Lokakuun 2007 Taaperot Toukokuussa

Hipkukka, jos suihkuttelen tuota round uppia tuonne rikkaruohojen päälle ja sitä osuu myös pensaiden juuriin, kuoleeko pensas? Mulla on nimittäin osa noista pensaiden juurista tooosi pitkiä ja saattavat ulottua tuonne talon alle ja saattavat olla pinnassa päästä kun sitä multaa muokkailin.
 
shenda mulla ei ole itellä mitään tietoa noista munasolujen keräämisistä mutta oon kyllä kuullu ja lukenu että sattuu ihan pirusti ja jotku on joutunu olemaan viikonki saikulla sen jälkeen :hug:

Hyvin meni Kajaaninmatka mutta kyllä vaan joka paikkaa ja etenki selkää jomotti autossa istuminen |O Ja vieläki selkää ajoittain vihloo, nyt kyllä toivon että ei ennustelis synnytyksen alkua, oon nimittäin aika sippi tästä päivästä! Ja kyllä oli ihanat vihreet maisemat kattella autonikkunasta, ihan tuli kevättä rintaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Hipkukka, jos suihkuttelen tuota round uppia tuonne rikkaruohojen päälle ja sitä osuu myös pensaiden juuriin, kuoleeko pensas? Mulla on nimittäin osa noista pensaiden juurista tooosi pitkiä ja saattavat ulottua tuonne talon alle ja saattavat olla pinnassa päästä kun sitä multaa muokkailin.
Luulisin, ettei se niistä juurista ota. Ainakaan se ei vaikuta, jos suihkuttaa vain puunrunkoa. Tai jos oikein epäilyttää, niin sittenhän sitä RoundUppia voi sivellä niille kasvien lehdille. Sillain olen nokkosia tappanut kukkapenkistä, kun kasvoivat muiden kasvien välissä, eikä suihkuttaminen onnistunut. Kasvin ei tarvi olla kokonaan märkä siitä aineesta. Joillekin pienimmille kasveille riittää jo se, että yksi lehti on käsitelty.
 
shendalle pidän peukkuja pystyssä ke siirtoa varten :D toivotaan että matkalainen pyssyy kyydissä.

Mites hipkukka voit? Onko enään ollut vuotoa?Onko tullu vielä oireita?

dogtor :hug: paranemisia

Onko muilla lapsosilla alkanu tulla jo uhmaa? Miusta tuntuu että Ellalla se pahenee päivä päivältä :| Sit eilen hoitotäti kertoi että neiti läpsii muita lapsia :( Kaikki tahto pitäisi saada läpi, muuten huuto alkaa ja ei meinaa loppua tulla. Syömisestä ja nukkumisesta on tullu vaikeeta.Huoh,kauankohan tää kestää?
Neiti kävi äsken hoitopaikan kanssa ratsastamassa.Oli intoa täynnä ku ilmapallo.Lauleskeli hepan päällä ihhahhaa ja hörähteli nauraa.Sit kun hepan kyydistä piti tulla pois niin jäi huutelemaan lissää, lissää...Heh,taitaa tulla heppatyttö :heart:

Nyt siivoomaan.Tänään miula ihana vapaa päivä.Huomenna koulussa itsepuolustuskurssi vielä ja to valmistujaiset B) Millos tiipiillä alkaa koulusta loma?
 
vip meillä kyllä uhmaa löytyy,varmaan kaikki "uhma geenit" tolle tullu,jos ei mitä saa,niin huutaa pää punasena tai heittäytyy potkimaan ja sätkimään lattialle.
eilenkin olis halunnu jäädä ulos kun hoidosta tuli,niin kannoin sen sisälle,niin tonne se eteiseen jäi makaamaan ja seiniä potkimaan :eek: varmaan ½h makas tuolla lattialla kengät jalassa ja hattu päässä,välillä vaan jollotti,ihan tekoitkua.

sitten on minun perään ihan mahoton,eilen aamulla kun menin klo 6.deksi töihin,niin mies sano että mukula oli huutanu pää punasena herättyään kun ei äippä ollu viekussa.
ja muutenkin kun nukkuu vieressä,niin havahdun aina välillä yöllä siihen että tunnustelee minua hiuksista tai käsivarresta,ettei äippä nyt olis vahingosakaan mihkään kadonnut vierestä. :eek:

mie saikulla,verenpaineet hyppäs sitten pikkusen,ja aivan ärsyttävä päänsärky.
työterveyslekuri sano että lepäile nyt..no arvatkaa vaan osaanko mie levätä..jos ei mitään tee,niin mietin ainakin että mitä PITÄS tehä :eek: ja sen sata hommaa olis tekemättä..ja sitten stressaa tuo ens viikon työn alotus siellä päiväkodissa..voi että mä käääääärsin...

