Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 38

Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
Joo nuo lapsettomuusasiat on kyllä ikäviä :'( saa nähä miten meidän nyt käy kun pikkukakkosesta haaveillaan...mitään kamalaa kuumetta ei ole joten ei se haittaa vaikka menisi tuonne ensivuoden alkuunkin raskautuminen mutta kyllä vähän pistää pelottamaan että ei taida nytkään helpolla onnistua :ashamed:
Tänään just mies sano että aletaan yrittään sitä vauvaa ihan tosissaan niin tokasin vaan että tähän mun mahoon kehoon ei kuule minkäänlainen alkio ala kiinnittymään, meillä siis vika lapsettomuuteen on mussa.
Kerran pahotin vähän mieltä kun yks tuttava kerto että olivat aina yritysaikana (mitä kesti heillä huimat 5kk..) tapelleet miehensä kanssa ja syytelleet ja haukkuneet kilpaa toisiaan siitä että kummassa vika on! Tämä nainen siis oli tietonen siitä että meillä vika on mussa ja silti kertoo mulle miten on miestään haukkunu kun raskaus ei ala :eek: En sanonu siihen sillon mitään mutta kyllä vähän tuli sellanen olo että ansaitsisinko minäkin kamalat haukut niskaan kun en onnistu alkaa odottamaan, ihan niinku sille nyt vois ite mitään... Ja siis heillä raskaus alko 5kk yrityksen jälkeen ja kaikki muut lapset oli alkaneet ekasta yrityksestä joten mitään vikaa ei ollut.
Huhhuh :eek: Aika ajattelematonta :kieh:
:hug: sinulle
 
Vielä nopsaan ehdin... :D Noista synnytyksistä vielä...
Ompa täälläkin monilla jäänyt hampaankoloon ikävästi synnytyksistä asioita :( Itsellä kun kaikki mennyt niin helpolla ja nopsaan, ilman kievityksiä enemmälti ja vielä ilman repeämiä, ettei sitä voi ees kuvitella millaista toisilla voi olla :/ Kannattaa ehdottomasti jutella asioista pelkopolilla tms. jos meinaa lisää tehtailla....
 
Noh, sehän oli heittäny kaikki kamat sängystään pois, hassu tenava.
Noi on kyllä harmillisia ja ikäviä nuo lapsettomuus asiat, kauhian kovat :hug: kaikille niistä kärsiville tai kellä niitä ollut aiemmin. Ite ei voi ees kuvitella millanen olo siitä tulis, tai keskenmenosta... Mä en varmaan kestäis :ashamed:

Tänään kävin kirppiksellä kattomassa niin multa oli menny jo ihan hirmusesti tavaraa :eek: eka aamupäivä vasta takana. Tarttee varmaan viikolla viedä jotain lisää sinne. Poikien leluja voisin vai vihkaa kattella sinne kun ovat tarhassa,tai Peetu ainakin. Pessin yritän pitää mahdollisimman tiiviisti nyt kotona että paranis kuntoon joskus. Nyt siis taas räkäpäänä edelleen.
Tää Suomen pelkokerroin on muuten ihan hölmö, kauheen teennäinen mun mielestä.
Mulla oikein onnistunu vierailu tänään :heart: ihana piristys kyllä, ei syysmasennuksesta häivääkään tällä hetkellä ;) Pessi saapi sieltä synttärilahjankin, ihana kun kysy mikä on Pessin vaatekoko :heart:
Täytyy ens viikolla kun on Pessin neuvola ottaa nuo alavireiset mielialat puheeks, jos saan suuni auki.. Oon siinä kyllä aika huono :ashamed: Sitten ens viikolla on Pessin ensimmäinen vasu-keskustelukin...hassua :)

Mitähän mun piti vielä... Tyttelillä ihanan sulosia vauvoja sielä kaksi kappaletta :heart:
 
Iltaa :wave:
tinakenkätyttö ihanaa kun Peppi on jälleen kotona :hug:

keijulle kuiskaan minäkin onnea ja paaaljon tarrasukkia :hug:

lapsettomuudesta meillä vikaa on miussa.Mie oon kanssa kuullu ainakin miljoona kertaa tosi ahistavia kommentteja.Itse oon puhunut avoimesti lapsettomuudesta ja ystävämme tietää että meillä ei helposti vauva saa alkuansa, silti ikäviä kommentteja satelee.Yksi niistä oli semmonen ku kaikki ystäväni oli raskaana(ja mie en) ja meillä oli bileet.eräs ukko sitten spekuloi miun miehelle että "voi vitsi kaikki emännät on raskaana,ainii paitsi ****(mie),eiköhän laiteta ukot riviin ja katota kellä parhaiten liikkuvia niin eiköhän *** ole sitten raskaana" JUMANKEKKA jos oisin ollu tuon kuulemassa ni olisi tämä kyseinen herra saanut korvillensa |O |O Asia saa vieläkin karvani pystyyn vihasta.

