****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dogtor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oululaiset huomio! :attn: :attn: tiedättekös te mistä saa Oulussa hyvin äitiysvaatteita ja kohtuu hinnalla? Onko muualla kuin H&M:ssä? Silleen sellaisia ihan kivoja kesäsiä, lisäksi pitäs saada jotain mitä kehtaisi sitten laittaa ystävän häihinkin elokuun alussa päälle... täällä meilläpäin siis ihan surkeaa tuo valikoima :o Kappahl ei myy enää ja Lindexissäkin vaan joku muutama riepu roikkui siellä tangossa...

Jos ei tuu mitään muuta, aateltiin ukon ja Eemilin kanssa lähteä huomenna ajelemaan Oulussa mutkin, mulla ei oo vaatteita |O Aateltiin tähdätä siten, että kun Eemil laittaa päikkäreille syönnin jälkeen, nostetaan autoon ja menoksi. Nukkuu sitten autossa ne päikkärit. Saadaanpas testata uutta turvaistuintakin ;) Eilen käytiin ostamassa, kun niin ahtaaksi käynyt tuo kaukalo, vaikka painon puolesta vielä kävis. Ja kuumahan tuo kaukalo tuolle meidän kuumakallelle jo on! Siinä kokeiltiin eri versioita ja malleja, päädyttiin sitten siihen Gracon cosmic comfortiin! Ja otettiin samaa väriäkin kuin kaukalo, on sitten sävy sävyyn pikkusiskon tai veljen kanssa istuimet :D

Isäntä lähti käymään työmaalla mutkan (vaikka siis lomalla...) siellä jotain että piti käydä ja jossakin muuallakin. Laitoin pojan ulos nukkumaan ja aattelin että levähtelen itsekkin, niin aivan kauhea meteli ulkona :headwall: itkuhälytin ottaa kaikki! Naapurin kakarat huutaa ja jossain porataan ja hakataan jne. :kieh: eipäs tuossa sitten voinut levätä, metelisssä meinaan. Ainakin vielä poika nukkuu... Oli muutes kylmä keli, niinku eilenki ja toissa päivänä! Pojalla villasukat jalassa, lapaset, fleecepuku ja osittain makuupussissa ja nyt on HEINÄKUU :o hitsit mikä kesä... kerkesihän tuota hellettä olla päivän. Ja oltaisiin silloin menty Eemilin kanssa altailemaan pihalle ja minä en saanut siihen altaaseen sitä ilmaa puhallettua, eikä ollut mitään millä olisin saanut (olin yksin kotona) Että te ketkä puhalsitte siihen altaaseen omilla keuhkoilla ne ilmat, olette kyllä superkeuhkoja :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Sanni meinas eilen tukehtua käsiin :'(
Olin keittiössä siivoilemassa ja vanhin tyttö olkkarissa Sannin kanssa ihan tuossa näköetäisyydellä. Yhtäkkiä alko kakostelemaan tuossa olkkarin ja keittiön välillä olevan aidan takana. Tyttö nappas Sannin syliin ja siinä vaiheessa huomasin, ettei saa henkee. Otin sitten itse Sannin syliin poikittain ja taputtelin selkään. Tyttö vaan kakoo ja yrittää saada henkee ja kun katsoin kasvoja, niin sinerti jo jonkin verran, nenän-ja suupielet oli valkeena. Käänsin uudelleen poikittain kasvot alaspäin ja läimäsin vähän topakammin tuonne lapaluitten väliin. Sitten tuli oksennus kaaressa, mutta ei kuitekaan se tukehtumisen aiheuttaja. Nyt ollaan pähkäilty, että oliko helmi vai Disney Channelin kortista pudonnut metallikoodi. Huomattiin, että se oli illan aikana hävinnyt, eikä löytyny mistään. Toivottavasti tulee luonnollista kautta pihalle. Eli kakkaa odotellessa...

Hui kauhia
:hug: varmaan kamala tunne! Kyllä meilläkin saa olla tarkkana, kaikki ollaan nykysten laittamassa suuhun meilläkin :/

mileko hui kauhia! just päätin ettei meidän poika saa sormiruuaks ku muussia :| .

ja lähetän kaikille täältä auringonpaistetta :flower: ! tuliko perille? ite tursasin tänään itkee paisteesta huolimatta iski joku hormoonimasennusmylläkkä johtuen siitä kun ei ole muuta elämää kuin tuo lapsi :/ ....siis ettei kerkee harrastamaan mitään :'( .....juu tyypillinen seinätkaatuuniskaankohtaus, meni jo ohi :snotty: ......

:wave:

Tilda tuli perille auringonpaiste! :D

Täällä tapahtuu kummia...meidän Memmu kakkaa sitten sydämillä koristeltua kakkaa! :o
hemmetin pentu pentunen oli syönyt siskonsa kultaiset ja hopeiset sydämen muotoiset pienet irtonaiset helmet! :headwall: Mitä mä nyt Millalle selitän kadonneista sydämistä?!
"Joo, itseasiassa sun sydämet on Mean mahassa...odotellaan pari pari päivää vielä, josko niitä tulisi lisää ulos...?!" :D Millon lie napostellut ne tuolta Millan huoneesta :kieh:
Joku aika sitten se oli tehnyt kasvonaamion Millan aprikoosi huulikiillolla :o Anna mun kaikki kestää.. :headwall: :laugh: :laugh: :laugh:

ei tullu lehtee,ostin kaupasta..prkl..

meilläki jyskin allas ja ukko puhalti,meinas olla puhaltamatta mutta sanoin että parempi puhaltaa ku lokamammatki puhalti ite,jos et saa puhallettua niin oot nynny :laugh:

palaan pian..

