LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Mileko: ihan oli sister's by heart ... :heart: :heart: :heart:
Lämmitti mun sydäntä ja mieltä , sama homma adoptiosiskot on kyllä tarpeeseen ...
Kaameesti tekstiä , lueen aamulla .
Tää päivä meni kaupungilla - oikeesti seikkailtiin Viun kans 0915-1700 , viude nukkui asialliset päikyt ja söi reissussa. Ihana tyttö... ilta meni iltatoimissa ja pit par puheluu hoitaa. Huomenna mennään kokeilee uutta MLL varamummu sydeemiä - siitä tarkemmin sitten.
Ja meil on hienoja uusia vaatteita kans - taas , ou jeeeeee...
Ja otin kuvai pimusta , kun on tuo serkkujen äipältä lainas tuo pohjalaasneules. Paan huomen jonkun näytille teille .
Ja kommentoin muita jahka jahka ... älkää yön aikana hirmun älysti paljon kirjoitelko !!!!

Aiemmasta - nuoriso - eikös sitä voi käyttää yksikössäkin ? Tsäh ja häh - yks nuorempi talossa on nuoriso ????

Unia kaikille...
- p & v
No voihan sitä, käyttää siis yksikössäkin. Myö yritetään kirjoittaa vähän mutta asiaa :LOL:
asian laadusta ei sitte ole takeita :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Mileko: ihan oli sister's by heart ... :heart: :heart: :heart:
Lämmitti mun sydäntä ja mieltä , sama homma adoptiosiskot on kyllä tarpeeseen ...
Kaameesti tekstiä , lueen aamulla .
Tää päivä meni kaupungilla - oikeesti seikkailtiin Viun kans 0915-1700 , viude nukkui asialliset päikyt ja söi reissussa. Ihana tyttö... ilta meni iltatoimissa ja pit par puheluu hoitaa. Huomenna mennään kokeilee uutta MLL varamummu sydeemiä - siitä tarkemmin sitten.
Ja meil on hienoja uusia vaatteita kans - taas , ou jeeeeee...
Ja otin kuvai pimusta , kun on tuo serkkujen äipältä lainas tuo pohjalaasneules. Paan huomen jonkun näytille teille .
Ja kommentoin muita jahka jahka ... älkää yön aikana hirmun älysti paljon kirjoitelko !!!!

Aiemmasta - nuoriso - eikös sitä voi käyttää yksikössäkin ? Tsäh ja häh - yks nuorempi talossa on nuoriso ????

Unia kaikille...
- p & v
No voihan sitä, käyttää siis yksikössäkin. Myö yritetään kirjoittaa vähän mutta asiaa :LOL:
asian laadusta ei sitte ole takeita :whistle:
ja taas veit jalat suustani, sisko hyvä :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Mileko: ihan oli sister's by heart ... :heart: :heart: :heart:
Lämmitti mun sydäntä ja mieltä , sama homma adoptiosiskot on kyllä tarpeeseen ...
Kaameesti tekstiä , lueen aamulla .
Tää päivä meni kaupungilla - oikeesti seikkailtiin Viun kans 0915-1700 , viude nukkui asialliset päikyt ja söi reissussa. Ihana tyttö... ilta meni iltatoimissa ja pit par puheluu hoitaa. Huomenna mennään kokeilee uutta MLL varamummu sydeemiä - siitä tarkemmin sitten.
Ja meil on hienoja uusia vaatteita kans - taas , ou jeeeeee...
Ja otin kuvai pimusta , kun on tuo serkkujen äipältä lainas tuo pohjalaasneules. Paan huomen jonkun näytille teille .
Ja kommentoin muita jahka jahka ... älkää yön aikana hirmun älysti paljon kirjoitelko !!!!

Aiemmasta - nuoriso - eikös sitä voi käyttää yksikössäkin ? Tsäh ja häh - yks nuorempi talossa on nuoriso ????

