~LOKAKUUN HERHILÄISET 2007 Viikolla 31~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pepisa; minustakin Tupperin silikoni nokkamuki on hyvä. Ainut vika meillä oli että nokka ei kestänyt Annin aikaan vaan menivät yksi toisensa jälkeen rikki. Takuuseen meni varmasti yksi puoli tusinaa nokkaosaa. Ovat varmaan kehittyneet siitä ajasta, mutta mun mielestä nokkaosat ei enää edes mene takuuseen tuossa silikoni kannessa. Meillä on vanhanaikainen Tupperin muki käytössä ja olen tykännyt myös siitä. Siltikin minusta kannattaa tilata tuo silikoni muki, on sen verta hyvä. =) Ja saatan vielä tilata meillekin sellaisen jos satun käymään kutsuilla.

Tytteli;
minusta tuntuu että leikkikehä on hyvä just silloin kun on useampi pieni talossa. Vauvankin voi laittaa sinne eikä tarvitse pelätä että esikko juoksee päältä. Eemilkin on kuitenkin vielä sen verran pieni ettei varmasti osaa varoa vauvaa sitten kun vauva alkaa viihtyä maan rajassa.

Päivä ollaan oltu taas kartanolla. Pesin khh ja etukuistin terassit ja öljysin puutarha kalusteet. Nyt iho tuntuu taas melko kuumalta ja varmaan on palanutkin jostain kohin.

Rontti; minä luin jonkun sun aikaisemmin viestin missä kerroit kun olit ostanut neidille retro mekon ja sanoit että; musta ihana, joka tarkoitti; minusta ihana. Ajattelin moneen kertaan että kuka hullu ostaa vauvalle mustan värisen mekon ja vielä kehuu ihanaksi :D kunnes hetken mietittyäni tajusin mitä tarkoitit :laugh: blondiiii täällä vauhdissa :laugh: :whistle:

Mammoliinoa piti myös vielä :hug: on nuo ikäviä asioita eikä varmasi ole helppo olla tällä hetkellä.

Piti varmaan muutakin kommentoida, mutta nyt ei enempää voi muistaa.

Niin Tiipiille piti vielä sanoa ettei me oltu vielä siinä vaiheessa kun paprikat tippui käsistä päätetty ostaa niitä kondomeja :D Mies kuiskasi aika lähellä kassoja että; uskallatko ostaa kondomeja :D :whistle: ;) Ja hox; niitä ei ole vielä aukaistu. Ei meillä nyt sentään ihan pupuiluksi tämä elämä ole vielä viikon nukkumisen jäljeen ehtinyt mennä. ;)

Minä ajattelin nyt alkaa lopetella nuo pikku-ukon yösyönnit..Eemihän hälyttää maitoa n. klo 01 ja klo 05..Ensi yönä ajattelin kokeilla että mitenhän sujuu jos en maitoa annakaan..
Niiin kateellisena luin täältä että toiset jo nukkuu läpi yön, voi kunpa meilläkin pian..

Huomenna varmaan tulen kertomaan että ei onnistunut, maidotteluksi meni..

Pitäkäähän peukkuja.

Heidille YV:tä laitettu :)

No voi hittolainen nyt vasta tulin lukee juttuja,oisinhan mie vaikka voinuki tulla käväsemään teillä tinakenkätyttö,koha makoilin sohvalla ku neiti päätti nukkua päikkäreitä YLI 2 tuntia!!Ajankuluksi koluttiin kirpparilla ja polskuteltiin altaassa (siis mie kuitenkin ulkopuolella) :D

Appiukko rempannu nyt 2 kertaa meillä neidin nukutuksen aikana.Kyllä sieppaa ja kun ei tajua olla soittamatta ovikelloa sataa kertaa |O Ella senkun piristy juuri kun oli nukahtamaisillaan.

AUTTAKKEEEE!!!Miula ei ole yhtään itsekuria,haluun lopettaa tupakanpolton.Ei sitä päivässä mene välttämättä yhtään mutta viikossa kuitenkin muutamia..ja se onkin asia erikseen jos ihan kupille lähtee.

