Huomenta :wave:
Jos nyt kestäisi hermot koittaa saada tekstiä teille asti
Motto elämään... Hmmm.. Varmaan aika pitkälti samantyylinen olen kuin Aku. Pessimistiksi sanoovat, mutta ennemminkin koen olevani realisti. Ihan oman kokemuksen kautta opittua, että ei pidä odottaa hyvää, kun pettyy kuitenkin.
Lapset on elämän lahja, niitä vaalin ja rukoilen ettei heitä pois minulta otettaisi.
Virus jyllää täälläkin. Isoimmat on jo parempaan päin, pari jopa koulussakin taas. Poitsu on pahana, toissa yönä alkoi olemaan merkkejä, ja viime yö olikin aika temppuilua. Virkeä ja hyväntuulinen tuo on, ja syö hyvin, mutta yskiminen itkettää, raasu
Soseista Meillä menee jo 3x päivässä ja reilut annokset. Aika hyvin ollaan saatu rytmit päiviin, ja yötkin menee normaalisti 1-2 syönnillä.
Mukavasti saa vaihtelua ruokiin, kun herralle maistuu liki kaikki päärynää ja omenaa lukuun ottamatta. Ihan ruokiakin on jo syöty, kinkku, peruna-possu ja kasvis-naudanliha. Selkeästi noiden lihojen tulon jälkeen on pojan yösyönnit vähentyneet.
Ai juu, kukkakaali on :x Ei suostu nielemään... Ilmeisesti se haju jo tekee pienelle pahaa
Amky :hug:
paapelo jaksamista naapurin koiruuden kanssa :hug:
Tekisi mieli purnatakin himpun... Kun huomasin tuossa iltana eräänä, ettei minulla ole omaa elämää.. Liian kauan omistautunut tälle perheelle...
Miehellä on ystävät, ja minulla sitten kavereina heidän vaimonsa. Mukavia ihmisiä, ei siinä mitään jne. Mutta tulipa mieleeni, että jos jostain syystä ero tulisi, niin täällä ei kävisi ketään muita kuin äiti kerran kahdessa kuukaudessa.... Aika masentava ajatus...
Mutta, kohta on pojun lääkärin neuvola, jos se viittis vaikka kattoa ettei ole pojulla ton taudin suhteen paniikkia...
NIIIN, täällä kun tuli kunnalla uusi liikelaitos systeemi, niin eipäs saadakaan alle 1 vuotiaita kunnalliseen lääkäriin, jos ei ole tyyliin "pääpoikki" tilanne.. Kun yleislääkärit ei saa määrätä reseptilääkkeitä pienille, niin eikun yksityiselle sitten, että pääsee lastenlääkärin pakeille... Akuuteissa tilanteissa sitten yleislääkäri antaa lähetteen sairaalaan...
Että tällaista tänne.
Aurinkoista pakkaspäivää kaikille!!!!