Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Hitto vieköön... nyt kun näin L-S:n tääl niin muistin että mun piti penkoa niitä vaatteita :ashamed: Muistuta minuu jos ei ala mitään täältä päin kuulumaaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Hitto vieköön... nyt kun näin L-S:n tääl niin muistin että mun piti penkoa niitä vaatteita :ashamed: Muistuta minuu jos ei ala mitään täältä päin kuulumaaan |O
No onhan tohon kesäkuuhun vielä aikaa...Mä muistutan toukokuussa, niin tiedetään kokookin vähän paremmin.. :saint:
Mulla vaan tuli mieleen, että saattaishan joku muukin prinssin äippä haluta ottaa niitä vaatteita....
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:täälä ollaan tuutis :wave: :wave:
:hug:
mulla meinaa tissi räjähtää ja toi ukko ei oo nälkänen:/ |O |O
kumpaahan ukko tarkoitit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:täälä kans tämänpäivänen miehenkoulutus- tehtävä suoritettu! lähetin sen äsken hakeen mulle makuunista leffan ja sitten pizzerian kautta kotiin (saa ottaa tällä kertaa lätyn myös itselleen). jos tehtävä suoriutuu moitteitta ja ukko on pian takasin kyseisten tuotteiden kanssa niin enkös minä sillon oo ansainnu muutaman tunnin herkutteluhetken vaan itselleni? onhan tuossa ollu mulla kova tekeminen että saan sen tollalailla toimimaan...että kai tästä jotain kiitosta saa?!?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Kuvankäsittelyohjelma :ashamed: ?!
. En ole ikinä käyttänyt :kieh: . Eli minkäs nimisiä niitä on, niin sit ehkä osaisin sanoaa minkäniminen meillä on. Voi heko, mä oon tosi tyhmä näissä. Nyt ei oo ukkokaan kotona, se tietty tietäs ja voisinhan mä siltä kysyä apua, mut se vaan jää ja jää aina.
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Kuvankäsittelyohjelma :ashamed: ?!
. En ole ikinä käyttänyt :kieh: . Eli minkäs nimisiä niitä on, niin sit ehkä osaisin sanoaa minkäniminen meillä on. Voi heko, mä oon tosi tyhmä näissä. Nyt ei oo ukkokaan kotona, se tietty tietäs ja voisinhan mä siltä kysyä apua, mut se vaan jää ja jää aina.
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Kuvankäsittelyohjelma :ashamed: ?!
![]()
![]()
Millä ohjelmalla sä katsot niitä kuvia siellä omalla koneellasi?
Dirlittan isäntä käski sanoa, että oltiinko sitä niin kännissä? Olet ollut juuri tossa huoneessa joskus vuonna yksi ja kaksi...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Lillastiina :hug: , kiitos. Menee yrittämään hän, kun noi vaan nyt viihtyis tuolla lastenohjelmien parissa
. Katotaan, en takaa, että osaan
![]()