****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

Oulussa SATAA ja sataa - Taas-
Pimuli nukkui vallan jees heräs ekan kerran himpun vaille kuus, sitten nukuttiin viel kasiin (nukumaan siis iltakasin jälk).
Onnettomia ja surekita ohjelmia telkkarissa, pitääköhän oikeesti alkaa lukemaan uudelleen- Henning Mankell:ia on menossa sivulla 3 :)

Niin, eilen ostin alesta ison päivänvarjonkin - kodinanttilassa oli 2,5 m halkaisijaltaan alle kybän ja pienempiä parveke - ranta yms varjoja alle vitosen. Eipä ihme että joutuvat ja joutavat aleen !!!
ja toisaalta sateenvarjot on normaalihintaisia :) :D
Suomen suvi , suomen suvi ...

Onko kukaan muu nalkissa ykkösen aamusarjoihin - 2000 eekkeriä taivasta ja Serranot ? Ja toisaalta se kolmosen ympärhömppä Kattaus kolmelle - siis kertaus on kertauksen ja kertauksen ja kertauksen äiti - on muuten filkmimateriaali käytetty tarkkaan ja moneen kertaan...
Niin tuo 2000 acres on monella tapaa symppis , eritotenkin Kenny ...
 
Jahas , Katjanna vastas ennen kuin kuli kysymystäkään :)
Saisitko lähikaupasta hedelmä tma laatikoita joihin vähän pakata ja sit muovipäälle ? Mie sain siihen mun kylpytuki-istuimeen melko tarkkaankin sopivan banaanilaatikon ...

Pitäisköhän tuo minunkin laittaa myyntiin koht'silleen ...
*muoks* siis turvakaukalo, vaalianpunainen Britax, vielä takuutakin jäljellä vuosi *muoks* *mainos*
 
Yodottaja; minähän olen ihan koukussa Serraanoon, mutta en ehdi koskaan katsoa sitä aamusta, vaan katson kymmeneltä illalta kun talo on silloin vasta hiljanen. :D Aatu laittaa nukkumaan ysiltä, mutta Anni on tahtonut kukkua nyt kesäaikana lähemmäs kymmentä. Ennen tuli serranojen paikalla sellainen sarja kuin sydän paikallaan ja se oli myös mun lemppari. Mun mies inhoaa tuota serranojen puhetta. :D Nuo muut sarjat mistä mainitsit on mulle outoja. Minä sain siitä kaukalosta sen 50?, hintavaraus ei ylittynyt mutta ostaja laittoi jälkeenpäin viestiä että haluaa ostaa sen tuolle mun laittamalla hintavarauksella. Tuo kaukalo on vaan niin tympeän mallinen pakata että mitenhän se multa onnistuu. Hoxasin muuten just nyt, että mun mies on tosi hyvä pakkaamaan kun se on lähetellyt paljonkin tavaraa postin kautta joten täytyy laittaa isäntä asialle.:kieh:
 
Heissan!
Meillä tehdään nyt taas hampaita urakalla.. Kaks hammasta on taas tullut ihan just nyt läpi. Kaks tai kolme on tuloillaan.. :)
Viime yö nukuttiin hyvin, Micael heräs kahden aikaan ja puoli neljän aikaan. Puol neljän aikaan annoin sille Pamol F:n ku tuntu et hampaat häiriköi taas. Sit nukkukin kymmeneen asti. Katoin kelloo silmät pyöreenä, ku heräsin :D
Kai sitä pitäis vihdoinki vaatteet heittää päälle. Tulin vasta suihkusta...
 
Täälä ensimmäinen yö unikoulua takana, yöimetykset siis lopetin. Noh kuten arvata saattaa, Silja huusi koko yön |O Hoh, hoijaa... no toisaalta, yritän ajatella että oli unikoulua taikka ei, niin eipä täälä talossa muutenkaan nukuta joten samapa tuo :/
Illalla mennään meidän kaverin synttäreille. Me ollaan kyllä ainoot vieraat ja chiliä mennään syömään :p

Eipä tästä päästä irtoo nyt enempää...katotaan vähän myöhemmin sitten.
 
