Lokakuun herhiläiset, viikko 33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä ostin reiman välikausipuvun,helpomppi kaupareisulla ettei tuu hiki takki vaan pois :saint: kok 86cm Nea on nyt 76cm pitkä. Talvihaalarin täytyy ostaa varmaan koko 92,ensin tietty kokeilaan (merkistä riipuen) .Kengät on ongelma täälläkin,en ytään tiedä mitä osta :headwall: mut ehkä sekin ratkee kohta( lähteekö neiti kävelemään vai ei).

Alkuperäinen kirjoittaja Enja:
Topsy Tuo Mintun päällä oleva haalari on varmaan 74/80 cm? Onko siellä alla kestovaippa? :D

Juu haalari on 74/80 ja alla tosiaan kestot :heart: Ihana paksupylly :) Bambi, vaatteet ovat sopivia mielestäni. Ehkä mieluummin reiluja kuin nafteja, jos pitää päättää. Eli jos käytössä nyt Lindexin 74 bodyt, kannattaa ottaa 74/80.

Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja Enja:
Topsy Tuo Mintun päällä oleva haalari on varmaan 74/80 cm? Onko siellä alla kestovaippa? :D

Juu haalari on 74/80 ja alla tosiaan kestot :heart: Ihana paksupylly :) Bambi, vaatteet ovat sopivia mielestäni. Ehkä mieluummin reiluja kuin nafteja, jos pitää päättää. Eli jos käytössä nyt Lindexin 74 bodyt, kannattaa ottaa 74/80.

bodeissa ja paidoissa meillä on käytössä 86cm :D

Moikka kaikille :wave:

Meillä on eka kerran kunnon nuha Eemilillä päällä :ashamed: :'( eipäs ole ehtinyt tänne juurikaan kirjoittelemaan tänään. Kuumeessakin on toinen... mun pikkunen on kipee, ei kivaa.. Eemil yleensä nukkuu yöt tosi hyvin, viime yö onkin sitten hypätty noin tunnin välein :o milloin suppoa, milloin niistetty, milloin tippoja nenään jne. Tekeeköhän hampiata vai onkohan vaan flunssaa :/ se yks hammas mikä Eemilille tuli alas tässä, niin sitä ei edes heti huomattu että oli tullut! Ei siis oirehtinut mitenkään mistä oltaisiin huomattu...

Jep eikun topiplasta hoitamaan ja koettamaan itsekkin nukkua... Onneksi tuli nyt kipeeks, eikä sitten kun vauva syntyy! Toivottavasti ollaan koko porukka terveinä ja vedossa silloin :/

Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
minäkin mietin tuota että hommaanko välikausihaalarin kokoa 80 vaiko 86? meillä tyttö on melko pieni joten sen puolesta varmaan tuo 80, mutta sitten ajattelin että menisköhän tuo 86 vielä ens keväänäkin... minä oon niin huono näissä vaate/tarvikehankinnoissa, ja kaikki haluisin aina käytettynä hommailla :headwall:

Multa löytyy kaapista Jonathanin välikausihaalarit kokoa 80 ja 86 ja travallen koko 76, Kun tuut meille ke niin voit sovittaa. Just koitin mintulle 80 senttistä ja oli vielä reilu, 86 senttiseen hukkuisi. Myös talvipukuja löytyy 80 senttinen Travalle remu, joten sitäkin voit testata.

Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
me&i minä meinaan ostaa tytölle sen ruskea/turkoosin siilipaidan ja siihen ne turkoosit blyyssihousut, sitten vielä varmaan ne kärpässienisukat :p nuo oli niin ihanat sen pikkupojan päällä siinä esitteessä ja se poika näytti vähän meidän Siljalta :D

Hiiieeeno päätös :D Tosin kun näät noi vaatteet, voi olla että tilauslista kasvaa :laugh: ;) :whistle:

tilda hintaa en osaa kyllä yhtään sanoa,maksaahan se mutta pitäähän ne kuvat saadakkin :D
vähä ihania hääkuvia oli siel toisessa :p :heart:

sisko myy ratsastus kamppeita pois olis mm.housut polvipaikoilla (tumma beiget) kokoa öö 150 tai 160 ja aiglen saappaat kokoa 35 ja wembleyn kypärä kokoa 56-56,5

myy pakettina..

