Ma tota kerhoasiaa kysyin jo kauan sitten mutten ikina loytanyt sita linkkia...
Selostakaa tyhmalle miten loydan sinne ja milla tunnuksilla. Kiitos!
Meilla on noustu seisomaan. Ja sita tehdaan sitten ihan joka paikassa ja kaikkea vasten.
Rytinalla tullaan alas, mutta viela ei onneksi ole sattunut pahempaa.
Olen kahtena aamuna istuttanut tyttoa potalle heti herattyamme ja sihittanyt "psssss", niin molemmilla kerroilla on lorissut pissit pottaan. Ja ilman venkoiluja tytto siihen istuikin - on ihan tohkeissaan ja odottavan nakoisena, etta mitas jannaa nyt tehdaan :heart:
Meidan pimu osoittaa olevansa tosi kiinnostunut muista lapsista - varsinkin pojista
Niille pitaa nauraa ja hihkua. Tytotkin kiinnostaa, mutta pojat etenkin.
Istuimen osto ei taida olla meilla viela ajankohtaista, sita en ole miettinytkaan viela.
Maitotuotteiden kanssa odotellaan 10kk asti - vaikka, kuten paapelokin, makin vahingossa annoin maitoon keitettya riisipuuroa tytolle yks aamu kun niin karkkyi mun lautasen aaressa. Ja yks aamu syotyaan oman puuroannoksensa, tytto nousi polviani vasten seisomaan, nappasi polvieni paalla olevalta lautaseltani paahtopeipani ja mutusteli sitten silmat onnesta kiiluen vadelmahillojuustovoileipaansa...Eika ole nakynyt oireita. Mutta odottelen silti sinne 10kk ikaan.
Muuten, mika siina on etta rasvatonta maitoa suositellaan - onko kevytmaito oikeesti niin rasvaista? Ma en usko etta taalla edes on mitaan kevyempaa kuin kevytmaito ja sita ajattelin antaa. Lisaks, naa myyvat lapsille sellaista "kasvumaitoa" (vapaa suomennos) jossa on kaiketi lisatty vitamiineja. Ma kylla ajattelin antaa ihan normi maitoa..?
Maanantaina pitais sitten menna ekaa paivaa toihin..OIkeestaan ei nyt enaa niin kauheesti hirvita, kun naen miten hyvin tytto tulee isansa kanssa toimeen. Lahinna hirvittaa tuleeko mulle kauhea ikava.. Mutta alotan maanantaina ja olenkin jo keskiviikon kotona kun mies menee paivavuoroon - pomo suostui siihen etta kierratan sita yhta vapaapaivaani per viikko aina niille paiville kun mies on paivavuorossa..
Ja muuten, se meidan au pair suunnitelma taitaa todellakin onnistua!! Syyskuusta lahtien (90% varmuudella) meille tulee suomalainen au pair - tuttu tytto - meidan pimua kaitsemaan muutamana paivana viikossa. Ei tarvi viela pistaa pikkuista sinne epailyttavaan hoitopaikkaan sittenkaan - jihuu!
Tulipas taas tekstia..sori :ashamed: