No ajatteles jos niin käviskin Varmuus aina parastaAlkuperäinen kirjoittaja tiipii:meinasiks sää Tuutis hiljentää sen enkelin jotta ei sitten ala tiukan paikan tullen moralisoimaan
Juu siin yhdes kohtaa kyllä pillahdin totaalisesti itkuun :'( ja sit kun kaksoset synty niin olin jännittyneenä hiljaa... ja kun loppu meni hyvin niin onnesta itkin sit =)Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:Mamma katoin juu ohjelman, itku tuli kyllä siinä yhessä kohtaan.. :'( Muuten oli kyllä mielenkiintoinen jakso vaikka monessa kohtaa meinas kylmät väreet juosta pitkin selkää
No musta kyllä siltä todella tuntui, kun en muista koska viimeksi noin ollaan nukuttuAlkuperäinen kirjoittaja katjanna:Meillä nukuttiin sitten myös herroiksi jos puoli ysiin nukkuminen tarkoittaa sitä
Näin sen täytyy olla Tai ainakain ollaan siinä uskossa, sun helpompi jaksaa ja kestää ne heräilyt kun on hyvä syyAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Kehukaan vaan kun nukutte pitkään :kieh: Kiia nousi ennen klo 7 ylös. Onko tuo nyt sitten plinsessojen ylös nousuaika vai :saint:
No hei vip, toihan olis aivan ihanaa! Jos vaan voit laittaa, niin laita!!Alkuperäinen kirjoittaja vip1:Mie täälä yksinään vissii kirjottelen..
keiju meillä on joka vuosi ollut aikuisten halloween kemut (viime vuonna oli vika kerta-ikäväkyllä) .Järjestäjä on taiteilija ja sen mukaan nähnyt tosi paljon vaivaa niiden eteen.Ihmiset on aina panostaneet asuihin. Meillä oli viime kerralla teemana kauhu ja mie olin pukeutunu kuolemanenkeliksi,sitten löyty tappajanunna,"eläviä kuollleita",kellopeliappelsiini,muumio,ja eri kauhu leffoista jäseniä...mie voin laittaa siule ykskärinä kuvia tulee jos vaikka siule syntyis niistä joku idea mikskä haluut pukeentuu =)
Hei, ihanaa! Onnitteluita sinnekin päin :heart: ! Nyt meitä alkaa kohta olla jo melkoinen odottajien joukko tässä pinossa. Ja plussatuulia muillekin, jotka niitä toivovat!Alkuperäinen kirjoittaja diipeli:Hissukseen onnittelen Keijua minäkin! :heart: :heart: :heart: Suurinpiirtein samoilla viikoilla vissiin mennään. Toivotaan että molemmilla menee kaikki hyvin! :heart:
Ei ollut valmis palanet tms vaan alusta asti itse tehty. Siis jauhelihastaAlkuperäinen kirjoittaja katjanna:Mamma; tuli mieleen äsken kun söin että miten sinä teit sen kebabin? Oliko se raaka palanen mikä paistettiin uunissa vai millainen? Ja mistä niitä saa? Muistan kun joku aika sitten kehuit syöneesi hyvää itse tehtyä kebabia.