Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

Lauantaita kaikille!

Ihana aurinkoinen päivä tänään :) Olen yksin kotona, kun mies on Tallinnan risteilyllä, jonne kehtasi lähteä kahden päivän varoitusajalla.. grrr. Käytiin asiasta kuitenkin aika perustavanlaatuinen keskustelu, enkä usko, että lähtee reissuilleen enää kysymättä mun mielipidettä. Pyysi oikein anteeksi ajattelemattomuuttaan, kun selitin hänelle, miltä musta tuntuu, kun mun pitää omille menoilleni "kysyä lupaa", eli en voi lähteä mihinkään yksin sopimatta hänen kanssaan ensin. Mies on pitänyt jotenkin itsestään selvänä, että olen ensisijaisesti täällä kotona tytön kanssa ja hän on "varahoitaja".

Paapelolle onnittelut kokonaan nukutusta yöstä! Kyllä kaipaisin niitä kovasti tännekin. Viimeisen viikon aikana tyttö on nukkunut tosi levottomasti ja yöherätyksiä on ollut paljon. Imetän kuitenkin enää vain kerran yössä joskus 3-4 aikaan, muuten pelkällä tutilla rauhoittelen tytön.

Paulah:lle kiitokset pastareseptistä :flower: Tein siitä soveltaen tytölle eilen broileripastaa ja hyvää tuli =) Tykkään muutenkin maustaa tytön ruuat, kun tottuu siinä sitten mausteisiin, niin ei tarvitse ihan mauttomia ruokia tehdä, kun hän alkaa syödä samoja ruokia meidän kanssa. Uusien ruoka-aineiden kanssa olen myös ryhtynyt varsin huolettomaksi kun mistään ei ole oireita tullut. Eilenkin tyttö sai kolmea uutta ruoka-ainetta.

Mutta nyt painun kahvin keittoon ja sitten alan taas harkita ikkunoiden pesua. Olen tosiaan harkinnut sitä jo koko viikon... Ehkä yksi per viikko olisi hyvä tahti? Meillä on ikkunoiden lisäksi bonuksena myös parvekelasien pesu tiedossa...

Muoks..
Eipä tarvitsekaan harkita sitä ikkunoiden pesua, kun tuo neiti heräsi 30 min unien jälkeen. Ryömii pitkin sänkyään ja höpöttää. Mistä nuo pienet ihmiset ammentaa kaiken energiansa?
 
Ulpu: Kiva että pastaresepti toimi teilläkin:) Meillä myös se on pakastimen kautta käytettynäkin edelleen ollut suurta herkkua. Täytyykin pian pyöräyttää uusi satsi samaa tai samantyylistä. Oon tosi iloinen että itsetehty vihdoin kelpaa. Ei mulla mitään kaupan ruokia vastaan varsinaisesti ole mutta vähän hassulta tuntuisi niitä pelkästään syödä.

Meillä kävi tänään kurjasti, Nella putosi meidän sängystä :( Pelkällä säikähdyksellä onneksi selvittiin mutta täytyy nyt olla kyllä tosi tarkkana. Tyttö liikkuu jo niin paljon ettei voi hetkeksikään päästää silmistään. Oltiin siis laitettu keskelle meidän sänkyä ja vähän juteltiin miehen kanssa niin eikös tää neiti peruuttamalla tullut alas sängystä! Kamalaa mutta onneksi ei käynyt kuinkaan.
 