Topsy no hyvä, voin teillä sovitella! Kyllä se taitaa olla koko 80 minkä Siljalle ostan. Tuo meidän tyttöhän on pienikokonen kun kerran kasvuseurannassakin ollaan. Nyt takas huutikseen! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Topsy minkäs kokonen tuo teidän minttu nyt on? *miettii minkä kokoisen plyysihaalarin melinalle tilaa* :whistle:

Minttu on ollut 8kk ikäisenä 9570g ja 74,8 pitkä. Seuraava neuvola on 1 vuoden ikäisenä. Ja tosiaan tuo 74/80 ei ollut nafti, vaan sopiva, hieman reiluhko nyt.

Dogtor mulle tehtiin suunniteltu koska Minttu oli koko raskauden perätilassa, ei voitu kääntää koska lapsivettä oli liian vähän ja magneettikuvien mittojen mukaan mulla liian ahdas lantio synnyttää perätilallinen. Joten lääkärit määräsivät sektioon.

Topsy ok. tuo mein neiti oli tänään 8888g ja 75cm eli se 74/80 reilu koko vielä,hyvä niin :D pistän varmaan huomenna siulle tilausta tulemaan :)

Dogtor Mulle tehtiin suunniteltu sektio perätilan vuoksi. Kääntämistä yritettiin tuloksetta ja hyvä niin sillä napanuora oli melinan kaulanympärillä ja kainaloiden alla.

Hitsi, kaikki ukot nukkuu jo (2 koiraa, isäntä ja pikku ukko) :D Mua ei väsytä ja telkastakaan ei tule mitään... eikä ole mitään lukemistakaan :D Onko vähän tylsää...

Minä kanssa mietin tuota välikausihaalaria... meillä on noita käytettyjä, mutta kun ne ei pidä vettä. Tarvii siis kurikset niihin päälle. No jos mummi ostais nyt eemelille nimpparilahjaksi ne. Kun en millään viittis ostaa uutta pukuakin. Muutenkin olis tuota rahan menoa tiedossa... Mutta kyllä tuo ainakin ensi syksynä sen 80 senttisen tarvii. Jos toi tahti jatkuu, niin voi sekin käydä liian pieneksi jo syksyn aikana.

Juu, risteilylle yritetään etsiä halvempaa vaihtoehtoa. Joku muukin oli vissiin vetänyt herneet kuin vain minä :D :kieh: :kieh: Ilmeisesti hinta halpenisi puolella ja lähtö vaihtuu torstaille. Sopii minulle. Eiköhän tänne nyt joku saada siksi aikaa hoitamaan pojua. Mutta sitten ei tuo eemelin kummitäti vaan ehkä pääse mukaan, kuten tarkoitus oli... Katellaan...

Siitä firmasta juttelinkin tuolla toisella puolella. Nyt on ensi maanantaina aika pankkiin. Aletaan keskustelemaan lainasta... Kohta on ämmä korviaan myöten veloissa :D No tuollaiset lainat saa yleensä aika nopeasti maksettua takaisin.

Mutta josko yrittäis mennä nukkumaan. Pitää yrittää jostain repiä lukemista jos ei muuten tule uni.

Öitä! :wave:

dortor miulle tehtiin suunniteltu..tai pelkosektio miten sen nyt ottaa.. esikko oli hirmu iso ja leikattiin, ei ois mahtunu tulemaan muuten. ja sit tässä vaadin sektiota koska itestä tuntu et on taas iso kyseessä ja et tuntu et joku menee vikaan.. vaik ultrat näytti pientä..lopuksi sain suunnitellun sektion minun pyynnöstä ja hyvä näin, muutoin ei olis ehkä kumpikaan hengissä. Leikkaava lääkäri sanoi että alatiesynnytys ei olis ollu missään tapauksessa mahdollinen koska kohtu oli niin ohut ja olis revenny supparien aikana ja sit olis lähetty kiireellä..ja ei tuo neiti olis mahtunu et iso oli :)
Hoitajatkin sano myöhemmin et joskus niitä äitejäkin kannattaa kuunnella että se on se joku ihmeellinen äidin vaisto et vaadin sen leikkauksen ja kaikki meni hyvin :heart:
Ja tuon kohdun takia en saa enää myöskään raskautua..ei enää kestä uusia raskauksia :(

pikaseen tulin vielä käymään...
pitää yrittää mennä ajoissa nukkumaan!

