Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

Atooppisesta ihottumasta

Meillä neuvolan täti suositteli tällästä rasvaa:
http://www.physiogel.fi/

Sanoi omakohtaisena kokemuksena rasvan olevan erittäin tehokasta (riippuu tietysti ihotyypistä jne. ), ilmeisesti hinnakkaamman puoleista. Ei olla testattu kun Juhon iho on tällähetkellä semmosessa kunnossa kun koko atooppista ihottumaa ei olis ollenkaan.
Meillä auttaa selvästi kun päivittäin käyttää pesulla ja sen jälkeen rasvaa ohuelti. tuntuu olevan tärkeää se että ne hiet ja liat pesee päivittäin pois.
Mutta niin tosiaan neukun täti sano että rasva on kokeilemisen arvoinen.

Meillä muuten käytetään lipolania, saadaan sitä ihan reseptillä ja on Juholle kaikista toimivin rasva, muut on melkeen tehottomia.
 
ceridal öljystä,kannattaa vähän varoen sitä laitella..itelläni nimittäin kyseinen tökötti kirvelee niin maan perkuleesti ettei mitään järkee..laitoin sitä joskus jalkoihin ja jalat lehahti ihan tulipunaiseks ja turvonneeks..siihen loppu sen tökön käyttö..
täälläpäin neuvolassa ja lääkärissä tuota käytetään alapään tutkimuksissa liukasteena ja oon sanonu et mulle ei sitä kyllä sinne työnnetä..
 
Meillä pojan atooppista ihoa on hoidettu siten, että suihkussa/ammeessa käy vähintään kerran päivässä. Kun iho on huonoimmillaan käy kaksi kertaa. Ja pesun jälkeen rasvataan. Ollaan käytetty perusrasvoina Ceralania tai Aqaluani, riippuen minkä tuntuineniho on. TArvitaanko siis enmpi rasvaa vai kosteutta. Lisäksi on ollut kortisoni-voiteet kutinaan.
Tämä on siis toiminut aiemmin ja iho on pysynyt suht hyvänä. Nyt tuolla reseptillä ei saada ihoa pysymään kunnossa, vaan poika on raappinut itsensä ihan veriruvelle :'( Toivottavasti lääkäri osaa lisäapua antaa ensiviikolla.

Tuo Physiogel toimii meillä kutinaan siinä vaiheessa kun iho ei vielä ole rikki. Eli ajoissa kun aloitetaan sillä rasvaus ei poika raavi itseään ihan verille. Hintaa en muista, mutta hinnakasta oli. Onneksi myös helposti levittyvää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Inkalle huusin ESLAN potkukelkan , tosin enpä tiä kannattiko. Pitäisi huutonettimyyjälle maksaa vielä lisää postikuluja - kelkka oli 30 e , alkup huutopakettikulut 12 e (siis tsekkasin vielä asiakaspalvelusta että mitat sopii yms ko kuljetus käypi) . Mutta myyjä oli kysymättä ostanut postipaketin eri hinnalla. Koskapa huuto ei ylitt hintavarausta , pakettia ei hän saanut. Toki hän ois voinut uudelleen kohteen avata, ja mä huutaa uusiksi - ja sittenois saatu huutopaketti. Nyt - tai het eilen -myyjä on vaillla 8e lisää postaria. Tosin paketti on jo näemmä Oulussa. taidan olla kiltti, tsekkaan potkurin kunnon ja maksan sitten tuon 8 e - tosin sitten ero uuteen ei ole enää suuri - Kärkkäisellä uusi 69 , tämä värkki näillä kuluilla tulee nyt 50e...
Äläs hae jos et jo ehtinyt, Puuilosta saa sitä"THE" rattikelkkaa eli Stigaa vetokelalla (joka ainakin meidän rattikelkkailussa on ollut ihan ehdoton) 49,90 ?. http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=1664
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Inkalle huusin ESLAN potkukelkan , tosin enpä tiä kannattiko. Pitäisi huutonettimyyjälle maksaa vielä lisää postikuluja - kelkka oli 30 e , alkup huutopakettikulut 12 e (siis tsekkasin vielä asiakaspalvelusta että mitat sopii yms ko kuljetus käypi) . Mutta myyjä oli kysymättä ostanut postipaketin eri hinnalla. Koskapa huuto ei ylitt hintavarausta , pakettia ei hän saanut. Toki hän ois voinut uudelleen kohteen avata, ja mä huutaa uusiksi - ja sittenois saatu huutopaketti. Nyt - tai het eilen -myyjä on vaillla 8e lisää postaria. Tosin paketti on jo näemmä Oulussa. taidan olla kiltti, tsekkaan potkurin kunnon ja maksan sitten tuon 8 e - tosin sitten ero uuteen ei ole enää suuri - Kärkkäisellä uusi 69 , tämä värkki näillä kuluilla tulee nyt 50e...
Äläs hae jos et jo ehtinyt, Puuilosta saa sitä"THE" rattikelkkaa eli Stigaa vetokelalla (joka ainakin meidän rattikelkkailussa on ollut ihan ehdoton) 49,90 ?. http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=1664
:LOL: Ja sit hää tajus että huusit POTKUkelkkaa :LOL: :headwall:

Meiltä löytyy tuo myös pienenä versiona, on hyvää reisijumppaa mammalle kun lapsihan haluaa aina istua kyydissä ;)
 
Piti tulla kommentoimaan noita kipuja... Mulla alkoi alkuviikosta aina yskiessä tulla sellaisia ns. mahakramppeja. Ne kyllä meni ohi heti, kun sai yskänpuuskan ohi. No viime yönä tuli ensin ihan järkyttävä mahakramppi (tuntui kun joku olis vetänyt puukolla mahaa auki). Kesti ehkä 15-30 minuuttia. Meni ohi ja nukahdinkin sitten siinä... Herään ensin 2 pintaan kauheaan pissihätään. Tulin takaisin sänkyyn ja alkoi ihan järkyt supparit. Sitä kesti varmaan yhtäjaksoisesti yli 30 minuuttia. Meinasin jo herättää ukon, että nyt meet herättään mummin ja me lähdetään synnärille. Ne ei nimittäin olleet mitään harjoitussupistuksia. No lakkasivat kuitenkin ja taas sain nukuttua vähän aikaa... 5 jälkeen alkoi taas ihan järkyt mahakrampit. Siinä vaiheessa alkoi olla jo itsekin ihan paskat housussa, että tää tulee täältä nyt ulos. Missään vaiheessa ei mitään vuotoa tullut, joten sen puolesta pystyi olemaan suht rauhallinen. Aamulla oli tosi väsynyt olo, ei maistunut ruoka, maha kramppailee vähän väliä. Liikkeitä en ollut tuntenut ennen aamupalaa koko yönä, joten aloin rimputtamaan arvauskeskukseen. No sieltä ei kukaan vastaa...
Söin ihan rauhassa, päätin mennä pojun kanssa ulos istumaan, josko se helpottais... Samalla rimputan tuonne arvaukseen koko ajan... Kukaan ei halua vastata. Huimaa päästä, tajunnan taso oli lähdöllään jo, mutta en pyörtynyt tms... maha kramppaa yhä edelleen...
Puolilta päivin alkoi olla paniikki erittäin korkealla, kun kukaan ei vastaa puhelimeen ja olo on mikä on. Pojan takia pystyn pysymään suht rauhallisena itse. Menin jopa päikkäreille hänen kanssaan...
No sain iltapäivällä tarpeekseni arvauskeskuksesta ja soitin suoraan synnärille. Ehdottelivat umpparia, sikaflunssaa ja alkavaa synnytystä... Käskivät tulemaan hätäseen sinne, jos ei ala olo helpottamaan.
No ruoka ei ole maistunut koko iltana oikein kunnolla, ei ole krampannut ihan niin pahasti, mutta ei se vielä ihan kunnossa ole. Liikeet tuntuu, joten on tuolla masussa jotain elämää... Nyt paniikilla odottelen ensi yötä ja mitä se tuo tullessaan. Toivottavasti tää nyt ei tosiaan ole täältä tulossa ulos tai mitään... Huomenna yritän saada oikeasti joko lähetteen polille Tammisaareen tai sitten lekuri ajan sydänäänille... Alkaa itsellä olla aika paskamainen olo, kun ei tiedä mitä tämä tarkoittaa.

