Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:mitäh????? vieläkö työ makkootta????? nyt ylööös hopihopihopi
! aurinko paistaa ja kaikkee
!
Ei paista ainakaan meillä (koko päivänä), on niin harmaata, että saa nähdä koska tulee vettä
:/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:mitäh????? vieläkö työ makkootta????? nyt ylööös hopihopihopi
! aurinko paistaa ja kaikkee
!
Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:Sanni meinas eilen tukehtua käsiin :'(
Olin keittiössä siivoilemassa ja vanhin tyttö olkkarissa Sannin kanssa ihan tuossa näköetäisyydellä. Yhtäkkiä alko kakostelemaan tuossa olkkarin ja keittiön välillä olevan aidan takana. Tyttö nappas Sannin syliin ja siinä vaiheessa huomasin, ettei saa henkee. Otin sitten itse Sannin syliin poikittain ja taputtelin selkään. Tyttö vaan kakoo ja yrittää saada henkee ja kun katsoin kasvoja, niin sinerti jo jonkin verran, nenän-ja suupielet oli valkeena. Käänsin uudelleen poikittain kasvot alaspäin ja läimäsin vähän topakammin tuonne lapaluitten väliin. Sitten tuli oksennus kaaressa, mutta ei kuitekaan se tukehtumisen aiheuttaja. Nyt ollaan pähkäilty, että oliko helmi vai Disney Channelin kortista pudonnut metallikoodi. Huomattiin, että se oli illan aikana hävinnyt, eikä löytyny mistään. Toivottavasti tulee luonnollista kautta pihalle. Eli kakkaa odotellessa...
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:Topsy2 Body tuli ja on ihana!Tosi iso vaan vielä, menis meidän rimppakinttu Mealle kun mallasin edestäpäin!
Sais varmaan päiväkodissa shokin hoitajat, jos pistäisin sen Memmulle
siis jos jotkut vielä muistaa sen kun laitoin vahingossa monta viikkoa valvoneena Mean päiväkotiin Saran t-paidassa kokoa 74cm... :ashamed:
![]()
*muoks*
Body siis tänään maksettu Nordeasta =)
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Tytteli; Nickyssä ja Nellyssä ja Stockmannin 4.kerroksessa on ainakin äitiysvaateliike ( en muista nimeä vaikka tänäänkin ohi kävelin ). Molemmissa taitaa olla jonkun sortin alennus myynnitkin parhaillaan. Itse olen ostanut molemmista ja tuo Stockmannin liike on aika kallis, mutta alennuksesta voi saada kohtuu hintaan ja siellä ainakin on juhlavaatteitakin myynnissä. Ovat myös ihan laatu vaatteita joten siksi varmaan hintakin vähän kalliimpi. H&M sinä jo tiesitkin. Toivottavasti löytyy jotain mieluista. =)
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:MITEN HUUTIKSEEN SAA LISÄTTYÄ KUVIA?
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:Topsy; hä, tä, oletko pieniin päin?![]()
Kävin ärrältä hakemassa kaksplussan. Hyvä juttu oli lokamammoista =)
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:tänks hani :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:Käykääs kommentoimassa kerhossa foorumiasiasta?! =)