katjanna :kiitos kutsusta :)
tosi kiva olis joskus päästä tapaamiseen,vaikutatte kaikki tosi mukavilta!!
vaikka bussilla vois joskus pörhältää ouluun,oispahan jotain spesiaalia meidänkin arkeen!
pyyhin pois sen aikasemman viestin,missä kerroin missä asustellaan.(foorumin puolella näkyy)
tää on tällänen pikkupaikka ja ihmisethan tykkää urkkia toisia...vaikka sit ihan vauvan kakkajuttuja :laugh:

tinakenkätytön pikkuselle onnea seisomaan oppimisesta =)

yksäidille onnea huomiselle koulupäivälle,ja toivottavasti et nyt sairastu pahasti!

meillä oli tuo pikku-herra äkäsenä illalla,tais väsyttää.
menikin nukkumaan heti puuron+maidon jälkeen.
yleensä on töhöttänyt hetken vielä ennen unia.
ja oli tänään niiin onnessaan kun sai paljon huomiota :D
oltiin mun vanhemmilla ja siellä oli iso-mummikin.
pikku-herra oli niin aurinkoista ja esitteli taitojaan,ihana :heart:

jaahas,jos nyt painus petiin!
Öitä kaikille ja kauniita unia :wave:

Jaahast, iltoja vaan :D
Just tulin saunasta ja nyt on sitten niin kuuma että ohhoh..

Huomenna aamusella pitäs lähtee ajelemaan mun äitille |O Johan tosta onkin reilu vuosi kun piipahdettiin siellä ehkä just ja just vuorokausi. Ei oikeen oo haluja mennä, toisaalta olis sitten kuitenkin kiva mennä että näkis sukulaisia ja silleen, mutta nyt meillä ei oo mahkuja kun yhteen yöhön. Syystä että nuohooja tulee torstai aamuna, sen piti tulla huomenna tiistaina, mutta perukin tänään tulonsa ja tulee sitten torstaina. Jotenkin tuo mutsilla käyminen on niin stressaavaa että.. inhottava muutenkin lähtee sinne pikkukoppiin, kun voisivat hyvin tulla meille, tai käyvätkin usein. Mikä kyllä sekin ärsyttää mua ihan kamalasti.. kuitenkin mun veli asuu tossa neljän kilsan päässä, niin miksei ne sitten voi mennä aina sinne |O No velillä taitaa olla ainakin osittain samat fiilarit kun mulla, vaikka vierailevat kyllä useemmin kun me. Me kun käydään ehkä just ja just kerran vuoteen. Vaikka matkaa on "vaan" vähän vajaa parisataa. Tosin joskus tuntuu että sekin on liian vähän.

No ehkä meille kuitenkin tulee kiva reissu. Mulle on vaan jääny "jotain" traumoja lapsuudesta.

Valittamisesta toisiin asioihin. Ihania nuo meandin uudet kuteet :p Varsinkin nuo pökät jotka oli Mintulla, taidan joutua ostamaan Juhollekkin tommoset :whistle: Mutta siinä pulma, tilatakko topsyltä vaiko saanko kutsua kenenkään järkkäämille kutsuille. Täytyykin vähän udella :whistle:

Lauloin tänään Juholle, ei siis kuulu juurikaan mun tapoihin, koska en ole missään muodossa musiikillisesti lahjakas. Joskus lauloin kun Juho oli ihan minivauva. Ja oon toki ehkä kerran viikkoon luikauttanu jonkun biisin, mutta tänään se totuus tuli. ENÄÄN EN LAULA :o
Koska eikös se ole niin että totuus tulee lapsen suusta :whistle: Laulaa luikautin nimittäin Katri Helenan Anna mulle tähtitaivas ja Juho rupes itkemään :o :kieh: :laugh: :headwall: :D B) :xmas: Lopetti heti kun mäkin tajusin lopettaa :whistle: :kieh:

