Tulin jo tänne vaivihkaa vähän lueskelemaan, liityn listoille kunhan "leffaviivat" pamahtaa
.
Mutta täällä siis haaleahkosti plussattu eilenissä ja jos kaikki menee hyvin niin 14.10 odotettaisiin jo kuumeisesti pikkusisarusta esikoiselle .
Varmasti jännittää kaikkia esikoisen odottajia, kyselkää vaan täällä eiköhän täältä löydy vastaus (lähes) kaikkeen joltain ! Ainakin itse muistan kuinka sekasin sitä oli kun plussasin esikoisesta 2kk siitä kun pillerit jäi pois ja ei ees ehditty yrittää
.
Miä muuten nyt tartun tuohon kun
@Möörtsi sanoit että sulla on rv 3+3 ja dpo12 (jos oikein ymmärsin) ja minulla taas on dpo13 ja 4+0 et jossain on nyt jotain outoa
. Eli siis ainakaan minun ymmärryksen mukaan noita raskausviikkoja ei lasketa suoraan menkoista vaan se kierron pituus myös vaikuttaa
. Eli mullakin olis menkkojen alusta laskettuna vasta 3+5 mut kun menkkojen piti alkaa tänään niin tänään onkin 4+0. Eli sit kun menkat on myöhässä on periaatteessa aina 4+1. Tai jos on kauheen vaihteleva kierto ni oletan että oviksesta 14vrk ois 4+0. Eli dpo12 ois vähintään 3+5 aina?
Ei sillä että täl oli niin väliä, mut oon vähän tarkka ni oli pakko puuttuu
. Mut saatan siis ihan hyvin olla väärässäkin, mut ainakin Vauvan raskauslaskuri antaa mulle just tänään 4+0
.
Anteeksi, oon kauhee nipottaja
. Mut onneks vähän niinku tunnetaan tuolta yrittäjistä niin oot jo saattanut huomata
.