Lokakuun 2007 taaperot, elokuussa/syyskuussa

Hän kanssa tarviis tuplat :wave: :LOL:
Joskin minä haluan isoilla pyörillä auraamattomien teiden takia.... Eli jos jollain on tarjolla suhteellisen edullisesti, niin hihkaiskaa...

Muuten ei täällä mitään. Töitä tehdään ja kotona ollaan. Huomenna olis näillä näkymin vika sijaisuus vanhustenpalvelussa... sen jälkeen en taida lähteä sinne enää tekemään töitä. Ei muuten, mutta kun palkkaakin saa arpoa saavansa aina silloin tällöin... Ei viitti tapella enää asiasta joka kuukausi...
Kerho alkoi viime viikolla ja silleen... siinäpä ne meidän jutut oikeastaan onkin... Eli ei mitään sen ihmeempää. Maha hädin tuskin näkyy vieläkään, painosta ei hajua. Normi vaatteita oikeastaan vieläkin käytän. Tänään oli ekat 38:n farkut hieman piukat, joten ei viitti enää käyttää...
 

Täällä näemmä ois yhdet sisarusrattaat (luultavasti Savossa) :

http://www.uku.fi/tori/myynti.shtml
**** clip ***
7-9-2009
Myydään Carena Twinbuggy tuplarattaat

Rattaat on ostettu uutena vuoden 2007 syksyllä. Rattaat on olleet aika vähäisellä käytöllä (olleet käytössä sisaruksilla). Väri on beige-puna-musta. Tuplarattaissa on kaksi erillistä istuinta kuomulla. Molemmat selkänojat, jalkatuet ja kuomut ovat erikseen säädettäviä. Istuimet saa kolmeen asentoon: istuva-, puoli-istuva ja makuuasento. 5-pistevyöt (yksi turvavöiden pehmusteista kadonnut). Edessä kääntyvät/lukittavat etupyörät, takana kiinteät. Tilavat tavarakorit alla ja takana säilytyslokerot. Rattaita säilytetty sisällä. Hp 70 ?. Kuvia saa sähköpostitse.

Jatta 040-7045648 jaholain(at)hytti.uku.fi
****

 
paskoja uutisia neuvolassa..viikkoja nyt 25+1 ja paikat auki..
2 viikon päästä uusi katsaus jos ennen sitä kipeitä supistuksia nii heti lääkäriin..
ompeleita en värkkiini anna laittaa,lasta ei väkisin aleta mahassa pitää,sillä on joku tarkoitus jos se on jo tulossa :'( toinen vaihtoehto sairaalassa makaaminen,jos siis paikat jatkaa aukeamistaan..
2,5cm kaulaa,pehmeet paikat ja 1cm auki..
 
Dogtor Hui, toivottavasti raskaus jatkuisi vielä vähän paremmille viikoille, ennenkuin supparit yltyy.


Toivottavasti osaan kuvailla teille tämän tilanteen, minusta se oli niin huvittavaa. Meillä tuo poika tykkää ottaa koiran ulkoilutuslenkeille mukaan perässä vedettävän lelukoiransa. Tänään vastaan tuli toinen koira. Meidän koira kulki nätisti vieressä ja ohitti hienosti vieraan koiran. Poika alkoi vastaantulijan nähdessään hyppyyttää omaa lelukoiraansa narusta ja samalla sanoi 'hauhau'. Eli meillä koira kyllä osaa ohittaa vastaantulijat, mutta lelukoira räksyttää ja hyppii :LOL:
Muutenkin tuo jätkä on välillä hupaisa tuon lelukoiransa kanssa. Saattaa kesken kävelyn sanoa 'kakka' ja vie lelukoiran ojaan. Sitten odotellaan, että lelukoira saa asiansa hoidettua :D Ja mustikoita sille pitää tietysti syöttää metsässä.
Ja jos autolla jonnekin lähdetään, niin lelukoirahan matkustaa tietysti koiranboksissa. Siis ei tule kuuloonkaan, että yritettäisiin jotain muuta ehdottaa.

Hupaisia nämä melkein 2v:t :D
 
dogtor :hug: Pidän peukkuja pystyssä että vauveli jaksaisi vielä sen 5 viikkoa ainakin. Voimia siule :heart:

Hipkukka heh,hassu pikkumies. :D Meillä nyyssätään nukkejen kanssa samalla tavalla. Työ joitten lapset leikkii nukeilla ni riisuuko tein lapset nuket alastomiksi?Meillä samantien..kaikkien nukkejen pitäis olla Ellan mielestä alasti. Samoten autoilla tykkää kovasti leikkiä.
 