Mitähän miun piti kommentoida vielä...ihan pihalla.Oon tän viikonlopun koulussa,meillä on viittomakielen kurssi =) Oon kyl viihtyny koulussa tosi hyvin =)
 
synnytyksestä piti vielä...Hui tuo dogtorin tarina...varmaan kauheeta tuntee ku repee.Miula oli kans synnytyksessä harjottelija.Se olikin tooosi ujo tapaus,hyvä että edes uskalsi koskea minuun.Liekkö väärällä alalla? :whistle: Miula jäi hampaan koloon vain semmonen ku ei kerrottu mitä tapahtuu..Ellan sykkeet laski kun napanuora oli kaulan ympärillä.Sitten jossain vaiheessa ellan päästä otettiin verinäytteitä (3 kertaa epäonnistuneesti) kun ilmeisesti luulivat että ella ei ole kunnossa.Tapahtumista ei kerrottu miule mitään ja lääkärit vaan ihmetteli itsekseen.Ja mie tottakai itkin ku olin varma et ella ei selviä hengissä ja yksi lääkäreistä kehtasi vielä sanoa että "mitäs siinä oikein itkeskelet".Mut muuten on kyllä ihanat muistot synnytyksestä. :heart:
 
Aina välillä olen lueskellut tätä pinoa mutta jotenkin ei ole tullut kirjoteltua :ashamed: Täällä oli pikkukakkosista puhetta ja näillä näkymin meillekkin olisi tulollaan äitienpäivän tienoilla toinen kullanmuru :heart: Mutta kaikki on vielä niin aluillaan että hissunkissun ollaan oltu.

Onko täällä lokakuisissa jo useampi odottaja?

tiipiin kans ollaankin törmäilty muutaman kerran koulun käytävillä =) Nyt kun me asutaankin näin lähekkäin niin voisi tosiaan käydä vaikka puistossa joku päivä ku kouluta ennättää =)

Tsemppiä kaikille raskautumiseen! Oli tämä meillekkin iloinen yllätys ja vielä tänään tein yhden testin vaikka ma jo eka neukku :saint: :heart:
 
Mie täälä yksinään vissii kirjottelen.. :whistle:

keiju meillä on joka vuosi ollut aikuisten halloween kemut (viime vuonna oli vika kerta-ikäväkyllä) .Järjestäjä on taiteilija ja sen mukaan nähnyt tosi paljon vaivaa niiden eteen.Ihmiset on aina panostaneet asuihin. Meillä oli viime kerralla teemana kauhu ja mie olin pukeutunu kuolemanenkeliksi,sitten löyty tappajanunna,"eläviä kuollleita",kellopeliappelsiini,muumio,ja eri kauhu leffoista jäseniä...mie voin laittaa siule ykskärinä kuvia tulee jos vaikka siule syntyis niistä joku idea mikskä haluut pukeentuu =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja diipeli:
Aina välillä olen lueskellut tätä pinoa mutta jotenkin ei ole tullut kirjoteltua :ashamed: Täällä oli pikkukakkosista puhetta ja näillä näkymin meillekkin olisi tulollaan äitienpäivän tienoilla toinen kullanmuru :heart: Mutta kaikki on vielä niin aluillaan että hissunkissun ollaan oltu.

Onko täällä lokakuisissa jo useampi odottaja?

tiipiin kans ollaankin törmäilty muutaman kerran koulun käytävillä =) Nyt kun me asutaankin näin lähekkäin niin voisi tosiaan käydä vaikka puistossa joku päivä ku kouluta ennättää =)

Tsemppiä kaikille raskautumiseen! Oli tämä meillekkin iloinen yllätys ja vielä tänään tein yhden testin vaikka ma jo eka neukku :saint: :heart:
Heisulivei :wave: Mukava kun sinustakin kuulee =) Onnea paljon sullekkin :heart: :flower: Toivotetaan onnea matkaan!!

