Jatketaan siitä mihin ennemmin jäin.. Eli oltiin siä festareilla, sielä esiinty PMMP, Sara ja jotai muita. PMMP on ihan mun lemppari. Oli hauskaa ja sikana tuttuja! Ja hyväs kunnos olin ja koko päivän olo ollu sen mukanen
Äiti ja isä toi Tatun yhentoista aikaan ja sitte nukuttiin yhen päikkärit. Ukko lähti konetta korjaan ja mä makasin sohvalla ja Tatu kiltti poika leikki. Siis se oli aivan uskomattoman kiltisti koko päivän
Vaistos varmaan äitin heikon hapen
Sitte taas vähä nukuttiin ja ehkä vähä piristyinki...
Ihana toinen ku alkaa pikkuhiljaa uskoo että mihin saa sattua ja mihin ei ja ei tartte olla kokoajan vahtiis kaatumisia ku ei toi enää niin kaatuile jatkuvasti.
Hemuli: Muaki kiinostaa poikien vaatteet!
BB:tä aion alkaa mäki kattoon, viime vuonna en ihan alusta asti seurannu mut loppua kuitenki. Prenalla olin ku vedet oli menny mut supparit ei ollu alkanu niin eka supistus tuli varttii vaille kymmenen ja heti tosi voimakkaana ja sillon ajattelin et BB:n loppuun asti kärvistelen ennenkö kutsun hoitajia mut en pystyny. Sit mentiinki jo saliin
Maajussille morsianta kans rupeen kattoon, se on huippu! Viime vuonna se Seppo oli meiltäpäin
Sit alkaa muutki pakolliset: idols, greyn anatomia, house jne.
Kiva että
mammoliinolla ollu kiva päivä kaikesta huolimatta! :hug:
Tuutiksen kuvat huippuja!
mutta nyt maate! Öitä!