mutta nyt taijan pikkuseksi ajaksi mennä pötköllee..silittääkkin pitäs :/ :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vip1:
Mites hipkukka voit? Onko enään ollut vuotoa?Onko tullu vielä oireita?
Tällä hetkellä on tosi krapulainen olo :$ Viime yönä tuli huonosti nukuttua, kun poika ja koira järjesti ohjelmaa. Ja sehän kostautuu sitten oikein huonona olona. Nyt yritän sinnitellä hetken vielä, sitten voin laitaa pojan nukkumaan ja pääsen itsekin hetkeksi nukkumaan. Jos olo siitä paranis. Vuotoja on ollut koko ajan. Ja eilenkin tarvi kuukautisside laittaa. Voimakkaimmatkin vuodot loppuu muutaman tunnin sisällä, eikä nyt ole ollut kuukautismaista kipuakaan. Joten en ole klinikalle soitellut. Eipä sieltä varmaan muuta osattaisi neuvoa kuin jatkamaan tukilääkitystä ja katsomaan miten käy. Silti vähän mietityttää mitä ens torstaina ultrassa näkyy...

Uhma juuh, sitä on :kieh: Jätkä ei ala kiljumaan vaan puremaan. Ja kun harmistuu kieltämisestä tai muuten suuttuu, niin paras puru kohde on tietysti äiti. Tai jos äiti ei ole saataville puree ihan mitä vain saatavilla olevaa, vaikka omaa paidan helmaansa. Mie toivon, että tuo pureminen menisi ohi ja jätkä oppisi ilmaisemaan jollain muulla tavalla harmistusta.
 
uhma kyllä löytyy juu täältäkin omaa tahtoa ja rajojen kokeilua. Pahin vaihe oli tossa vapun aikaan kun mies palas hoitovapaalta töihin ja minä jäin vuorostani tytön kanssa kotiin, meinas jo usko loppua tähän omaan osaamiseen mutta nyt onneks päivät kuluu ihan kivasti taas :)
vip mulla olis torstaina vielä yks pakollinen luento ja sovittiin opettajan kanssa että ilmestyn paikalle mikäli olen vielä yhdessä kasassa =) Ihan mielelläni meen tuonne kun voi sitten toivottaa luokkakavereille hyvät jatkot ja kiittää kuluneesta vuodesta. Mitään koulutöitä/tenttejä ei onneks enää ole joten tavallaan on ohi jo tältä vuodelta :D

Oltiin tytön kanssa puistoilemassa, väsähti toinen niin leikeistä että nukahti matkalla noihin pikkurattaisiinsa. Nostin kotiin päästyä tuonne vaunujen rattaisiin ja siellä nyt koisaa.
 
silmänhuuhtelupulloista olisin kyselly että onko teillä kellään kotona varuulta? Tuli vaan mieleen tuolla puistossa kun tuuli ja lapset heitteli hiekkaa että mitä jos meneekin silmään isompi satsi... Pitäskö sitä olla varuulta sellanen puteli kotona vai veisittekö vaan päivystykseen lapsen mikäli ei muuten ohi mene? Isomman lapsen silmiä vois tietenki huuhtoa ihan lavuaarissa mutta ei taitais kyllä Siljan kanssa vielä onnistua ja kun eihän tuo ymmärtäis edes henkeä pidättää :/
 
Helou,

jaksuja kaikille kipeille ja viimeisillään raskaanaoleville,
kja hedelmällissyyttä sitä tarvitseville ...

Oma napa on vaan täälläkin niiiin lähellä - oikeatsaan huomenna varmaan tietää sen meidän yyteen lopputuleman. Ei kovin muikeelta näytä. Virallinen palaveri on torstai aamuna, mutta sitä edeltävistä rtapahtumista voipi ynnätä.
Aikamoinen ketutus päällä täällä silti on.

Vaatii vähän tsemppiä osata asennoitua tähän rakentavasti .
Jos ja kun...
Ja harmittaa kun tuo Viun hoitopaikkakin on niin mainio , taidan jonkun aikaa katsoa, ennekuin annan sen pois...

