Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en kestä näitä olenko huono äiti-pohdintoja. Yksi läimäisy ei takuulla traumatisoi lasta. Älkää antako niille lapsillenne pumpulinpehmeää lapsuutta, koska sitten kun ollaan isompia ja maailma lyö kasvoille ja kovaa, lapsenne ovat todella suuressa vaarassa sortua esim. huonoon seuraan, huumeisiin jne.
tää ei ole huono äiti pohdintaa,en halua että se on sitä.tiedän että tein väärin ja olen siltä osalta huono vaikka muutoin ihan ok äiti olenkin.
mutta uskaltaako sitä tuoda tempun ilmi vai viedäänkö minulta lapset sitten pois?
Ei minulta viety, vaikka neuvolassa sanoin että pientä tukkapöllyä olen antanut. Ja esikoista läppäsin sormille kun oli tosi innokas vääntelemään hellan nappuloita, se loppuikin sit siihen. Ja yhelle annoin pyllylle (housut jalassa) kun tartti äkkiä kans tiukan rangaistuksen. Ja isomman tukkapöllyn sai poika joka ei lakannut riehumasta muulla keinoin eikä ollut lähtökiireessä aikaa jäähylle.
Niin että eiköhän meitä huonoja äitejä ole useampikin, osa sen tunnustaa, osa ei. Ja ihanahan se olisi jos joku meitäkin välillä hoitais!!! Jalka- tai kasvohoito ilman kiirettä tekisi hyvää, ei varmaan moneen päivään tulis tilannetta että läppästä tarvitsis!
Mutta älkää lyökö poskelle, se on liian alistavaa ja häpeällistä että naamaan kosketaan! Ja vakavien vaurioiden riski liian suuri. Pyllylle mieluummin jos minnekään!