tin
iltaa :x
täälä kans yks hyvä-äiti. kauhee darra päällä. hyhhhyh. olin eilen kaverin polttareis ja tangomarkkinoilla(lue baarissa pitkästä aikaa ) ja hauskaa oli. aamulla ei ollu. ei olis saanu juoda punkkua :x emmä enää muista mitä piti kommata. mites yksäidin viikonloppu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Lillastina, paljonko ois postarit noihin uuniliinoihin jos ottaisin tuon tuplapakkauksen? Noi on tosi käteviä ja voit toki laittaa yv:näkin, mutta aattelin tääl kysyä jos muitakin kiinnostaa :)
1 ? postarit yhdestä paketista. Jos muita oulun seutulaisia haluaa tilata, niin voi laittaa samassa paketissa. Kumpaa kokoa pitää olla pienempää vai isompaa?
 
katjanna mie käärin sen sitterin ihan normaaliin mustaan jätesäkkiin,ja jeesusteipillä tiukaks paketiksi :D tai silleen että ei mikään kolkka siitä jätesäkistä lörpöttäny.kyllähän nuo postissa sen vastaan ottivat eikä perästä kuulunu et olis purkautunu..kyllä pitkään mietin että voiko sen silleen paketoida..

venlalle on tullut alas neljäs hammas..ja sitäköhän se on toista viikkoa tirpattanu..jaa,millaset tirpatukset mahtaa olla kun ne neljä hammasta tulee ylös :eek:

 
Hellou :wave: Päivä pulkassa. Vieraita riitti koko päiväksi (ensimmäiset n. 10.30 ja viimeiset lähti 19.30) Pikkusen väsyttää tää hulina. Tenavat tosi kiukkusia nyt illalla. Danielille oli muutenkin rankka päivä kun ei halunnut millään ymmärtää miksi Jeppe sai lahjoja ja hän ei :/ Ja sitä sitten jaksettiinkin melkein joka vieraan kohdalla kiukuta :headwall: Ja kiukkuaa muutes tuolla sängyssä edelleen. Ihan yliväsynyt pentu :/

L-S ostakoot muut vaan. Miä pysyn tiukkana :D

tää painuu nyt maate :wave:
 
heips kaikki!!
tänään käyty elokuvissa katsomassa Muumi leffa =)
ihan kiva oli,ainakin kaverin poika tykkäsi!

tosiaan,oltiin potsun kaa yökylässä mun siskon luona.
oli oikein mukava reissu!!
muahan jännitti että mites tää meijän miekkonen nukkuu kylässä,mutta se meni tosi hyvin!!
ei mitää ongelmaa ollu!
ja arvatkaa vaan syötiinkö me hurja määrä herkkuja:D
kehtaa ees kertoo sitä määrää ....:snotty:
no,mutta pitäähä sitä nyt ihmisen välillä mässätä!!

jos nyt painus petiin,hyviä öitä kaikille :wave:
 
Lillis, saat multa kanssa tilauksen huomenissa tai paremminkin tänään, Juhon päikkäriaikaan, tutustun vaan paremmin mitä sulla on ja katon mistä kaikesta mulla on vajetta. Osuit kyllä oivalliseen aikaan, ajatellen meidän maustekaappia, sillä siellä on melkeen kaikki purkit tyhjinä.
Lahessa on kyllä yks tosi hyvä maustekauppa (maustemesta) mutta se on aika keskustassa joten vaatii ajamista meiltä täältä "maalta" ja ennekaikkea sitä pysäköimistä.

Niinukka ,mä tuun mielellään pesemään teidän saunan, jos sä tulet meille kitkemään :kieh:
Vattu mitä hommaa |O meillä kun on tehty noita pihahommia ja 75% nurmialueesta on mullalla (ollu jo ihan liian kauan) niin siellä kasvaa ihan saa*anasti rikkaruohoa |O Miehen kesäloman aikaan ajetaan tasaseks ja istutetaan nurmikko. Tuota kitkettävää olis viellä jäljellä semmosen rapeet 1000 neliöö :/ :| :( ja nyt on jo kitkemisestä hattu täys :/ :x

Tässä viikonloppuna hommaltaessa löyty muutes meijän pihasta kaks maa amppareitten pesää. EI KIVA!! Tuossa hetki sitten niitä miehen kanssa myrkytettiin. jak. saatiin kait tapetuksi ne viettomat pörriäiset. Kamalan kokosia pesiä olivat väsänneet. Ihan mustanaan niitä törisi :x

Huomenna mies käy hakemassa meille yhen turvaportin, siis käytetyn semmosetn, ostin plussan kirppispuolelta, sattu oleen lähellä.
Yläkertaan menevien rappujen eteen se tulee siis. Enään ei puutu kun kaks sitten sen jälkeen. Alakertaan menevien rappujen eteen ja samojen rappujen eteen alas. Yläkerrasta alas ei tarvita, kun ei me siellä vielä juuri olla.

