Lokakuiset 2025 🍁

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hopeanopea
  • EnsimmĂ€inen viesti EnsimmĂ€inen viesti
Kiva, aa, kuulla susta!
Kolotukset on niin ikÀviÀ, mutta hyvÀ, jos sait saikkua ja saa lepÀillÀ. Kiva, ettÀ menee muuten hyvin. :)

En siis tosiaan ollut juoksulenkillĂ€, vaan rauhaisalla kĂ€velylenkillĂ€! đŸ€­đŸ˜‚đŸ˜…KĂ€velylenkitkin on siis olleet jo vĂ€hĂ€n hankalia (apua, miltĂ€ tÀÀ kuulostaa 😂😂), mutta nyt ei onneksi tullut kipuja. Mua huvitti vaan, kun seuraavana aamuna pohkeet oli vĂ€hĂ€n kipeĂ€t, ettĂ€ kyllĂ€ on kunto romahtanut, jos parin kilsan kĂ€velylenkistĂ€ pohkeet kipeytyy! 😅Kuvastaa vaan tosi hyvin tĂ€tĂ€ tilaa, ettĂ€ on aika raskas olo. Toki pĂ€ivittĂ€in askeleita varmasti tulee, kun pyörittÀÀ tĂ€tĂ€ arkea tÀÀllĂ€ neljĂ€n lapsen kanssa, kun miehellĂ€kin loma vasta heinĂ€kuussa, mutt onhan se erilaista kuin lenkillĂ€ kĂ€ynti.

Rakenneultrassa kaikki oli tosi hyvin, ja poitsu vaihteeksi tulossa. Kiitollinen olo, kun kaikki oli hyvin! â˜ș

Ihana kuulla, ettĂ€ kaikki kunnossa đŸ©” Nostan hattua kyllĂ€ kĂ€velylenkillekin😅đŸ’ȘđŸ» Tosi sama tilanne kyllĂ€, ettĂ€ kĂ€velylenkitkin on jo vĂ€hĂ€n siinĂ€ ja siinĂ€. TĂ€ytyy nyt yrittÀÀ silti vĂ€hĂ€n pysyĂ€ liikkeessĂ€ voinnin mukaan.

Mullahan on helppo tilanne, kun ei oo ennestÀÀn lapsia ja voin keskittyĂ€ vain itseeni đŸ€Ł Voin vaan kuvitella, mitĂ€ vilskettĂ€ sulla siellĂ€ on! Mut aika menee varmasti ainakin nopeasti. Koskas jÀÀt Ă€itiyslomalle?

-aa

KyllĂ€hĂ€n se liike vaan hyvÀÀ tekee. Harmi, ettĂ€ siellĂ€kin vĂ€hĂ€n kĂ€velylenkit tekee jo tiukkaa. 🙈MitkĂ€s viikot sulla olikaan nyt?

KieltĂ€mĂ€ttĂ€ tuo esikoisen raskaus oli siitĂ€ ihana, kun sai levĂ€tĂ€ (tietty töiden puitteissa)! Nauti siitĂ€! đŸ€©đŸ˜Oon nyt koittanut lepĂ€illĂ€ 1,5-vuotiaan pĂ€ikkĂ€reiden ajan, ja muutenkin hieman laskea rimaa, ettei ihan tarvisi nyt jaksaa kaikkea, mitĂ€ normaalisti.
Mun virallinen Àitiysloma alkaa sitten syyskuun alusta, mutta oon tosiaan lÀhinnÀ nyt ollut kotona meidÀn pienempien lasten kanssa ja nyt kesÀllÀ myös tuleva eskarilainen ja kakkosluokkalainen kotona (toisinaan pÀtkÀtöitÀ), joten sinÀnsÀ kiva tilanne, ettei tarvi miettiÀ töitÀ. Ootko itse pystynyt nyt oleen töissÀ? Kovasti tsemppiÀ siihen!

- Aleksandra

• TykkÀÀ
Reactions: aisurimies39v
Mulla nyt 29+5! JĂ€in eilisestĂ€ alkaen saikulle kun on ollut niin paljon kipuja ja tÀÀ helle ei varsinaisesti auta asiaa 😬 Seuraavan kerran töihin sitten ens vuonna.. tuntuupa hullulta.

