Hellou kaikille!
@amaia voi kyl hyvin olla justiin tuoki, et jos äkisti jättää jottain pois :0 Hyvä jos kahvi maistuu ja jännä juttu kyllä, vaikka itellä kuvitella, ku tekee vieläki pauhaa- tosin välillä oon juonu tyyliin 1/2 kuppia mut pakko olla jottain makiaa kyl seurana... Eli ei kahvia mulle, valitettavasti
Pitääpä itekki testata, jos meinaa pahaa oloa vielä iskeä, et josko johtuiski jostain, jonka jättäny pois, hmmm...
Ihana kans, että ihmiset huomaa masun <3 Itelläki justiin tuo, et uskaltaako luottaa siihen, et tuntemukset on pikkunen! Ärsyttää, kun toisaalta joo mut toisaalta ja äh!
Voi hyvänen aika
@saraneito , eikös me kaikki vasta plussattu, vai miten se meni???
Miten jo näin pitkällä, ää!
Toivottavasti allergiat helpottais, nyt ollukki vissiin aika pahasti siitepölyy liikkeellä; itelläki vissiin vähän yrittäny (koivu), mut ei oo vielä allergiatabuja tarvinnu, niin ku joihin vuosina, mut joka vuotaa/tukos ja silmät kutissu:/ Ikävääkans, et saikkua ja sellaisina ja Harjotussuppareita, toivottavasti on jo helpottamaan päin? IIIK, IHANAA KUULLA RAKENNEULTRASTA
Onnea poikalupauksesta ja ihana ku oli opiskelija, ni kävi varmaan viiiiielä tarkemmin kaiken läpi
Voi että, ääägh, miten mie kestän vielä vajaat 3 viikkoa?????????
Hurjaa tosiaan, et seukkina ootkin toivon mukaan jo synnärillä ja sitten nyytti kainalossa, hui apua, miehän ihan sekosin
@Dippadai Hihii, jokos liikkeet vahvistunu?
Haha, mulla sillon ihan alussa, ku olin niin huonovointinen, ni vähän kyl nauratti, ku yks työkaveri tuumas, ku olin justiin käyny laattaamassa, tukka rasvanen, olin kalpea, huohotin, yritin juua vettä ja istuin ku joku plösö taukohuoneessa, et "kyllä raskaana oleva nainen on kaunis, siis toi raskauden HEHKU"
Hyvällä huumorilla siis sano
Mäki ootan aina, et pääsee Lukeen miten muilla menee, varsinki just noilla, jotka on pidemmällä, mut sit ootan kans aina innoissani "peränpitäjiäki", ja viimeaikoina oonki miettiny, et saa nähä miten tulee meneen sit loppupeleissä saattaahan sitä Iteki olla ekojen tai vikojen joukossa sitten... Koskaan ei voi tietää
@Montecea toi oli tosi hyvä toi sun kirjotus/ vastaus tohon Jocrowlle! Oli pakko vielä erikseen mainita
Ja kaikesta sitä keksiikin huolestua, nimimerkillä "onko normaalia jos sikiö/vauva..." -hakusanoilla alkavia googletuksia löytyy sivuhistoriasta varmaan sata sivua
Minoon nyt tullu siihen tulokseen, et ei saa verrata muihin ja pitää kuulostella sitä omaa oloaan. Jos oikeen ahistaa, ni voi vähän ja varovasti googlettaa tai sit soitat neuvolaan. Mulla just nyt viimesin näitten liikkeiden kans, ku en oo varma ja sit ku oon varma, ni onko normaalia et ei tunne taas moneen päivään ja ääääh!
Edelleen oon hämmästyny kuin alussa ja kuin rytinällä tuli kaikki noi huolenaiheet
@viipulainen ihana symppis muksu teillä
Voi kun minäki tuntisin jo kunnolla liikkeitä..!
@Wiiwiii en EHKÄ kestä ku tuntuu jo tollai liikkeet
@Eetuha onko fb-juttu ratkennu?
Mie siis ymmärrän, jos se Itelle ei tunnu hyvälle varsinkaan vieraitten miesten kans höpötellä; luulis tosiaan, et löytyy "miehettömiäki" ryhmiä. Mut sitten kans just tää, et miesten näkökulmasta voi tosiaan tuntuu pahalta, jos ne ei saa millään keinoin osallistua. Son niinku kun susta tuntuu epämukavalta olla ryhmässä, jossa on miehiä, ni voi miehestäki tuntua epämukavalta, jos ei pääse mukaan noihin juttuihin. Mutta kyllä siihen joku ratkaisu löytyy!