Tiipiille tsemiä unikouluun!! :hug:

Aamun sarjoihin en ole koukussa, joskus katon subilta lemmen viemää uusintana jos illalla on jääny kattomatta. Siihen mä olen koukussa. :D
Serranoita en oo ikuna kattonu :eek: :eek:

Miehelle ehotin kesäloma reissuks matkaa saksaan (sen loma alkaa kahen viikon päästä), ei käyny. Ei suostunut selittämään muuta syytä siihen, kun että Juho on muka liian pieni matkustamaan sinne :eek: Samoin kävi, ruotsin, tallinnan tai ylipäätään minkään mikä yletty yli suomen rajojen :/ mä kun olisin halunnu viettää pitennetyn viikonlopun saksassa tai ranskassa. Tai jossain :D

Pakko vissiin mennä nukkumaan, johan sitä väsyttääkin, viime yön muutaman tunnin unien jälkeen. Mieskin tossa valvoo vielä :eek: menee kuitenkin aamulla seittemään töihin :eek:
 
Huomenta! V...u, sanon miä :kieh: Miä ihmettelin koko viime viikon miks mulla on selkä kipeenä ja ajattelin että se on siitä tavaroiden rahtaamisesta tai sitte alkaa vuosisadan menkat taas. Tänään en meinannut saada neitiä pois nostettua sängystä niin kipeä oli. No selkishän tuo mistä johtuu... Ne s...nan menkat! Ja mitä virkaa niillä edes enää on |O *harkitsee tarpeettoman kohdun poistoa kohta vakavissaan :headwall: * :ashamed:

Ainut positiivinen asia on että niiden takia taisin saada tuon yläkerran raivattua :whistle: Nyt ei sitten olekkaan kuukauteen odotettavissa yhtään mitään :LOL: *painelee buranapurkille ennen kuin mahakipu alkaa* Mikäs auttais siihen alkavaan v.....tukseen joka selkeesti nostaa päätään? :whistle:

Ja L-S miä TARVIN silloin sitä tahranpoistoa, nyt en tarvi mitään :saint: Muuta kun euroja... Ei niitä ois tarjolla? :whistle:
 
Huomenta,

Minä mietin tässä tuota meidän tuttipullo hommaa et onkohan mitään järkee opettaa tuota enää tässä vaiheessa pullolle. Siis se järki siinä ois jos sen saisi sillä rauhoittumaan yöllä, mutta kun pelkästään imetän edelleen yöaikaan. Ja viime yönäkin kun kävin imettämässä poika otti muutaman imun, käänsi päänsä pois ja jatkoi uniaan. Nyt mulla heräsi sitten pieni toivonkipinä siitä että jos mun maidon tuotanto alkaa olla loppu suoralla ja tuo jättäisikin itsestään yötissin pois, niin ei kai nyt hyvä ihme kannata enää pullolle opettaa. :headwall: Nyt olen saanut päiväsaikaan tuolle pullosta uppoamaan maitoa jopa koko korvike purkillisen, mutta nyt mietin kyllä asiaa uudemman kerran. :eek: Anoppi vaan on kokoajan toitottanut mulle että sun pitää nyt opettaa se siihen tuttipulloon että pääset itsekin johonkin. Eipä taaskaan olisi pitänyt kuunnella vanhemman ja viisaammaan neuvoa :D vaan luottaa omaan järkeen ja äidinvaistoon.

Täällä edelleen sumuista, mutta nyt ei sentään sada.

Pitää lähteä katsomaan tuota tilannetta. Melkonen älämöly taas meillä :D Aatu huutaa mämmän mämmää,,
 

Yhteistyössä