Heips kaikki!
POKSPOKSPOKS
Ihanaa taas lukea juttuja ja mun sormet syyhyää jo listantekoa vauvojen sukupuolista!!! Tai, no, niistä veikkauksista ja ultralupauksista
@saraneito mieki kyl yleensä netin kautta tykkään hoitaa kaikki asiat ja varmasti siellä hyvät ohjeetko on, mut 20.6. on meillä se kelaneuvola, ni jospa ne sieltä neuvoo kunnolla näin ensiertalaista, ni tuloo varmasti oikein
Musta tuntuu et AINA kaikissa paperihommissa, varsinki kelan, mulla AINA puuttuu jottain tai tulee muuten vaan mutkia matkaan
@Kems Hihii, tuttua tuo säpsähtely
Ei se ny vähä vajaa puol kilosena tuskin kovin eisoo liikettä oikeesti saa aikaseksi, mut tuntuu kyl et on isojaki riehumisia välillä
Ai, onpa mielenkiintosta! Voisin melkein yksärillä laitta viestiä, kuhan saan aikaseksi ja jaksan, ja kysellä vähän, jos ei haittaa?
Rauhallsuus ei varmaan koskaan oo pahitteeksi, mut etenkään jos on jokin perussairaus, ni ei varmaan YHTÄÄN haittaa jos onki ihan lunkisti
Mäkin voisin suot ottaa vähän tota lunkiutta; meinaan sekosin ihan totaalisesti rakenneultrassaki
@Montecea hirmuiesti onnea tyttölupauksesta
Ihanaa!!! Se on kyllä hurjaa kuin tarkkaan ne pystyy kattomaan rakenteet ja kaikki. Aivan sekopäistä! Ja niin ihanaa, totta kai myös
Ja haha, liekö itteppäinen tyär tulossa
@AnMaaria ei oo kokemusta, mut oon itekki miettiny vastaavaa, ku on kuullu niistä niin paljon hyvää! Ja itelläki on jo ihan normityynyjä tukena nukkumaan mennessä, kun tuntuu et selkä alkanu kipuaan
Luulis et netin kautta kyllä löytyis jo Suomestaki? (Vaikka nyt netistä tilatessa sinänsä sit ihan sama mistä, mut voi olla et Suomesta tule nopeampaa j oiskohan laatu sit jotenki parempaa tms.?) Koit vissiin sen hyväksi viime kerralla? Mihin kaikkeen sitä voi käyttää?
Hihi, noi liikkeet on kyllä niin ihania
En tiiä johtuuko siitä, et miehillä yleensä paksumpi iho + ku heillä vaan ne käen tuntomerkit käytössä, mut täällä hellu kans alkanu enemmän tunteen liikkeitä, mut välillä, ku itestä tuntuu et isoki potku tai jokin oli, ni toinen ei tunne mittää
Mur... Yritin kans eilen ottaa videoo aamuyöllä, ku näin liikettä mahan päältä, mut tokihan se heti lopetti, ku oli kamera esillä
Toivon kans tosiaan, ettei liitoskivut tuu riesaksi jo nyt; sovitaan et pyöräilit vaan liian rankasti!
@amaia ne oli kyllä piinaa ne vikat yöt ennen ultraa ja edell. Yönä en nukkunu ollenkaan
Tsemppiä ultraan ja tuuhen sit päivittään
Hihii, eikö oo ihania liikkeet???
Itelläni ensiertalaisena kummitteli, et mitkä on liikkitä ja mitkä ei, mut kyl niistä nyt alkaa oleen jo varma, onneksi! Ultrassa kans näki kyl, et ei LÄHESKÄÄN kaikkia liikkeitä ees tunne, vaan murto-osan
Muaki kyl hotsittais ne kuvat! Mut eiks tänne ni ollu mahollista laittaa kuvia..? Sanokaa mua foliohattuilijaksi, mutta...
Jotenki jänskättää nettiin ylipäänsä kuvat lapsista, mutta toisaalta... Varsinki ultrakuvia ois kyl ihana kattella
@ahmis ihanaa, heitäppä energiaa tännekin
Terveisin edelleen ei tee ees tiukkaa kolmet päikkärit päivässä...