Onhan täällä muutamia odottajia...ja yksi on jo vauvan saanutkin, eli tytteli :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vip1:
synnytyksestä piti vielä...Hui tuo dogtorin tarina...varmaan kauheeta tuntee ku repee.Miula oli kans synnytyksessä harjottelija.Se olikin tooosi ujo tapaus,hyvä että edes uskalsi koskea minuun.Liekkö väärällä alalla? :whistle: Miula jäi hampaan koloon vain semmonen ku ei kerrottu mitä tapahtuu..Ellan sykkeet laski kun napanuora oli kaulan ympärillä.Sitten jossain vaiheessa ellan päästä otettiin verinäytteitä (3 kertaa epäonnistuneesti) kun ilmeisesti luulivat että ella ei ole kunnossa.Tapahtumista ei kerrottu miule mitään ja lääkärit vaan ihmetteli itsekseen.Ja mie tottakai itkin ku olin varma et ella ei selviä hengissä ja yksi lääkäreistä kehtasi vielä sanoa että "mitäs siinä oikein itkeskelet".Mut muuten on kyllä ihanat muistot synnytyksestä. :heart:
Mullakin oli yhden kerran opiskelija mutta aivan ihana sellainen =) Ehdottomasti olisivat tervetulleita synnytykseen jatkossakin jos sellainen sattuisi kohdalleni vielä...
Mutta voi kauhistus millasta kohtelua, kun ei asioista kerrota..ja kehdataan vielä ihmetellä mitä äiti itkee :eek:
 
moi taas...ensiks...anteeks ku en oo kirjotellu piiitkään aikaan :ashamed:
en oo vaan jaksanu!
juttujannekin luin äsken vaan sieltä sun täältä!

niin se aika ny sit vaan on menny,et meijen mussukat täyttää jo vuoden (tai jotkut jo täytti) =)
meillä ei vieläkään kävellä...enkä edes odotakkaan vielä,koska emmakin oli vuoden kun rupes käveleen ja mehän ollaan vasta 11kk ensviikolla :)

leikkimisestä oli jotain....meillä tykkää kovasti leikkiä..ja pallo on lempilelu :D niitä onki jo 10kpl ja erikokosia ja värisiä :LOL: kai siit joku palloilija tulee!!

mut ny hherra huutaa ylhääl,joten taas jää tää teksti aikas lyhyeks....ja joku oli kirjottanu,et ei oo muksu nukkunu vie yötänsä heräämättä....no eipä oo meilläkään :/ sais kyl jo
mut heippa ny taas
 
Söpö kuva Diipeli. Sitä on jossain lämpimässä vierailutu *kade* :whistle: niin ja onnea vauvamasulle täältäkin :hug:

Voi että, mulla vaan alkaa kamala vauva kuume pukata päälle kun lueskelee aina vaan uusia raskautumisia :ashamed: voi prklprklprkl kun pitää olla ihan yssin :( vauvakuumeet sais mun päästä heittää johonkin romukoppaan!!!! Ainakin sellaseks 5vuodeks,mitenhän se onnistuis eliminoida tuollaset ajatukset päästä kokonaan :kieh: just kaverin kans puhuttiin että mä en vois ikinä alkaa kätilöks, ois vauvakuume varmasti 24/7 ympäri vuoden :LOL:
 
Iltoja :D Miä oon kuulkaas koko samperin päivän ommellut enkeliä :kieh: En ois uskonut että noin kauhea homma on. Kuvittelin tekeväni jouluksi niitä tonttuja ja jopa mahdollisesti joulukukkasen asemasta mutta illalla Piitulillekin totesin et juhannuksena ois pitänyt jo aloittaa :LOL: :headwall: Ihan heti en ala toista tekemään!

No pari kuvaa enkulista joka oli menossa lahjaksi mutten en tiijä viitinkö antaakaan :ashamed:





Diipelille paljon onnea :hug: Ja Jessestä oli tosi hyvä kuva! :heart:

 
ihana enkeli :D :heart:

En mie mitään kuvaa Juhosta saanu. Mutta ei se kauhean punainen ollutnaamaltaan tai sitten ne oli ehtiny sen jo putsailla.

Meidän 9v päätti meinaan syödä siskon mäkkäristä saaman leimasimen ja naama oli punainen ja hampaat. Isäntä soitti mulle ja kysyi että onko kuinkakin vaarallista kun sitä söi, mistäs minä sen tiedän, mutta ei tuo vielä ole ainakaan mitään oireita saanut. |O :LOL: :LOL:
 
Tuutis ihana tuo enkeli. Tosi nätti :)
Mä voisin aikani kuluks pari kuvaa laittaa...


Kirppikseltä ostin tuollasen Tuomas veturin pojille (jossa sisällä erimuotoisia palikoita) ja piru vie mikä tappelu siitä koko loppu pvä :LOL:



Ensin huutaa Pessi, sitten Peetu :LOL:
 
diipeli ihanaa teille toinen tulossa, onnea kovasti! :heart: Ja söpö kuva pikkumiehestä, taitaa olla vähän vesipedon vikaa :D

Mamma katoin juu ohjelman, itku tuli kyllä siinä yhessä kohtaan.. :'( Muuten oli kyllä mielenkiintoinen jakso vaikka monessa kohtaa meinas kylmät väreet juosta pitkin selkää :eek:
 

Yhteistyössä