Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 38

aaargh... meil on maanantaina kokeet ja saatiin koe kysymykset valmiiks, tai siis 21 kysymystä mistä tulee joku 4-6 kokeeseen. Niitä täälä yritän väsäillä, haluttas mennä jo nukkuun |O
Ei muuta kun ettimään mistä psykiatrinen kuntoutussuunnitelma koostuu |O

mulla olis kans kouluhommia tekemättä mutta saa nähä jaksaako enää tälleillalle. Mies on sielä varpajaisissa, ilmotti että taitaa mennä myöhään. Silja nukahti vasta hetki sitten ja aattelin vähän kattella telsuu ja herkutella, niin ja tietty jutella teidän kanssa sikäli mikäli täälä porukka on paikalla..

Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Mamma katoin juu ohjelman, itku tuli kyllä siinä yhessä kohtaan.. :'( Muuten oli kyllä mielenkiintoinen jakso vaikka monessa kohtaa meinas kylmät väreet juosta pitkin selkää :eek:
Juu siin yhdes kohtaa kyllä pillahdin totaalisesti itkuun :'( ja sit kun kaksoset synty niin olin jännittyneenä hiljaa... ja kun loppu meni hyvin niin onnesta itkin sit =)

Tuutis, ihana toi enkeli :heart: siis todella!!! Toi näytti haastavammalta kuin mun enkelimalli...tai ehken muuten pitkälti on sama mutta pussihihat teki vaikeemman näköiseksi?? kun mun enkeleillä vaan sellaset koltut :whistle: Mutta noi siivet...saisko niistä mistä kaavat??????? Help!!! Noi oli helpomman oloiset...

|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Kirjotin pitkä pätkät ja kaik hävis |O pitikin painaa jotain nappulaa :/
No enään en ala, jos huomenna uudestaan, olkoon tämä merkkaus

muoks. tais olla se ykskin saunaolut liikaa kun ei osaa kirjottaa |O

Heipsis!

Ihan alkuun sairastelijoille paranemista! :heart:

Ja onnea vauvamasulaisille! :heart:

Meillä Micsu taas kipeenä.. Flunssaa, helpotti jo tossa viikolla, mut nyt taas nekku vuotaa kunnolla, yskii ja aivastelee.. Ja koko ajan kitisee ja itkeskelee..

Kaheksan hammasta löytyy. Eilen huomasin, että yhdeksäs hammas on tullut läpi :)

Jaahas, poika kutsuu taas.. Painelempa sitten itekki nukkuu sen jälkeen! Hyvää yötä :)

Huomenta!

meillä on sitten taas herätty klo 6 |O kyllä minuu olis nukuttanut sitten niin vietävästi että..
mitenhän ton rytmii saisin muutettuu?ei varmaan mitenkään..illalla jos ei ole het kasin jälkeen laittamassa nukkumaan niin nukkuu tyyliin istualleen..

diipelille hurjan paljon onnee :heart: ja ihana kuva pojasta =)
samoin kiiasta ja yksäidin pojuista ihania kuvia..

meillä vissii kamera menossa rikki tai jotain kun se ei automaattisesti siirrä enää kuvia koneelle,vaan jotenkin oudosti vanhin tyttö sai nuo kuvat siirrettyy koneelle..ja nyt tyttö joensuussa niin pitää ootella et palailee kotiin..

ihana ilma ulkona,pitää varmaan lähtee nuo viimosetkin kesäkukat kantamaan tunkiolle,tyty saa lähtee möyrimään kanssa tuonne ulos..

tuutis, kiitos paljon linkeistä =) :hug: :flower:

Meillä nukuttiin tänä aamuna oikein herroiksi...puol ysiin :D Tässä nyt vasta kaffetta juon ja puuro on hautumassa. Täytyy pojun unien jälkeen vissiin lähtee sinne synttäreille..

Joo, nyt tuossa joku roikkuu jalassa ja kitisee joten heippa :wave:

Onnea Diipelille. :heart:

Meillä nukuttiin sitten myös herroiksi jos puoli ysiin nukkuminen tarkoittaa sitä :D Tosin kuuden jälkeen imetin ja sen voimalla jaksoi sitten tuohon asti nukkua. Neitikin nousi sitten yhdeksän aikaan ylös ja mies vähän ennen kymmentä. :headwall: |O No nyt minä sitten jätin sille aamupalan syöttämiset ja päivä vaatteiden pukemiset ja olen itse askarrellut noita kutsu kortteja pojan juhliin.

Pitää kai se itsekin hipsiä pikku hiljaa aamias pöytään ja sitten kai sitä saa alkaa miettimään/tekemään päivä ruokaa. En jaksaisi millään taas tuota ruoan laittamista, mutta se vaan on jokapäiväinen pakko :headwall: ellei sitten syötä eineksiä, mutta en kehtaa sunnuntaina niitä syöttää kun viikollakin jonkun kerran syötin niitä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Kehukaan vaan kun nukutte pitkään :kieh: Kiia nousi ennen klo 7 ylös. Onko tuo nyt sitten plinsessojen ylös nousuaika vai :saint:
Näin sen täytyy olla :D Tai ainakain ollaan siinä uskossa, sun helpompi jaksaa ja kestää ne heräilyt kun on hyvä syy :D

Mamma; tuli mieleen äsken kun söin että miten sinä teit sen kebabin? Oliko se raaka palanen mikä paistettiin uunissa vai millainen? Ja mistä niitä saa? Muistan kun joku aika sitten kehuit syöneesi hyvää itse tehtyä kebabia. :p

Minä paistoin eilen illalla pippurisen paistin kypsäksi. Nyt olikin helppo tehdä ruoka kun lämmitti sen uunissa ja teki vaan kyytipojaksi pottumuusia. En muistanut aamulla että tein tuon paistin valmiiksi. Illalla tehtiin pizzaa ja kun uuni oli lämmitetty oli sama paistaa tuo paistikin kypsäksi samoilla lämmöillä kun laski vähän asteita sopivammaksi.