Ja uhmaa on meilläkin, Viu sanoo melkein kaikkeen ei ei ja ei...
Ensi alkuun...
Ja niin - kipeänähän meillä on oltu, Viu oli lievässä kuumessa ja yskä ja nuhaa - nyt toisessa korvassa tulehdusta, johon en ottanut hälle abioottikuuria , kun se lekurinkin mukaan tuntui olevan vaihtoehto.
Ja meillä tuo lapseni toteaa monesti itse että 'EI' ja itse heti perään 'Aha, ei sitten ..." . Onkohan äiti ollut flegu ja antanut periksi ?
Tässä sitä on kuromista.
Ja maitoa kaadellaan ja ruokaa viskotaan, tosin tuntuu kai olovan aika yleinen vaihe, hoidossakin näillä alle 2 v kollegoilla.

Lisää myöhemmin - prinsessa teki äsken hienon kakan pottaan , itse pyysi päästä potalle vielä.
 
Hellurei!

Ja kiitoksia kommenteista aikaisemmin tuohon mun syksyllä tulevan synnytykseen liittyvään jännitykseen, kyseinen jännitys on jo ehkä hiukan kadonnut ja olen tajunnut, että enköhän mä tosiaan ajoissa tajua lähteä. Matkaa meiltä kotoa ei paljoa ole, alle puolen tunnin ajaa. Ja jos oikeen pelottaa niin voinhan mä majottautua mun isälle joka asuu sitten jo parin kilsan päässä siitä sairaalasta :D Ja eiköhän me sitten paremmin näihinkin asioihin perehdytä kun alkaa nuo hommat oleen oikeesti lähempänä :D

Keijulla on kaksi todella nättiä tyttöä!! :heart: Oikeen semmosia sydämen vallottajia, ihania.

Uhmaa alkaa meilläkin kai jo olemaan, tai en tiedä uhmasta, mutta sitä rajojen kokeilua. Ja sitten kun se raivo tulee niin se tulee, eilenkin kun ruoka ei ollut hänen edessään tarpeaksi nopeaan, niin siitä se kamala raivo tuli ja sitten piti jo hetkeksi mennä toiseen huoneeseen rauhottumaan yhdessä että siitä syömisestä tuli jotain, ja tämä oli just semmonen mielenosoitus raivo :/

Mä heräsin aamulla kyllä ihan normisti kellonsoittoon, mutta samalla päänsärkyyn. Tullu tää alkuviikko nukuttua ihan liian huonosti, tai liian lyhykäisillä yö unilla. Siitähän tuo nuppi nyt kiukuttelee, kovasti koitan sitä tässä kahvilla häätää ja sitten se on kait yksi nappi otettava jos ei katoa. Mulla on työnalla tuommonen tooooosi iso tarjouspyyntö ja se pitäs saada laskettua jo valmiiksi tiukkaan hintaan joten pitäs oikeesti tarkkana olla, että ei tule lujuuslaskennallisia virheitä. Ugh, no kait siitäkin selvitään jahka tuo pääkipu katoaa.

Mulla työt lähenee loppuaan, kesäkuussa on pari viikkoa lomaa ja heinäkuun alussa alkaakin jo varhennetusti äippäloma. Jään varhennetulle kun mies ei pysty pitämään kesälomaansa heinäkuussa ja silloin Juhon hoitoja on kesälomalla niin ei sitten haluttu varahoitoon viedä kun kuitenkin hoitopaikka irtisanotaan, joten nyt se on irtisanottu kesäkuun lopusta.

Jokohan kiisumirrin käynnistetty synnytys on tuottanut tuloksen ja hänellä on ihana pikkuinen nyytti kainalossa =) Jäi aikanaan kirjoittamatta palstalle tsempit käynnistykseen, mutta hengessä on oltu :D

Shendalle tsemppiä hoitoihin, ja peukkuja pidetään teidän puolesta!

Mites LS??

Meillä mies rakensi viikonloppuna hiekkalaatikon, eilen sai pohjan kaivettua loppuun ja tänään tulee sepeli ja hiekkalaatikkohiekka, kun meillä tulee tuo sepeli siihen hiekkalaatikon alle ja sitten vielä suodatinkangas ja laatikossa on kunnon pohjakin, syystä että pysyy myyrät mahdollisimman loitolla, en halua niitä sinne laatikkoon ja soralla saadaan tuo pohjakin pysymään mahdollisimman kuivana kun meillä on aika kostea tuo piha keväisin kun lumet sulaa ja hiukan sen jälkeenkin, tähän aikaan se on jo kuiva. mutta tulevia vuosia ajatellen. Ison laatikon poika saakin, jos huomenna sitten pääsee jo testaamaan :D

Mitäs tohtorille kuuluupi?

