Lokakuun herhiläiset, viikko 35

:eek: meijen poikien parhaat lelut on tällä hetkellä äidin nappipurnukan sisältö :D Milloin nuo on miinoja, kilpiä taikka avaruusaluksia :D Tulipa vaan mieleen kertoa teillekin kun tässä tuo tappelua napeista kattelen :LOL: Toiskohan joulupukki molemmille omia kullankimalteisiä nappeja :whistle:
 
Heips,

Minä olen ollut eilisen päivän piha hommissa eikä ole ehtinyt palstailemaan. Nytkin paistaa aivan ihanasti aurinko joten pitää lähteä tänäänkin pihalle. Tykkään touhuilla tälläisellä syksy säällä pihalla, ihanan raikasta, mutta silti vähän kesäistäkin. B)

Eilen sain siivottua koko pihan, leikattua ruohon, pestyä suihkualtaan ja kitkettyä rikka ruohot. Mies katsoi poikaa ja siivosi jopa kaksi keittiön kaappia sisällä. :eek: Kyllästyin siihen kun tuo ukko ei koskaan tiedä mitä missäkin on, joten annoin sille oman kaapin johon sai järjestää omat gluteenittomat tuotteensa miten lystää ja sitten vitamiini kaapin sai kans järjestää ja siivota tyhjät pakettinsa roskiin. Mua niin ottaa aivoon kun saa aina olla passamaassa tuota ukkoakin kun ei muka tiedä mistään mitään. Nyt ei tarvitse kysellä enää meikäläiseltä.

Mulla meinasi iskeä pieni paniikki eilen kun menkat oli pari päivää myöhässä. :D Onneksi kuitenkin alkoi viime yönä. Mulla on hirmu säännöllinen kierto ja just nyt kun oltiin kerran huolimattomia niin myöhästyivät. Minä olisin masentunut ihan kokonaan jos nyt olisin ollut uudestaan raskaana. Just kun Aatu alkaa olla helpompi ja itse olen innoissani lähdössä muutaman kuukauden kuluttua töihin, niin ei kiitos tähän elämän tilanteeseen uutta raskautta.

Dirlittanille tsemppiä. Kyllä se varmasti lähtee sujumaan omalla painollaan kunhan alkuun pääsette. :hug:
 
siskon poppoo lähti ajelemaan kohti kotia ja mies lähti viemään etätyttöjä linjalle..meni hulinalla viikonloppu..nyt pesty lakana pyykkiä..saas nähdä missä saa kuivumaan,ulos laitoin lakanoita yhen satsin kuivumaan kun ihan älytsisti tuulee,mutta voihan se olla että ne ei siellä kuivu..

tyty on jo puolesta päivästä nukkunu päikkäreitä,eipä nukkunu aamupäivällä unia..ihme että jakso valvoo sieltä kuudesta tonne puolille päivin..ei kyllä tarttenu montaa heijausta vaunun kanssa tehdä kun nukahti.
näinköhän nyt siirtyy vaan yksiin uniin..oikeastaan ihan hyvä,hoitoa ajateltuna..

dirlittanille :hug: huomiseen työn alotukseen..miullakin viikon päästä olis sama homma esissä :eek:
huomenna pitäs hoitosopimus käydä tekemässä,ja työsopimus kirjottamassa..ja ens viikolla täytyy varsin siellä perhepäivähoitajankin luona lähtee käymään..

ulkona on kylmä..hitto,miun pitää varmaan jostain ettii venlukalle välikausipuku..oletin et se viime keväinen 74cm välikauspuku olis hyvä..mutta kaninkakat..lahkeet puolessa kintussa kun istumaan käy..aika karseen näkönen..

 
kengistä mä kattelin jostain mainoksesta joitain goretex kenkiä,oli vaan melko hinnakkaat..pojan kanssa pitää mennä ostaa ne kengät kun tuolla on niin korkee jalkapöytä että ei kaikki mee jalkaan..ja varmaanki se 23 koko pitää ottaa että mahtuu villasukka alle..kun nyt on jo 21 koko tosi napakka,just just sopii jalkaan..

sit pitäs ettii pipo ja kypärämyssy ja jotain hanskoja sun muuta pikku tavaraa..pukuja meillä on monen monta..et ei varmaan toppista tartte ostaa ja uusi vk pukukin on,itseasiassa 2,yhden osti yks mummeli,ja ihan hieno lassien puku..

sit pitäs ostaa jotain legginsien tapasia ja sukkahousuja ja sukkia ja farkkuja ei oo ku yhdet jotka alkaa olla liian pienet..muuta ei taídeta tarvita,ainiin muutaman yökkärin tarttee..