Minullahan tuossa on vain se ongelma, että minä en ole vieläkään ottanut rokotetta possuun... joten herää kysymys, että johtuuko tämä siitä vai olisikohan nämä oireet tulleet rokotteesta huolimatta... Kuumettahan minulla ei ole vieläkään ollut, eikä mitään muutakaan sellaista oiretta, jota se Tammisaaren lekuri kyseli puhelimessa... Että ei ainakaan selvää possua olis...
 
Millille onnea tyttövauvasta :heart:

Lillastinalle voimia, tsemppiä ja kaikkea hyvää :hug: kuulumisia odotellaan, toivottavasti hyviä kuulumisia!

Lapset sai sikainf.piikit eilen, mitään oireita ei ainakaan vielä ole tullut. Katsotaan nyt tuleeko..?

Tuutilullan kalenteri näyttää oikein ihanalta, voi kun joku askartelis meillekin tollaisia. Mä oon ihan avuton käsitöissä :ashamed:

Meillä olis myös rattikelkan osto edessä, tässä ollaan hintavertailua yms tehty. Joululahjaks olis tarkotus Eetulle ostaa.

dogtor, joo tota ceridalia ne Kysillä laittaa joka alapää-tutkimukseen. Toivottavasti sulla synnytys menee nopeesti ilman montaa tutkimusta. Mähän olen ollut molemmilla kerroilla useamman päivän osastolla joten kohdunsuun tilannetta on tutkittu monta kertaa (synnytykset alkaneet lapsivesien menolla). Varmasti tuskallista tutkimus ilman liukastetta, tai kai niiillä on joku muukin liukaste kuin toi ceridal...?
 
No viime yönä olen nukkunut... jos se nyt yhtään mitään merkkaa... Ei oikein tunnu vieläkään ihan "normaalilta", mutta ei ainakaan kramppaa tai supistele just nyt... Ehkä tää on vaan jotain flunssan tai jonkun mahataudin oireita?
 
Millille iiiisosti onnea prinsessasta !!!
Kiitos atopiarasva vinkeistä - taidan meillekin tuo Physiogeeliä hommata...
Ja juurikin joka päivä suihkutellaan meilläkin - shampoistakin oon väliin aatellut, että jos ärsyttävät - nyt on muumi/erittäin hieno suomalainen käytössä...
Tosin Viuden lievät ihottumaläikät on jaloissa ja käsivarsissa enemmänkin, ei edes oikein taipeissa.

Dogtorille jaksua vielä odotukseen !

Topsy
- juuu potkukelkka tuli, stigan keltamustasta rattikelkastahan tein jo viimekeväänä hyvät kaupat - kympillä ostin vintagena - ja tämä joka tuli nyt postissa Eslan Muksu oikein rätläkän punainen - on kyllä hieno . Maksoin sitten vielä sen 8e - taitaa nuo eslat olla joko 69-78 hintaisia . Tässä on koko matkalla ne kumijalakset päällä ja sitten se pidempi istuinosa.
Eilen kirpparilta otin mukaan 27 nron Minni umpipunaiset luistimetkin 10e, ei varmaan ainakaan alkutalvesta uskalla kokeilla kylläkään... Ja kokokin on reilu.

Atopiasta muuten vielä - joillainhan voi vaatteiden väriaineet (tai pyykinpesuaineet) ärsyttää , joten jos on hirmu hankalaa voisi kokeilla vaalemmilla vaatteillakin.



 
Millin perheelle kovasti onnea pienestä prinsessasta tällekkin puolelle :flower:

Tuosta atopiasta voisin kommentoida hiukkasen.
Sanni käytetään suihkussa 2-3krt viikossa. Jos useemmin käydään, niin iho alkaa oirehtimaan enemmän. Jos lotraa ihan kylvyssä, niin laitan vauvaöljyä veteen. Peppu, kädet ja naama toki pestään joka päivä useemmin, ja sen huomaa ihon karheutena ja kutinana.
Meille tuo Physiogel ei sopinut, mutta ei myöskään moni apteekin perusvoiteista. Kortisonia ja Canodermia käytetään säännöllisen epäsäännollisesti. Kevyin Bepanthen ja Pantyson sopivat myöskin. Talvea en kovin innoissani odota, sillä Sannille yli 5 asteen pakkanen nostaa nokkosrokkoa...
Mutta oli mikä tahansa rasva, niin kannattaisi katsoa, että se EI sisällä vettä. Näin ainakin Mehiläisen lastenlääkäri sanoi. Toki jokaisen atoopikon iho sietää/ei siedä eri tavalla, joten tarkkoja ohjeita on aika vaikea sanoa.



