Lohjan sairaala

Hyvä paikka! Synnytin siellä kesällä 2007, eikä minulla ole kuin hyvää sanottavaa. Synnytyksessä oli ongelmia, mutta leikkaukseen pääsin nopeasti. Henkilökunta sydämellistä ja auttavaista.

Onnea synnytykseen!
P.s. Myös ystävät ovat vain kehuneet!
 
Itse synnytin Lohjalla syyskuussa. Ihanat kätilöt ja kaikki meni tosi hyvin. Amme oikeen ihana =) Epiduraali tuli heti kun sanoin etten jaksa enää olla ammeessa kivuissani.
Imetyksessä sain tosi hyvän ohjauksen ja muutenkin olivat tosi mukavia myös osastolla.

Itse ainakin uskallan mennä uudelleen Lohjalle synnyttämään.
 
Kiitos Saara09 näistä tiedoista! Olenkin miettinyt, että mitenkähän ohjaavat ja antavat ohjeita kotiin, mutta hyvä, jos näin tekevät :)

Amme onkin mielenkiintoinen juttu, täytyypä kai tutustua =) En ollut ajatellutkaan sellaista vaihtoehtoa..
 
Ihan mahtava paikka, todella positiiviset kokemukset sekä äitiyspolista että synnäristä. Esikko syntyi Lohjalla 11/08 ja tosikon la on 03/10 ja erittäin hyvillä fiiliksillä olen menossa sinne uudelleen :)

Amme oli ihan bueno, suosittelen kokeilemaan jos vain mahdollista. Vesi kivunlievityksenä oli ainakin minulle muutenkin todella tehokas ja toimiva, että suihkuun vaan jumppapallon kanssa jos ammeeseen ei pääse, itse taisin pari-kolme tuntia suihkutella ennenkuin allas vapautui :)
 
aivan ihana sairaala! mulla oli todella kotoisa olo siellä ja apua sai samantien kun sitä pyysi. jos oli todella väsynyt, kätilö tuli hakemaan vauvan vauvalaan hoitoon siksi aikaa, että mamma saa nukkua. oli niin ihanaa henkilökuntaa et sinne menisin koska vaan uudelleen! erittäin hyvät ja selkeät ohjeet vauvanhoitoon, kaikki vaipanvaihdosta vaatteiden pukemisesta kylvettämiseen! hyvillä mielin lähdin sieltä kotiin.
mut leikattiin siellä ja olin todella kipeä. sain todella hyvää hoitoa ja apua kaikilta :)
 
Suosittelen lämpimästi. Ihana ja osaava henkilökunta. Esikoinen syntyi 01/09 ja kakkosta odotellaan syntyväksi 10/10. Ja ehdottomasti aion Lohjalle mennä =)

Esikoinen syntyi lopulta kiireellisellä sektiolla, mutta kaikki meni hienosti ja jäi hyvät fiilikset. Anestesialääkäri oli ihan huippu! :flower:

Ja amme oli aika hyvä, vaikka melkeinpä kyllä jumppapallo suihkussa toimi vieläkin paremmin.

 
Kiitos kaikille vastanneille! Meillä poika syntyi viime kuussa juuri tuolla Lohjalla ja paikka oli tosiaan AIVAN IHANA, kuten kaikki kerroittekin. Henkilökunta oli ihana ja sain kyllä tuntea, että meitä hoidettiin yksilöllisesti huomioiden ja olimme siis hyvissä käsissä. Siellä oli siis hyvä olla ja kotiinkin saimme hyvät ohjeet. Toivon vain, että asumme täällä vielä, jos/kun seuraavia lapsia saamme ja näin ollen pääsisin synnyttämään Lohjalle uudestaan.

nipsuliina83: anestesialääkäri oli tosiaan ihan huippu :) Ja amme ja suihku toimivat myös minulla.
 
Hei!
Kokemukset ovat aivan erilaisia. Tyttäreni meni synnyttämään viikko takaperin, kun lapsivettä oli tullut ja joitakin supistuksia.
Hän joutui ilman kipulääkitystä kokemaan supistuksia n.puolituosta vuorokautta. Kätilö oli tuumannut, että et tarvitse mitään kipulääkitystä. Koko ajan luvattiin, että lääkäri tulee katsomaan. Mutta vasta seuraavan päivänä kun tuli vihreätä lapsivettä, niin joku nuori kätilö oli sanonut, että ettekö näe kuinka synnyttäjä kärsii? Sitten lääkäri tulikin.
Sen jälkeen olikin vuorossa sektio. Lapsi oli isokokoinen. Oli tuumattu, että ei olisi millään mahtunut alakautta tulemaan.
Tyttäreni oli saanut neuvolan lääkäriltä lähetteen kokoarvioon, mutta sairaalasta oli soitettu ja sanottu, että ei täällä sellaisia tehdä. Kaikki ovat kuulemma ulos tulleet.
Ja lapsivuodeosasto muuten ok, mutta eivät ole kuunnelleet vanhempia siitä, että äidinmaito ei riitä. Ja vastiketta ei ole annettu, vaikka on pyydetty. On vain syyllistetty äitiä siitä, kun ei imetä. Ja pojalla on jatkuvasti rinta suussa.
Nyt ovat lääkärin määryksestä vastiketta suostuneet antamaan imetyksen lisäksi, koska paino oli pudonnut liikaa.
Ja pian koittaa kotiinlähdön aika.
Toivottavasti tämä jää ainoaksi huonoksi synnytyssairaalakokemukseksi !
 

Yhteistyössä