Kuvittelin josko olisin ollu raskaana..jälleen.Ovulaation bongasin tässä kierrossa (joka viimeeks bongattu kun Ella sai alkunsa),no testi näytti negaa. :kieh: :'( No voihan sitä pitää toivoa yllä menkkojen alkuun asti. :saint:

dirlittan kiitos :hug: pidetään peukkuja teidän ensi yöhön.Voithan sie vaikka ekana kokeilla jättää klo 01 syötön pois ja sitten 05, jos onnistuisi helpommin.Tsemppiä :hug:

tytteli ei miun mielestä leikkikehänosto ole mikään huono ostos, katjanna hyvin perustelikin ja oon samaa mieltä.

oliivia meillä kanssa Ella aika pieni kokonen (ainakin miun mielestä) nyt 10kk ja pituutta 73 ja painoa 8kg,toinen on niin hoikka et vaikka 74 housut menee pituudeltaan niin vyötärö on niin kaponen että housut ei kestä jalassa.Pitäs olla henselit! =) Just ostin 74 välikausihaalarin ja hää hukkuu siihen.

YV:t tulleet perille! Kiitos niistà! :)

Vai on tààllà jo taas uusia vauvakuumeen pyòrteissà olevia! Onnea matkaan heille ja toivotaan ettà pian tàrppàà! :) Viitsisikò tunnustaa ettà itsekin rupean taas haaveilemaan uudesta pienestà ihanasta tuhisevasta pusuhuulesta :heart: Ajattelisin ettà kai tàssà samassa toinenkin menisi, kun jo tuolle yhdelle neidille pitàà maitopulloja laitella :D Ja nykyààn pitàà monta kertaa yòssà rauhoitellakin neitià nukkumaan :)

Leikkikehàstà sen verran ettà meillà semmoinen on ja ihan aluksi Annika ei siità paljoa tykànnyt mutta sinnikkààsti olen sen sinne laittanut ja antanut kiukutella siellà.. Nyt sitten pysyy siellà aika mukavasti ettà saan vàlistà huilahtaa! Eli hyvà ostos ja varsinkin kun sulle tytteli on toinen pieni tulossa niin tosi kàtevà! Ei tarvitse huolehtia ettei toinen ole kiipeàmàssà kirjahyllyyn yms. :)

Saako Piituli sun kautta milloin tilattua sen nokkiksen?

Illalla taasen yritin nokkamukista antaa omaa maitoa, mutta eihän tuo tissitakiainen suostunut juomaan. :headwall: Pari hörppyä ja sitten totaali stoppi ja mieletön raivari. :kieh:

Kiva tosiaan oli kuulla Oliiviastakin :) ja olisi ollut niin kiva nähdä mökillä, tuntuu, että sinuun en ole vielä niin ehtinyt "tutustua" :whistle:

Dirlittan, toivotaan tosiaan, että yöt alkais paraneen teilläkin. Ja ensihän voisit kokeilla sitä, että annat maidon aamuyöstä, mutta et alkuyöstä. Minä oon tehnyt niin ja se on mennyt mukavasti ja nyt sitten viime yönä ei herättykään ollenkaan. Saapa nähdä miten menee ensi yö :snotty: . Tänään oli tokat päikkäritkin niin pitkät, että oikein jo herätettiin :o ! Ei näyttänyt ainakaan kuumuus häiritsevän unta!

Vip, toivotaan vielä plussatuulia sinnepäin :heart: ! Kyllä jo oliskin aika seuraavan plussata! Kukakohan se onnellinen on :attn: :attn: Ja tsemppiä vip tupakkalakkoonkin! Mitäs konstia sulle vois kehitellä... Tuu aina tänne koneelle, jos meinaat ottaa tupakan käteen ja kirjotat meille niin pitkään, että himot alkaa häviään :laugh: . Nähdään sit kuinka paljon tekee mieli, kun Vip hyppää täällä yhtenään :D . Ei vaan, en osaa kummempaa neuvoa, kuin että et vaan ota, vaikka kuinka tekis mieli, aattelet vaikka sit meitä ja meidän kaikkien heristeleviä sormia :kieh: .

