Lokakuun herhiläiset, viikko 35

Huomenta!!
juu tällä meidän pikku-herralla on herätys aikastunut.
ennen nukkui 9:n(oikee äitin unelma) ja nykyää herää 7n pintaan.
ja mää en oo ihan vielä tottunu noin aikaseen,mutta eiköhän tuota pikaseen totu.
heräshän se vauvanakin aina 7lta.

voi samperi jos mulla tulee joku oksutauti |O
illasta asti inhottava etova olo jatkununu!

ahaa,pikku-mies tuli tuohon jalkojen jureen!
täytyy menä leikkimään :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Oi, peräti huimat vajaa kolme tuntia nukkui :headwall: Uskomaton satiainen :heart: :LOL:
satiainen :D On teillä ollut mukava yö... :hug: Toivotaan et Kiian heräilyt johtuu vaan tästä taudista, ei ois kiva jos jokaikinen yö alkais nuin heräillä :whistle:
 
Tuutiksella sitten ihana yö takana :kieh: Mikä siihen Kiikukkaan on menny kun noin valvottaa? Meillä oli sillon hampaitten tulon aikaan just tuota että pitkin yötä kukuttiin ja kitistiin...millonhan niitä alkaa taas tulemaan lisää |O

Silja nukkuu nykysin melko hyvin kun imetyksen olen melkeinpä lopettanu. Nyt kahtena päivänä olen imettäny vaan enää 1kert/vrk. Voi olla että jätän nyt tuon yhdenkin kerran pois taikka sitten jos Silja vaatii rinnalle niin voin kyllä hyvin jatkaakin...antaa tytön pättää. Mutta yllättävän helppoa on ollu tämä imetyksen lopettelu, ei ole neiti ollu moksiskaan! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Oi, peräti huimat vajaa kolme tuntia nukkui :headwall: Uskomaton satiainen :heart: :LOL:
satiainen :D On teillä ollut mukava yö... :hug: Toivotaan et Kiian heräilyt johtuu vaan tästä taudista, ei ois kiva jos jokaikinen yö alkais nuin heräillä :whistle:
Nyt on parisen viikkoa heräillyt siinä kolmen neljän hujakoilla ja ei osaa uudelleen millään sammahtaa vaan alkaa rääkyä täyttä kurkkua sängyssä joko istuen tai seisoen :/ Neitihän muutti takas meijen makkariin kun en jaksanut juosta koko ajan pimatsun huoneessa taikka nukkua siellä.

Nyt märisee uudelleen unta. No kivahan se on nukkumaan käydä kun sai äitin hereille (ja isänkin kun toinen ei uskalla maata kun äiti hitusen äkäisenä paiskoi keittiössä tavaroita) :whistle: :LOL: :ashamed:
 
Niin, siis huomenta vaan tasapuolisesti kaikille :wave: Nyt on sit subin nettitv:ssä eka jakso sairaalan sykettä, jos joku ei malta oottaa klo.18.00 saakka, tai on muita menoja silloin =)

Toivotaan shenda, et ei hirveetä krapulaa sulla ois tänään :whistle: :D

Tosta synnyttämään tahtomisesta...et mun pitäiskin taas kattoo noi omat synnytysvideot-niin eiköhän ne mielet muutu ;) -se vaan menee tihrustamisesk koko videon kattominen... :'(

Nyt pätkii...täytyy mennä hakeen lisää kahvia ja palailen kun muistikin virkoaa =)
 
Meillä mies nukkuu makkarissa, taitaapi krapula olla kun eilen juhlisti viimestä työpäiväänsä ja hoitovapaan alkua. 6-9kk onpi nyt kotona tytön kanssa, saa nähä miten käy :LOL:
Mulla on puolenpäivän aikaan parturi, jees, kehtaapa sitten maanantaina kouluun lähteä. On tämä tukka nyt niin räjähtäny että hyvä että kehtaan sinne kampaamoon päätäni pistää :ashamed: Äsken syötiin aamupuuro ja nyt oottelen että millon neiti ilmottaa halukkuutta ekoille päikyille, meen sitten itekin vielä vähän ottaan unta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Mikä siihen Kiikukkaan on menny kun noin valvottaa?
Mikä lie riivaa:kieh: Sen jälkeen kun kunnolla liikkumaan lähti ja pystyyn nousi niin nää yöt menevät vaan hullummaksi koko ajan |O :headwall: Tosin nyt on tuo korvatulehdus ja flunssa päällä. Ei kyllä yöllä yski tai ole tukkoinen (kiitos sen vapor härvelin) on vaan kiukkunen :saint: :D

Muoks. myös ihan selkeää eroahdistusta (vaimitäsenyton) ompi voimakkaasti ilmassa
 