Vip1 Kevyttoppis tuli perille :D Kiitos! On muuten ensimmäinen nimenomaan näille tulokkaille tehty hankinta (jos kastemekon lankoja ei lasketa).

Kaipa tässä pikkuhiljaa tulee muutakin vauvakamaa hankittua. Jouluki on kohta :eek: Pitää varmaan alkaa joululahjojakin miettiä.
 
vip meillä kaikki nuket kellottaa tuolla pinnasängyssä(nuken sellasessa,tosin siinä on pyörät alla) alasti.miusta tuo kyllä tosi vähän malttaa millää jutuilla leikkii,legot nyt on sellanen juttu jolla se saattaa vähän pitempää leikkiä.

tyty on ollut nyt kolme päivää hoidossa ilman tuttia,jopa päikkärit nukkunu ilman :D :eek:
mutta kotona sitten jumalaton huuto kun pitäs saada tutti..en kyllä ole antanu kuin yöksi..nauroinkin että viime yönä heräsin kaks kertaa jumalattomaan rouskutukseen,kun neiti söi keskessä tuttia :D iltamaitopullokin jäi poijes..jos tästä nyt näin helpolla pääsi,niin ihan hyvillään olen..tosin epäilen että miten käy kun tyty ei ens kuulla ole hoidossa ollenkaan ja ukon kanssa kotona,niin eihän tolla hermo pidä jos neiti huutaa loilottaa tuttia

:D

dogtor toivottavasti nyt pieni emäntä malttas pysyy jonkun viikon masussa.
 
dogtor nyt ottaa tooosi rauhallisesti :hug:

Alastomia nukkeja täältäkin löytyy. JOs ei Kiia saa riisuttua niin veikat kyllä auttaa :LOL:

Töitä pukkasi taas v.lopuksi, huomenna ilta, la aamu ja su ilta. Taas semmonen paikka missä en ole ikinä ollut joten pihalla ollaan :D Toisaalta kiva mennä kun tietää että lisätuloa tulee :)
 
juu ei auta levot ei sitten tippaakaan..
anoppi oli tänään hoitamassa poikaa,aamulla nousin sängystä vain kahville ja käytin koiran tuossa pihalla pisuilla..menin nukkumaan ja kun heräsin nii alko taas kipeet supistukset,ja nyt oli sitten ihan sen verran kipeitä etten voinu istua,seista en liikkua yhtään..tuota oli sen 30 min ja tuon jälkeen kivuttomia supistuksia,vaikka vaan pitkällään olisin..
mitähän tästä tulee..
 
en käyny enkä käy ennenku alkaa vaikuttaa että on tosi kyseessä..mulla onki jo viikon päästä se lääkäri ja huomenna neuvolasta soitetaan kokeiden tuloksia niin kyselen tätsyltä jos tarpeen..
mä en ala ramppaamaan ees taas,se tulee jos tulee
 
Heipat taas täältäkin muka pitkästä aikaa :) :wave: ! oon ollut nyt muutaman päivän niin, etten ole koko päivänä edes avannut konetta :eek: :) . Hyvä välillä näinkin.

Nyt on Pupu ja Pepisa lopettaneet täällä haukottelun, oisivatko päässeet tositoimiin ja vauvelit jo maailmassa :D :heart: . Mehän täällä odotamme :attn: :attn:

Dogtorille kovasti tsemmpiä ja nyt vaan sitten ihan lepolepolepo!! Onpa aika hurjaa kyllä, vaikea aatella, miten ite suhtautuisi, jos moinen osuisi kohdalle... Vaan onhan se joskus vissiin juuri noilla viikoilla toisilla näin just kovat supistelut ja muuta ja lopulta kuitenkin voi mennä jopa yli :eek: . Toivotaan, että vaavi pysyy vielä masussa edes melko pitkään :) :hug:

Hipkukan poika on yks mun suosikeista :D . Ihana tuo lelukoira, huippu lelu ja poika huipusti koiransa huoltaa :LOL: . Mites muuten kastemekot, ootko tehnyt eteenpäin?