Paulah:

Onneksi ei mitään käynyt. MEilläkin noita sattumuksia kävi parikin kertaa ja sen jälkeen taas muistin, että juu nuo lapset kasvaa lattialla, ei sohvilla ja sängyllä =)

Nämä hyvin nukutut yöt on kyllä ihania, mutta veikkaan kuitenkin, että tässä varmaan suht pian alkaa valvomis maratoni, kun hampaita taas on tullakseen. Kausittainhan nämä menee, eli pakko nauttia =)

Ai niin, en muista mainitsinkos ollenkaan, mutta ostin tytölle toissapäivänä testimielessä 8kk ruokaa ja eilen annoin ja maistui koko satsi minkä laitoin (vähän alle 1dl ) ilman mitään välipelleilyjä, eli tyttö tykkäsi.
Ensin vähän arvelutti osaako niellä, kun on karkeaa, mutta hienostihan tyttö hallitsi homman..eli otan nyt nämä 8kk sapuskat mukaan listalle =)
Ja lisänä vielä olen alkanut antamaan ihan tavallista kaurapuuroa tytölle ja maistuu paremmin kuin ne Muksun jauhot :D
Liekkö tuolla kunnon kaurapuurolla osuutta hyviin öihin, kun tyttö vetää sitä iltapalaksi yleensä jopa 2dl tuosta vaan, on kuin minun yksi siskoistani, joka veti yleensä aamupalaksi ennen kouluun menoa 5dl kaurapuuroa :LOL:
 
Meillä täällä ollaan kipeinä, isompi poika. Jerkku on nyt muuten vaan kiukkuinen noiden hampaiden takia mitkä tulevat. Yöt on silti mennyt suht hyvin, mutta päivisin ei suostu nukkumaan. Ellei sitten lähetä autolla johonkin niin sitten nukahtaa autoon.

Huh, nyt nukkuu molemmat niin taidan mennä itekin ja tulla huomenna kommentoimaan juttuja. Jos olen pirteämmällä tuulella :)
 
Huomenia!

himpsulin poppoolle pikaista tervehtymistä :hug:

Taisin tosiaan todistaa kaurapuuron mahdin eilen. Tyttö väsähti ihan yhtäkkiä ja melkein tuntia aikaisemmin, kuin normaalisti ja ei suostunut syömään kuin pikkaisen hedelmäsosetta iltapalaksi, kun niin kiukutti.
Yöllä sitten herättiin 3 kertaa maidolle.
HEti aamupalaksi tyttö sitten vetäisi (ja nyt en liioittele saati valehtele ) 2,5dl kaurapuuroa jonka seassa n.4tl hedelmäsosetta :eek:
Oli niin tohkeissaan, että kun yksi lusikallinen oli nielty, oli jo linnunpoikasena suu auki odottamassa lisää :D

Eipä tässä sunnuntain kunniaksi kummempaa, katsotaan mitä päivä tuo tullessaan :D

paapelo+poju+Iina 6kk 3vk
 
Onnea Talvicin "Unskille" 6 kk:sta. :flower:

Meillä on alettu taas nukkumaan pitkiä päiväunia. Nyt likka on ollu ulkona ysistä asti, kun vielä viikolla nukkui max 1,5h unia... Taidan tietää mihin nuo unet menee, Niia harjoittelee kovasti konttausasentoa. Sängyllä ja pehmeällä alustalla etenee mönkimällä ja nostaa itsensä kontilleen. Vielä ei pysy pitkään siinä, mutta vahvistuu koko ajan. Keksitäänköhän meillä ryömiminen vai konttaus ensin, saa nähdä :)

Nyt aamulla oli niin ihana kun laitoin sitteriin aamupuurolle niin muutaman lusikallisen jälkeen alkoi silmät lupsumaan ja puolikkaan annoksen jälkeen oli jo sikeässä unessa :heart: Sitten lämmitin velliä vielä, kun pullosta voi syödä unisenakin. Oli pakko antaa jotain muuta kun yöllä ei syöty kertaakaan.

Eilen käytiin miehen kanssa leffassa ja tyttö olli mummillaan (äidilläni) hoidossa. Hyvin oli mennyt, pientä ikävää lukuunottamatta. Niialla kuulemma aina välillä meni naama itkuisen näköiseksi vaikkei kutenkaan alkanut itkemään. Taisi vierastaa outoa paikkaa ja sitä ettei oltu miehen kanssa paikalla. Heti äitini äänen kuultuaan oli suru mennyt ohi.