En ymmärrä miten pystyt oleen tietämättä! Hienoa! Iteki mietin joskl pystyis sit tokan tai kolmannen kohilla oleen tiedustelematta... As if!
Hyvä et kaikki oli kunnossa pienellä ja meänki pikkunen oli kääntyny RT:sta perätilaan/ vaakaan
Noh, mut onneks niillä on vielä tilaa pyöriä siellä
Ja kiitos ja samaa mieki toivon! Nyt piti taaaaas lisätä insuliinin, ku yrittää taas pikkuhiljaa kiivetä ylemmäs sokerit, mikä siis normaalia, mut ärsyttää se silti
Pidän muuten peukkua sulle, että EI tuu radia
Ja toki muillekaan en sitä toivo! Hui kun vähiksi käy työviikot!
Itteä jännittää kyllä vähän, et koska sitä pääsee äippälomalle -liekkö koskaan
@Eetuha mitkäs siellä fiilikset? Entä
@Wiiwiii ja apua, ketä kaikkia teitä viäl on?
( . ) Mulla tänään kampaaja ja ihanaa, sään vihdoinki tän tukan kuosiin ja vähän "hemmottelua"
Haluttais ihan hulluna sushia, joka on (kalaversiot) ollu ehdoton nou-nou, mut piti sushin himoissaan KUITENKI vielä googletella ja on kyllä niin ristiriitaita tietoo, että..! Mitkä teän kannat on? En halua millään lailla riskeerata vauvan hyvinvointia, mut en taas halua turhaan sit vältelläkään juttuja... Pääosin aattelen, et ei nyt kerran-pari raskauden aikana monetkaan jutut haitannee, mutta sit kerranhan se listeriaki vaan sen portin tarvii... Mut toisaalta Suomessa on kyl muutenki tarkkaa eikä sitä nyt ei-raskaana olevillekaan pyritä saaman, ni... Mutta äh, siis, mitä ootte mieltä?
RAKENNEULTRA meni toooosi hyvin! Pikkunen oli vähän huonossa asennossa, ni sydämestä ei saatu yhtä kohtaa kunnolla ulrattua, vaikk Minäki sivullaa kävin ja useaan kertaan yrittivät... Joku keskiviva tai väliseinä tms. Mitä eivät saaneet kunnolla näkyviin asennon takia, mut sanoivat kyllä, et kyllä siitä huonommastako kulmasta ois näkyny, jos siellä jottain isoa reikää tms. ois ja ku onhan nuita ultria tulossa, ni jos on suotusammass asennossa toisella kertaa, ni sillon voivat kattia vielä sen. Muuton oli kaikki kohillaan; keskikäyrällä mentiin, osa mitoista (pää ja aivot) vähän alle, mut viitearvoissa ja osa (keskivartalo mm.
) vähän yli, mut viitearvoissa. Munuaisetki löyty molemmat (viimeks ei toista näkyny) ja se keskivartalon isompi ympärysmitta ei kuulemma tarkot heti sitä, et sokerivauva tulossa
Jesss.! Painoarvio oli 480g, kuulemma tosi hyvä
Ja mekin liitytään tähän poikavoittosempaan lokakuuhun, elikkäs
POIKAA ne lupailivat vahvasti
Minä vaan nauroin, et alussahan mää sanoin niin ja hellu oli ihan puulla päähän lyöty, ku oli varma et tulee tyttö
Ultraajaki oli kyl pelottavan varma, et on poika, ku kysyttiin, et onko kui varma, ni tokas et "Kyllä minä suuresti ihmettelen, jos nää palikat ja penis tuosta katoaa tai putoaa pois ennen synnytystä"
Oon hymmyilly eilisestä ultrasta asti ja tänään samalla ku käyn kampaajalla, ni aattelin ehkä sit hommata parit "poikien" vaatteet nyt sitten vihdoinki pikkuselle
Ane773 ja Pätkis rv 22+0 ♡♡♡