LOKAKUISTEN TAPAAMINEN vko 14

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tätiääni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tätiääni

Vieras
UUSI PINO!

Tähän siis suunnitelmia ja ideoita lokakuisten (2005) vauvojen ja mammojen mahdollisesta tapaamisesta!
Muu keskustelu käytäköön vauvat-osiossa!

Jos pidetään tämä eka viesti ilmoitustauluna, mitä ollaan jo sovittu.Yritän päivittää parhaani mukaan. Muistuttakaa minua mahollisista puutteista/virheistä. Uusitaan ja selkiytetään sitten joskus tämä viestiketju, jos rupiaa menemään liian pitkäksi tai sekavaksi.
----------------------------------
Alustavasti on siis päätetty:
Tapaaminen siis 6.7.2006 torstaina

Hotellista: Tähän mennessä on ehdolla Milton keskustassa, kahden hengen huone pe-su 76?/vrk ja se sis.aamiainen ja ilta saunan.

sebuni otti selvää:
Tuo hinta 76e on siis voimassa viikonloppuisin ja arkena 2hh hinta oli 90-100e. Ja eiköhön se sitten ollut koko huoneen hinta, ettei sentäs per nuppi... Jos aina menis pari mamia samaan niin huone olis noin 50e..ei paha

Huoneissa on suihku, WC, puhelin, hiustenkuivain, TV/radio ja huoneet ovat savuttomia ja niissä on parkettilattiat. Hankittu uudet hyvät sängyt ja huoneita löytyy yhden, kahden ja kolmen hengen poppoolle.
-------------------------------------
Vaaka selvitti: HOTELLI PENSION KAMPUS 9.1-31.12 V.loppu 66? ja ark. 72? kaksi henk.

Hinnat sisältävät aamiaisen ( kahvi, tee, kaakao, maito, mehu, muroja, jukurttia, leipää, juusto, leikkeleet, tomaattia, kurkkua, suolakurkkua, hedelmäkoktail, hillo )

Huoneissa on suihku, WC, kaapeli TV, puhelin, jääkaappi, mikro, kahvinkeitin, vedenkeitin, keittotaso, astiasto, keittiövälineet, silitysrauta+lauta, hiustenkuivain

Mksuvälineinä käypi käteinen, pankikortti, visa, visa electron, maestro, eurocard ja mastercard

Palvelukielinä toimii suomi, englanti, ruotsi ja saksa
-----------------------------------------
Lähdössä näillä näkymin:

Tätiääni & Pekka (Imatra)
ninetsu & Noora (Taivalkoski)
katja1 & Juliaana (Lahti)
tigger & Erkki (Lahti)
Jimi-05 & Jimi (Joutseno)
vaaka81 & Niko ( Jyväskylä )
nintzu ja Erin (Jyväskylä)
Miia-73 & Simo (Iisalmi)
Inhorealisti & Ben (Raisio)
HAUSKA-HEPPU & Taavi (Imatra)
maijuliini84 & Julia (Lapua)
taaperon äippä & Jere (Janakkala)
sebuni & Jonathan (Turu)
Tyttötuollainen & Lotta (Raahe)
katjuskavm80 & Ida (Kirkkonummi)
<br><br>

nooh...annamme kyllä javascript:bbcode_bold()
Lihavointitädillejavascript:bbcode_bold()anteeksi nuo pienet kirjoitusvirheet! Enhän edes huomannut mokomaa, ennen kuin tekstistä sen luin....höh.
t. yksi lukihäiriöinen

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 10:23 nintzu kirjoitti:
meidätkin voi lisätä listaan eli nintzu ja Erin, jyväskylä :wave:

Lisäsin teijät ja korjasin kirjoitushärönkin. Ollaan taas lokaisia eikä siis likaisia.

Niuin, kumpi se olis kivempi hotelli?... Kummassa on kivemman näköset pyyhkeet?

Onkohan tuossa miltonissa mikroja huoneissa? Kampuksen kohdalla mainitaan, että löytyy, mut miltonissa ei sit taida olla. Se tietty saattais olla ihan hyvä tuo mikro... muuten on ehkä toi milton "tyylikkäämpi", onkohan liiankin hieno tällaiselle ryhmä rämälle?

Tosiaan minä kannatan itse sitä miltonia nimittäin jos nyt päätän teidän mammojen kanssa yöpyä siellä. Se kampus on tosiaan sellanen pension elikkä ei kauhean hääppönen vissiin. En siellä ole koskaan ollut mut ulkomailla on yövytty pensioneissa ja muistot ovat aikas lailla erikoisia.

Oottako saaneet plussan toimitukseen niitä kirjeitä. Mä olen ainakin omani jo etiäpäin toimittanut.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 09:08 Inhorealisti kirjoitti:
Taaperon äippä (tai joku muista), laitatko mulle yynä sun sposti osoitteen! Lappunen johon sen rustasin onpi hukassa. Niin kannan korteni kekoon ja laitan kerjuukirje ehdotuksen sulle. =)

nyt on osoite, kiitos! ja jos vielä kehtais lähettää sen :ashamed:

Kävin eilen katsastamassa Milton-hotellin sijainnin. Onpa tosi lähellä juna-asemaa ja helppo löytää tuo paikka. Mies ei vaan oikein lämmennyt idealle, että me yövyttäis hotellilla eikä tultais kotiin yöksi. No, pitänee jatkaa neuvotteluja :headwall:

Yhteistyössä