Pakko se vissiin on tuon tarjouksen kimppuun käytävä että sen tän viikon aikana saan edes jonkunlaiseen vaiheeseen..
 
Eihän meidän pieni kullanmuru ees tiedä mitä on uhmata tai ettiä rajojaan :saint: Yks tuli ja leimaus koko likka! Jalkaa poljetaan ja tanssitaan jos joku jotain kieltää :LOL: ellei mene sitten ruikuttamaan isille. Se on nimittäin tää uusin juttu. Mennään valittamaan sille toiselle sydäntä särkevällä vaikerruksella kun äiti/isi kieltää :LOL:

Mutta siis kaikkea mahdollista tehdään sen kymmenen kertaa ennen kun luovuttaa ja siirtyy paikasta A paikkaan B... Ja taas taistelu jatkuu. Pahinta on tällä hetkellä kiipeily ja sohvalla juoksu/pomppiminen... edelleenkin |O Ja jottei tylsäksi käy niin välillä voidaan kiivetä olkkarin pöydälle tanssimaan, siis ihan oikeestaan tanssimaan :whistle: :LOL: Voipi olla tää äiti helisemässä tuon typykän kanssa. Niin ja sisääntulo on maailmanloppu täälläkin!

Kiisumirrin kuulumisia odotellaan kuumeisesti =)

Ja vieläkös tiipii sitkeästi on kotona?
 
Jeps, sama homma on tuon kotiin ja sisääntulon kanssa, ei ikinä tulla suosiolla ... monesti alkaa hoidosta tullessa jo autossa - kun käännytään kotitielle niiiiiin kitinä että "eiiiiii kottiiin" .
Että semmoisia reissu ipanoitako nämä kaikki ovat ?
Ja nykyään on se istumaanheittäytyminen tai makaaminen myös jo hallussa.
Ja tuo mun pinsessakin kun on sen 14-15 kg painava, niin siinä sitä on rimpuileminen.

Mites tosiaan Tiipii ja Kiisumirri ?

Ja Pupulle onnellista odotusta myös ...

Toivottavasti Dogtorilla parempi olo...
Ja toivottavasti Keffelillä romanssi jatkuu.

Täällä vaan yhä ootellaan tuomiota, onko töitä vaiko eikö ole... vielä ei ole vihiä asiasta.
Toooosi rasittavaa aikaa .
Tämmöisellä murehtijalla ja huolehtijalla yleensä on - nääs vaikka kuinka etukäteen kaiken murehtii perinpohjin on sitten salaman iskiessä ihan yhtä kurjaa ja kipeää... ihankuin etukäteen murehtimisesta ei olisikaan hyötyjä ? Hmmmh , niinpähän ne viisaat optimistit taitaa todeta.

 
Mäkin tulin katsomaan, että joko täältä löytyi kiisumirrin kuulumisia..

Uhmaa löytyy meiltä myös - Hilma menee omaan huoneeseensa ja pamauttaa oven kiinni ja huutaa siellä - hetken päästä koputtaa oveen ja kun sen avaa niin kiipeää syliin nyyhkyttämään :) Ei-sana on nyt sellainen, että se aiheuttaa välittömästi tuon reaktion.

Mulla loppui tänään harjoittelu, arviontikeskustelussa sain kiitettävän :) Nyt alkaa sitten kesäloma. Tää viikko ollaan vielä kotosalla, ensi viikolla sitten turun seudulle mun äidin luokse ja sitten onkin edessä vaikka mitä kivaa.

Tässä vielä muutama uusi kuva Hilmasta:









 
Juuh... täällä ollaan hengissä :wave:
Kyllä mä käyn lukemassa viestejä lähes päivittäin, mutta jotenkin on vaan niin kiire, että jää kommentoimatta...

keijulle :hug: :flower: Ihana pikkuinen prinsessa :D

Pupu kierto alkoi... eli estrogeenit menee taas... Ensi viikolla ultra ja luget kehiin. Seuraavassa siirrossa siirretään 2 alkiota, josko niistä sitten toinen lähtisi kehittymään vähän pidemmällekin. Eli ei mitään uutta tällä rintamalla.