 
Onnea millille perheineen pikkuisesta prinsessasta! :heart: :hug:

l-s: no voi kumma tuota mahakipua :( toivotaan että syy pian selviää,eikä ois mitään vakavaa:hug:
hirrmuisesti jaksamisia ja paranemisia sinulle :heart:

tuuti tehny hienon joulukalenterin!!vauuu :D
osaisinpa minäki!

rasvavinkit meilläkin tarpeeseen,poijjaalla kuiva iho,eikä kunnon rasvaa tunnu löytyvän.
oon kokeillut viiimeksi Basan 3:sta.

mullon kummipoika hoidossa ja eivät muka nyt kahdestaan osaa leikkiä,mun pitää olla koko ajan mukana leikissä:)

täytyy siis rientää ennen ku lattia on väritetty kokonaan:LOL:

:wave:
 
Heippa kaikille ja onnittelut vauvan saaneille :heart:

Meillä Joel täyttää ensi viikolla jo puoli vuotta, kyllä on mennyt aika nopeasti :) Tällä hetkellä odotellaan maksusitoumusta sairaalalta, sitten olisi tarkoitus lähteä proteesin hakumatkalle Helsinkiin. Joulukuussa Joelin rintaa ja muita sisuskaluja ultrataan sekä otetaan röntgenkuvat. Jos vaikka vihdoin selviäsi, puuttuuko niitä kylkiluita vai ei.

Muuten poika on erittäin virkeä ja tarmokas tapaus, välillä vähän turhankin virkeä. Aina ei oikein kunnon päiväunet maistu ja illalla valvotaan kymmeneen asti...meinaa ottaa äiskä lukua aina ensin :LOL: Kovasti olisi hinku liikkeelle, jalat käy niin vimmatusti. Toinen käsi on auttamatta liian lyhyt tämän hetkiseen vauhtiin. :(

Huolestuttaa vaan, että proteesin saanti menisikin ensi vuoden puolelle. Viime lääkärikäynnistä jäi vähän paha maku. Ensi viikolla toivottavasti saamme neuvolakäynnillä Joelille sen possupiikin. Ensin ajattelin etten ota, mutta nyt on mieli muuttunut kun on lapsiakin kuollut. Pelottaa..menisi pois jo koko tauti!

Hyviä vointeja kaikille ja jouluodotusta toivottavat Kiisumirri ja Joel

:wave:
 
Olipas mukavaa, kun oli taas luettavaa täällä :) . Meillä vauva-ajan isot iho-ongelmat on onneksi takanapäin, koputtaa puuta samalla. Hankalia vaivoja nuokin.

Millille tuhannesti onnea!!!! :heart: , toivottavasti jossain vaiheessa tulisit tännekin kuulumisia kertomaan, synnytystarinaa jne :whistle:

Toivotaan että Lilliksen kauheudet olis jo takana päin ja että tuo olisi ollut vaan joku mahan väliaikainen oikku. Kyllä varmasti sai jo pelätä pahintakin :hug:

Toivotaan myös, että Joelin proteesiasiat etenisivät mitä pikemmin, pääsis poika totuttelemaan ja sitten ei kun lisäämään vauhtia :whistle: :)

Mulla olikin tänään yhtäkkiä vapaapäivä. En ollut vielä töihin ehtinytkään, kun koulusta jo ope soitteli, että esikoinen valittaa huonoa oloa. Lähetti typyn kotiin ja kuten arvasin, ihan terveenlainen tyttö sieltä tuli. Tuo välillä reagoi mahallaan milloin mihinkin ja voi muutenkin suurennella. Sinänsä harmillinen juttu, koska tuon myötä en meinaa uskoa hänen vaivoihinsa mihinkään... No mutta ihan terve tyttö täällä nyt on ollut. En tiedä voisiko tuo nyt jännittää possupiikkiä kun eilen just taisi kysellä, koska se annetaan ja mun vastaus oli etten tiedä. Ettei nyt sit alkais pelkään jokaista koulupäivää, kun siellähän se piikki sitten annetaan |O . Pienin olisi jo piikin saanut, mutta rokote loppui tuossa yksi päivä ja nyt kun sitä on ilmeisesti tullut lisää, en ole vielä mennyt. Jotenkin huomaan, että alkaako mulla uudestaan nousta rokotusvastaisuus. Meillä kun yks kuumetauti tuossa oli ja monella muullakin ollut samankaltaista ja josko se olikin meillä siinä? No, katsotaan nyt, ehkä me ens viikolla piikit haetaan.

