinäkin pääsisit tuulettumaan!!
milla-maria noi juorut on ihan sanonko mistä !! asutteks te pienellä paikkakunnalla?me asutaan ja täällä on aina vaikka minkänäköistä juttua liikkeelle itsekustakin,ukkokin jo ihan kypsä kaikkiin juoruihin,onkin sanonu että jos joskus joku puhuu jotain skeidaa pojasta niin käräjille menee :saint: :kieh:
ja eiköhän lapsukainen ole kasvanut,kasvu muutenkin tuntuu vähän hidastuvan kun liikkeelle lähtee..
tiipii no ette te nyt mitään outoja oo jos miehen kaa viihdettä katotte,jokaisella on omat viihteensä ja tuskin ootte ainoaita.. :hug:

ukko läks sorsa metsälle ja poika meni anoppilaan samalla kyydillä kun sinne menivät..nyt on poika saanu olla vähäks aikaa hoidossa ihan pitkäks aikaa..
korvatulehdus tuntuu olevan jo kurissa,ei enää autossa itke eikä selälleen meno tunnu pahalle..
me muuten aloteltiin syömään niitä danonino rahkoja..pitää vähä aikaa niitä käyttää ja sit kokeilla vaiks raejuustoo..

juu mut nyt mä hipsin salille..

Kävin oikein ostamassa uudet vaatteet..
Toivotaan nyt että Eemi suostuu jäämään hoitoon, ja että olisi kivaa.
Jännittää ihan kauheena, sitä on tullut niin mökkihöperöksi kun ei ikinä missään käy.

Tuosta juoruamisesta..muistan ikäni kun esikoinen oli vasta syntynyt, oli varmaan ikää hällä pari kuukautta. Mun äiti soitti yhtenä päivänä ja kysyi että onko joku hätänä, kun mut oli nähty illalla hirveessä humalassa kaupungilla jonkun miehen kanssa..ja siis siellä kaupungilla missä mun äiti asuu, jossa asuin ennen, n. 60km täältä meiltä..
No, en ollut tosiaan siellä ollut, olin ollut ihan kotona vauvan kanssa..Ihan nauratti että joku oli oikeen mun äitille ilmoittanut että minä kännissä siellä heilun..huh huh.
Ja on se täällä isossakin kaupungissa, täällä muodostuu sellaiset elinpiirit, kun on nuo koulut ja päiväkodit yms..sitä törmäilee koko ajan samoihin ihmisiin ja vanhempiin, on samat lähialueen palvelut tms..on täälläkin sellaisia juorukelloja ja kyttääjiä että voi hyvää päivää..Joskus oikeen miettii että miten ihmiset jaksaa ja ehtiikin paneutua niin muiden juttuihin.
Siis toki itsekin syyllistyn juoruamiseen ajoittain,myönnetään. Mutta on mulla kuitenkin muutakin onneksi elämässä, en ole mitenkään keskittynyt kyttäämään naapurein tekemisiä :) Ainakaan vielä, katsotaan sitten eläkkeellä :laugh:

Eemiä koitan samalla päiväunille, miten onkin taas noin sitkeässä!! Höpisee ja pyörii tuolla sängyssään, ai tajua että nyt unille että äiti pääsee sovittelemaan uusia vaatteita :)

Täytyykin koittaa laittaa jossain vaiheessa kuvaa niistä, kun saan kameran akun ladatuksi..

Ohhoh, ei kuule Tiipii sulla ole hätäpäivää, se kaikista poikkeavin löytyy ilmeisesti täältä, kun en minä niiden aiikuisviihdeleffojen katseluun monesti tarvi edes toista :laugh: :laugh: :laugh: :ashamed:

Täytyy kyllä myöntää, että niiden katselu yhdessä on jääny vähän vähemmälle kun nuo mukulat on aina kotona... Täytyykin muistaa seuraavalla kerralla kun Santeri on korvineen pois :whistle:

Apua, apua |O Kukas se olikaan kampaaja?!?! Minä kävin eilen lähiökampaamossa, ja otin vähän syysilmettä (ja ilmettä ukon naamalle :o ). Laitoin siis oranssia päähäni... Mutta blondasin myös, ja illalla nousikin pää täyteen pikkurillinpään kokoisia patteja ja yöllä ne oli puhjennu :o
e030.gif
Mitäs ihmeen rakkuloita nämä nyt sitten on :o Oonko minä tullu blondausaineille allergiseksi? Ja kirveli kyllä sillon värin aikan niiiiiin maan perkeleesti (suoraan sanottuna), että en minä ihmettele vaikka rakoille paloikin. Sanoinkin sille kampaajalle, että onkohan nyt kaikki okei, kun tuntuu että päänahka syttyy palamaan... Kuulemma oli. Raskausaikana oli jotain saman tyyppistä (ei tod. näin paha) vaivaa kerran kun värjäsin, mutta sillon kyseessä oli kotiväri, joten panin sen piikkiin... Enkö voi enää värjätä tukkaani
a025.gif

Minä lukasen uuemman kerran teijän jutut ja palajan sitten uuestaan :wave:

Dirlittan minä asuin ennen sellasella pienellä paikkakunnalla (vajaa 3000 asukasta) niin siellä kyllä toisten asiat eräät ties varsin paremmin ku ite..miekin paljon kuulin/näin asioita kun sellasessa työssä olin,ja aika usein baarissakin tuli käytyy,mutta ei miulla tarvetta ollu mennä juoruumaan muille..kamun kanssa juteltiin joskus.mutta siihen se jäi..

mutta onneks nyt en täältä paikkakunnalta tunne juur ketään,niin eipä ole sitä ongelmaa..mutta voihan se olla et jotkut tietää meijän asiat paremmin ku me ite..

joka paikassahan tota juoruumista/selän takana puhumista on..ainakin nais valtasilla aloilla...kiva on "ns ulkopuolisena "kuunnella tuolla töissä erinäisii juttuja..huh huh..

kyllä itekkin tulee "juoruttuu" esim.vanhemman tytön kummin kanssa,samoin venlukan kummin :D

me ollaan miehen kanssa lähössä ulos syömään kunhan tyty käy päikkäreille.vanhempi tyttö lupas venlan vahtii..miehellä nimittäin loma loppuu..huomenna menee jo yövuoroon :whistle:
joten siihen se kesäloma vierähti...

nyt äkkiä omista puskista vatut keräämään..yhtenä iltana kävin naapurin vattupuskasta (ihan luvan kanssa) keräämässä 28litraa vattuja..ihan älytsisti oli,ja vielä jäi raakileita ja puol raakoja :whistle:

mammoliino viime kesänä kun miun vanhempi tyttö pääs ripille niin sen tukkaa sai väkertää ja kihartaa ym..niin arvaa sillä oli seuraavana aamuna vesikelloja päänahka täys..varmaan kaiken maailman geelit,lakat ja kihartimella kihartaminen teki ton reagtion...oli aika hurjan näkönen päänahka..mut muutamassa päivässä ne hävis pois...

mammoliino mulle kävi noin viime kerralla ku vaalensin,olin allerginen sille vaalennusaineelle ja ne on talirauhasia vissiin..nyt pidät pään puhtaana ettei ne tulehdu,mä laitoin kaiken lisäks talkkia niihin..

Yhteistyössä