Hittolainen, mun pitäs löytää yks biisi, mitään en siitä muista, jotain siinä laulettiin silmistä, enkuksi siis, ei ollu mikään kaameen hyvä biisi, vähän semmonen nopee. Haluaisin vähän fiilistellä. Se nimittäin soi radiosta silloin kun olin käyny ekassa alkuraskauden ultrassa Juhosta ja kuulin että kaikki oli hyvin. Itkin iltosta ja ajoin samalla töihin. Sattu just se biisi tuleen radiosta ja se oli sitten vähän niinkun meidän biisi, siis mun ja Juhon, mutten kuollakseni muista esittäjää, sanoja tai mitään. Soi sillon keskiverto usein voicella, mutta en oo yli vuoteen kuullu. Rehellisesti sanottuna ihan pas*a biisi mutta tahtoisin fiilistellä :o

Näin muuten toissayönä unta, että lähin yhtäkkiä synnyttämään, enkä mä edes tienny olevani raskaana :o rupes pelottaan. Johtu varmaan siitä kun anopin kanssa ihmeteltiin niitä jotka ei tiedä olevansa raskaana ennen kun synnyttää. Totesin kyllä anopille ettei passaa ihmetellä, sattuu pian omalle kohalleen. Sitten näin vielä tommosta unta :o Ei sen puoleen, vauva olis erittäin tervetullut, mutta pakko koittaa saada itteensä vähän muutosta, painonsuhteen. *jaa missäs se mun lakupussi olikaan |O * että just... ei hyvin mee |O

Haalareista --- syksylle on 80 cm reiman haalari, on vielä liian iso. On käytetty jo viileinä ja tuulisina päivinä tossa pihalla. Talveks on 80 cm lassien toppis ja ajattelin että ostasko toisen 86cm. Kevääks on alesta 86cm puku. Luulen että näillä mennään. Oon ottanut naapurin pojasta mallia. Hän on nyt n. 1½v ja käyttää 86cm kuteita, jotka on reiluja. Hän ja Juho on olleet aina suht saman kokosia, jotta joskos tuo meijän mies jatkaa samaa kasvutahtia, niin jotta noiten kans pitäs pärjätä mainiosti.

Meillä on 80cm kurahousut, muttei oo käytetty, kun ne on ihan liian suuret :o Poju on kun pelle kun ne on päällä, semmoset jättihousut.

Ukko on vieläkin saunassa :o nukahtikohan se sinne :o Mä olen nimittäin kirjottanu tätä viestiä tosi hitaasti. Reilun puoltuntia jo..

On pitäny hätistellä tota saa*anan kissaa |O Ei kukaan haluais ostaa mustasukkasta norjalaista metsäkissaa?? Loistavista vanhemmista, täysin puhdasrotunen, rekisteröity ja sirutettu.. :whistle: Seittemällä huntilla saa, tai no, onhan tuo vähän käytetty jotta pistetään tarjous kuuspuol. No ei vaa, en mä sitä myy, ainakaan tänään vaikka mieli tekis. |O
Tuosta on tullu mustis Juholle, ja siitä hyvästä on nyt tässä muutaman viikon aikana vääntäny pissit paikkoihin joihin ei kuulu. Onneks oon huomannu ennen kun kukaan on ehtiny koskemaan. mm. Juhon isoon rekkaan x2, taaperokärryyn, sohvan taa x miljoona, bumboon x3 ja SOHVAAN x2 joista toisellakerralla myös toinen meidän läppäreistä sai osansa |O Ja tuo käy kusella vaan tasan sillon, jos mä tai mies komennetaan sitä västämään Juhoa. Juho nimittäin sais vaikka roikottaa sitä mitenpäin ja vetää vaikka kilsan perässään ja tuo vaan on. Ja sitten jättää kaikki karvansa pojuun |O

Nyt mun valitus seis.. :whistle:

P.s terkkuja sohvalta josta puolet sohvatyynyistä pesussa. Sylissä ehkä noin viisi kertaa pyyhitty läppäri joka haisee edelleen voimakkaasti pissalle

Huomenta! Yöt menee PERSEELLEEN |O :headwall: Pitää varmaan kiikuttaa tuo neiti lekurille ettei vaan niissä korvissa ole mitään tai siis varmistaa se. Ja jos ei ole, istutan neitin penkille puhutteluun :whistle:

Mulle tehtiin sektio mutta ei suunniteltu eikä hätä vaan kiireellinen :D Kiia oli poikittaisperätilassa ja kääntöä ei voitu enää yrittää kun paikat oli (perätilan huomatessa) jo 8cm auki. Suunnittelivat kalvojen puhkaisua kun huomasivat joidenkin napukoiden tuntuvan kohdunsuulla. Jumalatonta vauhtia hakivat ultran ja lääkärin ultraa tutkimaan kun eivät ite selvästi ymmärtäneet. Neitin sormethan siellä vilkutteli :D

Jaahas, pitäis kömpiä yläkertaan herättämään koululaiset tai pienin sellainen :heart: Just keittelen kananmunia ja paistelen karjalanpiirakoita aamupalaksi. Eilen söivät pitkin hampain puuroa :D

tinakenkätytön pienokaiselle onnea uudesta taidosta :hug: :flower:

Huomenta täältä :) ! Onpa ihanan nukkunut olo (toivottavasti muillakin!!) Sain nukkua 7h putkeen ja se tuntuu niin mukavalta, että kuuden herätys ei haittaa yhtään :) .

Meillä oli oikein mukava ja leppoisa äiti-lapsi-leiri, mutta jessus olin kumminkin poikki sen jälkeen. Miten sitä reissussa rähjääntyykin ja en mä tuolla kyllä paljon nukkunut, jotenkin koitin olla niin tärppinä tuon pienimmän kanssa. Mutta en sentään joutunut yöllä imettelemään :saint: .

Hetkinen, nyt mä aloin miettiin, et millos oon viimeks kirjottanut :laugh: , että joko oon nää samat jutut täällä horissut :ashamed: , oonko sittenkään niin pirtee :laugh: .

Yksäidille lykkyä ekaan koulupäivään! Siellä aletaan oleen oikein arjessa arjessa kiinni :) . Me tullaan perässä. Pitäs kans alkaa kattomaan noita ulkovaatteita ja kenkiä päiväkotia silmällä pitäen... Onko olemassaolevat kumisaappaat liian isoja, samoin sadevaatteet jne. Jotenkin ei mitään huvittais ostaa, mutta pakkohan se on, jos ei olemassa ole. Onneks mulla on kohta 12 pv se kirpputoripöytä tuolla Tampesterissa, joten siellä tulee sitten varmasti pyörittyä, jos vaikka sieltä löytyis sadevetimet.

Sain muuten täällä myytyä tulevalle lokavauvalle sitterin, siihen leluhärvelin ja toppahaalarin :) . Jotenkin olevinaan hauskaa, että menee seuraavalle lokavauvalle :heart: .

Josta tuli mieleeni, että mikäs on Tyttelin vointi? Sanopas nyt vielä kerran, mikä se la ihan tarkalleen oli? Ja mitä Mammoliinolle kuuluu? Monia muita täällä kaivataan myös :) . Paleltuukohan Heidin väki tänne? Toivottavasti tänään olisi sateeton päivä, pitäis saada pyykkiä kuivaks. En millään viittis alkaa taas sisäkuivatukseen, ei vielä, eihän. Niin paljon olen viime päivinä palstaillut, että vaikka mitä kommentoitavaa taitaisi olla, mutta jääköön tällä kertaa :ashamed: .

Tänään aloitan kirppari-hinnoittelut. On siinä hommaa, mutta mukavakin pitkästä aikaa tuota juttua kokeilla. Ai niin, töissäkin pitäis käydä :o . Siellä on uus koulutus alkanut ja pitäs hakea monisteita sitä koskien ja kotiläksyjä myös :whistle: . SAAS NÄHDÄ, miltähän ne työt alkaa maistuun ja miten tämä meidän koko perhe-elämä sitten menee. Mielenkiinnolla odotan, vaikkakin samalla myös surren ja sydäntä raastaen.

Täällä haisee gagga ja pitää kai kohta tuo päikkyyn menevä käydä herättelemässä. Onneksi eivät tänään ehtineet muut herätä typyn ääniin. Äiti oli reipas ja ponkaisi heti alakertaan.

Ai niin ja täytyy kai se käydä kurkkimassa Topsyn sivuilla :whistle: . Hieno oli muuten Tinakenkätytönkin tilaama asu :p . Ja hui tuo sun synnytys-juttu. Tai siis onneksi sait pitää oman pääsi ja sait sektion, aika hurja juttu!

