Kiitos tuesta ja kannustavista teksteistä :heart: Teiltä mä saan sellaista tukea ja voimaa, mitä en mistään muualta saa. Aloin tossa miettimään, et Saran uni ongelmat ja muut alkoi vähän ennen kuin plussasin.. Eli toisin sanoen silloin, kun mä muutuin paljon väsyneemmäksi. En tiedä, mut mulle tulee sellainen tunne, et vaistoaa myös musta, et en oo samanlainen kuin ennen. Väsynyt ja pinna kireellä. Toki varmasti vaikuttaa liikkeelle lähtö ja jos sinne ylös ne hampit olis nyt sit tulossa. Alhaalla edelleen neljä hammasta, ylhäällä ei yhtään Konttaus asentoon menee nyt myös ja yrittää kovasti nousta tukea vasten seisomaan. Et onhan näitä syitä... Tänään taas tultiin alakertaan vaunuihin nukkumaan. Heräsi tunnin välein itkemään. Pakko ajatella miestä, et se saa sentään nukuttua, kun kumminkin lähtee töihin jo ennen kuutta. Aamu alkoi tänään viiden jälkeen, mut eipä tuo neiti kauan jaksanut olla hereillä. Tänään on nyt se fysioterapeutti, saa nähdä mitä sse tuumaa neidin lihasjäykkyydestä....
Paapelo Ihanaa kun laitat kuvia :heart:
Nyt on pakko mennä laittaa neidin vaatekaappi kuntoon.. Meillä sopii jo 80cm vaatteet Täytyy toivoo et osa ainakin noista 74cm vielä menee, kun niitä on paljon enemmän.
Niin ja toi mun vaiva on kyl ihan oma vika, kun on unohtunut jumpat tehdä... Oonkohan mä maailman laiskin ihminen... :/
Paapelo Ihanaa kun laitat kuvia :heart:
Nyt on pakko mennä laittaa neidin vaatekaappi kuntoon.. Meillä sopii jo 80cm vaatteet Täytyy toivoo et osa ainakin noista 74cm vielä menee, kun niitä on paljon enemmän.
Niin ja toi mun vaiva on kyl ihan oma vika, kun on unohtunut jumpat tehdä... Oonkohan mä maailman laiskin ihminen... :/