Mä lopetin testaamisen siihen, kun menkkojen olisi pitäny alkaa. Digiin tuli silloin 2-3viikkoa eikä oikein leffaviivojakaan. Mut niin pitkään ku menkat pyayy poissa ollaan vahvasti raskaana.
Mulla on ladattuna preglife ja sillä pärjätään. Kuha kertoo millä viikoilla ollaan, ku emmä niissä pysy enää perässä. Ekan ja tokan raskauden ajan tiesin päivälleen missä mennään, mutta kolmannessa ei edes viikot pysyny hallussa
Joku kysy foorumin hymiöistä, mulla toimii vain nää mitkä löytyy tän foorumin valikoimasta eikä ollenkaan omat näppäimistön. Tosi huonot valikoimat, mut pakko pärjätä.
Etovaolo on jääny taas hetkeksi, tai sit tääl reissussa tulee syötyä jatkuvasti jotain. Suolasta tekee mieli, oikein salaattijuustokuutiot maistuisi jatkuvasti
just ollaan porukoilla, mun siis, ja mies juttelee mun isälle et mennään katsomaan 7 paikkasta autoa et mahdutaan kaikki toisen turvaistuimen kanssa
ei pappa tajunnu vielä ainakaan. Kait mies möläyttää sen suoraan sitten. Mut tää on outoa, emmä ite oo kertonu raskauksista vaan mies aina kertonut. Ite en oikein viitti tj.