Unia kaikille...
- p & v
No voihan sitä, käyttää siis yksikössäkin. Myö yritetään kirjoittaa vähän mutta asiaa :LOL:
asian laadusta ei sitte ole takeita :whistle:
ja taas veit jalat suustani, sisko hyvä :LOL: :LOL:
:saint:
 
Meillä Essillä ja ihan hiukan kireä kielijänne kun neuvolan täti katsoi. Kun ei meinaa typy oikein osta lusikasta syödä vaan tunkee kaikki takaisin kielellä. Ja sanoi että ei sille tehdä mitään ja seurataan vaan. Kun nykyään ei kuulemma ihan heti niitä katkota. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
.. paremman kuuloista kun sanon nyt aina että nuoriso on taas sotkenut kaikki paikat !!!
- kunnes valkiaa että on yks typyvauveli 5 kk , miten se saakin kaikki niin sekaisin ;)
arvaas mikä kaaos täällä aina on kun tuota nuorisoa ompi 5kpl +ukko. Minähän en mitään sotke :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Meillä Essillä ja ihan hiukan kireä kielijänne kun neuvolan täti katsoi. Kun ei meinaa typy oikein osta lusikasta syödä vaan tunkee kaikki takaisin kielellä. Ja sanoi että ei sille tehdä mitään ja seurataan vaan. Kun nykyään ei kuulemma ihan heti niitä katkota. :|
muistutas että näytän joskus Danielin kieltä. Siinä on edelleen keskellä kärjessä "kolo"
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
.. paremman kuuloista kun sanon nyt aina että nuoriso on taas sotkenut kaikki paikat !!!
- kunnes valkiaa että on yks typyvauveli 5 kk , miten se saakin kaikki niin sekaisin ;)
arvaas mikä kaaos täällä aina on kun tuota nuorisoa ompi 5kpl +ukko. Minähän en mitään sotke :saint:
kummasti joo paikat on sekaisin oli sitten yksi tai useampi lapsi!!?? :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Meillä Essillä ja ihan hiukan kireä kielijänne kun neuvolan täti katsoi. Kun ei meinaa typy oikein osta lusikasta syödä vaan tunkee kaikki takaisin kielellä. Ja sanoi että ei sille tehdä mitään ja seurataan vaan. Kun nykyään ei kuulemma ihan heti niitä katkota. :|
muistutas että näytän joskus Danielin kieltä. Siinä on edelleen keskellä kärjessä "kolo"
meillä kanssa kärki lovella

toi taitaa olla melko yleistä nykyään että on kireä kielijänne lapsilla
 
Olen ehkä tunnin pois ja monta sivua saitte aikaan ja mesekin vippas mäelle...
Nyt molemmat pojat untenmailla. Mun kupu ravittu kans.
Jaa, ketäs sielä Lahdessa sitten asustikaan? Renkomäki... tutun kuulonen paikka..
Menen sujuvasti aina Lahden läpi, kun meen sukuloimaan Kouvolan seudulle. Eli onks se jossain matkanvarrella?
Voishan sitä jokupäivä ottaa seikkailumieltä mukaan ja lähtee sinne ajeleen.
Ukkokin sielä töissä vissii parin viikon päästä, vois moikata sitäkin.
Nyt alan popsiin loput juustonakseista.....
Sit haisee sormet.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
.. paremman kuuloista kun sanon nyt aina että nuoriso on taas sotkenut kaikki paikat !!!
- kunnes valkiaa että on yks typyvauveli 5 kk , miten se saakin kaikki niin sekaisin ;)
arvaas mikä kaaos täällä aina on kun tuota nuorisoa ompi 5kpl +ukko. Minähän en mitään sotke :saint:
kummasti joo paikat on sekaisin oli sitten yksi tai useampi lapsi!!?? :saint:
tavan tenavii kun sotkevat koko torpan :eek: miks niille ei geeneissä tule siisteyden taitoa :whistle: Tosin jos se ois perinnöllistä niin sit en yhtään ihmettele :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Meillä Essillä ja ihan hiukan kireä kielijänne kun neuvolan täti katsoi. Kun ei meinaa typy oikein osta lusikasta syödä vaan tunkee kaikki takaisin kielellä. Ja sanoi että ei sille tehdä mitään ja seurataan vaan. Kun nykyään ei kuulemma ihan heti niitä katkota. :|
muistutas että näytän joskus Danielin kieltä. Siinä on edelleen keskellä kärjessä "kolo"
meillä kanssa kärki lovella