Sanni käyttää vielä 68-70cm:n vaatteita. Toppapuku on 80cm ja sitä kun tässä männä päivänä testasin, niin meinas typykkä hukkua. Pitänee siis hommata vähän pienempi tässä syssymmällä.

Meilläkään nuo yöt ei vielä oikeen suju |O
Neiti söi viime yönä 2.30 ja 5. Unissaan siis huutaa niin kauan kun saa maitoo, juo pullollisen pikavauhtia, annan tutin perään ja neiti kääntää kylkee ja jatkaa unia. Eli ei tuo hirveen rasittavaa oo, mutta mieluummin kuitenkin nukkusin senkin ajan...

Tässä alkas nyt sitte juhlaputkikii. Kakkonen täyttää 11 torstaina, nelonen 3 syyskuun alussa, sitte Sanni vuoden ja ykkönen 13 joulukuussa. Siihen väliin useet hipat kummien ym synttäreitä sun muita kissanristiäisiä. Ja sitte onkii jo joulu. Onko kukaan muu tajunnu, että kohta pitäis alkaa sitäkii valmistelemaan :o . Joulupukki on ihan kohtsillään ovella...
Ai minäkö muka alan panikoida |O

Huomenta.

meillä on sitten herätty vartin yli 5 |O kyllä minuu olis nukuttanu..ja illalla vielä soittivat tuolta osastolta et tänään yövuoroon :o |O täytyy kai yrittää päikkäreitä ottaa kun tyty nukkuu päivällä.
kyllä yks myöhkäs jä mylläs taas koko yön,siis mie en tajuu et miks joka saakutin yö pitää herätä hillumaan tuolla sängyssä,ja vaikka kuinka yrittelis miten hyväänsä tassutella ja taputella,niin eiku jolohuuto päällä..sit en jaksa,niin nostan viereen,ja sillä siunaamalla hetkellä on hiljaa ja nukkuu..

äsken tavotin venlan syömästä vessapaperia..oli varmaan puol rullaa kerenny purkamaan veskin lattialle,ja niin autuaasti mutusti hirmusta tulloo suussaan.
siis apua mikä pentu.
just tänä aamuna sanoin miehelle et tota tyttöö ei kiinnosta edes omat leikit,rapeltaa kaikkee muuta,ja koluu kaikki paikat. :o

noista haalareista tytyllä on huutonetistä ostettu remun välikausihaalari kokoa 80cm,ja sitten viime keväänä ostettu kappahlin haalari,saa riittää.
ja takkikin on,lähinnä kauppareissuja varten.
toppahaalaria olen myös katellu huutiksesta,mutta niin näyttää moni muukin..ajattelin että ostan synttärilahja rahoilla tytylle sitten toisen haalarin ja kuomat.
kyllä se varmaan pitää olla pari haalaria..tai en mie tiiä :o

dogtor oli galluppia pitäny..miulle tehtiin eka sectio hätä sectiona,yritettyäni tyttöä 28h45min ekana tehdä,joista jo ½h ponnistin..mutta ei mahtunu tulemaan..toinen sitten tehtiin automaattisesti,samoin tää viimone :D
häntä luu ottaa vastaan,vaikka kaikki paikat aukes ihan normaalisti.

nyt pitää miunkin käydä kattomassa noita me&i sivuja...

No niin, reipas koululainen jäi koulun nurkalle. Ei saanut pihaan asti saattaa :D On se vaan niin isoa olevinaan :heart: Daniel sitten onkin orpona piruna kotona kun tappelukaveri lähti. No ens viikolla alkaa pojan srk:n kerho, aina tiistaisin ja torstainsin klo 9-11. Kiva raijaamisrumba tiedossa. Mun säkällä Jeppe menee niinä päivinä klo 10 kouluun, ei vaan vahingossakaan tarvi Kiian kanssa kahdestaan olla :laugh: Tulis ne lukkarit niin tietäis...

Niin ja pimatsu on muutes ihan hyvällä tuulella näin herätessään ja hereillä ollessa. Se on kuulkaas puhuttelun paikka nyt! :D

Just muistin kun milekon nimen näin että Sannille myöhästyneet nimpparionnittelut ja paljon onnea kävelytaidosta :hug: Ja äidille kuntoa juosta perässä :whistle: :hug:

Yhteistyössä