Tyttelin leikkikehä ostos oli varmaan ihan passeli tuolla hinnalla ja tuohon teidän tilanteeseen :) . Tosiaan kun voit siellä sitten vaikka vauvaakin pitää. Voi että mä odotan, että päästään jännään sun synnytyksen alkua, huijuijuijui... Sit sun on pakko päivystää täällä ja selvittää tilannetta :attn: . Jollei sitten kiirus tule :whistle:

Ei tänne kummempaa, menenpä suihkuun ja sohvalle. Mun pitäs saada itsekuria tähän syömiseen. Että pitäskö sitten aina kirjottaa täällä niin kauan, kun mieli tekee herkkuja. Taitais tulla toooodella pitkät tekstit ja silti menisin lopuksi kaapille |O . Jos töihin meno vois tätä putkee hiukan katakista, elää toivossa hän.

Tuuti, sä taidat nyt siivota ihan liikaa :D !! Vai ootko jumpalla :laugh: , kun ei kerta Katjannakaan ole vielä pakettia edes avannut :snotty:

Toivotaan Pepisa, että tuo tupperin muki auttais, meidän tissitakiainen tykkää tuosta mukista! Ja muki on tosiaan uudistunut siihen vanhaan verrattuna, mutta saapa nähdä kestääkö paremmin. Meillä sitä ainakin vedellään ja muljuutellaan suussa kuin mitäkin tissi-raukkaa B) , mutta vielä on hyvinkin kestänyt. Välillä tuosta mukista typy saa kyllä veden vuotamaan, mutta ei muutamat tipat mitään haittaa. Mä meinaan aluksi viedä tuon mukin päiväkotiinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Tuuti, sä taidat nyt siivota ihan liikaa :D !!

:kieh: :kieh: :headwall: :headwall: |O |O miä oon siivonnut KOKO helkatin päivän! Ja nyt on muutes KOKO huusholli siivottu, paitsi ukon pojan huone kun temppuilee rojujen keräämisen kanssa. Että onhan tää kivaa kun on "tilaa" mut kuka siivous aina mun puolesta |O

No pakkohan täällä on lauantai-iltana viel imuroida et saa matot lattialle ja mahd. pyyhkiäkin viel jostain. Eilen sain ikkunat onneksi pestyä. Huomenna alkaa leipominen ja astioiden pesu ja pitäis kai ettiä tälle porukalle rytkytkin päälle, ainoastaan rippilapsen omat on valmiina. :/

Kiia on ollut mummilla viime yön ja on tän seuraavankin. Tänään tosin viettivät aikaa tuossa meijen pihalla että pojatkin pääsivät ulos. Ei noita kahdestaan uskalla päästää edes omalle pihallle.

Ai niin ettei hommat loppuneet kesken niin taas vaihdettiin huoneita :whistle: :D Jesper halus oman huoneen ja äiti kiltisti hikipäässä repi sängyn toiseen huoneeseen + kaikki oheishärpäkkeet.

Mutta nyt miä meen maate että jaksan taas huomenna touhuta. Miä vihaan ihan oikeestaan kaikkia kekkereitä. :kieh:

Anteeksi, etten kommentoi teijen muiden juttuja nyt. Mut ihan oikeestaan en jaksa. kaikki tosin luin =) Josko ensi viikolla palais arkeen, siis palsta arkeen :D

Piituli onkos teil maanantaina muutes mitään? Silloin ois viel rääppiäisiä jäljellä :D

vip1 helposti se onnistuu,minäki tänään jo 3 viikkoo ollu polttamatta :flower: mulla ei niinkään ollu se nikotiini vaan se tapa..