Hoidettaville muillekin :hug: jospa nyt lykästäisi kaikkia. Meillähän se eemeli pääsi aluilleen juuri keräyksen jälkeen tehdyssä siirrossa, joten silloin käsittääkseni on parhaimmat mahdollisuudet onnistumiseen. Kun silloin on oma hormonitoiminta ensin pysäytetty, niin endotkin yleensä ovat joko poistuneet tai ainakin erittäin minissä.
Nyt onkin sitten ihan eri asia, kun ei tuota pysäytystä ole tehty...

Uhmahan meillä suunnilleen alkoi viime joulun jälkeen ja loppua ei tunnu näkyvän... Hirveitä raivareita saa välillä. Lähinnä silloin, kun hän ei itse saa tehdä jotain juttua.... Muistaakseni olen ennenkin valittanut, kun äidin pikku enkeli hävisi silloin johonkin...

Puhetta tulee välillä paljonkin, mutta suurimmaksi osaksi hän ei vain suostu puhumaan... Mutta kyllä se sieltä vielä joskus tulee. Eipä tietty tartte pahemmin puhuakaan, kun kaikki kaverit ovat nuorempia ja ne ei vielä puhu :D

Polkupyöränä meillä on äipän vanha pyörä, joka on noin 30 vuotta vanha... Sillä ajellaan jo ihan kivasti välillä tuossa pihalla. Välillä polkee vähän itse, mutta kyllä tässä eniten saa vetää. Ohjaa jo ihan hyvin itsekin.

Hiekkalaatikko ollaan saamassa... tai siis siihen nuo pyöröhirret... sitten pitää enää vain kasata se ja laittaa hiekkaa. Keinut on jo odottamassa tuossa pystytystä (kun isi vain ehtisi).

Firma pyörii taas ihan kivasti. Olisi tietysti kiva, jos kaverit viittisivät maksaa laskunsa ajoissa, mutta onneksi on tuo perintätoimisto olemassa... Pakko kai ne sinne on laittaa, kun toista kuukautta joutuu odottelemaan ystäviensä maksuja... Ehkä mä olen sitten vaan niin hyväsydäminen ja en viitti ensimmäisenä karhuta heiltä, kun kaikilla on rahasta vähän tiukkaa. Mutta on tässä joutunut kovettamaan itseään... Nyt ei edes kaverit/tutut saa laskulle ilman luottopäätöstä... On muuten aika ikävää heitä kohtaan, mutta liikaa on noita hyväksikäyttäviä tyyppejä. Ehkä se on sitten helpompi heille, kun ystävyys menee muutaman euron takia.. :'(
Paljon olen itte tehnyt myytävää ja ne vetääkin hullun tavalla... Ostoskassit viedään käsistä :D Taas pitäisi lähteä kangaskauppaan ettimään uusia kivoja kankaita. Vielä kun ostan aina alelaarista pakan loppuja, niin voitot on ihan kivat... Patalappuja on tuossa tekeillä muutamia, kun vain ehtisi ompelemaan...

Autoni möin, kun en viittinyt alkaa tekemään 200 euron autoon 1000 euron korjausta... Olisi ehkä pystynyt sen jälkeen ajamaan vuoden tai kaksi. Eli nyt ollaan mun isän autolla koko kesä liikkeellä. Syksyyn mennessä pitäisi löytää jostain joku auto...
Ja kun pitäis vielä olla halpa, hyvä ajettava, hyväkuntoinen ja vähän ajettu... aika mahdoton yhdistelmä tuntuu olevan... Mutta kattotaan nyt mitä eteen tulee.

Olikohan siinä kaikki näin kerralla? Jos jonkun juttuja jäi kommentoimatta, niin pahoittelen... Sama pää kesät talvet, ei voi vaihtaa...
 
Puuuuuh,

mitä todennäköisemmin meni luoti ohi.
Eli vissiiin on Viulle vielä leipää pöytään (murusteltavaksi lattialle) jonkin aikaa ...

Nyt pitäisi vielä malttaa olla hetki hiljaa asiasta - eli taidan lähteä kotia kohti töistä ...

 
YOdottaja taitaa olla onnittelut paikallaan! :hug: Kyllähän se melkosen tympeetä olis jos sut laittettais pihalle kun kerran yksin pienen kanssa elät, toivotaan että paikka pysyy nyt ja jatkossakin!

