Lokakuun herhiläiset, viikko 35

Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Mulla vika viikko vapallaa, ens viikolla tähän aikaa olen töissä :x :eek: :/ |O :/ :$ :eek: :headwall:
Auts! :/ :hug:

joo..ahdistus käyrä voimakkaassa nousussa..
Millä mä opin ja totun ja kestän??

Ja miten Eemi tottuu??

A P U V A

Alku on aina hankalaa, kunnes tottuu siihin että on kiva mennä töihin kun ei pieniä tartte kokoaikaa huomioida.....
:D :saint: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Mulla vika viikko vapallaa, ens viikolla tähän aikaa olen töissä :x :eek: :/ |O :/ :$ :eek: :headwall:
Auts! :/ :hug:

joo..ahdistus käyrä voimakkaassa nousussa..
Millä mä opin ja totun ja kestän??

Ja miten Eemi tottuu??

A P U V A

Alku on aina hankalaa, kunnes tottuu siihin että on kiva mennä töihin kun ei pieniä tartte kokoaikaa huomioida.....
:D :saint: :LOL:
Eilen mietin kun Eemillä oli "En ainakaan päivunia nuku-päivä", ja Eetu ja Ida tappeli koko ajan, niin kelailin että miten siellä töissä varmaan onkin autuasta..kukaan ei revi lahkeesta ja kilju..Ainakaan en usko :LOL:
Ja kahvin voi juoda lämpimänä, vessaan pääsee yksin..Eli etunsa siinäkin :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Mulla vika viikko vapallaa, ens viikolla tähän aikaa olen töissä :x :eek: :/ |O :/ :$ :eek: :headwall:
Auts! :/ :hug:

joo..ahdistus käyrä voimakkaassa nousussa..
Millä mä opin ja totun ja kestän??

Ja miten Eemi tottuu??

A P U V A

Alku on aina hankalaa, kunnes tottuu siihin että on kiva mennä töihin kun ei pieniä tartte kokoaikaa huomioida.....
:D :saint: :LOL:
Eilen mietin kun Eemillä oli "En ainakaan päivunia nuku-päivä", ja Eetu ja Ida tappeli koko ajan, niin kelailin että miten siellä töissä varmaan onkin autuasta..kukaan ei revi lahkeesta ja kilju..Ainakaan en usko :LOL:
Ja kahvin voi juoda lämpimänä, vessaan pääsee yksin..Eli etunsa siinäkin :)

Niinpä, tätä minä juuri tarkoitan.
:D
 
Tänne ei mitään uutta.

Sara tekee hampaita ja nukkuu miten nukkuu, eilen käytettiin lääkärissä josko olis ollut korvatulehdusta,mutta ihan pikkuisen punoitti vasen korva ja lääkäri oli sitä mieltä että hampaasta johtuvaa...? Tä'ytyy seurailla meneekö kuitenkin tulehduksen puolelle. Justhan sillä oli korvatulehdus.

Itse olin lomailemassa la-su Tallinan risteilyllä sillä uudella laivalla, mutta maissa ei käyty. Oli tosi kivaa tyttöporukalla olla liikenteessä ja selviydyin jopa aamupalalle ajoissa ;)

mammoliino: laitan sulle yv:n kohta =)
 
Höh,ei tolta mieheltä housut lähtenykkää :eek: mieki oletin et housutkin tippuu :LOL:

jep,neiti ekoilla unilla,makaroni laatikko uunissa,ja pyykkikone rallattaa..
soittelin sinne päiväkotiin tossä äske,kun ei siitä p-p hoidon ohjaajasta kuulunu mitään..siellä oli tosi ilosen olonen nainen langan päässä,ja niin toivotteli meijät tervetulleeksi sinne.kun keskiviikkona mennään aamusta sinne tutustumaan..jotenkin kivi tipahti sydämeltä kun siellä päässä oli niin positiivisen olonen immeinen. :D

mammoliino mie voin sielujen silmillä kuvitella et millasta teijän pienen emännän nukuttaminen on ollu..oonkohan mie jotenkin kans kaavoihin kangistunu,kun tuntuu että päivä on pilalla kun tyty herää nyt klo 7 :eek: :LOL: no ens viikolla se on jo enne kuutta riivittävä ylös kun alkaa se hoito..onneks noita hoitopäiviä ei nyt kahteen viikkoon tule ku neljä.tai kolme..

yksäitin pessin juttu kuulosti hurjalta,miullakin kävi mielessä et olisko se lääke sitten aiheuttanu tollasta uneliaisuutta,ja toiseksi myös liian matala tai korkee verensokeri..mie kyllä varmaan olisin lapsen kiikuttanu lääkäriin..
ahaa,taasko postia luvassa :D ?

jep,taidan lähtee raastamaan muutaman porkkanan..muutes joko ootte noita tuoreraasteita miten antanut mukuloille?
mie olen ihan tavan salattia antanu,tosin sauvasekottimella pikkusen hienontanu,samoin tota porkkana raastetta kun ihan hienolla raastimella raastaa..

venla innostu eilen illalla syömään valkoherukoita(samanmakusia kuin mustaviinimarjat,mutta väriltään vaan valkoisia) niin olipa pyllykkä aamulla kakan jäliltä punanen..mutta eipä ollu jäniksenpapana kakkendaalia :LOL:
 
Dirlittanille laitettu yksäriä !

Sairastelijoille jaksuja ja mammoille muutoinkin ...
Viude nukkui koko yön - paitsi että äippä ois voinut vielä nukkua klo 7 jälkeenkin...
maitopullo ei enää tainuttanut sitten , piti herätä ...
Käytiin jopa jo kaupassa ja pyykkikone ja tiskikone on laulaneet...

Tiipii tulee kyläileen, mukavaa ...

Ostin kun silmiin sattui - Viulle Tutan talvikengät - oli aika sievät ja 29e hinta , ei kai paha ? Vaalianpunaista ja punaista ja Prismasta ...

Ja lahjoittamalla menee kaupaksi :) - mä panin imetysliivejä - joita oli peräti 8 kpl - lahjoitukseen ja kiinnostuneita oli ihan hyvin... meinas tulla siitäkin ongelma että kelle nyt antaa - panin porin puoliksi ja tähän Oulun lähelle annan pois..

Se vaan on minusta vähän ihme, että jotkut alkaa ilmaisestakin tavarasta kysymyään kuvia yms - siis tissiliivin retaleista - en tällä rahalla (=ilmainen) viitsi kyllä ottaa valokuvia 4 eri ilmansuunnasta yms ...

Nyt kahvia jostain äkkiä ...
Viude nääs koisaleepi .

Myöhemmin lisää..


 
Mulla taitaapi mennä hermot tässä lähiaikoina |O Ukko on ollut jo ainakin 2 viikkoa saitsulla ja just soitti että sai 2 viikkoa lisää |O |O Jotenkin voinen kuvitella että kohta puolin poksahtaa :headwall: :headwall: :ashamed:
 
kuulosti aika hurjalle tuo yksäidin Pessin juttu :eek: jospa se tosiaan siitä lääkkestä johtunut..

Meijän neitillä tuo antibiootti on tehny vaan aikamoista ripulisontaa, illalla onnex jo viimonen satsi ja kuuri on loppu.
Unohin laitella niitä meijän viimeviikon polikäynnin mittoja.. elikkäs neiti on nyt 7665g ja 71,8cm huomenna olis sit 10kk neuvola..mitat tuskin hirveesti muuttuu kun just otettu :)

 
ei helvetin helvetin helvetti..pojalle tuli viime yönä vesirokko :'( :headwall: :kieh: :eek:
pari päivää on ollu aika kitinä ville,ja haronu päätään..vesirokkohan alkaa päänsäryllä,noh,aamulla jätkä täynnä niitä näppyjä ja kutisee niin maan perkuleesti..neuvolaan soitin,sieltä käskivät tk:lle soittaa,noh lääkäri kirjottaa sit atarax reseptin..
 
Dogtor voi raasua!
apteekista kannattaa ostaa sellaista "linimenttiä", se auttaa siihen kutinaan. Sitä ei saa laittaa rikkinäisille rakkuloille. Apteekissa neuvovat.
Ja suihkuun vie usein, se helpottaa kutinaa.
Ja mitä pienempänä sen rokon sairastaa, sitä lievempänä se yleensä menee ohi.
Ja meillä lapset nukkuivat sellaiset puuvillasukat käsissään, etteivät raapineet niitä rakkoja rikki :LOL:

Koittakaahan toipua!!

YODOTTAJA: yv:tä laitoin, infoa jookosta tuliko perille??
 
Silimät ristissä täälläkin. Sanni söi ainakin miljoona kertaa yöllä |O
Neiti pikkasen tukkonen, tekee hammasta ja tais olla vähän mahavaivoja, kun huuti ja kitis koko eilisen päivän.

Nyt on jotenkii tyhjä olo, kun ei tuu urheilua |O
Kisat jäi jotenkii kesken :'(

En kyllä muista, että mitä piti kommentoida, kun ei aivotoiminta oo ollenkaan heränny :x

Millasia synttärilahjoja ootte suunnitellu näille kohta 1 vuotiaille?
Mitä meinaatte synttäreillä tarjota?

 
joo,mä oon sellasta koko yöpukua pitäny tuolla päällä,ohut on ja se varvas osa on umpinainen,ja arvelin tosiaan jotkut sukat tmv. laittaa käteen kunhan herää..ja tuota linimenttiä kans ostan samalla kun sen ataraxin haen..
ihan ku tässä ei taas muutenkaan itse olis väsyny..tulee taas kaikki niskan ja ropisemalla..

mileko
lahjaa en oo ees miettiny vielä :ashamed: vaikee ostaa..
tarjottavia ainaki täytekakku ja äippä tekee namsnams voileipäkakun,sit varmaan jotain pullaa ja muuta suolaista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
joo,mä oon sellasta koko yöpukua pitäny tuolla päällä,ohut on ja se varvas osa on umpinainen,ja arvelin tosiaan jotkut sukat tmv. laittaa käteen kunhan herää..ja tuota linimenttiä kans ostan samalla kun sen ataraxin haen..
ihan ku tässä ei taas muutenkaan itse olis väsyny..tulee taas kaikki niskan ja ropisemalla..

mileko
lahjaa en oo ees miettiny vielä :ashamed: vaikee ostaa..
tarjottavia ainaki täytekakku ja äippä tekee namsnams voileipäkakun,sit varmaan jotain pullaa ja muuta suolaista..
Kyllä se helpottaa :hug: :hug:

En ole vielä ajatellut lahjoja, sellainen työntöauto vois olla hauska. pitää pohtia.


 
Minä haluun meille kanssa vesirokon!!!
Ronjalle on yritetty tartuttaa jo 3 kertaa, mut ei oo onnistunu. Jos ei vuoden loppuun mennessä saa sitä, niin sitte saa rokotuksen. Pepin ja Sanninkii ois nyt hyvä aika sairastaa se suunnitellusti.
Ei se kyllä kiva sairaus oo :/
Jenna sairasti sen kun oli 4kk ja sillä oli vaan 4-5 näppyä.
Noora oli 2v ja sillä oli näppyjä satoja ja varsinkii vaipankauluksen alla selässä. 2 yötä valvottiin ja huudettiin, sai Ataraxia ja apteekin omaa vesirokkovoidetta. Usein haaleeta suihkua ja kuivatus taputtelemalla, ei hankaamalla.
Toivottavasti Simppa ei hirveen kipeeks tuu :hug:
 
Huomenta päivää :D

Milli selvinnyt reissusta ;)

Dogtorille ja anttonille :hug: toivottavasti menee pian ohi!

Yksvuotis lahjaa en vielä ole miettinyt,mutta toisaalata voi olla,et ei mitään osteta :eek:
Sukulaiset sun muut tuo varmasti tarpeeksi ja oma raha tilannekkaan ei mitä parhain :ashamed:
Tarjottavia..hmmm..ainaski nyt täytekakku ja varmaan voileipäkakku tai jotain suolastapiirakkaa ja sit jotain muuta makeeta pullaa tms..

Omaa napaa hiukka vielä...
Yö meni ihan persiillee(yllätys!)..melina hyöri ja pyöri kokoajan ja välillä huuteli.
Noh,aamulla sitten lopullisesti herättiin 7.30 ja huomasin että tyttöhän on kakannut ja pylly ja pimppa oli aivan tulipunaset :'( :snotty: eli sitä se neiti oli varmaan heräillyt eikä tämä tyhmä äiti ollut tajunnut :headwall: tottakai se pylly palaa jos kakka on vaipassa 10tuntia!
Nyt sitten oon laittanu kaameet kasat bebanthenia..toivotaan,että auttaa!

Juu ja allergia epäilytkin pyörii mulla taas mielessä :kieh:
Viime viikolla käytiin allergialääkärillä ja hän ei ollut lainkaan huolissaan meidän tilanteesta ja sanoi,että pylly saa hiukan punottaa ja jonkin verran näppyjä saa tulla,mutta mutta..nyt on melinan leuka punottanut 3 päivää ja sitten tuo pylly..ite vaan epäilyttää onko normaalia???
Hjulluksihan tässä tulee :headwall: :headwall: :headwall:
Miten muilla punottako pylly usein vai ei koskaan? eli mikä olis siis ns. normaalia????

 
Ei oo käyny kokeissa, joten en tie, mut ei sillä ainakaan mitää oireita oo ollu.
Ei taida tartuttaminen onnistua postittamalla :D

Lahjaks minä oon suunnitellu leikkiastioita ja toppapukua. Sannille tuotiin tuolta yläkerrasta sellanen leikkikeittiö ja tykkää kokata niin, että astioita on monen metrin säteellä. Kattila vaan puuttuu :D
Ja sitten hoitaa vauvoja kovasti ja lukee. Menee nurkaan istumaan kirjan kanssa ja sitte alkaa kuulua hirvee suhina, pulputus, kurina ja huudahtelu ja samalla kääntelee sivuja.
 
Heippa kaikille tasapuolisesti!

Josko sanasen ehtisi kirjoittaa ennen kuin partsilta kutsu kuuluu... Lomilla ollaan oltu, kuusi viikkoa siis nettipimennossa. Siinä syy miksei meistä oo kuulunut, enpä kyllä tiedä onko kukaan kaivannutkaan, mutta ei vaarallista. Kesä meni ihan mukavasti ja paljon uutta on opittu. Nyt sitten paluu arkeen. Täytyy myöntää, että en ole jaksanut koko kesää täältä kahlata läpi, mutta josko nyt taas pikku hiljaa pääsisi kärryille.

Kipeänä ollaan täällä, minä enemmän kuin Noora, mutta on neidilläkin nuhaa ja yskää, limainen on. Eiköhän tuo taas korviin kaikella todennäköisyydellä pamahda, vastahan se olisi neljäs kerta neljään kuukauteen.

Mutta nyt heräillään taas, palataan!!!
 
Ai, piti mittoja vielä päivittää, elikkäs nyt siis 9,5kk ja 9910g ja 74cm. Ja pylly punoittelee, kaulalla näppyä, oksentelee... Ollaan nyt hetki maidottomalla ja katsotaan sitten, ei kyllä ole ainakaan toistaiseksi mitään auttanut. Ainoa todettu allergia on kananmuna.
 

Yhteistyössä