Alley ja Niia 5kk 3vko
 
alley:

Voi miten sööttiä :heart:

Meillä oli tuossa ihan hetki sitten tämän mamman sydämen sulattava hetki.

Olin tuossa keittiössä rehujani laittamassa ja lapset leikki tuossa silmien näkösällä olkkarissa.
No sitten poika menikin pois kesken hääräyksen ja tyttö jäi yksin.
Viihtyi siinä kyllä hyvän tovin ja olin sitten oman työni päätteeksi ottamassa kahvia, kun tyttö alkoi nyyhkimään tosi surullisen kuuloisesti, ei siis itkenyt, vaan nyyhki. Ja kun sitten menin tytön nostamaan lattialta syliin..
Voi miten tyttö olikaan onnellinen, nyyhki ja hymyili samaan aikaan ja otti minua tiukasti kaulasta kiinnii ja painoi pään olalleni ja hieroi poskeaan sitä vasten ja sitten, ANTOI SUUKKOJA, kuolaisia ja litimärkiä, suu ammollaan suukkoja :heart: :heart: :heart:
OIH JA VOIH :D :'( :D
 
Hei :wave: Olin eilen sitten siskon kanssa baarissa, aivan oli mukavaa mutta voipi mennä aikaa ennenkuin seuraavan kerran taas viitsii mennä.Ei se niin kivaa ollut kuitenkaan :D Imetin sitten vasta aamupäivällä,yöllä poju sai nokkarista maitoa.Aivan hyvin sekin onnistui.Olo on kyllä tosi hyvä nyt,ei minkäänlaisia päänsärkyjä tms.En kyllä ottanutkaan kuin vähän viiniä ja 2 sidukkaa.

paapelovoi miten suloista =) Meilläkin poitsu toisinaan sylissä ollessaan pystyasennossa nojaa taaksepäin niin että oikein kunnolla näkee minun kasvot, hymyilee ja laittaa kämmenensä minun poskia vasten :heart: Ihania hellyydenosoituksia :)

Mutta kohtapuoliin päästään kakkukahveille mun vanhempien luo, njam :p

hyvää sunnuntaita!!

nöpötin ja pojanpallero 8kk 3pvä :heart: :heart:
 
Meillä tyttö antaa myös märkiä pusuja, tai oikeammin lättäiseen apposen auki olevan suunsa poskea vasten ja imee. Mutta selvästi tekee sen tarkoituksella joten siitä ne pusut alkaa toivottavasti kehittyä vähän kuivempaan suuntaan.

Tyttö keikkuu melkein koko ajan kontillaan ja usein myös karhunkävelyasennossa. Jalat käyvät siinä asennossa koko ajan, käsiään ei vielä osaa siirtää. Ylöspäin yrittää myös mutta onneksi ei vielä onnistu.

Paulah: onneksi ei sattunut pahempaa.

Täällä on karmean kylmä tuuli ja lunta ripsii. Kevät hävisi jonnekin. Innostuin eilen ja kylvin pavut ruukkuihin, saan sitten ne pihalle kunhan tänne kesä tulee. Taidan selailla kauppojen tarjontaa netissä, siskon häät on kuukauden päästä ja jotain päälle pantavaa olis löydettävä.

Peppi ja tyttö ( viikon päästä 6 kk)
 
Kylläpäs on taas viikonloppu vierähtäny niin hurjan nopeesti. Takatalvi tais tulla :( Niin hurjan kylmältä tuntuu, kun ehti tottua vähän lämpösempiin keleihin.

Poitsu ei kakannu kohta viikkoon ja minusta se tuntuu pitkältä väliltä. Raukka pungertaa kovasti naama punaisena mut turhaan. Oon nyt mallasuutetta antanu kahtena päivänä ja vielä ainakin ilman mitään vaikutusta. Kuinkahan nopeesti sen pitäs vaikuttaa ja oiskohan Levolac kuitenkin ollut tehokkaampi vaihtoehto?