Ja täälähän minä kotisohvalla vielä..missäs muuallakaan :whistle: Mieskin kysy tuossa aiemmin että meinaanko alkaa tänään synnyttään, sanoin että se on yhtä todennäköstä kuin että jos se rupeis ite siihen hommaan. Eli kyllä kotona ollaan ja visusti - ehkä seuraavat 2 vuotta :headwall: (vaikkakin la on vasta ensviikolla joten ei pitäis mun hypellä vielä seinille) ;)
 
Yodottajalle onnittelut :flower:
Ja ihania kuvia pikkuisista teillä :)

Uhmaajien kanssa eläville jaksamisia.Täältä löytyy kans yks :kieh: ja kun sanoja ei tule niin Pessillä menee hermot kun en mä aina ymmärrä mitä se tarkottaa :/ pitäsköhän niitä sanoja alkaa kaipaileen koska?.. tosiaan tulee äiti ja kukka...muuta ei silleen selkeesti tuukkaan...

Mulla alko sit loma :eek: pojat on vielä huomisen ja pe tarhassa ja sit seuraavan kerran elokuussa... hiukan jännittää...kahden toooodella uhmakkaan pikkupojan kanssa kotona 2kk :x ja aikalailla vielä ilman seuraa kun kaikki kaverit on töissä tms... nooooo,eiköhän se siitä. Ehkäpä mäkin töitä rehkin.
 
L-S:lle onnea uuteen yritykseen :hug:

Huomennako hipkukalla oli se ultra vai muistanko väärin? Jos on niin onnea paljon matkaan :hug:

Yo:lle :flower: hieno homma!

Tiipii saa hypellä ihan rauhassa :D Ne viimiset ajat pisimmiltä tuntuu ja oottaa joka vihlasusta et joko nyt! :hug:

Keffeli lohduttaako yhtään että miä oon täällä reilu 8h yksin joka päivä kesällä: uhmaavan 16v murkun, vajaa 14v miltei murkun, vajaa 8v (Jepen joka ei tasainen tosiaankaan ole), 4v uhmaajan ja Kipsun kanssa.. Ainut lohtu ukon loma mut se tuokin sitte omat hammasten kiristelyt mukanaan :whistle:

Ai niin, mitens Shendalla tänään meni? :)

Ja Hilma on edelleen niin suloisen ja rauhallisen näköinen taapertaja :heart:
 
hipkukalle tsemppiä ultraan :hug: tuuhan sit heti kertoo kui meni.

Toivottavasti kiisumirri ilmottelisi pian itsestään ja vauvelista =)

YO voit huokaista helpotuksesta.Onnea :flower:

Ella joutui eilen evakkoon hoidossa...ja jouduin hakee kotia. Niiku aikasemmin kerroin niin hoitopaikan vieressä on linnakundin talo...eilen se piiritettiin...niiku varmaan jotku saattanu lukea lehdestä kun täälä tapettiin mies.Turvallisuus syistä vieressä olevat talot myös "tyhjennettiin". Tänään loppui neidin hoito,päästään onneksi koko perhe lomalle perjantaista lähtien B) Ihanaa.
 
Kiitos Tuutis :D helpotti ;)
Tosiaan Peetun raivarit on nykyään sitä luokkaa että taidanpa joutua hakemaan apua jostain... se raivo on jotain niin silmitöntä... nyt pari pvä menny ihan suht ok:sti kyllä,joten toivon että jatkuu =) ja siihen lisäks Pessin ihanat oikut ja kiukut. Hiphei!! :D
 
Onnea Shenda! Siis tarkoittaako se että teille tulee kaksoset? :heart:

Omaa napaa: mä sain tänään töitä :eek: Ihmeen helposti tämä sujui. Laitoin 5 työhakemusta, yhteen pääsin haastatteluun ja sen sain. Ja tyttöjen tarhapaikkakin selvisi, tuohon lähelle pääsevät molemmat juuri siihen tarhaan mihin haettiinkin. 1.8. alkaa meidän kaikkien aherrus. Ihana ajatella että saa nyt kuitenkin vielä 2 kk olla kotosalla.

Katjannalle, Niinukalle ja muillekin Suomisarjojen tykkääjille: Tahdon asia! Toosi hyvä sarja, ja kertoo, mistäs muustakaan kuin epäonnistuneesta kotiäidistä ;)
 

Yhteistyössä