Mamma vau sulla on videoitu synnytyksiä! Oispa mullakin! vaikka ihan kamalaa touhua se oli, mutta silti olis ihan mukava joskus kattoo ja fiilistellä... tosin en tiiä että itkisinkö ilosta vai tulisko itku niitä pahimpia hetkiä kattellessa :whistle:
Mitä niihin sun videoihin on kuvattu ja kuinka kauan kestävät?
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Oi, peräti huimat vajaa kolme tuntia nukkui :headwall: Uskomaton satiainen :heart: :LOL:
satiainen :D On teillä ollut mukava yö... :hug: Toivotaan et Kiian heräilyt johtuu vaan tästä taudista, ei ois kiva jos jokaikinen yö alkais nuin heräillä :whistle:
Nyt on parisen viikkoa heräillyt siinä kolmen neljän hujakoilla ja ei osaa uudelleen millään sammahtaa vaan alkaa rääkyä täyttä kurkkua sängyssä joko istuen tai seisoen :/ Neitihän muutti takas meijen makkariin kun en jaksanut juosta koko ajan pimatsun huoneessa taikka nukkua siellä.

Nyt märisee uudelleen unta. No kivahan se on nukkumaan käydä kun sai äitin hereille (ja isänkin kun toinen ei uskalla maata kun äiti hitusen äkäisenä paiskoi keittiössä tavaroita) :whistle: :LOL: :ashamed:
pitäskö mennä itekki keittiöön ja herättää ukko kunnon möykkeeseen :whistle:
 
Heippa!
Huomasin just, etten ole koko viikkoon tätä ketjua lukenut, saati avannut!! Miten tää aika menee??
Eli ihan kaikki jää lukematta, paitsi vimppa sivu.

EI ole synnytysvideoo, en olis halunnut.

Meillä Eero alkanu herään 6-6.30, eli ei enää jaksa valvoskella.
Meitin vauva muutenkin jo ihan just 1v... :'( :'(

Koskas me siirrytään sit 1v-> ??

Nyt lisää aamukahvia, ellei ukko taas juonu pois.. ja suihkuun ja jos menis katsoon, mitä vielä vanhassa Prismassa jäljellä, tänään vimppa päivä auki. Sit meille aukee vieläkin isompi Prisma. Eli ei tartte jatkossakaan sielä käydä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
mamma miä herätän tän just joko virtanapista tai sitte tosta hiirestä (ulkoisesta).
Mulla ei ole tässä ulkoista hiirtä, yritin laittaa muttei se käy

:eek: Täytys kuulemma olla joku väliliitin tms. Ja nää koneen omat hiiret on ihan jostain... en jaksa ees mustailla kun on niin hidasta ja hankalaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
mamma miä herätän tän just joko virtanapista tai sitte tosta hiirestä (ulkoisesta).
Mulla ei ole tässä ulkoista hiirtä, yritin laittaa muttei se käy

:eek: Täytys kuulemma olla joku väliliitin tms. Ja nää koneen omat hiiret on ihan jostain... en jaksa ees mustailla kun on niin hidasta ja hankalaa.
mulla on ihan usb liitännällä oleva tavallinen hiiri. Miä en jaksa tolla omalla pelata. Se on ihan persiistä! :kieh:
 
tiipii, joo videoitu on ja kuvia on paljon :D Tai siiis esikosta ei ole mitään videopätkää,vaan kuvia. Kakkosesta on digikameran videotoiminnolla otettu muutama pätkä synnytyksestä (joskin kuvan laatu on huono y.m.) mut kolmonen on tyyliin alusta loppuun kuvattu. Vähän harmittaa kun ei noista muista ole tollasta versioo, mut ei mahda mitään!
Kolmosen videossa on sillai pätkissä otettu, alussa mä tyynenä makoilen salin pöydällä ja juttelen ja jopa vitsiä lasketaan kätilön ja mieheni kaa. Sit alkaakin olla kipeämpää kohtaa hetki ja sit on ponnistusvaiheesta siihen saakka kun poika on ensimmäistä kertaa rinnalla salissa :heart: Eli kaikki napanuoran leikkaamiset, kylvetykset, mittaukset-kaikki on siinä sitten. Kuvaus on suoritettu sillai sivusta, et ei suinkaan sieltä alapään puolelta :D

Alkuun sanoin et en saata tykätä jos se kamera siin nauhottaa, mut eipä tota kuule ees huomannu, oli jotain muuta ajateltavaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
mamma miä herätän tän just joko virtanapista tai sitte tosta hiirestä (ulkoisesta).
Mulla ei ole tässä ulkoista hiirtä, yritin laittaa muttei se käy

:eek: Täytys kuulemma olla joku väliliitin tms. Ja nää koneen omat hiiret on ihan jostain... en jaksa ees mustailla kun on niin hidasta ja hankalaa.
mulla on ihan usb liitännällä oleva tavallinen hiiri. Miä en jaksa tolla omalla pelata. Se on ihan persiistä! :kieh:
Niin on sieltä! Ja tässä on viel tällanen sileä pien läntti hiiri...eli sormea siinä liikutellaan, jotkut kehuu tota mut musta viel pahempi kuin toi pallukka tossa keskellä näppistä. Täytyy sellasta usb-hiirtä sit varmaan koettaa ??
 

Yhteistyössä