Nyt miehen kanssa viettämään aikaa, kun lapset on untenmailla ja rauha maassa.

Nipsulainen ja poitsu
 
Sunnuntai-iltaa!
Me kaytiin tanaan puistossa ulkoilemassa ja suloisia hetkia meillakin todistettiin.
Pistin tyton vaunukopan paata vahan ylemmas etta pystyi sielta kuikuilemaan ohikulkijoita. Oli tosi lamminta - varmaan 18 astetta - ja neiti sai olla paljain varpain ja ilman pipoa muutaman hetken vaunuissaan. Voi mika riemu koitui siita ja myos siita etta puistossa oli muitakin lapsia ja KOIRIA. Tytto riekkui vaunuissa ja jokelteli kovaan aaneen ja hihkui. :heart: :heart: Annoin myos maata viltillaan nurmikolla ja tytto alkoi kiilto silmissaan repimaan ruohoa. Ja mina silma kovana vahdin ettei tunge sita suuhunsa :)

Nukkumaan pistettaessa ei sitten nnukahtanutkaan tissille niinkuin yleensa joten ma kaytin tilaisuuden hyvakseni ja komensin ukon nukuttamaan. Siis tahan astihan tytto on mennyt melkeinpa ainoastaan minun nukuttamana nukkumaan -koska nukahti tissille. Kylla ukko joutui ramppaamaan sellasen 45 minuuuttia kun tytto alkoi aina huutamaan aina kun laskettiin omaan sankyyn. Mutta vihdoin ja viimein tytto nukahti.

Meillakin lahestytaan uhkaavasti 6kk ikaa...voi voi! Onnea teidankin "Unskille", Talvicci!

Mitas viela...ai niin, kokeiltiin ekan kerran Muksun kaurapuuroa mekin (mummi toi suomesta tullessaan jo kuukausi sitten). Ihan hyvin uppos mutta kun tuo tytto syo vielakin kuin lintu vaikka nyt vois jo alkaa annoskoot kasvamaankin.

Ja mika se oli se voittoisa resepti - Paulah? Soseutitko siis ne pastatkin? Mita kaikkea siihen tulikaan..?

Nyt tollon pariin :)
 
Itun emo se pastaresepti, jota sovelsin löytyy tuosta pari sivua taaksepäin Paulah:n viestistä. Itse ainakin tein pastan ja soseutin koko homman sauvasekoittimella. Kovin sileätä sosetta tuosta ei tullut, mutta eipä mun soseet koskaan ole kovin tasalaatuisia olleetkaan ;)

Meidän neiti kävi tänä aamuna passikuvassa :D Lähdetään kesällä reissuun (jos tuhkapilvi vaan kaikkoaa sitä ennen ;) ), joten hommataan tytöllekin passi. Hyvin meni kuvaus ja koko homma oli hoidettu 10 minuutissa, josta suurin osa kului tytön riisumiseen ja pukemiseen. Varsin hämmentynyt ilme neidillä kuvissa B)

Puolivuotissynttäreitä vietetään meillä ylihuomenna, mitäköhän kivaa sitä keksisi tytölle sen kunniaksi?
 
Onnea puolivuosikkaille :flower: ja uusia taitoja oppineille!


Esikoisen puolivuotispäiväksi leivoin täytekakun, jonka kasasin puolikkaaksi :D Siis pyöreän kakun laikkasin keskeltä puoliksi ja pinosin kaikki palat samalle puolelle. Kummit ja mummit kävivät kylässä silloin. Tälle tytylle tulee nyt sitten vappujuhlat, kun sattuu niin sopivasti hollille. Eli siis ilmapalloja + serpentiiniä tytylle ihmeteltäväksi ja tippaleipiä + simaa tarjolle. Ei siis mitään juhlia varsinaisesti järjestetä, mutta kun noita kävijöitä aina riittää niin olkoon tuollaiset tarjoilut sitten luvassa.

