Anna 82: synnytyksestä on kohta 2kk ja koko ajan olen käyttänyt terveyssiteitä vuodon takia. Istukka oli irronnut täydellisenä eikä tikkejä tullut kuin yksittäisiin repeämiin 3kpl. Silti vuodon tosiaankin pitäisi loppua viikon päästä. Jos ei lopu niin joudun ultraan, jossa katsotaan mikä siellä vuotaa.
Hassua, että kun toissapäivänä kävimme jälkitarkastuksessa niin nyt ei sen jälkeen ole tippaakaan vuotanut! Taisi kohtu säikähtää sen verran
Mistähän saisi mukavia kummeja? Oma veljeni kieltäytyi, no ihan ok, annoin luvan todellakin harkita asiaa ja kieltäytyä jos tuntuu liian isolle vastuulle. MIehen veli huokaisi kysymisen jälkeen, että sehän tietää taas rahanmenoa! Hänellä on jo yksi kummilapsi. Kyllä vähän harmittaa kun luulin, että heille tämä olisi kunnia-asia ja vieläpä mieluinen.
No, kysyn parasta ystävääni, toivo lepää nyt hänen harteillaan, että saadaan rakastava kummi. Vai odotanko liikaa? Itse olisin otettu jos joku arvioisi minut sellaiseksi, jonka arvomaailmaa haluaisi lapselle jaettavan. No en kuulu kirkkoon, joten virallista kummia minusta ei tule koskaan.
Vauvan lonkka ultrattiin eilen ja se on kunnossa. Eli on "kiinnittynyt" paremmin. Samaan aikaan polilla tapasimme vauvan, joka oli 6 viikkoa vanha ja painoi jo 6kg! (söi kahden tunnin välein)Tsiisus! Se tytsä oli 3700g syntyessä eli sama kuin meidän tyttö. Meidän bebsku ei paina vielä viittäkään kiloa. Sille oli vielä annettu minun mielestä vielä karmea nimi...
Nimistä sen verran, että ei olla vielä täysin päätetty, mutta kyllä etunimeä olisi vaikea enää mielessään muuttaa. Vauvalla on monta lempinimeä. Minusta paras on tuo Choco Chanel! Siihen kun lisää perussuomalaisen sukunimen niin on koomista!
Otin eilen kivoja fotoja bebskusta, taidan laittaa niitä Yahoolle. Olisi kiva nähdä teitä muitakin "isompina"! Aion fotarilla ja Freehandillä vääntää joulukortin. Postimerkeistä luovuttiinkin.
Mulla edelleen on jäänyt 10 kg! Ei laske sitten millään. Miten sillä imetyksellä muka saa painon laskuun?! Kauheat punaiset raskausarvet (näyttää ihan karhun raapaisuilta) pakaroissa ja punaisia mustelmia reisissä ja pohkeissa. Mulla on muutenkin paljon verenpurkaumia ja katkenneita suonia jaloissa joten ne näyttää nyt aika kauheilta.
OrvokkI: tavataan vaan Ompussa joku päivä. KÄyn sen sun numeron niin voidaan reaaliajassa olla yhteydessä.
Manna ja Choco Chanel