Lokakuun herhiläiset, viikko 33

Tinakenkätyttö Juuri kuvailemasi kaltaista ihottumaa meidän pojalle nousi kalasta. Kutiaako? Onko sulla mitään epäilyä voisiko joku ruoka-aine sen aiheuttaa? Me epäillään, että olis vielä joku ruoka-aine jolle tuo on herkistynyt. Pitäisi alkaa varmaan pitämään kirjaa siitä mitä on syöty ja millaisia oireita on tullut.

TiipiiMie en niin välitä tuosta Maajussille morsian -ohjelmasta, mutta mies on ihan koukussa siihen :D :LOL:

tainnu olla oikeen peittojen heiluttelu vuorokausi lokakuisilla :D ;)
bb fani ja kova :wave: viime vuonnaki synnärillä simppa sylissä kattelin sitä
maajussille morsian sitä kans tääl odotetaan ku naapurikunnan juippi on siinä,tildaki tietää varmasti

kauhee se tampereen juttu ku se 15v tyttö löydetty kuolleena ja epäiltynä on nyt 18v poika siitä :'( :'( :'( :'( ja kuulin myös äsken suru uutisen mutta ei koskettanu mun lähipiiriä..
musta on tullu ihan hirvee herkkis nykyään..nyttenki tuntuu pahalle sen 15v tytön takia,ehkä siks kun oma sisko on saman ikäinen..

Huh, ekat kutsut takana ja kivaa oli :D Nyt on kyl jo niin väsy kun koko päivä tohotettu, mies tuli just saunasta joten taidan mennä soffalle. Eilinen kynttilöiden valossa istuskelu ulkona yhteen asti naapureiden kanssa kolme pulloa viiniä juoden myös kolottaa pääkopassa :whistle: Ihanaa että Katjannalla on ollut kivaa :)

Minä tilasin Annille me&i:n talvipuvun, saas nähdä millainen on. On kaksiosainen. Kuvia olen nähnyt vain piirrettyjä, mutta saahan sen palauttaa :)

Pistämpä pari kuvaa nuorimmista. Pojat makailivat ja kattoivat dvd:tä lattialla. Vipattiin siihen "hajurakoon" tyyny Kiiukalle. Ja neitihän painatti vauhdilla omalle paikalleen :D

Tosin vähän ajan päästä oli kiva rötköttää osittain veikan päällä

Lauantai "pullot" :LOL: tosin mehu/maito pitoiset

hipkukka oon kans miettiny et jostain ruuasta mut en keksi mistä..kun nää ilmaantu vasta n.1kk sitten ja kalaakin on saanu 5kk lähtien. rupes ehkä tulemaan sillon kun aloteltiin noita 8kk ruokia... ei niitä ilmeisesti kutise tai muutenkaan vaivaa, antaa pestä pyllyn ihan ettei yhtään inise tai mitään vaikka siellä sitä ihottumaa eniten.. mietin kyllä tota kauraa kun rupesin 8kk keittämään ihan normaali kaurapuuroa tytölle välillä, en joka ilta. mut sitä ennenkin ostin sitä piltin puurojauhetta, muistaakseni kauraa..

Täälä kans yks bb fani. Miula lapsivedet meni just sunnuntain pudotus jaksoa katsellessa.Ensimmäisenä tuli mieleen et kenelle soitan et ilmottaa heti kuka tippu ku oon menos sairaalaan :LOL: Onneks huonetoverit oli kanssa koukussa ohjelmaan ja seurattiinkin sitä sairaallassakin.

Pääsitkö tinakenkätyttö viettää "vapaa päivää"?Mites lunssa helpottanu?
dogtor miusta kans tullu ihme herkkis,tänää hyvä etten pillittäny ku tuttu kerto et lintu oli lentäny sisälle kuntosalilla ja siivooja löytäny kuolleena. :LOL:

Täälä aamulla oli vielä musta pilvi ilmassa mutta saatiin onneksi ukon kanssa sovittua. :heart: Joo ja kyllähän tuo ukko jo eilen tuli ulkonta sisälle ja sano et "tuli vähän paha mieli,anteeks" katoin ku halpaa makkaraa...ai kenelle tuli se pahamieli? ;)

