Nonii... Tän YHEN kerran, ku en varuilta tallentanu viestiä, ku tarkistin toisesta paikkaa rv:t, ni tää poisti koko tekstin... Hienoa... Voi KÖKKÖ. MUTTA eipähän tartte (niin pitkää)romaania teän lukea
ELI: Heissan ihanat naiset!
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja onnea myös niistä tyttölupauksista

(Pojista onnittelinki jo, enkö? Onnea varuiksi!

)
@Kems ,
@Eetuha ja
@ahmis , mites teän rakenneultrat meni?!?!?! (Ja muidenki, jos hyppäsin yli! Anteeksi!

)
@saraneito täällä vaan vaatteita jonku verran; mietin kans, et jos jättäis äippälomalle paljon, ku sillon sais rauhassa kattella (eri asia toki houkutteleeko kauppojen kiertely siinä vaiheessa

) ja sisustaa jajaja... Mites muuten meni eskariin tutustuminen?

Villi veikkaus, et tais äitiä jännittää enemmän..?

@Montecea Minäki oon miettiny, et oonko pihi vai mitämitä! Hirveen hintasia äitiysvaatteet

Oonki suosinu tähän asti ihan markettikamoja, vaikka valikoima onkin suppea... Lindeksiltäköhän ostin imetysliivit, 2kpl 24,90, oisko ollu, ja tykkään! (Ostin lähinnä sen takia, ku tissit kasvanu niin, et vanhat liivit tuntuu ikäviltä ja nännit pyrkii vilahtaan

) Oli musta + valk. Ja oisko ollu tummansin. + persikka valikoimissa... Ei oikeesti hajuakaan sopiiko nää sit enää loppuvaihees/ imetyksen aikaan, mut otin kyl vähän reilumpaa kokoo ja olikhan näis 4 niitä hakasriviä... Mullakaan ei oo hajuu, minkä kokosii vaatteita kanttia hankkii, mut onneks kesä (siinä mielessä) et voi mekoillki pelata pitkälle... Aluhousuihin on monet sanonu, et kanttii satsata, ku on kuulemma pelastus sit loppuajasta ja synnytyksen jälkeen. Itellä omat alkkarit mäntä Viro, osa tuntuu ikävän kireiltä alavatsan kohilta, et kaippa se kohta pitää näihin aluhousuihinkin alkaa kunnolla perehtyyn
Joku kerto kans tosta "pitäis olla energistä aikaa mut väsyttää", niin samaistun

Siis tietyllä tavalla oonki energisempi; painan välillä ko aro- tai duracellpupu menemään ja on jo ihan normiolo (jos ei ois vattaa tai vaavelin liikkeitä, ni tosiaanki epäilisin oonko raskaana!) , mut sitten on niitä päiviä, ku veän hyvin nukuttujen yöunien päälle päivän aikana kolmet päikkärit ja sit niitten päälle taas hyvin nukutun yön

What is going on?!
Negatiivista itellä tällä hetkellä se, et joko iskias tai JOKIN muu vaiva on iskeny vas. pakaraan! Siis ihan säpsähän välillä ku liikun, ku käy niin kipiää

Alaselkä ei tunnu olevan kipiä; välillä jos oon maannu paljon tai riehunu töissä (tai siivotessa) ni voi vähän kettuilla, mut muuton ei... Oon kans miettiny voisko liittyy tohon yli-intoiseen pyöräilyyn jotenki tai ku vedin viimeviikon lopussa kunnon siivousmaratoonit... Oli niin tai näin, vaikuttaako iskiakselta tai raskauteen liittyvältä tai tai tai..?