On se kyllä hurjaa tämä ajan kulu, että Tyttelin vaavi jo vuoden :eek: jne. Ja meillä tosiaan synttärit sen kuin lähestyy, eikä nuo ole enää todellakaan mitään vauvoja! Minä oon yleensä ollut kova järjestään synttäreitä, mutta laiskistun näköjään siinäkin asiassa. Aika pienimuotoisesti juhlitaan (tosin taas menee kaksipäiväiseksi, kun toiset niin pyyteli päästä sunnuntaina, kun ei lauantai sovi |O ) ja oikein mitään en osaa lahjaksi pyytää, vaikka kyselevät. No, jos tuo sais goretex syyslenkkarit ja kunnolliset nukenvaunut, niin nepä riittäiskin :) . Joskus tuolle ekalle oli kiva kutsua paljon vieraita vähän kuin lahjojenkin takia :ashamed: , kun mitään ei ollut ennestään. Vaan ei tuo kolmas neitonen pakosti tarvis mitään!

Mulla alkoikin tänään taas kirppis :) . Pöytä täynnä ja vaatetta paaaljon. Näytti jopa itestä ihan hyvänlaatuiselta kaikki ja olin sentään kaikki parhaat laittanut säilöön. Toivottavasti mahdollisimman paljon menisi! Rahat menee matkakassaan, jos joskus taas pääsis B)

Viimeisiä lomapäiviä viedään, niin se loppuu pitkäkin loma. Vähän se oudolta tuntuu, nyt kun lähenee, mutta toisaalta, odotan ihan mielenkiinnolla. Hauska nähdä, miten arki alkaa rullaamaan jne. Nyt kun lapset on ollut jo tovin hoidossa, oon siivonnut ihan liikaa :LOL: , saakin tulla stoppi jo moiselle. Vaan oon mä ollut shoppailemassa, itelle! Ja käynyt syömässä ja muuta mukavaakin. Huomasin kyllä shoppaillessa, että mun ajatukset on muuttunut. Oli kiva katella lapsille, mutta mitään en raskinut ostaa. Toisaalta kaikkea on jo paljon ja toisaalta, onko sen niin väliä, jos ei nuo ihan uusimmissa kulje. Onhan ne taas hienoja uudet talvihaalarit ja muut, mutta meidän lapset menee noilla vanhoilla, jos kerta kokoja löytyy ja kunnossa ovat. Mieluummin laitoin rahat muutamiin uusiin syysneuleisiin itelle töihin :D :p . Yks pitkä hellokitty neulekin oikein aikuisten osastolta Hennesistä :p

Meillä sai tuo apinaneiti varpaansa pahasti tulehduksiin, ihmekös tuo, kun koko kesän kulkenut ilman kenkiä! Edellis päivänä käytiin sen takia lääkärissä ja kuuri hakemassa, tänään sitten esikoisella todettiin korvatulehdus. Eilen alkoi illalla yhtäkkiä itkemään korvaansa ja tulehdushan siellä. Ei mitään nuhaa tai muuta :eek: . No, käytetään nyt kaikki lääkärissä ja lääkitään hyvin, ettei vaan mikään voi estää meidän viikonlopun viettoa. Ollaan kaveripariskunnan kanssa lähdössä Tallinnaan yhdeks yöks hotelliin ILMAN lapsia :D . Ai mitä luksusta! Oikein huvittaa, ovat tosi läheiset ystävät meille, heillä ei ole lapsia. Vaan ei olla koskaan taidettu käydä edes yhdessä ulkona syömässä :eek: :LOL: . Aina ovat meillä iltaa istumassa kera lasten ja sitten kun lapset saadaan nukkumaan, ollaan tovi aikuisten kesken. Nyt onkin oikein luksusta sitten, kuinkas osataan ollakaan :)

Kommentoitavaakin olisi varmaan ollut enemmän, mutta pää ei nyt jaksa muistaa. Mitääpä käydä myös FB kurkkaamassa.

Ja BB oon kattonut melki joka jakson ;) . Mites Katjanna?
 