isännällä on ens viikko lomaa niin mietitään nyt et lähtiskö sillon shoppailee,vois ottaa pojankin mukaan,tai sit kävisin itekseen vaatteet ostaa ja vaik viikonloppuna käytäs yhdessä ne kengät..

dirlittanille :hug: ja tsemppiä huomiselle..
katjanna :headwall: no voi ei saatukaan uutta lokakuista odottajaa :saint:
pupulla "mukava" sähkömies..mua ärsyttää hirrrrveesti jos joku tuikituntematon tulee soittamatta meille..
tuuti kiiukkahan on ihan hyvn nukkunu,jokohan se antibiootti alkais tepsiä..ja voi mitä nappi sankareita sulla on :LOL: :heart:

me ollaan miehen kans räkiksessä,onneks pojalla ei oo ku pikkusen nuhaa..täällä on kans toooosi kylmä ilma,ja salillakin pitäs jaksaa tänään käydä,nyt ei oikein nappasis mut pitää mennä niin ei jää sit hunningolle tuo homma :saint:

hitto että bb:ssä on ärsyttävä se minna ja sit se ulkomaalais syntyinen marianna/e?kumpilie,mut niko on ihan paras,olikohanseniko,ku sille saa nauraa ku vetää hirmu pultit joka asiasta ja on sellanen himppelihomppeli :D
 
Dogtor; minä kävin perjantaina ostamassa pojalle Halpa-Hallista Tutan puolipotkareita, maksoi 5.5? ja ovat tosi ihanan pehmeät ja hyvät pitkien housujen alle välihousuiksi. Jotenkin mulla tökkii laittaa pojalle sukkahousuja, enkä kyllä niitä käytä edes kovin paljon Annillakaan kun itseä ahdistaa sukkikset niin en sitten pue niitä lapsillekaan.

Mun mielestä muuten kans se Niko on bb:ssä paras :D Tiipii ei vissiin tykännyt siitä yhtään? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
tuuti kiiukkahan on ihan hyvn nukkunu,jokohan se antibiootti alkais tepsiä..ja voi mitä nappi sankareita sulla on :LOL: :heart:
Juu nukkuhan tuo kun sai ensin nukahtamaan. Nukahti meinaan klo 23 mun syliin kun ensin oli puoltoista tuntia meuhkannut sängyssään kaikkea mahdollista ja mahdotonta :kieh: :headwall: :D

Ja noiden nappisankareiden napit on nyt sitten jemmattuna. Ottivat matsia kumpi saa minkäkin napin leikkeihinsä..... yllätys yllätys napit pitkin lattiaa |O
 
käytiin vähän pyöräilemässä pikku-ukon kanssa.
tuulee kauheesti!!
hain irtokarkkeja samalla reissulla,ja ei ollu mitää helppoa valkata niitä,ku tätä ukkoa kanniskelin samalla.

bb inhokki on marianna :x
ja suosikki se hömppähomppeli :LOL:

onko tyttelillä mitää ennakoivia supistuksia ollut vielä??
olikos se nyt keskiviikkona käynnistys??
lähellä on :D

pitäs saada poika nukkumaan päikyt,mutta kovasti pistää hanttiin.

ei mulla taas mitää kumempaa,myöhemmin uudelleen :wave:
 
Mun Bb inhokit on kyllä Niko ja Minna.
Musta se Niko on ihan järkyttävän rasittava, on koko ajan sellainen olo että vetää jotain ihmeen roolia. Ja ne sen lapselliset raivarit.. :headwall:
Ja se Minna tuntuu olevan aika julkisuushakuinen, muistan sen koelaulamassa idolsissa, sitten tanssinu missälie lamourettesissa, ollut joku seiskan tai iltalehden tähtityttö..Ja se sen eilinen itkeminen, kuumetta oli 37,1..

Suosikkia mulla ei oikeen vielä ole, vähiten rasittaa tällä hetkellä ne Mia ja Tero, mutta ne sitten onkin aika värittömiä.