Kylmä- ja kuumahoidot on vielä testaamatta, lepo on tuntunu auttavan ainaki välillä, venyttelystä en oo vielä ainakaan huomannu tehoa...
Iloisempaa: Mulla oli äitiyspoli 30.5. ja tiesin et siellä ultrataan , kuten lähes aina, mut sitä en tienny, et soli joku vähän niinku esirakenneultra

Oli onneksi ihana ultraaja; selitti hyvin ja yritti kurkata sukupuoltaki, ku kyssyin (vauveli piti jalat tiukasti yhessä

). Kerto, et ultraa sen verta mitä nuilla huonommilla laitteilla pystyy, et tietää SITUun (jossa meillä siis varsinainen ru) laittaa etiäppäin, jos löytyy jottain poikkeavaa. Onneksi ei kuitenkaa löytyny ja en edelleenkään saata uskoa, et just meillä näin suuri onni (koko raskaus siis ja näin hyvin menny! *koputtaa puuta*)

Aivot oli kuulemma hyvin kehittyneet, rakossa oli virtsaa, sydän löi hyvin ja kammiot ja eteiset ja läpät löyty niinku pitääki, samoin ne tärkeimmät valtimot

Vatsanpeitteet näytti ehyiltä ja kasvojakaan haarojen lisäksi ei nähty, kun piti pikkuneiti /-poitsu kädet kasvojensa suojana

Vastineeksi tosin sydäntäsulattavasti vilkutti meille

Saatiin kuvakin pikkusesta kädestä ja ultraaja totesi, et hyvä ku vilkutti, ni näki senki et ranne ojentui hyvin suoraksi

Painoa oli yli 300 grammaa, mut mulle jäi nyt arvotukseks sen tarkempi luku, ku ihastelin pikkupirpanaa niin rakastuneena

Harmittaa ku en muistanu kysyy paljonko se nyt oli, sen vaan tiiän et oli rv 19+6 ja painon mukaan vastas 20+0 (mikä kuulemma oikein hyvä ja vastas viikkoja, mut ite aloin kuumottelemaan, josko hän nyt jo alkaa kasuamaan sokerivauvaksi

) ja oli kuulemma oikein virkeä sikiö
Liikket on myös alkaneet tuntuun oikeen todenteolla!

Monasti juurikin iltasin/yöllä ku asetun nukkumaan ja nyt viikonlopusta alkaen myös ku istun etukumarassa ja ku herään aamulla

Saattaa tuntuu myös ihan randomisti pitkin päivä ja sanosin jopa, et tuntuu päivittäin

Sen verta napakoita potkujaki ollu, et helluki (VIHDOIN) tuntenu liikkeitä

Eikä muuten kauaa menny viime harmittelustani, etten tuntenu liikkeitä, ku tunsin ekat

Oon niin happy

Yks ilta tuntu jo muuten vähän ikävältä, ku pikkunen veti jotain hirmusta rallia ja ku oli eka sillai möyriny mun alavatsan, ni sit pari oikeen kunnon potkua potkas tonne navan tienoille, ni tuntu ihan, et kävi vatsaan kipiää, ku niin "veny"

Siis en kyl ollu huomaavinani, et ees ulospäin ois NÄKYNY, mut huhhei se tunne
NOH, nyt jäi varmasti tärkeitä juttuja sanomatta (prkl miksen tallentanu!) / henk.koht. vastaamatta monelle, mut itestä ainaki justiin pääasiassa kiva lukee, mitä muille kuuluu!
Tämän yön jälkeen "vain" 7 yötä ultraan ja niistä kolme vielä valvottavana

Mutta jaksaajaksaa! En malta oottaa ja elättelen vieläkin toiveita, josko ois 3d ultra ja tuon edell. ultraajan sanoista johtuen ainakin sitä ootan, et pikkunen näkyy selvemmin

Josko saatais jo vähän kasvojen piirteitä näkyviin ja se sivuprofiiliotos mukaan

Ja tietenki selville se sukupuoli

Mahtavaa viikkoa kaikille ja en malta oottaa lisää ultrakuulumisia (ja toki muitaki kuulumisia)!

Niin! Ja viimeaikoina oon nähny unta siitä hetkestä, ku alkaa meän porukan syntyneiden lista päivittyyn

TIIÄN TIIÄN, on vielä aikaa, mutta malttamaton mikä malttamaton
Ane773 ja Pätkis rv 20+6