Iltaa!
Pitkällisen pähkäilyn jälkeen sovittiin miehen kanssa niin, että tuossa viikon päästä aloitetaan pullotreeni.
Suunitelma on nyt tämä.
Ostetaan kaappiin korviketta ja mies tarjoaa sitä ekan päivän ja minä pumppailen päivän tuotannon talteen, jota voi sitten myös tarjota, jos tulee tarpeeksi. JA seuraavana päivänä olisi sitten jo todennäköisesti tallessa sen verran, että korviketta ei välttämättä tarvitse hirveästi sekaan laittaa. Pumppaan siis alkuun vain päivät, öisin ajattelin vielä sitten imettää, jotta maidon tuotanto pysyisi mahd.hyvin käynnissä.
JA pumppailen sitten niin kauan, kuin vain jaksan ja jos stoppi tulee, niin sitten tulee.
Tämä päätettiin ihan siltä pohjalta, että tytön maha sietää kyllä korviketta ja tykkääkin siitä, joten kyse olisi vain totuttamisesta ja sinnikkyydestä.
Itkua ja purnaa varmasti tulee olemaan ekat päivä tai kaksi, mutta kyllä tyttö takuu varmasti syö pullosta kun on nälkä ja mies siis saa tuon alun hoitaa, kun häneltä tyttö suostuu pulloa edes jotenkuten ottamaan.
Sitten kun luonnistuu, tulen minäkin kehiin.
On tässä päätöksessä mukana muukin, kuin tämä kehno painoni...tarvitaan miehen kanssa kyllä sitä kahden keskistä aikaa todella ja itse en suostu torpasta lähtemään, ellen tiedä tytön olevan "nätisti", eli siis niin, että syö ja rauhoittuu myös pullosta.
Ja muutenkin...nykyään, liekkö ikä, tyttö heräilee päikkäreiltä tissiä huutelemaan 30min-1h välein ja nyt sitten yöt on aivan katkolla. Tyttö menee nätisti nukkumaan näin klo.21 aikoihin, mutta herää 2h päästä tissille, sitten nukkuu 30min ja pitää heijata, sitten taas 1h ja tissille ja n. klo 2 aikaan heräilisi 15min välein, jos en ottaisi viereeni kainaloon, jotta saa pitää tissiä suussa :headwall:
Joten nou thanks...kunhan tuo pullo on saatu kehiin, niin sen jälkeen sitten unikoulu, jos siihen vielä on tarvetta, kun monesta paikkaa olen kuullut, että se huvitutittelu (siis heillä jotka ovat imettäneet ja siirtyneet pulloon+lapsi ei syö tuttia, vaan tuttina on mamma ) on loppunut pullon myötä, kun eivät koe sitä kuitenkaan samaksi kuin rinta.
Näin...voi kyllä kuulostaa aika raa'alta peliltä, mutta pakko nyt on tavat muuttaa ennen kevättä ja varsinkin jos mies pääsee taas töihin, niin voin kyllä rehellisesti sanoa, että nykyisellä yöuni määrällä en kyllä kahden lapsen kanssa jaksaisi mitenkään yksin päiviä.
Mutta ihan positiivisilla mielin itse olen tämän kanssa. Oikeastaan en malttaisi odottaa sitä ekaa yhteistä iltaa miehen kanssa, kun voisi olla ihan rauhallisin mielin syömässä ja leffassa ilman että stressaa kokoajan siitä huutaako tyttö naama punaisena kotona.
Mehän ei olla siis miehen kanssa käyty yhdessä missään sitten sen HIM:n keikan, joka oli uudenvuoden aaton aattona ja reissu kesti 6h, jonka jälkeen melkein juoksin bussipysäkille, että pääsee nopeasti kotiin, kun sisko soitti tuskissaan, että tämä tyttö ei ole syönyt mitään koko aikana ja huutaa hysteerisenä jo toista tuntia :/
Että semmoista...varsinainen paasaus ja valitusvirsi :ashamed:
Mutta siis tämmöinen olisi suunitelma, liukuvaksi tuo on tarkoitettu, kun näiden lasten kanssa on ihan turha hakata mitään kiveen