Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Ihana kakku Dirlittan! Voi että olet varmasti ihana äiti lapsillesi :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Ihana kakku Dirlittan! Voi että olet varmasti ihana äiti lapsillesi :heart:
Kiitos! Mitään noin kaunista minulle ei ole sanottu aikoihin! Oletpas ihana!!!
Ja kiitos kaikille kakkukehuista, toivotaan että myös maistuu..se on sellainen pätkis-kakku, Eetun suosikki.
Ja Ida kävi ostamassa veljelleen omilla rahoillaan tikkarin..suloinen..raaski sijoittaa veljeensä 15 senttiä![]()
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Ihana kakku Dirlittan! Voi että olet varmasti ihana äiti lapsillesi :heart:
Kiitos! Mitään noin kaunista minulle ei ole sanottu aikoihin! Oletpas ihana!!!
Ja kiitos kaikille kakkukehuista, toivotaan että myös maistuu..se on sellainen pätkis-kakku, Eetun suosikki.
Ja Ida kävi ostamassa veljelleen omilla rahoillaan tikkarin..suloinen..raaski sijoittaa veljeensä 15 senttiä![]()
:hug:
voi,taitaa idallakin ikävä olla..ja mikä ihmeen pätkis kakku?ohje pliis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:[
Dirlittanilla; taitaa olla oikeasti kova ikävä kun noin hienon kakunkin jaksanut pojalleen leipoa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:Kiitos ja kumarrus :flower: :hug:
Dogtor saapi sieltä etusivulta poistaa sen minun nimimerkinkin![]()