Mitähä miula muuta oli,piti kommentoida vaikka mitä mut unohtu.tuutiksella ihania kuvia :D Katoitteko ilttiksen sivuilta ku egyptiläisnainen synnytti seitoset!! HUH HUH! :saint:

ihania kuvia tuutis!!!

poika nukahti syliin sohvalle maitopullolle :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: ! ei oo kuulkaa neverever tehny semmosta,ei edes pikkuvauvana :eek: :eek: :eek: :eek: !!!! suloinen oli :heart: !!

varsin on lemmekästä ollu lokamammoilla( no ei kaikilla sorry yksäiti ;) )!!! alkaa olla ovisaika lähellä; sen tietää siitä että panettaa(rumasana :eek: ) joka mutkassa kokoajan :D !!!!

Mulla kanssa tuli synnytykseen lähtö just ennen bb:n jakson alkua sunnuntaina, ja se oli just se ilta kun Riitta tuli uutena taloon..Mies oli isompien lasten kanssa kotona ja laitteli viestiä että miten menee..minä että ok joo, mutta mitä Bb:ssä tapahtuu :LOL: :LOL:
Otti päähän että uus asukas tulee ja minä en näe..no, onneksi siinä illan mittaan tuli muuta mietittävää :LOL:

Hyi hitto tuota mitä Dogtori kirjotti... :eek: eipä oo meiltä kovin pitkä matka tuolle löytymis paikalle,tai siis ei asuta tuola Kaukajärvellä mutta vieressä. Täytyy tiedustella pikkuveljeltä onko tuttuja...

Tänne ei kuulu sen kummempia.... :|

Siivota olen yrittänyt koko helevatun päivän, mutta eipä tuota ole tulosta juuri syntynyt.... :kieh:

Emma on ollut melkoisen kitisevällä päällä tänään. Eikä ole juuri nukkunut päiväunia TAASKAAN. |O Essi sen sijaan veti iltapäivällä vaan 4 tunnin unet, että hohhoijaa.....

Isommat on menneet kuin tuuliviirit paikasta toiseen ja huuto on ollut myös sen mukaista. Nyt on ihanan hiljaista kun kaikki nukkuu....joskos sitä siiderin avaisi ja sitten nukkumaan.

Katjanna teillähän on sitten ollu tosi mukavaa eilen! ;) Olikos sulla ihan taimauskin kohillaan, vai onko sulla jo kierrot tasaantuneet? Mulla taitaa olla se ovis just parhaillaan, erotiikkaakin tais olla eilen viimeks mutta enpä usko että ilman apukeinoja raskaudun :whistle: Kyllähän tänne ketjuun pian uusia raskausuutisia kaivattais! ;)

Tuutis kyllä mää uskon että nuo mun kivut johtuu just noista tukoksista. Siljaahan tehtiin kolmatta vuotta ja sitten tuota toista torvea saatiin huuhottua auki sen verran että sitten raskauduin saman tien. Toinen on kuitenkin auttamattomasti umpi muurautunu :kieh: Ja sitä ovulaatiota mistä Silja sai alkunsa en tuntenu ollenkaan ja muuten aina kamalaa vihlontaa. Hitsi, ois niin mukava jos vois raskautua joskus silleen salakavalasti :D
Ihania kuvia lapsosista!!! :heart:

Tyttöä en oo saanu nukahtaan :headwall: Ollaankin kaksin kotona, mies on vanhemmillaan koiranvahtina kun ovat jossain reissussa. Mulla on tuossa vuokraleffakin oottamassa, pitää varmaan nyt alotella ja kahtoo jos tuo kohta simahtais...

Tuon pojan viikarin vaatetta meinaan ensin sinne pistää. Kunhan saan tuolta varastosta laatikot sisälle roudattua ja kuvattua... Tytön vaatteita paan vasta tuon pienimmän mukaan myyntiin. Jos on jotain erityistä mielessä juur ny niin kysäse, mutta on kyllä laidasta laitaan vaatetta tosta vauvasta sinne 110 ainakin, joitain 116cm voipi olla kans. Mutta koitan tässä saaha aikaseks tuon ikiliikkujan ohella laitettua ne tuonne. Hihkasen sitten sulle kun alkaa oleen suht hyvin vaatetta... =) :D

Nyt on hautajaiset vietetty... Kivat oli, jos nyt näin voi hautajaisista sanoa. Mielenkiintoisia kulttuurierojakin huomasin, kun kyseessä oli venäläisen perinteen mukaiset hautajaiset. On se silti jotenkin niin huono vitsi, että ihminen kuolee 6 tuntia ennen kuin olisi täyttänyt 50... :'(

Voi että tuli kuitenkin kiva mieli noista Tuutiksen kuvista, aivan ihania :heart: Ja Kiiukka vaikuttaa kyllä paljon "kypsemmältä" kuin meijän Silja. Vai tekeekö sen tuo pieni ikäero sisaruksiin, että on aiemmin noissa menoissa mukana.

JA KATJANNA, MITES SE NYT OLIKAAN :eek: Eikö meillä pitäny jo olla "päivä pulkassa" :D Siitä vaan ostelemaan takasin niitä myymiäsi vauvan tarvikkeita :whistle: Juu ei meille ainakaan *koputtaa puuta* :snotty:

Kateuden kihinä tuota teijän monien ratsastusharrastusta :kieh: Minä niiiiin tykkäisin kyseisestä touhusta, mutta allergia ja kukkaro eivät anna myöten :/ Tohtorille mukavia ratsastushetkiä!

Nyt taijan mennä herättämään ukon tuolta makkarista. Se tuppaa aina sammumaan itekkin kun menee Siljaa nukuttamaan :headwall: :D

tytteli:hyvä että rontti sit voi infota meitä :D

no siellä on katjannalla ollu oikeen mukavaa!
saas nähä millon kuullaan plussauutisia :whistle:

tuutiksella oli mahtavia kuvia =) lapset niin kiltisti vierekkäin köllii :heart:

herkkis on tullu mustakin...enkai mää ennen näin tunteellinen ollut!
jos katon synnytysohjelmaa nii meinaa itkut tulla :eek:
nii ja sit kaikki uutiset(etenkin lapsia koskevat) koskettaa enemmän ku ennen.
sekin kun se pikkuvauva valui vaunuilla jokeen :'(
voi raukkapieni,ja niillä vanhemmilla suunaton suru....

no nyt nuo surulliset asiat pois mielestä tai menee yöunetki.

tiipii kauhisteli huutiksen puku hintoja,ihan samaa mieltä oon!
ja kun ne postarit päälle nii auts!
mielummin kierrän kirppiksiä ja kavereilta ollaan saatu talvi+kuravaatteita.

nyt vois lähtä kirjaa lukemaan,Öitä :wave:

tin
Jatketaan siitä mihin ennemmin jäin.. Eli oltiin siä festareilla, sielä esiinty PMMP, Sara ja jotai muita. PMMP on ihan mun lemppari. Oli hauskaa ja sikana tuttuja! Ja hyväs kunnos olin ja koko päivän olo ollu sen mukanen:) Äiti ja isä toi Tatun yhentoista aikaan ja sitte nukuttiin yhen päikkärit. Ukko lähti konetta korjaan ja mä makasin sohvalla ja Tatu kiltti poika leikki. Siis se oli aivan uskomattoman kiltisti koko päivän :) Vaistos varmaan äitin heikon hapen;) Sitte taas vähä nukuttiin ja ehkä vähä piristyinki...
Ihana toinen ku alkaa pikkuhiljaa uskoo että mihin saa sattua ja mihin ei ja ei tartte olla kokoajan vahtiis kaatumisia ku ei toi enää niin kaatuile jatkuvasti.

Hemuli: Muaki kiinostaa poikien vaatteet!
BB:tä aion alkaa mäki kattoon, viime vuonna en ihan alusta asti seurannu mut loppua kuitenki. Prenalla olin ku vedet oli menny mut supparit ei ollu alkanu niin eka supistus tuli varttii vaille kymmenen ja heti tosi voimakkaana ja sillon ajattelin et BB:n loppuun asti kärvistelen ennenkö kutsun hoitajia mut en pystyny. Sit mentiinki jo saliin :)
Maajussille morsianta kans rupeen kattoon, se on huippu! Viime vuonna se Seppo oli meiltäpäin ;)
Sit alkaa muutki pakolliset: idols, greyn anatomia, house jne.
Kiva että mammoliinolla ollu kiva päivä kaikesta huolimatta! :hug:
Tuutiksen kuvat huippuja!
mutta nyt maate! Öitä!

Yhteistyössä