Jaahast, iltoja vaan
Just tulin saunasta ja nyt on sitten niin kuuma että ohhoh..
Huomenna aamusella pitäs lähtee ajelemaan mun äitille |O Johan tosta onkin reilu vuosi kun piipahdettiin siellä ehkä just ja just vuorokausi. Ei oikeen oo haluja mennä, toisaalta olis sitten kuitenkin kiva mennä että näkis sukulaisia ja silleen, mutta nyt meillä ei oo mahkuja kun yhteen yöhön. Syystä että nuohooja tulee torstai aamuna, sen piti tulla huomenna tiistaina, mutta perukin tänään tulonsa ja tulee sitten torstaina. Jotenkin tuo mutsilla käyminen on niin stressaavaa että.. inhottava muutenkin lähtee sinne pikkukoppiin, kun voisivat hyvin tulla meille, tai käyvätkin usein. Mikä kyllä sekin ärsyttää mua ihan kamalasti.. kuitenkin mun veli asuu tossa neljän kilsan päässä, niin miksei ne sitten voi mennä aina sinne |O No velillä taitaa olla ainakin osittain samat fiilarit kun mulla, vaikka vierailevat kyllä useemmin kun me. Me kun käydään ehkä just ja just kerran vuoteen. Vaikka matkaa on "vaan" vähän vajaa parisataa. Tosin joskus tuntuu että sekin on liian vähän.
No ehkä meille kuitenkin tulee kiva reissu. Mulle on vaan jääny "jotain" traumoja lapsuudesta.
Valittamisesta toisiin asioihin. Ihania nuo meandin uudet kuteet

Varsinkin nuo pökät jotka oli
Mintulla, taidan joutua ostamaan Juhollekkin tommoset

Mutta siinä pulma, tilatakko topsyltä vaiko saanko kutsua kenenkään järkkäämille kutsuille. Täytyykin vähän udella
Lauloin tänään Juholle, ei siis kuulu juurikaan mun tapoihin, koska en ole missään muodossa musiikillisesti lahjakas. Joskus lauloin kun Juho oli ihan minivauva. Ja oon toki ehkä kerran viikkoon luikauttanu jonkun biisin, mutta tänään se totuus tuli. ENÄÄN EN LAULA
Koska eikös se ole niin että totuus tulee lapsen suusta

Laulaa luikautin nimittäin Katri Helenan Anna mulle tähtitaivas ja Juho rupes itkemään

:kieh:

:headwall:

B) :xmas: Lopetti heti kun mäkin tajusin lopettaa

:kieh:
Hittolainen, mun pitäs löytää yks biisi, mitään en siitä muista, jotain siinä laulettiin silmistä, enkuksi siis, ei ollu mikään kaameen hyvä biisi, vähän semmonen nopee. Haluaisin vähän fiilistellä. Se nimittäin soi radiosta silloin kun olin käyny ekassa alkuraskauden ultrassa Juhosta ja kuulin että kaikki oli hyvin. Itkin iltosta ja ajoin samalla töihin. Sattu just se biisi tuleen radiosta ja se oli sitten vähän niinkun meidän biisi, siis mun ja Juhon, mutten kuollakseni muista esittäjää, sanoja tai mitään. Soi sillon keskiverto usein voicella, mutta en oo yli vuoteen kuullu. Rehellisesti sanottuna ihan pas*a biisi mutta tahtoisin fiilistellä
Näin muuten toissayönä unta, että lähin yhtäkkiä synnyttämään, enkä mä edes tienny olevani raskaana

rupes pelottaan. Johtu varmaan siitä kun anopin kanssa ihmeteltiin niitä jotka ei tiedä olevansa raskaana ennen kun synnyttää. Totesin kyllä anopille ettei passaa ihmetellä, sattuu pian omalle kohalleen. Sitten näin vielä tommosta unta

Ei sen puoleen, vauva olis erittäin tervetullut, mutta pakko koittaa saada itteensä vähän muutosta, painonsuhteen. *jaa missäs se mun lakupussi olikaan |O * että just... ei hyvin mee |O
Haalareista --- syksylle on 80 cm reiman haalari, on vielä liian iso. On käytetty jo viileinä ja tuulisina päivinä tossa pihalla. Talveks on 80 cm lassien toppis ja ajattelin että ostasko toisen 86cm. Kevääks on alesta 86cm puku. Luulen että näillä mennään. Oon ottanut naapurin pojasta mallia. Hän on nyt n. 1½v ja käyttää 86cm kuteita, jotka on reiluja. Hän ja Juho on olleet aina suht saman kokosia, jotta joskos tuo meijän mies jatkaa samaa kasvutahtia, niin jotta noiten kans pitäs pärjätä mainiosti.
Meillä on 80cm kurahousut, muttei oo käytetty, kun ne on ihan liian suuret

Poju on kun pelle kun ne on päällä, semmoset jättihousut.
Ukko on vieläkin saunassa

nukahtikohan se sinne

Mä olen nimittäin kirjottanu tätä viestiä tosi hitaasti. Reilun puoltuntia jo..
On pitäny hätistellä tota saa*anan kissaa |O Ei kukaan haluais ostaa mustasukkasta norjalaista metsäkissaa?? Loistavista vanhemmista, täysin puhdasrotunen, rekisteröity ja sirutettu..

Seittemällä huntilla saa, tai no, onhan tuo vähän käytetty jotta pistetään tarjous kuuspuol. No ei vaa, en mä sitä myy, ainakaan tänään vaikka mieli tekis. |O
Tuosta on tullu mustis Juholle, ja siitä hyvästä on nyt tässä muutaman viikon aikana vääntäny pissit paikkoihin joihin ei kuulu. Onneks oon huomannu ennen kun kukaan on ehtiny koskemaan. mm. Juhon isoon rekkaan x2, taaperokärryyn, sohvan taa x miljoona, bumboon x3 ja SOHVAAN x2 joista toisellakerralla myös toinen meidän läppäreistä sai osansa |O Ja tuo käy kusella vaan tasan sillon, jos mä tai mies komennetaan sitä västämään Juhoa. Juho nimittäin sais vaikka roikottaa sitä mitenpäin ja vetää vaikka kilsan perässään ja tuo vaan on. Ja sitten jättää kaikki karvansa pojuun |O
Nyt mun valitus seis..
P.s terkkuja sohvalta josta puolet sohvatyynyistä pesussa. Sylissä ehkä noin viisi kertaa pyyhitty läppäri joka haisee edelleen voimakkaasti pissalle