Lohjalta nuoria äitejä?

Ainahan jok apaikassa joku p*ska pitää olla ja näyttäytyä, niille voi antaa arvoistansa palautetta tai kehottaa vaihtamaan ammattia :LOL: Verraten esim kättärin tai naistenklinikan toimintaan ja jopa Tammisaareen verraten, ni kyllä mä mieluiten Lohjalla synnytän! Pelottikin jo yhdessä vaiheesa, kun Ru meinas aiemmin syntyä, et näinköhän tulee Hkiin lähtö, mutta onneksi eih!!! (Ja nyt tää apinan poikanen eri tahdo ulostautua kuitenkaan ennen pakko häätöä :LOL: )

Ultrissakin täs Lohjalla on sattunut kohdalle niin ihanat lääkärit. moon joutunut täs loppuaikana käymään usemamman kerran tsekkauttamassa, ni aina on ultrattu ajan kanssa ja kerrottu selkeesti miullekin, et mitä missäkin näkyy ja sitä 4d-ultraa näytettiin aina niin kauan, kun vaan vauvasta sai paremmin selvää sillä :heart: Varsinkin r-u:sta saatiin ihania kuvia meiän pikkusesta, kauniit kasvot näkyi ja kaikki!!!

Varautukaa vaan siihen, et jos tarttette saada lainaksi terveyskeskuksesta/neukusta verenpaine mittaria lainaan, ni ei onnistu :LOL: Mä sain koko viikonlopun juosta päivystyksessä mittauttamassa paineita :ashamed: No nyt sain neuvolasta sit lainaksi, kun ostan itse mittariin patterit :LOL: (kamala investointi :LOL: )

Ihana päivä tänään!!! Koivn ois aurinkoista, olisi muksa lähteä rannalle aurinkoa ottamaan, mutta milläs sinnekään asti nyt könyän yksinäni, kun kaikki on töissä.. Saan synnyttää vielä jossain laiturin alla rapujen avustaessa :LOL:

 
No minä hormooneissani itkee tihrustin siel sairaalassa koko loppu ajan ku sain niin huonoo kohteluu siltä yheltä työhönsä tympääntyneeltä muorilta, onneks asialle voi nyt 4 vuoden jälkeen jo hymyillä ;) Niille pitäs vaan pistää luu kurkkuun sillä sekunnilla ku päästelevät sammakoita suusta :kieh:
Käviskö Mymmeli jos kuskaan kottikärryillä sut ja mahan sinne rannalle loikoilee :LOL:
Potkasen nyt sua persiille, että alahan mennä synnyttää!!!
 
no jos joku on mulle siel ärsyttävä, niin mä yritän pistää niille sen luun kurkkuun :LOL:
mä oon haaveillut lomasta jo viimeiset muutaman kuukauden ja nyt ukolla on ranteessa jännetuppitulehdus ja sai lopppuviikon saikkua ja mä joudun käymään töissä.. plaah :| ihan tylsää, nyt kun tätä lomaa odottaa niin aika tuntuu menevän ihan jumalattoman hitaasti.
äitiyspakkaus tuli tänään :heart: oli ihana päästä hypistelee pikkuvaatteita :heart:
ja täältäkin päin potku mymmelikselle-> laitokselle :p

nyt nukkumaan. öitä :)
 
Heipsan. Uutena uskaltaudun laittamaan pääni ovenraosta.

Oon itse Nummelan vierestä mutta Lohjalla käyn töissä ja syksymmällä hetken aikaa koulussa. Marraskuussa olis laskettu aika esikoisella ja Lohjalle tulen myös synnyttämään.

Tällainen lyhykäinen esittely :p
 
Tuo paineen tunne on ihan normaalia raskauden edetessä, pahenee vaan loppua kohden, usko pois :LOL:

Synnytys meini ihan ok, neljältä yöllä alkoi tiistaina supistelemaan säännöllisesti ja kipeesti, kahdentoista kieppeillä lähdin taksilla sairaalaan... Puhisin käyrillä tunnin ja tutkimuksessa tuumasi, että sormelle auki ja kanava kadonntu taivaan tuuliin...Suihkuun ja pallolle pyörimään, kummasti se kyllä helpotti, luulin olevan ihan hippien hölinää :LOL:Joskus kahden-kolmen aikaan päästiin saliin ja sain ilokaasua, mistä ei ollut mitään muuta hyötyä, kuin psykologinen juoni, eli kunhan keskityin kunnolla hengittämiseen supistuksen aikana... Epiduraalin sain ja samantein poksahti vedet, siitä viisi tuntia ja alkoi se melkein kahden tunnin ponnistaminen... Pitkä ponnistaminen johtui tuosta mun häntäluusta, joka on murtunut aiemmin ja oli nyt tiellä... Kyllä siitä periksi antoi ja sitten mentiinkin kovaa eteen päin ja vauva ilmaantui rinnalle puoli 9 kieppeillä :heart: Vauva pääsi heti tissille ja oi sitä onnewah... Ihan muutama hassu tikki tuli, onneksi piti ponnistaa kauan, jos olisi tullut nopeammin, oisin kuulemma saanut värkin ihan uuteen uskoon :LOL: Siinä tuo lyhykäisyydessään, ei jäänyt yhtään paha maku, vaikak tuo kaksi viimeistä tuntia oli yhtä helvettiä, kun epiduraalikin ehti lakata vaikuttamasta lähes kokonaan... :/ Mutta eipä se vauva sielä ilmaiseksi tule ikinä, sen tietää :heart:


