Lohtukaakao

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jojo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jojo"

Vieras
Toinen kupillinen kuumaa kaakaota maistui yhtä hyvältä kuin ensimmäinenkin.

Lohduttaudun jo ennakolta, huomenna selviää, onko mulla enää eloa masussa vaiko ei. Raskausviikkoja on sentään vasta 9, eli ehkä tämä on kaikkinensa helpompaa kuin se olisi joskus myöhemmin?

voi kamala.toivottavasti olis kaikki hyvin mutta onhan se totta että nyt olisi vielä helpompaa kun myöhemmin.huh.on sulla varmasti melkonen mylläkkä pään sisällä... koita jaksaa ja juo vaikka sitä kaakaota ja tee mitä vaan mikä helpottaa nyt sun oloa.ja mitä ikinä tuleekaan eteen niin tsemppiä ja voimia ! *halaus täältä kaukaa*

Kiitos niiinalle.

Tässä olen pari päivää miettinyt, soittaako lääkäriin, mutta tulin siihen tulokseen, etten ainakaan odota 3-4 viikkoa np-ultraan vaikka oireet katoaisivat justiinsa nyt. Joten huomenna kuullaan, miten asia on.

Voimia huomiselle! :hug:

Mä sain kaksi vuotta sitten keskeytyneen keskenmenon. Selvisi siis vasta np-ultrassa, että kehitys oli loppunut rv9. Toisessa raskaudessa pelkäsin samaa ja varasin ajan yksityiselle ultraan rv10. Siellä onneksi nakutti pieni sydän. :heart: Tuosta on aikaa reilu vuosi(?), vauva nukkuu tuolla meidän sängyssä parhaillaan.

Toivottavasti kaikki on hyvin. :)

Tässä keikutaan sillä tavalla kiikun kaakun, että kaikenlaista pikkuvuotoa on ollut noin viikon.

Sehän voi johtua istukan kiinnnittymisestä, eteisistukasta, "kuukautisista" tai lähes mistä tahansa vaarattomastakin, tai sitten keskenmenosta. Nyt vaan rassaa ihan eri tavalla, kun sain hommattua sen lääkäriajan, juttu on yhtäkkiä paljon todellisempi.

Kiitos teille lopuillekin :)

Tämä ilta on hurahtanut että hujaus vaan, kun olen varmistellut googlen avulla lääkärin vakuutteluja verenvuodon haitattomuudesta. :D Näyttää siltä, että tuo tiesi, mistä puhui. Tuntuu, kuin ollisin ihan fyysisestikin keventynyt, huojentaa.

Yhteistyössä