Höh ja pöh! Yhdessä kasassa ollaan edelleen ja tuntemuksien mukaan (joita ei siis ole)ollaan vielä pitkään... :kieh: Tyyntä myrskyn edellä, näinhän sitä sanotaan, mutta odottavan aika on pitkä.... |O
Toki ilmoittelen täällä heti, kun alkaa vauvaa pukkaamaan, mutta sitä saa varmasti vielä hetken ootella. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Hipkukan poika on yks mun suosikeista :D . Ihana tuo lelukoira, huippu lelu ja poika huipusti koiransa huoltaa :LOL: . Mites muuten kastemekot, ootko tehnyt eteenpäin?
Kastemekot etenee :D tosin melko hitaasti, kun ei oikein pojan hereillä oloaikana voi tehdä (liian suuri vaara, että joku kiskasee puikot neuleesta...). Täytyy aina odottaa, että nukkuu tai mies on kotona kattomassa vähän perään. Melko pian tuo jätkä meinaan keksi senkin, että mie en ihan heti pääse perään ryntäämään, jos hää tekee pahojaan. Kun tuo neulos tarvii nätisti asetella pois sylistä, kuvioneuleesta kun on kiva metsästää pudonneita silmukoita :kieh:
Mutta ekan mekon helma on paria riviä vaille valmis. Vielä yläosa ja hihojen virkatut pitsit ja se olisi tehty... Toivottavasti pienet pysyy kiltisti pitkään mahassa, että äiti saa molemmat kastemekot valmiiksi :D
 
Miä minnee töihin pääse :headwall: Kurkku kipee, tuikkii korviin, nenä alkaa valumaan, päätä särkee ja on kuin ois joku paino rintakehällä koko ajan, hengästyttää vaan. ootan vaan koska kuumeen nyt sitten nostaa.. Että ottaa päähän :headwall:

pepisalle jaksuaj :hug:

Jokos pupu on päässyt vai ootkos anopin lahtannut? :whistle:


Hipkukka vois jaksaessaan laitella välivaihekuvia kastemekosta
 
Pepisalle jaksuja masun kanssa :whistle: ! Ja Tuutille jaksuja siellä sairastuvassa!! Toivottavasti tässä on nyt sitten mennyt rytinällä teidän syksyn ja jopa talvenakin sairastelut :saint: :hug: . Mua oikein vähän jänskättää, miten lapset ja tietty itekin pysytään terveinä nyt kun hoidot ja työt kunnolla alkaa. Täällä on tosi tiukka sijaiskielto menossa, joten olis kyllä toooosi kurjaa olla heti pois :/ . No, ei auta etukäteen surra :D

Hipkukka, hienosti oot mekkoa uurastanut! Niin ja piti Tuutin tekemästä mollamaijasta kommentoida, että oot näemmä jaksanut ompeleisiin taas tarttua :p . Mihin tää aika on mennyt, kun en ole yhtään ompeluksiakaan ehtinyt. Hienot kelit tietty pitänyt ulkona paljon ja se on hyvä, ehkä talvella sitten taas jotain? Vai joko mun inspis tildoihin on kaikonnut :whistle:

Kävin tunnin aamulenkillä kun vein lapset hoitoon. Nyt oon vielä paikkoja järkkäillyt ja kohta lähden kaupungille, kirppispöytää siivoon, vähän kauppoja kierteleen ja salaatin johonkin syömään :) . Että nää vikat lomapäivät on tehnyt hyvää ja kruunannut koko pitkän ja hienon kesäloman. Ennen kuin lähden, meen kattoon, mitä laitan huomenna reissuun päälle :wave:
 
Kiitti Tuuti :D

Kyl nyt Pupu on jo vauvaa hakemassa/hoitamassa, sanon minä :heart:

Mulla oli tänään huippukiva kaupunkipäivä. Ihana syödä ihan vaan itekseen, kirpparilla kävin siivoon pariinkin kertaan. Hyvin on kamaa taas mennyt, mutta talvihaalareita piisaa vielä. Joko Niinukka sait Remus myytyä? Reilussa vuorokaudessa meni 2 syöttötuolia, nukkekoti ja siihen värkkejä, Plaston ulkoautoja kasa, avainkaappi, lelukärry, Tupperin nokkis, 2 goretex talvikengät, reippaasti vaatteita ja ja ja :)

Olin jo luovuttanut ja luullut, että tuo 2v pitää synttäreillään siskojen jotain vanhaa juhlamekkoa, vaan löysinpäs viimein kivan :p . Name it oli merkki, täytyy sit vaikka laittaa synttärikuvaa. On se nyt kiva, että synttärinä on uusi mekko hyvänen aika ;) . Äsken kävi kaveri näyttämässä kirpparille meneviä talvivaatteita. Ostin neidille talvikengät, reiman vaaleanpunaiset henkselitoppahousut takkien kanssa ja lähes käyttämättömän talvihaalarin varahaalariksi. Hyvä hyvä, kiva kun joku tuo kaupan ihan kotiin asti :whistle:

Nyt teelle telkan ääreen :wave: . Ihanaa viikonloppua kaikille!!
 

Yhteistyössä