En oikein tykkää noista valmis paisteista, ovat aika niljakkaita ja ilettäviä.:eek: Kyllähän tuota söi, mutta en kyllä lisää tahtonut. :ashamed:

nonii...pääsin taas tänne :D

moni meistä sit oottaaki jo uutta mussukkaa...onnea niille :heart: :heart: ...meille ei kyl enempää tuu,vaik on ne vauvat kyl ihania...no nautin siskon likasta...seki kyl jo kk ikäinen :eek: vastahan se synty...

pistämpäs pojasta eilen otetun kuvan

en ees muista enää mitä piti kirjottaa...yllätys :LOL: :LOL:

mut mut...poika ny harjottelemassa perhepäivähoitajalla...vielä ei kuitenkaan suju oikein...äitiä ikävä heti ku meitsi häipyy....ja nukkumis rytmi muuttunu taas tosi oudoks.....eilenki meni nukkuun 20 maissa...heräs 21.30 ja sit nukahtiki vasta kaheltatoista yöllä :/ ikinä ei oo tollain menny mut ny nukkuuki päikkyjäki n. 3h ulkona...yleensä ollu sen 45 min....
mut kai mä ny lopettelen taas ku en muista mitä piti kirjotella :D

Onnea Diipeli! Onpa ihania uutisia :)

Meillä meni eilinen baarireissu ihan pipareiksi, mulla on karmea kurkkukipu eikä ääntä lähde ollenkaan. Menin kyllä kaverin luo ja saunoimme ja teille ruokaa, mutta mulla iski huono olo ja väsymys, joten puolenyön aikaan ajelin taksilla kotiin. Onneksi kaverillakin on tänään pitkä työpäivä niin ei hänelläkään hinkuja ollut kaupunkiin.

Kävin tänään mll:n kirppiksellä Talvikankaalla, ja vaikka mentiin viime minuuteilla, jäljellä oli vaikka mitä ihanuuksia! 86 senttisiä reimatecceja, 80 senttisiä "kyläilytakkeja" jne. Ite vaan just tilasin Mintulle ihanan takin, joten ei tarvinut ostaa. Ja pukuihin asti en ollut varannut rahaa mukaan, ne jäi kyl harmittaan.

Mut ostin Annille ihan kuin uudet ruskeat kevyttoppahousut 3 eurolla :eek: ja Mintulle ihanan vaaleanpuna-tummansinisen Puman verkkapuvun. ei tarvitse aina tuota välikausipukua tunkea päälle. Pitääpä muuten laittaa kuvaa tuosta ihanuustakista minkä Mintulle tilasin...

Takaa varsinkin on aika suloinen minusta. On vähän topattu niin voi pitää talvellakin kyläilytakkina.

Mut nyt pitää valmistautua Mintun kaverin 1vee synttäreille. Lahjaksi on mitäs muutakaan kuin me&i:ta ;)

Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja vip1:
Mie täälä yksinään vissii kirjottelen.. :whistle:

keiju meillä on joka vuosi ollut aikuisten halloween kemut (viime vuonna oli vika kerta-ikäväkyllä) .Järjestäjä on taiteilija ja sen mukaan nähnyt tosi paljon vaivaa niiden eteen.Ihmiset on aina panostaneet asuihin. Meillä oli viime kerralla teemana kauhu ja mie olin pukeutunu kuolemanenkeliksi,sitten löyty tappajanunna,"eläviä kuollleita",kellopeliappelsiini,muumio,ja eri kauhu leffoista jäseniä...mie voin laittaa siule ykskärinä kuvia tulee jos vaikka siule syntyis niistä joku idea mikskä haluut pukeentuu =)
No hei vip, toihan olis aivan ihanaa! Jos vaan voit laittaa, niin laita!!

Keiju07
Alkuperäinen kirjoittaja diipeli:
Hissukseen onnittelen Keijua minäkin! :heart: :heart: :heart: Suurinpiirtein samoilla viikoilla vissiin mennään. Toivotaan että molemmilla menee kaikki hyvin! :heart:
Hei, ihanaa! Onnitteluita sinnekin päin :heart: ! Nyt meitä alkaa kohta olla jo melkoinen odottajien joukko tässä pinossa. Ja plussatuulia muillekin, jotka niitä toivovat!

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Mamma; tuli mieleen äsken kun söin että miten sinä teit sen kebabin? Oliko se raaka palanen mikä paistettiin uunissa vai millainen? Ja mistä niitä saa? Muistan kun joku aika sitten kehuit syöneesi hyvää itse tehtyä kebabia. :p
Ei ollut valmis palanet tms vaan alusta asti itse tehty. Siis jauhelihasta :D
Jauhelihan sekaan laitetaan mustapippuria ja aromisuolaa, vaivataan taikina erittäin hyvin!!!!!!! Muotoillaan pötköksi, kääritään folioon ja paistetaan n.4h miedossa lämmössä. On todella hyvää. Ihan kuin oikeeta kebabia... veitsellä vuollaan siivuja tai joskus on pehmeän juuston höylälläkin onnistunut hyvät siivut...
:p Jos haluut koettaa, niin ihan tarkka ohjekin löytyy...

Yhteistyössä