Hei!
Kiitos hirveästi teille kaikille tsemppaajille ja ohjeita antaneille yöheräämisten suhteen! :hug: Meillä kävi niin, että meillä oli kolme yötä sitten melko mielenkiintoinen yö. Vauva nukahti yhdentoista aikoihin, kun oli syönyt vähän ennen sitä. Heräsin yöllä hänen ähinäänsä ja katsoin kelloa. Leukani loksahti, koska kello näytti 05.09! Minä olin aivan äimänä
Katsoin, että vesikannu oli aivan täynnä. Juon joka yö reilu litran vettä imetysten yhteydessä. Kokeilin, että rinnat ovat aivan täynnä. Ja rannekellokin näytti samaa kuin yöpöydän kello. Ihanaa! En siis ihan helposti uskonut asiaa
Seuraavana yönä eka syöttöväli oli 4,5 tuntia. Viime yö olikin taas eri luokkaa. Hän ei nukkunut eilen iltapäiväunia kun olimme kylässä. Vauva ei yöllä sitten nukkunut kunnolla aamuneljästä lähtien ja on tänään nukkunut vain muutaman parinkymmenen minuutin jaksoa. Nyt on nukkumassa ja on nukkunut jo pari tuntia tunnin jaksoissa. En ymmärrä, mikä vaivaa ja häiritsee nukkumista. Poika hankaa korvaansa, nenäänsä ja silmiään, kiemurtelee ja kitisee. Hereillä ollessaan on ihan suht hyväntuulinen. No, nyt tosiaan nukkuu ja toivottavasti pääsen huomenna vaunuttelemaan, niin saataisiin rytmi taas kohdilleen =)
Kiitos tuosta vinkistä, ettei röyhtäytä öisin. Nyt en enää minäkään röyhtäytä yöllä, tuo herää siitä vaan eikä häneltä saa enää öisin röyhtäisyjä, vaikka miten huolella röyhtäyttäisi.
Hän juo kyllä maitoa mielestäni riittävän määrän, juo niin täyteen itsensä, että irvistää usein lopuksi ja pulauttelee välillä ihan jättilammikoita, jos on hereillä sängyllä. En oikein ilkeäisi tarjota lisämaitoa, kun on tosiaan niin täyden oloinen syötyään.
Pitää vielä lukea huolella uudelleen teidän vinkkinne ja miettiä, olisiko jostain vielä apua meille. Mutta nyt tuntuu, että ikää tässä tarvitaan ainakin lisää, niin eiköhän meidän pätkäunetkin tästä vielä veny
Meillä
kakataan hiukan vaihtelevasti. Yleensä kerran, pari päivässä. Joskus voi olla päivä, pari taukoa. Meidän vauvan kakka on ollut viikon verran "räjähdyskakkaa". Se kun turahtaa vaippaan, minä nykyään jo kiiruhdan pyllypesulle samantien! Nimittäin se kakka kun tulee, niin PATAM! Se leviää joka paikkaan, selkään ja reisille
Ei pissakaan koskaan ole vuotanut noihin paikkoihin. Siis todella erikoista
Varasin meille paikat vauvauintiin ja aion mennä vauvatanssiin myöskin. MLL:lla on perhekahvilatoimintaa myöskin, sielläkin pitää käydä katsomassa
Minä olen ostanut suppoja valmiiksi odottamaan. Muistan, että vanhempi poika ei tykännyt niistä ollenkaan isompana.
Pikkis oli saanut ihanan yllätyksen, onnea kovasti kihlautumisesta :flower:
Huugiksella ja kukahan se muu oli :ashamed: oli reippaasti kasvaneet pienokaiset :heart: