Loistavaa Riikka Purra! Persut ohittivat demarit ja kannatuksessa nyt kakkosena. Vihreillä ja Lin punikeilla miinusmerkit edessä, hienoa.

  • Viestiketjun aloittaja Suomi takaisin
  • Ensimmäinen viesti
Vihervasemmisto haluaa että suomalaisilla menee huonosti ja kansakin pitää vaihtaa
Lähettää veronmaksajien rahat ulkomaille ja haalii tänne rahareikiä loputtomasti sekä kurjistaa suomalaisia liian nopealla vihreällä siirtymällä.
Vihreillä ei myöskään riitä kapasiteetti eritellä järkeviä ratkaisuja, ympäristö/ilmastoasioiden ollessa tapetilla, VAAN, vihreiden himokkaat päätökset ja ratkaisut johtavat ympäristöä enemmän kuormittaviin lopputuloksiin.
Esim. mitä järkeä siirtää teollisuus Kiinaan? Sielläkö valvotaan ympäristöasioita ja työntekijöiden ihmisoikeuksia?
Tai, mitä järkeä on ottaa energia Venäjältä? Venäjä lyö hanaa pienemmälle ja pulassa ollaan - koko eurooppa on!

Olisi kestävänpää kehitystä olla riippumaton, eikä olla perse pystyssä joka puolelle! Eikä varsinkaan kiirehtiä vihreässä siirtymässä!
 
vierailija
Taitaa Sannakin kohta jäädä äippälomalle. Saisi kunniallusen tavan poistua päivänpolitiikasta vaalitappion kynnyksellä. Voisi sitten syyttää uutta puhista huonosta vaalimenestyksestä.
 
Heräileppäs
Linkki?

Noo, sitten jos ja kun Kokoomus on pääministeripuolue, niin saat sinäkin huomata, miten siellä kukkarossasi on entistä vähemmän tukirahoja. Tulee hyvät naurut meille muille, jotka tienaamme itse rahamme.
Linkki = seuraa politiikkaa ja vihervassareiden sekoilua

ps. olen hyvätuloinen eläkeläinen, jolla on osakkeita ja arvopapereita myös
 
vierailija
Et ole sitten kuullut demokratiasta mitään?

Tapahtui äänestys ja puheenjohtaja vaihtui ja hävinnyt osapuoli kannattajineen pahoitti mielensä ja lähti pois
Onhan se näinkin, mutta huvittaa vaan, kun korostetaan koko ajan, että puolue ei ole enää sama.

Nythän se Ano-poika on rohkeammin perustanut oman puolueen ja on saamassa kannattajia taakseen, vaikka tietänee, ettei se äänimäärä vastaa mitenkään ps:n saamaa.
 
Persut ovat kannatuksen tienanneet populistisilla höpinöillä. "Vaihtoehtobudjetti" todisti, ettei hyvin vähän löytyy substanssiosaamista. Ei ole rohkeutta eikä osaamista Suomen talouden hoitamisessa tällä puolueella.

PS:n ainoo mahdollisuus on se, että menee Kokoomusta myötäillen hallitukseen. No sitten saavat varmaan noita omia tavoitteitaan läpi (mahd. vähän humanitaarista maahanmuuttoa). Tämä on Kokoomuksen helppo antaa periksi, kun itsekkin käytännössä ovat samaa mieltä.

Todennäköisesti jos PS tuolla hallituksessa sitten huinailee, niin osa kannattajista kyllästyy kun se bensan ja dieselin hinta kumminkin pysyy korkeella ja muutenkaan oikein mikään ei muutu.

Sinällään Purran johdolla persuissa on maltillisemmat vallassa, joten ei minua haittaa oikein oikeistolainen hallituskaan. Tai oikeistoa siinä edustaa Kokoomus. Persut on sitten vasemmistolaiskonservatiivinen puolue, ainakin tuon vaihtoehtobudjetin perusteella.
Politiikka ja demokratia on sellaista, että ei sinne hallitukseen kukaan mene sanelemaan yksin miten homma hoidetaan. Ja hyvä niin. Kompromissit ovat osa päätöksentekoa. Se mikä siinä on huvittavaa, on se, että jostain syystä perussuomalaisten tehdessä kompromisseja se nähdään "petturuutena" ja "heikkoutuna". Mikä on huvittavaa.