Jatkoin sitten vapaapäivänäni tonttujen ompelua ja yksi multa käytiin ostamassakin. 30e kilahti pussiin :D . Katajakranssejakin olen 5 vääntänyt koulun myyjäisiin. Nyt illalla oltiin keskimmäisen kanssa linnanjulissa srk-järjestämissä. Hienot juhlat olikin, salit täynnä prinsessoja :heart: . Ihanaa oli olla tovi tuon keskimmäisen kanssa kaksin :heart:

Niin tosiaan, hieno kalenteri Kipsu-rinsessalla :heart: . Nyt tuntuu taas, että ai kun olis kotona ja ehtis kaikkea väsätä! Vaan en kumminkaan taitais pidemmän päälle enää kotiin haluta.

Jeps, mutta menen vielä jatkaan ompeluja. Mitähän Katjannalle kuuluu???
 
L-s: mikäs sinulla on vointi?joko on helpottanut mahavaivat? :hug:


pojan kuulumisia tänne vähän laitan: pikkusen on vielä nuhainen,yskää tuntuu välillä olevan!
nukahtaminen omaan huoneeseen vieläkin hankalaa...eilenkin pyysi(huusi siis minut sinne) että pitää istua hänen sohvalleen ja nukuttaa syliin "äiti ittuu" ja taputtaa sohvaa... :LOL:
ja tänäänki ku autossa oltiin nii taas se kamala kiemurtelu ja kiipeily autossa!!!
niinukka kauanko teillä on neitillä jatkunut se autossa heiluminen?
tuolla alkoi ihan alle viikko sitten,saas nähä kaunko tässä menee... :whistle:

mulla on muuten hermot tähän asuntoon ja vuokranantajaan :headwall:
hemmetti kun pyytää että jotain tekisivät nii kestää ja kestää..
mää oon päättänyt tässä että me muutetaan taas!
miehen kanssa on laskettu että tässä asuminen tulee ihan liian kalliiksi.
täällä kaapit tippuu päälle kun avaa ovia ja ihan hemmetin huonosti rempattu!!yäk!(lupasivat tuoda pari kk:tta sitten uuden hanan keittiöön,tuolla nyt sellanen vanha paskanen joka hajoo käsiin)
plääh..ja kaikki tässä mättää...ei ei..virhetikki oli tänne tulla!


poika töhöttää tuolla..pakko mennä :wave:
 
milla-maria ei neiti kyllä ees joka autoreissulla rieku siellä istuimessa,ehkä nyt on taas rauhallisempaa, kun on toppavaatteet,niin ei kunnolla mahu liikkumaan. :eek:
miun autossa on tollanen ajalta nakki keppi tuo istuin,niin siinä ihan pashat nuo kiinnityssysteemit niin noista se pääsee "pakenemaan" paljon paremmin kuin tosta brion istuimesta. saahaankin joululahjaksi mummolta ja papalta toinen istuin.

kyllä taas ahistaa kaikki,työ,ukko,tää harmaus.
oon katellu työpaikkoja muita,mutta eipähän noita kamalasti ole.miettinyt olen jos en ennen toukokuuta löydä muuta työtä,niin en aijo tässä nykyisessäkään jatkaa.eiköhän hoitopuolelta vaikka sitten sitä keikkaa löydy,jos ei muuta.

neiti taas räkänen,muutaman päivän oli ettei nokka vuotanu.nyt sitten olen miettinyt että voiko sen possupiikin ottaa jos nenuli tytyllä vuotaa.?sekin olis ens viikolla,jos ei mitään peruutuksia tule.
 