en jaksa tai oikeestaan kerkee lukee ollenkaan kun täällä on kauhee ukkonen,piti vaan nopsaan tulla teitä moikkaamaan ennenku vedän piuhat irti :D

koiruudelle sain kruunun,siivet ja hameen :laugh: laitan huomenna kuvia sitten ku on kotiuduttu..

anska sai tänään kiikun pihalle,ihanaa..tykkäs kovin kiikkua,on vaan punanen väriltään ku ei k-raudassa muita ollu,noo väliäkös tuolla,kunhan poitsu viihtyy..

autossa tulee olemaan huomenna ahdasta,mä äiti ja selma joka esittää koiran ja sit simppa..selmuska ja saimon istuu nääs turvaistuimissa. sit matkikset ja koiran kamppeet ja ite koira..onneks ei oo ku 60km matka..

mulla on taas joku saakutan ihana flunssa..nokka tukossa ja kurkku kipee..kunhan ei kuumetta pukkaa..no mä saan onneks koiralle esittäjän jos en ite pääse..¨

siinä kai tärkeimmät..
huomisiin :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Mulla on illalla Tupperi kutsut vanhalla työkaverilla. Mutta ei muuten mitään erikoista. Vois vaikka tullakkin. Soitellaan vaikka sunnuntaina illalla.

Ok! :D En nimittäin TAATUSTI ala toista kakkua tms. väsäämään ens viikolla :kieh: :ashamed: :laugh:

Muoks. mut nyt tutimaaan :wave:

Ihan pikaseen, mulla on kaveri vielä ensi yön käymässä... tulen huomenna jatkamaan paremmin juttuja...
Mutta siis, yksäiti ei ole paha hinta. Keskustellaan huomenna paremmin noiden ostoista ja toimituksista.... Minä haluun ne rattaat teiltä!

Haleja kaikille, jotka siellä sitä kaipaili. Muuten en just nyt muista mitä piti kommentoida. Eemeli suostui tänään vihdoinkin konttaamaan myös sisällä (viikon kyllä konttaillut jo ulkosalla)....

Mutta nyt nukkumaan vähäksi aikaa! Öitä :wave:

iltaa kaikille!!
juu,ukkonenhan se tänään jyrisi ja satoi!!
ja kun aamulla oli niiin kaunis ilma!
käytiin muuten aamupäivällä istumassa hiekkalaatikolla,hirveesti ei kiinnostanut hiekkalelut.
se kiikku enemmän:)
kävin ostamassa halpahallista ämpärin ja lapion,on sit kunnon kasa nuita leikkuja.

voi että,rontti tuossa mietti että kukahan onnellinen plussaa seuraavaksi,
saapa nähä!!innolla oottelen minäki uutisia:)

vip1:lle ++++tuulia lähettelen,ja pidän peukut pystyssä!!
niin ja tupakan lopetukseen tsemppiä!!

no tuutiksella sitä hommaa piisaa!!
mahtaa uni tulla kun koko päivän touhuaa.
minäki ku haaveilen isosta kämpästä,mitenhä tuo lie siivouksen laita sit ois...
tän pikkukaksionki siivous niin epämiellyttävää...
ainakin se pölyjen pyyhkimine on niin ärsyttävää hommaa...ääh..ja karvaa riittää!
huomenna mullakin siivouspäivä,mutta nopsaan tän kämpän laittaa,kun/jos saa inspiksen.
ja karvaa meillä kyllä on aina,kun se koira on!!mutta ei mua haittaa,kunhan nyt pahimmat pois.
ärsyttää sellaset vieraat jotka siitä narisee..hemmetti :kieh:

niin joo..meijän muru vilkutteli tänää useammanki kerran :D
kun oltii lähössä ulos nii vilkutettii isille,sit myöhemmin pottareissulle mennessä vilkutti,voi ku oon ylpee =)
harjoteltiinki pari päivää!!

nyt vois mennä nukkumaan,tai ainakin lukemaan vaakatasoon :wave:
Öitä ja kauniita unia!
toivottavsti kaikki saa nukuttua hyvin!!

Yhteistyössä