Nyt on huomiset työvaatteet valmiiksi laitettu, lasten koulukamppeet, Eemin pk-vaatteet..
Nyt vaan odotetaan aamua, ja sitä shokkia mikä kohtaa kun arki taas alkaa.
Kiitos kaikille kannustuksesta!! :flower:
 
höh,meillä taas käytetään oikeita sukkiksia koska noi puolipotkarit on semmosia rutkuja,sukkikset istuu napakasti eikä jää kurtulle vaatteiden alle :D !
huutonettiin eksyin selailemaan :whistle: ,vähänkös hyvin siellä saa aikaa tapettua :D :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Mun Bb inhokit on kyllä Niko ja Minna.
Musta se Niko on ihan järkyttävän rasittava, on koko ajan sellainen olo että vetää jotain ihmeen roolia. Ja ne sen lapselliset raivarit.. :headwall:
Ja se Minna tuntuu olevan aika julkisuushakuinen, muistan sen koelaulamassa idolsissa, sitten tanssinu missälie lamourettesissa, ollut joku seiskan tai iltalehden tähtityttö..Ja se sen eilinen itkeminen, kuumetta oli 37,1..
joo tää minna on kyllä rasittavan olonen tyyppi.
pakko päästä julkisuuteen....keinoja kaihtamatta
niin ja sitä ei kukaa tuu muistamaan ees kovin kauaa
:LOL:
 
Juu oli kyllä törkeetä se Minnan pillitys ja kohta mussutti siellä sipsejä, eikä ollut mitään hätää kun sai toisen tekemään sitä rangaistusta. |O Ärsyttävä penikka ja luuleekohan se tuolla tavalla pääsevänsä aina pälkähästä. :eek:

Nikon hönöys musta on kaikkein huvittavinta. Ja eilen kun se juoksi sinne sammutus tehtävään niin näki kyllä missä Niko sipsutti sievästi :D ihan kuin tytöt :whistle: Se eilinen tehtävän johtajakin mulla tökki kyllä aika pahasti, en muista nimeä. Jotenkin niin kamalan tosissaan sen johtamisen kans, vaikka toisaalta varmaan itseäkin ärsyttäisi jos toiset ei keskity ja koheltaa mitä sattuu.
 
Päivää =)

Mulla ois kädet täynnä töitä, mutta pikaisesti täällä piipahdan, samalla kun kahvia juon.
Meillä kävi tänään vauvakamojen noutaja(tuli aika kiire kun soitto tuli, niin olin viel pojun kaa lenkillä ja tavarat oli viel osissa ja pitkin poikin, sielä sun täällä) siis aika paljon lähti törkyä heille ja nyt oon varastoa ja kaappei ja vaatehuonetta järjestelly uuteen uskoon, kun sain taas kivasti lisätilaa. Ja tänpäivän aikaan oon ajatuksissani jo tuhlannu moneen kertaan nuo rahat :LOL: Mullahan kohta kaapit ammottaa tyhjyyttään jos tätä menoa tavaraa lähtee
:eek: Vasta eilen tein niitä roskis-kirppari-lahjoitus kasoja :D Mukavaa !!
Ja tänään laitoin huutikseen jo jotain myyntiin, täytyy laitella lisää kunhan kamerasta akku latautunut ja kunhan nyt sais ton edellisen homman kokonaan valmiiks.

Meillä flunssaisista ei oikein ees huomaa enään koko flunssaa, nopeeta meni ohi. =)

Sukkiksia meilläkin pidetään, koska puolipotkarit ei tahdo pysyy jalassa :/ Mutta vaan tietynlaiset sukkikset kelpaa =) Valikoiva äitee =)
Ja hyvin tuntuu poika sukkiksissa viihtyvän, ei kisko niitä jalasta-toisin kuin potkareita.

Ja tosta huutokaupasta josta vip ja tinakenkätyttö (??) juttelivat, niin onko se se fiksuhuuto?? Siitä fiksuhuudostahan oli kaiketi ollut ihan poliisitutkinnat, epäilivät laittomasta touhusta, mut ilemisesti ei mitään kun vielä pyörii. Vai oliko tää nyt joku ihan toinen juttu??

Ihana yö on ollut tuutiksella =)

Ja onnea ihan hirmuisesti dirlittanille huomiseen!!!! =)

Pääsikös yksäitee tuulettumaan eilen??