Minä kans tänään puhkua puhaltelin sen jyskin altaan. :whistle: Tyttö jo kuivaharjotteli siinä uimista.

Hurjan kuuloinen tilanne ollut Milekolla.. Tuollaset tapahtuu niin nopeesti, että siinä ei paljon ehdi miettiä että mitä tekis. Onneks Sannille ei käyny kuinkaan! :hug:

Milli, taitaa se meidän typykän kaima olla aika heeno rinsessa kun oikein sydänkakkaa kakkaa. :laugh:
(muoks, ja ehkä prinsessan herkkä hipiä ei kestä muuta kasvonaamiota kuin aprikoosihuulikiiltokasvonaamion..)

Voi että, pitäis päästä kauppaan niin vois käydä uusimman Kaksplussan ostamassa..

Tytteli; Nickyssä ja Nellyssä ja Stockmannin 4.kerroksessa on ainakin äitiysvaateliike ( en muista nimeä vaikka tänäänkin ohi kävelin ). Molemmissa taitaa olla jonkun sortin alennus myynnitkin parhaillaan. Itse olen ostanut molemmista ja tuo Stockmannin liike on aika kallis, mutta alennuksesta voi saada kohtuu hintaan ja siellä ainakin on juhlavaatteitakin myynnissä. Ovat myös ihan laatu vaatteita joten siksi varmaan hintakin vähän kalliimpi. H&M sinä jo tiesitkin. Toivottavasti löytyy jotain mieluista. =)

Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Topsy2 Body tuli ja on ihana! :D Tosi iso vaan vielä, menis meidän rimppakinttu Mealle kun mallasin edestäpäin! :laugh: Sais varmaan päiväkodissa shokin hoitajat, jos pistäisin sen Memmulle :whistle: siis jos jotkut vielä muistaa sen kun laitoin vahingossa monta viikkoa valvoneena Mean päiväkotiin Saran t-paidassa kokoa 74cm... :ashamed: :laugh:

*muoks*
Body siis tänään maksettu Nordeasta =)

:laugh: :laugh: Kiva että tykkäsitte :)

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Tytteli; Nickyssä ja Nellyssä ja Stockmannin 4.kerroksessa on ainakin äitiysvaateliike ( en muista nimeä vaikka tänäänkin ohi kävelin ). Molemmissa taitaa olla jonkun sortin alennus myynnitkin parhaillaan. Itse olen ostanut molemmista ja tuo Stockmannin liike on aika kallis, mutta alennuksesta voi saada kohtuu hintaan ja siellä ainakin on juhlavaatteitakin myynnissä. Ovat myös ihan laatu vaatteita joten siksi varmaan hintakin vähän kalliimpi. H&M sinä jo tiesitkin. Toivottavasti löytyy jotain mieluista. =)

Nickyssä ja Nellyssä oli viimeksi aivan ihania (niii-in, mitäs mä sillä osastolla tein?? :whistle: :ashamed: )

Tytteli juu aika heikosti on mun mielestä täälä Oulussa noita äippävaatteita. Jotain ostin sillon tuolta Stockan yläkerrasta ja sitten on lastentarvikeliike Taikapilvi siinä melko lähellä missä on kyllä aika pieni valikoima mutta ainahan sitä jotain voipi löytyä (niillä on omat nettisivut).

MITEN HUUTIKSEEN SAA LISÄTTYÄ KUVIA? mä laitoin vaunut myyntiin mut en tiiä miten saan sinne lisää kuvia..

pakko ostaa uudet vaunut tai no rattaat ku kuolasin lastentarvikkeessa tänään ja hipistelin niitä,vinguin ukoltaki et kokeile nyt miten hyvät on :laugh: nyt tuo sano et jos saan entiset myytyä nii saan sellaset ihanat 800e :whistle: rattaat :D

Mites täälä on tänään näin hiljasta? Myö käytiin tänää shoppailee Ellalle vähän leluja.oon vähän vertaillu lelujen hintoja eri kaupoissa niin huomasin että Anttilasta saa kaiken halvimpia leluja!Tänään tuli postista Ellalle rattaatkin ja oikeen hyvin toimi shoppailureissulla,ainut että renkaat on aika kuluneet ja ehkä kankaatkin...mutta hyvin kulkee..pääasia =)

Meillä on nyt ollu pari päivää ruokalakkoilua.Kai taas tekee hampaita :o Nyt jo 8 hampulia.Mut vinkkinä ruokalakkoilijoille ... tein tänää riisiä ja kanaa.Neiti ei suostunu syömään olleskaan ku tarjosin.Pyöritin sitten palloja neidille siitä mössöstä sormiruuaksi..jo alko maistuu ja hyvin söi.Ja juu...oli kyllä tosi sotkusta puuhaa mutta söipähän ainakin.

Työ ketkä ootta ostaneet autoistuimen niin mitä suosittelette? Käytiin kattoo liikkeessä Britaxin istuinta.Oiskohan kellään kokemusta oisko hyvä?

Jatkampa punkkulasin naatiskelua näin ti iltana ja siirryn sohvan nurkkaan :p

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Topsy; hä, tä, oletko pieniin päin? :whistle:

Kävin ärrältä hakemassa kaksplussan. Hyvä juttu oli lokamammoista =)

:laugh: :laugh: Hyi kauhee mikä ajatuskin (sori Minttu :ashamed: ) Joo en tosiaankaan ole, mutta kyllähän ne raskausvaatteet ihania on.

Yhteistyössä