Kiinteitä tytylle menee edelleen minimaalisesti, mutta eiköhän se tästä. Kakkatahti on ainakin kiihtynyt, meidän harvakakkainen tyty onkin muuttunut jo tuotteliaaksi :D Äiti saa ihmetellä että TAASKO pitää pylly pestä, vastahan sitä pari päivää sitten.. :whistle:

Nuha vielä tyttöä vaivaa, haluaisi nukkua kainalossa mutta minä en siinä saa nukuttua.. En tiedä oliko sitten yhtään viisaampaa viime yönä joka lohtuimetyksen jälkeen nostaa takaisin omaan sänkyynsä: seitsemän imetystä tekee 14 ylösnousua minulle. Voitte arvata että väsyttäisi ehkä ihan muutaman tunnin verran vielä |O . Tutin ostin, harjoitellaan sitä nyt sitten.. jospa sen saisi joku yö kelpaamaan äidinkorvikkeeksi.

Ihana aurinkoinen päivä! Iltapäivällä mennäänkin kunnolla ulos, siinä ne silmät aukeavat. Tankataan aurinkoa koko loppuviikon pilvisiä päiviä varten.



Mukavaa alkanutta viikkoa,
~Tiila ja tyty n.5,5kk.
 
Huhhuijaa...
Täällä on tehty kevät siivousta koko päivä. Kohta puoliin on nuo rassaavimmat hoidettu. Onneksi olen pyhittänyt koko viikon tälle prokkikselle, niin ei ihan uuvu =)

Täällä tuli äsken joku raekuuro, tuli kuin esteriinin peräsimestä :kieh:

Tytön ruokamäärät on tuplaantuneet, varsinkin puuron osalta. Eilen illalla veti +2dl Nallen kaurapuuroa ja 2/3prk hedelmäsosetta :eek:
Noh, kyllähän tuo tyttö kuluttaakin :D

Nyt sitten saakin taas miettiä, ollaankos me kaupungin mielestä isomman asunnon tarpeessa vaiko eikö.
30.4 mennessä pitäisi kirjettä kotiin tulla.
Totuushan on se, että meidän tämänhetkinen kotimme on ns. ahdas meille. Meillä on tässä 68,5 neliötä, kun meillä SAISI olla 90neliötä, joten kyllähän me tarpeessa olisimme, mutta kaupunki tykkää silti monesti ohittaa tarveharkinnat ja keskittyy tuloihin :|
Noh, toivotaan kuitenkin, että saataisi se isompi, niin molemmilla lapsilla olisi sitten omat huoneensa ja enään ei tarvitsisi muuttaa mihinkään, vaikka perheenlisäystä joskus vielä tulisikin :D

Nyt tekemään ruokaa ja sitten taas jatkamaan urakkaa :wave:
 
Meillä juhlittiin puolvuotis synttäreitä viikonloppuna. Perjantaina varsinaisesti täytti 6kk, mutta vieraita kutsuttiin sitten lauantaiksi. Ihmiset oli ostanu oikein lahjojakin :ashamed: Ajattelin että ois vaan semmonen kokoontuminen, mutta meni nyt sitten ihan kunnon synttäreistä :) Kakkua oli tarjolla, ei tosin minun leipomana vaan tilattuna.

Nyt kun tätä hehkutan niin ens yö on varmaan ihan kamala, mutta meillä on kolme viimeistä yötä nukuttu ilman heräämisiä :) Tänä aamuna heräsi kuudelta, söi ja halus takasin nukkumaan. Nukkua posotti siitä vielä yhteentoista :eek: Meinas mammalla käydä aika pitkäks kun oon tottunut aamupäivisin käymään lenkillä tai kaupassa ja nyt piti odottaa että poju heräis.

Tässä vielä loppuun kuva perjantailta, eka kertaa istumassa uudessä syöttötuolissaan.

 
Tässä vielä tää mun pastaresepti uudelle kierrokselle: porkkanaa, parsakaalia, maissia, punaisia linssejä, kaurapastaa, paseerattua tomaattia, valkosipulia, mustapippuria, oliiviöljyä sekä välimeren yrttejä. Ja kaikki sauvasekoittimella sileäksi, sen verran kuin sillä saa. Itse jätin tuon vielä aika löysäksi. Tää on tosiaan kasvisruoka, halutessaan siitä voi tehdä myös liharuuan. Varmaan ne tärkeimmät on nuo mausteet, tomaatti (paseerattu, murska tms) sekä pasta, niillä tulee namia:)
 
Onnea kaikille puolivuotiaille!

Meillä on syömiset edelleen pelkkää tissiä, lauantaina sitten aloitellaan soseita. Onneksi tyttö on nyt rauhottunut hieman ja malttaa syödä n 5 min ennen kuin alkaa taas kattella mitä ympärillä tapahtuu. Tosin syödessä kuitenkin touhuaa kaikkea mahdollista samaan aikaa, vähintää pitää toinen käsi olla varpaissa kiinni. Luulis että olis kivempi syödä ihan rauhassa.

Reviirikin on alkanut laajenemaan. Ennen kun laittoi lattialle pysyi 2-3 metrin säteellä siitä paikasta, nyt painelee pitkin poikin, kovasti kiinnostaa jo kauempanakin olevat jutut.
Kovasti tytön jalat käy kun on karhunkävelyasennossa. Mietityttää vaan että onko kovin hyvä juttu. Viimeksi neuvolassa terkkari sanoi ettei saa seisottaa kun varvastaa vielä niin kovasti. No, eipä olla juuri seisotettu mutta kun tossa karhunkävelyasennossa "kävelee" koko ajan varpaillaan, ja jos yrittää estellä niin suuttuu.

Ihana kuva Floran pojasta! Ja onnea hyvin nukutuista öistä.

Tiilalle jaksuja levottomiin öihin! Toivottavasti pian helpottaa.

Itun emo: oih, teillä on siellä jo ihan kesä. Tulispa noi kelit tännekin pian.

Peppi ja tyttö

 
Onnea kaikille puolivuotiaille ja uusia taitoja oppineille!

Meillä neiti täyttää tänään 6kk. Viikonloppuna on tarkoitus käskeä vieraita käymään. Ei nyt mitään erityisesti juhlita. Mutta kuitenkin saadaan läheisimmät kokoontumaan samaan aikaan.

Neiti on tosi terhakas ja touhuavainen. Ei vielä ryömi eteenpäin, mutta yritys on kova. Kohta varmaan huomaa sen, että miten pääsee eteenpäin. Välillä aina peruuttaa, kun se tuntuu olevan helpompaa. Sylissä ollessa haluaa nousta ylös ja hyppiä siinä. Käsivarret on siinä vanhemmilla koetuksella, hyvää voimaharjoittelua.

Kiinteät meillä maistuu hyvin. Kaurapuuro on maistunut paremmin kuin esim. mannapuuro. Nyt olen sekoittanut vähän kaurahiutaleita ja mannapuurohiutaleita. Tällöin on kelvannut hyvin. Yösyöminen on vähentynyt. Muutama yö meni jo ilman syömistä, mutta sitten taas piti saada maitoa. Tutillakin on rauhoittunut jatkamaan unia.

Ihania kuvia olette laittaneet.
Huomenna perhekahvilaan, jossa valokuvaus.

Kommentoin paremmalla ajalla enemmän!

Nasuli08+Neiti 6kk
 
Huomenia!

Täällä on aika hiljaista..joko kevät ja sen tuomat touhut pitää kiireisinä tai sitten porukka on kadonnut kerhon puolelle?

Täällä jatkuu tänään siivous. Muttei ihan vielä jaksa aloittaa.