Sullaki jo hurjat viikot poksuilee!
Tsemppiä saikulle ja tulehuksiinki
Voi kökkö ku eka koetellaan
Mutta lopussa kiitos seisoo
@ahmis no sekin kyllä
En ite niis feisbaryhmis paljon kommaile tai luekaan, ni en tiiä mitä porukka kirjottelee sinne, mut tuskinpa joo niistä limatulpista
Samaistun kans tohon kun liikkeitä ei vaan tunnu, kuumottaa onko normaalia ja vaikka kuin tiedostaa, et on normaalia, ettei vielä tunne, ni silti!!! Mutta pidän edelleen kiinni siitä, et katoppa vaan, ni sit loppuraskaudessa kadun tätä, ku toivonu, et riehuis ihan täpönä
@AnMaaria Miten ja millon se kohdunsuun tilanne katsotaan?
Mulla ei oo vielä katottu, ainakaan en muista....
No kyllähän tuo romanttisesta kuulostaa, mökin kunnostus
Yhteistä tekemistä ja rauhaisassa paikassa :>
@Flowerpower85 minäkin haluun jo liikkeet tuntuviksi ja näkyviksi!
Ihana ku toiset voi jo sulla tunnustella
MITEN MENI RAKENNEULTRA (ja sokerirasitus)?!
@Kems neuvolajutusta en sinänsä tiiä, mulla ollu nyt kolme? Neljä? Käyntiä, seuraavaksi kesäkuussa se kelakäynti neukussa... Mut kävin aluksi äippäpolilla 2 viikon välein ja nyt kuukaus väliä, tosin sit taas 2 viikkoa väliä, koska ru
Hyvä on, että seuraavat ja äippäpolilla ainaki itellä käynyt niin, et saanu nähä vauvan sit useemmin
Oiskhan jotenki, et jos neukku tietää, et äippäpolilla joudut, ni sit senki takia harvemmin käyntejä..? Omasta mielestä kyl ollu neuvolassa siinä mielessä mukavampi käydä, kun keskitytään perheeseen ja tulevaan vauvaan; äippäpolilla kun hyvin lääketieteellistä... Tosin syystäkin, en siis kritisoi
Voi että harmittaa toi sun migreeni
Toivottavasti helpottavia tai heillä ois joku kikkakolmonen tai ihmepilleri, jonka vois käyttää, inhottavaa tuollanen
Mut ihana, et sulle löytyny se hehku ja vielä ihanampaa, ku ihmiset onnellisia teän puolesta
Minäni oon Malttamaton enkä millään meinaa jaksaa oottaa ru:n!!! 30.5. Nään kans käsittääkseni pikkusen ihan perusultrassa, vissiin vaan kattovat en on kunnos ja painoa..? En oikeen oo varma miksi ne ultraa äippäpolilla melkein joka kerta. Mut ei haittaa kyl
Ois kans huippua, jos ois sellanen lämminhenkinen ultraaja, joka suositus ees veikkaan tai huvikseen kattoon joskos jo sillon ennen sitä 13.6. näkyis sukupuoli
Lähinnä kyl veikkaan, et eivät kato, vaikka näkyyhän ne vissiin jo.....
@TT1 Jaahas, poikaa pukkaa sielläkin
Nyt kyllä näyttää poikavoittoselta tämä, mut saas nähä! Pahoittelut rad:n takia
Mielenkiinnosta; onko rad kuinknpaljon hoidettavissa ruokavaliolla ja kuin paljon insuliinilla? En oo oikeestaan koskaan uhrannu kunnolla ajatusta rad:lle, ku ite t1d, ni sen vaan tiiän, et ykköstyypissä insuliinintarve vaihtelee paljonki. Korkeat sokerit joo muuten ainaki itellä aiheuttaa toooooooosi paljon pahaa oloa
Piän peukkua, et se on sokereista johtuvaa, ni saanet sen hyvin inskoilla hallintaan!
@Wiiwiii ihanaa, onnea teillekin pojasta
Näkyykö rakennusvaiheessa jo niinkö selvästi, et voi bongata vanhempien piirteitä?!
HerraJumala, ihanaa!
Nytpä sitä vasta malttaako ootella ultria, huoh
@Vuorikristalli onnea puolesta välistä
Voi että, vaikkei vielä lapsia ookaan ennestään, ni hotelli ja nimenomaan jotelliaamiainen kuulostaa kyl luvattoman hyvältä
Kerrohan sieki sit miten meni ru!