Olo on ja ei ole helpottunut... Siis ei ole enää yhtä pahoja kramppeja ja supistuksia... Mutta silti ei ole kaikki ihan OK. Tulee välillä molempia ja jotenkin on koko ajan veto ihan pois. Eilen yritin arvauskeskukseen vielä, mutta kun ei siellä kukaan halua vastata, niin annoin olla. Seurailen tilannetta ja menen seuraavana auki olo päivänä sinne suoraan paikan päälle valittamaan asiasta. Josko silloin sais jotain lekuri aikaa jostain... tai lähetteen polille tms. Ihan kiva vaan, kun ei ole mitään muita oireita (kuumetta, ripulia tms), jolla vois selittää nämä jutut... Eli kieltämättä stressaa aika tavalla välillä... Mutta ei auta, on vain jatkettava ja yritettävä ottaa samalla rennosti...
 
jaahs,no kokeillaan nyt toistamiseen..joko nyt tulis läpi :whistle:

lillikselle halauksia :hug:
toivottovasti pian helpottaa ja syy löytyy.

niinukka: no se taitaa olla meilläki istuimen vaihto eessä!
meil on tosi vanha istuin josta poika pääsee kiemurtelemaan pois..
kummipojalla on kätevä istuin kun saa haaroista sen vyön laitettua,ei pääse jätkä minneen:)
jännä kun tuo ennen istui niiin kiltisti kyydissä ja sit yhtäkkii kamalaa pomppimista meinaa olla!
joulupukille siis toivetta istuimesta...
toivottovasti löytys jostain sopuhintaan.

katjanna,mammoliini ja moni muu,mitäs teille kuuluu
:attn:

piakkoin lähestyy se mun tähystysleikkaus,iiik kun jännittää.
tänää soittelin ja kyselin asiasta niin olipa töykee akka puhelimessa :|
mulla naama hehkui punasena...huoh..

nojoo,kirjottelen taas myöhemmin lisää :wave:
 
Lekurissa käyty Ei mitään vikaa nähtävästi, ei edes pissatulehdusta. Lähete äippäpolille tutkimuksiin, ei muuta. Lekuri paineli mahaa ja tuli ihan järjetön halu ponnistaa... Mutta siis paikat kiinni ja kaulaakin jäljellä ihan kaikki, joten ei sinänsä pitäisi olla mitään hätää... Kuten lekuri sanoi: "Ellei nyt sitten tämä tarkoita sitä, että ne alkaa lyhenemään ja aukeemaan, mutta nyt ei ole mitään merkkejä ilmassa". 5 viikkoa, kun saa sinniteltyä vielä, niin sen jälkeen kaikki on plussaa ja saa tulla koska tulee... Että seuraavat 5 viikkoa ollaan sitten jalat ristissä

Että panadolia naamaan ja ollaan hiljaa :LOL:
 
milla maria tilasin tollasen istuimen venlalle hobbyhallista.miusta ihan edullinen,vaikkakin mummo sen joululahjaksi maksaakin.

http://s7v1.scene7.com/s7ondemand/zoom/flasht_zoom.jsp?company=Stockmann&sku=256661&config=fi_zoom_config&zoomheight=580&zoomwidth=510

töissä sitten olin saikkuviikon jälkeen :eek: oli lapsikato käyny,ei ollu ku 6 mukulaa :D pehmee lasku alkuviikolle.

jeps,lähtiskö ton makkaran kanssa jotain tekemään.
 
Niin alkaa olla taas yks maanantai ylitetty :) . Jotenkin outoa, että tällä viikolla jo töissäkin leivotaan joulupipareita ja vietetään pikkujoulua. Ollaanko todella jo niin lähellä joulua :eek: :) :xmas: .

Olipa Lilliksellä hyvät uutiset, toivotaan, että tää on joku lyhykäinen vaihe ja olo helpottaa. Jos tää on kumminkin sulle merkkinä, että rauhotut ja nautit olemisen sietämättömästä keveydestä :whistle: :kieh:

Tänne ei kummempaa, huomenna mennään varmaan yrittään possupiikkiä. Täytyy toivoa, ettei rokotteet lopu kesken. Täällä ei vissiin väelle ole suurempia rokotteesta tullut? Vai muistanko ihan väärin?
 

Yhteistyössä