toi taitaa olla melko yleistä nykyään että on kireä kielijänne lapsilla
Danielille se napsastiin n. 3-4vrk iässä. Aika jännä kun en ole siitä aiemmin kuullut.. Ja sehän saattaa olla periytyvää (jostain luin)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Olen ehkä tunnin pois ja monta sivua saitte aikaan ja mesekin vippas mäelle...
Nyt molemmat pojat untenmailla. Mun kupu ravittu kans.
Jaa, ketäs sielä Lahdessa sitten asustikaan? Renkomäki... tutun kuulonen paikka..
Menen sujuvasti aina Lahden läpi, kun meen sukuloimaan Kouvolan seudulle. Eli onks se jossain matkanvarrella?
Voishan sitä jokupäivä ottaa seikkailumieltä mukaan ja lähtee sinne ajeleen.
Ukkokin sielä töissä vissii parin viikon päästä, vois moikata sitäkin.
Nyt alan popsiin loput juustonakseista.....
Sit haisee sormet.....
Tavallaan joo on matkan varrella. Kun sä ajat kaupunkiin päin ja jos tiedät Pullapoikien risteyksen niin siitä oikealle ja sitä tietä suoraan niin sieltä löytyy....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Nyt tää mamma menee untenmaille. Kiia oli viime yönä 5kerta hereillä ja pojat nousvat ylös jo 6.30 :kieh: Tää on ollut PITKÄ päivä |O
höveleitä unia, sinne ja Kiiukalle extra vahvaa unihiekkaa. :D :wave: Ja pojille kans.
Miä otan perunanuijan tyynyn viereen ja "lisään" unihiekkaa tarvittaessa :whistle: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Nyt tää mamma menee untenmaille. Kiia oli viime yönä 5kerta hereillä ja pojat nousvat ylös jo 6.30 :kieh: Tää on ollut PITKÄ päivä |O
höveleitä unia, sinne ja Kiiukalle extra vahvaa unihiekkaa. :D :wave: Ja pojille kans.
Miä otan perunanuijan tyynyn viereen ja "lisään" unihiekkaa tarvittaessa :whistle: :ashamed:
auts, voi Kiia parkaa. :( :LOL:
 
Joku oli sit käyny syömäs mun juustonaksut, sen verta jätetty pussiin, ettei roskiin tarttenu laittaa :headwall: :headwall:
Tuutis: Meillä herätään joka aamu 6-7 aikaan, hyvin harvoin yli 6.30. Nyt mä oon harvinaisen myöhään pystyssä. Kohta kyllä alan pilkkiin |O
kaikille vaan mahdollisimman pitkiä unenpätkiä!! Toivottelen hyvät yöt!
:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Joku oli sit käyny syömäs mun juustonaksut, sen verta jätetty pussiin, ettei roskiin tarttenu laittaa :headwall: :headwall:
Tuutis: Meillä herätään joka aamu 6-7 aikaan, hyvin harvoin yli 6.30. Nyt mä oon harvinaisen myöhään pystyssä. Kohta kyllä alan pilkkiin |O
kaikille vaan mahdollisimman pitkiä unenpätkiä!! Toivottelen hyvät yöt!
:wave:
no voi sun. Olipas ollu ikävä ihminen. :(
 

Yhteistyössä