Ei meilläkään kyllä mene yhtään mikään vähänkään karkeampi ruoka. Kokeilin sellaista 8kk marjajuttua antaa, kun tiedän että Silja tykkää marjoista. Kakoi joka lusikallisen jälkeen niin että ajattelin et kohta oksentaa. Kaiken pitää olla tosi sileetä. Ei onneks tarvii olla enää mitään litkua.
Koitin antaa yks päivä raastettua kurkkua ja omenaa, mut ei tytsy tajunnu ollenkaan laittaa suuhun sitä
Kovin kyllä leikki ruualla, mutta puristeli vaan käsessään ja käänteli ja väänteli. Pitäis ehkä kokeilla noita naksuja.
Missah: Mitä ihmettä teille on sanottu et kaivaa vaikkua pois pumpulipuikolla
Ne korvathan puhdistuu itsestään ja vaikka vaan suojaa kovilta ääniltä. On siinäkin oikeen lääkäri ollu...
Tästä vauvanhoidosta onkin tullut yhtäkkiä aika stressaavaa, kun pitää koko ajan vahtia toista nyt kun hän nousee seisomaan. Kun pitää nousta koko ajan ja joka paikassa. Viime torstaina Silja jopa onnistui kiipeämään penkille
Hän oli noussut sitä vasten seisomaan ja otti kiinni toisesta laidasta ja punnersi itsensä penkille mahalleen! Toivon että Silja oppis konttaamaan niin ehkä innostuisi siitä hetkeksi enemmän... Kun nyt välillä vaan kuuluu kops kun tyttö kaatuu ja kauhea itku perään. Tasapaino ei aivan riitä pitämään tyttöä edes istualtaan. Polvillaan pysyy kyllä hienosti jo pitkiä aikoja ilman tukea
Marsupilamille tsempit :hug: Kuulostaa teidän tilanne tosi rankalta tällä hetkellä. Toivotaan että helpottais pian.
Tiila: Meillä ilta menee samoin kuin teillä: n.19.30 ISO määrä iltapuuroa, iltapesut ja n.20.30 tissin kautta nukkumaan. Meillä kylläkin eka herätys on n. klo 12, eikä mitenkään muuten rauhoitu kuin rinnalle. Oon koiuttanu tuttia, silittelyä, sylissä pitämistä, mutta ei, tissiä pitää saada. En vaan millään usko että olis nälkä jä tuolloin, kun tosiaan illalla vetää puuroa niin älyttömän satsin. Sillon klo 12 nostan siten tytön mun viereen ja siihen hän sitten jääkin. Ja on rinnalla tosi useasti yön aikana, kun olen niin väsy etten jaksa edes yrittää mitään muuta rauhoittelua. Ja kun hän on mun vieressä, niin havahtuu aina kun käännyn. Silja on todella herkkäuninen... Sitten hän haluaisi herätä jo klo 5! Saan hänet usein nukahtamaan uudestaa hetkeksi, mutta viimeistään puoli seiska on jo täysi tohina päällä. Ja aamupuurolle ei meilläkään ole mikään kiire. Vähän ennen ysiä vasta syö aamulla ekan kerran. Jotain on kyllä meidän pakko tehdä, vaikka yllättävän hyvin sitä jaksaa minimaalisilla yöunilla.
Meillä on alettu nyt ihan todella paljon "juttelemaan"
Joka päivä tulee uusia tavuja. Hassun kuulosta kun toinen ihan innoissaan selittää yksinään esim samalla kun tyhjentää lelukoriaan.
Tavaroiden tiputtelu on myös tullut kuvaan. Hauskinta on tiputtaa nokkamuki uudestaan ja uudestaan ja minä aina nostan. Ensin tyttö ottaa mukin, siirtää käden pois pöydän päältä, katsoo kättä ja hitaasti avaa sormet. Sitten katsoo mukin perään, että minne meni. Ja kun nostan sen niin alkaa kikatus
Ja sama toistuu ( loputtomiin).
Jaahas, sänky kutsuu.
hemari ja Silja n.7,5kk