Purra ja Halla- aho ovat olleet aina varsin samoilla linjoilla ja samoilla ajatuksilla, joten juuri mikään kyseisessä puolueessa ei ole muuttunut Purran johtajuuden myötä. Toki Purra on varmasti helposti lähestyttävämpi kuin Halla- aho, mutta ei sitä pidä nähdä pehmeytenä. Minun näkemykseni mukaan Purra on aika tiukka tyyppi.

En näe lainkaan huonona kokoomuksen ja perussuomalaisten yhteistyötä. Kummassakin porukassa on suhteellisen järkevä kärki.
 
vierailija
Onhan se näinkin, mutta huvittaa vaan, kun korostetaan koko ajan, että puolue ei ole enää sama.

Nythän se Ano-poika on rohkeammin perustanut oman puolueen ja on saamassa kannattajia taakseen, vaikka tietänee, ettei se äänimäärä vastaa mitenkään ps:n saamaa.
No eihän se todellakaan ole sama koska suuri osa silloisesta ydinjoukosta poistui häntä koipien välissä sinisiin. Poistuivat myös politiikasta nuo petturit koska kukaan ei heihin enää luottanut. Nostan kovasti hattua suomalaisille äänestäjille siitä
 
vierailija
Persut käyttäisivät rahat suomalaisten hyväksi.
Onko linja sinusta nyt parempi kuin Halla-ahon ollessa pj? Hänhän kannatti/kannattaa varsin tiukkaa talouslinjaa.

"Yhteiskunnalla on perustehtävät, kuten turvata kansalaistensa ulkoinen ja sisäinen turvallisuus. Sen lisäksi on luksustoimintoja, kuten työttömyysturva ja sosiaaliturva. "


Hän, joka itse sanoo, ettei hänelle sovi palkkatyö..
 
vierailija
No eihän se todellakaan ole sama koska suuri osa silloisesta ydinjoukosta poistui häntä koipien välissä sinisiin. Poistuivat myös politiikasta nuo petturit koska kukaan ei heihin enää luottanut. Nostan kovasti hattua suomalaisille äänestäjille siitä
Ok. En niin kovin jaksa olla kiinnostunut heidän sisäisistä ristiriidoistaan, joita on kuulemma nytkin ilmaantunut ja ihan nyrkkien heiluttamiseen on äidytty. Mutta ehkä se sopii joillekin, jos hyvillä käytöstavoilla ei ole niin välilä
 
Heräileppäs
En ole nähnyt sekoilua.

Vai niin

Ai työkyvyttömyyseläkeläinen?
Mene Instrulle tms

Väärin arvasit, on pitkä työura takana ja jäin heti pois kun ikää oli riittävästi. En koskaan saanut potkuja, en koskaan ollut lomautettuna, monet kerrat olivat head hunterit pyytelemässä töihin. Viimeiseen meninkin sen kautta, 18 v siellä.

olen kokenut asioita joista sinä et osaa edes uneksiakkaan.
 
vierailija
Mene Instrulle tms

Väärin arvasit, on pitkä työura takana ja jäin heti pois kun ikää oli riittävästi. En koskaan saanut potkuja, en koskaan ollut lomautettuna, monet kerrat olivat head hunterit pyytelemässä töihin. Viimeiseen meninkin sen kautta, 18 v siellä.

olen kokenut asioita joista sinä et osaa edes uneksiakkaan.
Juu varmaan, uskotaan..

Ehkä minun ei tarvitse uneksia sinun kokemistasi asioista vaan minulle riittävät omat kokemukseni menneiltä vuosikymmeniltä ja tulevia odotellessa :)
 
vierailija
No väitetään että meillä on aikaa. Kysy mielummin että miksi täällä notkuvat ihmiset jotka kertovat käyvänsä päivätöissä

Ja kovasti on korkeasti koulutettua väkeä kun luin ketjua jossa pyydettiin kertomaan ammateista ja koulutuksesta
Totta kai on aikaa, ja siksi luulisi, että löytyisi mielekkäämpää tekemistä, varsinkin kun rahaa on :)

Itsekin mietin jo valmiiksi, mitä kaikkea mukavaa sitä sitten eläkkeelle jäädessä tekisi, mutta ehkä jatkan kuitenkin työntekoa niin kauan kuin mielekkäältä tuntuu ja se on näin yrittäjänä mahdollista.
 

Yhteistyössä