Jaa, mitäköhän vielä... kaiketi täytyy kurpata toi loppu kahvi ja mennä jatkaan hommia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Mun Bb inhokit on kyllä Niko ja Minna.
Musta se Niko on ihan järkyttävän rasittava, on koko ajan sellainen olo että vetää jotain ihmeen roolia. Ja ne sen lapselliset raivarit.. :headwall:
Tää Niko on ihan oikeesti just tollanen :LOL: Hän on meidän firman asiaks ja on jutellutkin se kanssa,hän on ihan kuin joku pikku likka ja ärsyttävä kans omalla tavalla :headwall: mut on kuitenkin tän kauden meidän suosikki B) ja inhokki tää kuka se nyt on :headwall: no joka tapauksessa se Venäjällä syntynyt muija,jotenki yrittää olla liian hieno tai jotain :saint:
talvikengistä oli puhe mä mittasin just meijän tytön jalan ja ostan 21 kokoiset talveks,nyt on käytössa H&M;stä ostetut 20-21 kokoiset kengät.
TV ohjelmat joita katson (tulee katottua kyl kaikkea peetäkin)

-LOST
-TUDORS
-GREY ANATOMIA
-IDOLS
-PAKO
-BB
-on niitä muitakin nyt ei vaan tuu mieleen :headwall:
 
onko kaikki reippaana tekemässä jotain...
minä en jaksa tehä nyt yhtää mitää,kuumeinen olo tuli.
poika nukkuu,jo pari tuntia nukkunut.
ja tosiaa aika lämpösen tuntunen.

no mutta ettei ihan laiska olo tuu,niin imuroin ja moppasin tänää :attn: :D

kaverin piti tulla kylään,mutta peruttiin se kun sielläkin flunssaa.
mutta aatelti tuossa miehen kaa että haetaa ärrältä taas joku elokuva lainaan.
tämmönen laiska sunnuntaipäivä!
mutta ku tästä paranutaannii ihana päästä kyläilemään!
ja ensviikonloppuna oonkin kaverin kanssa hotellilla yötä...
apua!!ilman poikaa :eek:
no,vuorokausi...ikävä kyllä kerkee tulla!
mutta maistuupa arki taas

:wave:
 
tin
Tultiin serkun valmistujaisista, poju oli mumman kans kotona ku oli vieläki vähä lämpönen. Muuten voi ihan hyvin mutta pientä lämpöö on. Epäilen hampaita ku nopeesti koittamalla kolme olis tulos ja kuola juoksee. Räkänen ei oo enää ollenkaa. Mutta saa nähä.
Huomenna alkais se hoito. Ollaan siis Dirlittanin kans samas venees. Mulla alkaa koulu kyllä vasta ti mutta Tatu jää huomenna muutamaks tunniks niin pääsen solariumiin :LOL: Ja tottuu toinen ettei heti tuu niin pitkää päivää.

Ilmottauduin tos hydrobickiin ja pariin jumppaan, saa nähä mitä tulee!
 
Se on sitten kouluaamu huomenna :eek: reppua oon pakkaillu ja olo on kuin olis ekaluokalle lähössä :LOL:

Ollaan käyty kävelyllä ja vietetty ihan normi sunnuntaita. Eilen kävin leikkuuttaan tukan lyhyeks, oikein mukava on :) En oo nyt BBtä kattellu,ehkävä kattelen sitä illan liveshowta, siitä saa sitten hyvän käsityksen koko viikon kulusta!
 
pitkä lenkki koiran ja venlukan kummitätin kanssa heitetty,ja ulkona oli tosi vilposta :eek:
nyt tuntuu että poskia kuumottaa,ja varpaat on ihan jäässä..

siskoni tois kaksi isoa muovikassia venlalle leluja..siis oli vaik minkä näköstä vempelettä,ja 16 tuuman polkupyöränkin toivat :LOL: ei kyllä tyty vähään aikaan sillä taida ajella..
joskus aikoinaan taisin tupperilta ostaa tolle miun vanhimmalle tytölle sellasen koulubussin,ja se oli siskon tytöllä lainassa,joten sekin palautu..liekkö tupperilla enää muita leluja kuin se palikka systeemi?ja ne piirustus levyt..?

venlalle on nyt ruvennu kai omaa tahtoa löytymää,pienet jalan polkemiset on jos ei saa kaukosäädintä,tai miun puhelinta,ja muutenkin "heittäytyy"lattialle jos ei vaikka heti ota syliin kun on pyrkimässä..siis mitähän ton emännän kanssa vielä tulee :eek:

huutiksesta siellä tosiaan saa ajan kulumaan,joskus saatan neljäkin tuntia siellä seikkailla,(kun tyty yöunilla) sitten kun niskat ihan jumissa koneella istumisesta,niin havahtuu et on istunukkin koneella monta tuntii..

jepulis,nyt tytylle keittämään iltahuttuu..
 
Dirlittan ja Tin teille myös tsemppiä ensi viikkoon! Pian ne asiat järjestyvät ja arki lähtee rullaamaan! Ja eiköhän pienetkin nopeasti sopeudu hoidossa olemiseen, äidille varmasti hankalampaa tuo erossa olo... :ashamed:
 

Yhteistyössä