Onnea uusille PUOLIVUOTIAILLE!!! :flower: :flower:

Tyttö on oppinut taputtamaan :D
Minä kun aina taputtelen joko muutenvain lauleluiden tahdissa tai sitten jos tyttö tekee jotain hauskuuksia, niin eilen sitten alkoi taputtamaan minun esimerkistäni :D
Eihän niistä tassuista mitään tietenkään kuulu, mutta taputtaa kuitenkin =)

Ruoka on nyt sitten maittanut hiukan huonommin. On se toinen hammas tuloillaan alas, tai vähän oireista kehtaan näin väittää.
Repii taas korvaansa, kuten ennen ekaa hammasta (poika teki samaa myös ), näppyjä suupielissä ihan niin kuin ekan hampaan kohdilla ja sitten se selkein oire, eli jäytäminen ja suun auki pitäminen niin, että kuola roiskuu vaan =) Toivotaan, että hammas tekee ylösnousemuksen nopeasti.
Vielä ei ole yöt tai päikkärit sotkeentuneet, mutta varmaan nekin menee rähmälleen, kun h-hetki on käsillä :whistle:

Eipä kummoisempaa tähän hätään. Pitää alkaa motivoida itseään siivoukseen päin :wave:
 
voi vitsi että floranpoju on niin ison pojan näköinen kun istua tapittaa uudessa tuolissaan =)

kätevä kylpyamme paapelon Iinalla :D

meillä on poitsulla rs-virus ja ollaan jouduttu ravaamaan sairaalassa lima-imuissa ja spiraa hengittelemässä,osastolle ei onneksi jouduttu kun asutaan senverran lähellä sairaalaan että voidaan kotoa käsin siellä käydä ja kun ruoka on maittanut suht hyvin niin ollaan kotona pärjätty,aika rankka tauti näin pienelle kun lomaa joka röörit täysi :( nyt jo parempaan suuntaan tauti menossa.

onnea kaikille pienille ½-vuotiaille :flower: :heart:

jaahas,ei sitten ehtinytkään tämän enempiä tälläkään kerralla... :wave:

kaurisäiti ja pikku-isäntä :heart:
 
Heippa kaikille!

Ja Onnittelut täältäkin kaikille puolivuotiaille! :flower:

Tiila Meillä myös poika nuhainen ja tarkoitus oli eilen aloittaa omaan sänkyyn opettaminen. Päikkäreitä on nyt nukkunut siellä muutaman viikon ja olisi tarkoitus saada nukkumaan myös yönsä siellä. Sanoin miehelle eilen, että jos odoteltais että tuo flunssa vähän helpottaisi kun tosiaan haluaa olla rinnalla paljon enemmän kipeänä. Lisäksi poika on niin sinnikäs tapaus että odotettavissa on PIIIIITKÄ unikoulu ennenkuin suosiolla omassa sängyssä yönsä nukkuu. Ei nimittäin tuo päikkäreille nukuttaminenkaan mitenkään nopeasti sujunut... Ajatuskin tuosta väsyttää sen verran, että sanoinkin miehelle josko haettais varastosta meidän 120-leveä sänky tuohon viereen ja nukuttais vaan kaikki vierekkäin. :D Ei tullut hurraa-huutoja tuosta ehdotuksesta.....

Tsemppiä kaurisäiti sairasteluihin, onneksi voitte kotoa käsin käydä! Varmasti vauvakin toipuu paremmin kun saa olla kotona eikä tarvitse stressata vieraasta ympäristöstä.

Ihania nuo kuvat istuvista vauvoista, ovat jo niin ison näköisiä! :heart:

Pikki ja pojat
 
kaurisäidin pikkuiselle pikaista paranemista :hug:

Itun emo:
Se on tuolla etusivulla oleva kerhopuoli, jonne pitää erikseen pyytää salasana. On siis sellainen suljettu ryhmä, jota ketään ulkopuolinen ei pääse lukemaan tai sinne kommentoimaan.

 

Yhteistyössä