Loistava keksintö tuo tukivyö!

Olen töissä leipomossa ja joudun paljon nosteleen,kyykkiin ja kantaan. Rv on jo 27.

Olen lähes kokoajan pitäny tukivyötä ja eilen se jäi kotiin kiireessä. Kyllä muistin tänään ottaa matkaan. Oli illalla selkä ku tulessa. Ihan eri olo nyt taas kun oli vyö.

Suosittelen.
 
Mulla ei ollu tukivyöstä mitään apua. :( Tai aluks oli, mutta mahan kasvaessa alko puristaa niin paljon, etten pystyny kävellä. En oo siis käyttäny enää moneen viikkoon. Minkä merkkiset vyöt teillä muuten on? Josko kokeilis toista merkkiä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja keiju86:
Mulla ei ollu tukivyöstä mitään apua. :( Tai aluks oli, mutta mahan kasvaessa alko puristaa niin paljon, etten pystyny kävellä. En oo siis käyttäny enää moneen viikkoon. Minkä merkkiset vyöt teillä muuten on? Josko kokeilis toista merkkiä..
Mä käytin esikoisen aikana erillaista vyötä ja se oli inhottava. Lähinnä oli haitaksi enempi ku hyödyksi.
Nyttenku laitan vielä kaveriksi tukevat mamma pikkarit niin tulee hyvä tuki ja kannattelee hyvin mahaa.
Tosiaan en tiedä tämän merkkiä mutta kysäsen siskolta.
 
se on tämä
http://www.amauti.fi/cat/product_catalog.php?c=37 se ylempi..
Tykkäsin itekki..ei puristanut (tosin ihan lopussa en enään käyttäny), eikä painavia saumoja.. niin ja mun mielestä halpa!
siellä on myös hyvät nuo pehmoimetysliivit yöimetykseen!! tosin olen kyllä kotona pitäny muutoinkin!
+ rinnanlämmittimet + kesto liivinsuojat (eivät kutita niin kuin kertakäyttöiset)
 
Minä kävin lainaamassa oman tukivyöni terveyskeskuksen apuvälinelainaamosta!! Eikä maksa mitään!
Merkkiä en tuosta tiedä, mut hyvä apu on ollut. Mallissa selän takan on leveämpi osa, ja edessä masun alle jäävä osa kapeampi ja pehmustettu. On hyvä ja säätövaraa on reilusti. Mulla ei kylläkään selkä vaivaa, mutta kannattimet mahassa huutaa hallelujaa, siihen olut oiva apu tähän asti! Nyt hiukan ilkeä pitää kun vauva perätilassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saparo-81:
Kumpi on parempi tukivyö, sellainen leveä malli vai kapeampi?? Onko tuollainen hyvä istumatyötä tekevälle jolla alaselkä muutenkin aina kipeä...?
mä tykkäsin tuosta yllämainitusta, niin istuma/seisoma työssäkin! ei painanu eikä puristanu + anto hyvin liikkumatilaa, ku ei paksuja saumoja.
Se on varmaan et toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta!
mä kans kysyin tk:sta, mut neuvolassa sanovat et niitten fysioterapeuttien vyöt ovat liian tukevia..
 
Mulla on ollut edellisessä ja tässä raskaudessa käytössä Patrician liivimallinen vyö, jossa säätövaraa. Anitan ja Carriwellin vyöt ovat mielestäni liian lötköjä. Ikävä kyllä Patricia ei enää valmista ko. vyötä, mutta huutiksessa niitä näytti jokunen olevan myynnissä.
 

Yhteistyössä