MikĂ€s vointi siellĂ€ ja miten oot jaksanut helteitĂ€? 😳 Oottaako isommat lapset jo kovasti uuden tulokkaan syntymÀÀ? đŸ„°

-aa

• TykkÀÀ
Heippa!

KyllÀpÀ aika taas rientÀÀ! Vaikka tuntuu loputtomalta olla raskaana, niin sitten yhtÀkkiÀ on taas kuukausi mennyt, kun on tÀÀllÀ tullut kÀytyÀ!

HyvÀ, aa, kun jÀit saikulle, vaikka siis missÀÀn nimessÀ ei oo kiva, jos on paljon kipuja. Onko siis liitoskipuja vai supistuksia vai kuinka?
Helteet oli kyllÀ tosi tukalia! Suonikohjut paheni itsellÀ kuumalla aika lailla. Onneksi vihdoin ne helpotti! Miten nyt oot voinut?
Ja jos tÀÀllÀ kÀy vielÀ joku muu, niin miten voitte?

Mulla vointi aika vaihtelevaa edelleen. Jonkun verran mulla on aina pahoinvointia loppuun saakka, mutta nyt vaihdoin rautavalmistetta, joka oletettavasti pahensi taas pahoinvointia. Oli pakko sit vaan lopettaa se, ja kokeilen taas uutta, kun kuitenkin hemoglobiini pitÀis saada nousuun, ja sopivalla rautavalmisteella se ei tarpeeksi nouse. Muuten ihan ok jakselen, mutta illalla kyllÀ kropassa tuntuu, jos on paljon touhuillut.
Nyt 31+3, ettÀ kyllÀhÀn se tÀssÀ lÀhenee se synnytys!! Joko ajatukset on paljon synnytyksessÀ?

- Aleksandra

Niin, ja kyllÀ lapsetkin oottaa kovasti! Toki niillÀ on niin touhukasta elÀmÀ, ettÀ varmasti Àidin vatsa on jo niin itsestÀÀnselvyys, ettÀ tuskin vÀlillÀ ees muistavat, ettÀ on syntymÀssÀ pikkuveli. Varmasn sitten, kun sairaalakassia alan puuhaamaan, niin asia konkretisoituu.
- Aleksandra

Heippa, tÀÀllĂ€ syntyi pienokainen vĂ€hĂ€n etukĂ€teen viikoilla 36+6. Oli tĂ€ysin yllĂ€tys ettĂ€ hĂ€n otti varaslĂ€hdön ja tuli perĂ€tilassa tĂ€hĂ€n maailmaan. đŸ„°

TÀÀllĂ€ 38+6 ja ei vielĂ€ mitÀÀn merkkejĂ€ synnytyksen kĂ€ynnistymisestĂ€. Esikoinen ja mies just flunssassa ja toivon et joko ittelle ei tartu tai tulee nyt heti pois alta.. koko kesĂ€ oltu terveenĂ€ ni piti sit viikko enne laskettua tulla flunssa kylÀÀnđŸ˜«

• TykkÀÀ
Kiva Sofiika ja Taikaakin kuulla teistĂ€!! â€ïžđŸ˜Suuret onnittelut Sofiika!! Hauska, ettĂ€ noin yllĂ€ttĂ€en sitten tuli. Miten perĂ€tilasynnytys sujui ja miten elĂ€mĂ€ lĂ€htenyt pikkuisen kanssa?
TsemppiĂ€ ja terveyttĂ€, Taikaakin! ❀

Meille syntyi maanantaina tasan laskettuna aikana poitsu. Ihanaa, kun hÀn on nyt tÀÀllÀ!

- Aleksandra

Kiva Sofiika ja Taikaakin kuulla teistÀ!! Suuret onnittelut Sofiika!! Hauska, ettÀ noin yllÀttÀen sitten tuli. Miten perÀtilasynnytys sujui ja miten elÀmÀ lÀhtenyt pikkuisen kanssa?
TsemppiÀ ja terveyttÀ, Taikaakin!

Meille syntyi maanantaina tasan laskettuna aikana poitsu. Ihanaa, kun hÀn on nyt tÀÀllÀ!

- Aleksandra
Onnea sinulle kulta pojun Ă€idille ❀

Uusimmat

YhteistyössÀ