Meillä on vauva arki lähtenyt oikein ihanasti käyntiin, vauva on niiiiin kiltti, syö, nukkuu eikä turhia itkeskele lain. Yöt mnee yhellä syötöllä, päivisin tankkaa ihan tuhottomasti :heart: Miksei tämmöisestä vauva arjesta ikinä puhuta, vaan aina siitä, kuinka rankkaa mikäkin on :eek:

Tervetuloa Chala messiin karvaiseen :wave: :LOL:

Tsemppiä kaikille mahakkaille, varmasti "mukava" möähistellä näillä helteillä mahan kanssa :eek: ...
 
Chala, tervetuloa vaan mukaan B)

Mymmelis kiva että kaikki meni niin hyvin!! Juu, ei niitten vauvojen kaa niin kamalaa oo ku joittenki puheista voi kuvitella, tietty jos koliikki sattuu kohalle ni se on varmaan rankkaa. Laitoin sulle yksityisviestiä muutes tuossa jokunen aika sitten..

Mullon orpo-olo tässä porukassa kun en oo raskaana eikä mulla oo vauvaa :ashamed:
 
moikka! oon ollunna pakkauspuuhissa, vasta puolet muutettu mut onhan sekin jo alku :D mukava kuulla että mymmeliksellä sujuu hyvin ja kaveri on kiltti ja rauhallinen, sellainen myös meille kiitos :LOL: olot on alkanut kummallisesti vaihtelemaan, ikinä ei tiiä mitä uus päivä tuo B) mä oon varmaan porukan ruikuttaja joten jatkan sillä linjalla :saint: yläselkä on mennyt niin jumiin että joudun työpäivätkin seistä kokonaan kun ei istumista kärsi(jalat tykkää 12h kerrallaan) ja nyt reipastuinkin ja varasin hierojan josko se sillä helpottais :kieh: ihania ilmoja alkanut tulemaan..ei tosin montaa askelta oteta ilman vettä ja taukoa :whistle:

Tervetuloa sekaan Chala :flower: ja Aicha85 älä ole murheellinen, kyllä joukkoon sopii :hug:
 
mymmelis, kiva kun noin kiva lapsi teillä :) ja on mahalla oikein mukavaa näin helteillä.. :whistle: tänään itellään tasan 30viikkoa, kyl tää aika ehkä sittenkin menee aika nopeesti :D
ja scala tervetuloa joukkoon!!
tässä alkaa jo pikkuhiljaa miettimään omaakin synnytystä,mutta toisaalta kyllä uskon,että se menee vähän niinkuin luonnostaan. toivottavasti :)
tänään mökkeilemään viikonlopuksi!! tzau!! :wave:
 
Oi oi.. mäki haluun mennä synnyttää :heart: Ihania ne viimesten viikkojen tunnelmat kun odottaa vauvan syntymää, samoin ne ekat vauvan kanssa!
Me nähtiinki jo ajatteren kanssa ja meijän koiratki näki toisensa =) Ihan hyvinhän ne tuli juttuun sit loppujen lopuks vaikka vähä koko eroo on ja aluks piti vähä olla napit vastakkain ;)
Tizma, käyttekö usein koirapuistossa? Onko sielä porukkaa usein? Me käytiin nyt täs yks päivä toooooooosi pitkän tauon jälkeen ja tulihan sinne koiria muutama leikkimään. Mut hitsiläinen ku itteeki ihan kauhistuttaa miten ne koirat tulee toimeen keskenään ku ei meijänkään oo tosiaan nyt ainakaan puoleentoista vuoteen tottunu leikkii täysin tuntemattomien kanssa. Siel alkoki sit pari koiraa tappelee, se on hirveen näköstä! Mut onneks ei käyny mitään kai.
Tizmalle tsemppiä muuttoon!
 
juu oikeestaan joka päivä tulee käytyy, meijän koirat on jo niin kiintynykkin niihin et varmaan sekois jos ei kamuja näkyis :LOL: pari kertaa meijänkin aikana on rähinöitä tullut, tosin ei ikinä mitään pahempaa eikä meidän koirille, kerran yksi kävi nuoremman kimppuun mutta saatiin heti erotettua ja agressiivinen koira poistui nolon omistajan saattamana :p meillä nuorempi karkas tänään, oli lähtenyt ostoksille virkkalan valintataloon kun näki isännän sinne suuntaan menevän, sitten iski jo hätä kun ei sitä löytynykkään :D onneks oli kolme mukavaa naisihmistä ketkä ostivat Ronjalle nakkeja ja soittivat meille että koiran saisi tulla hakemaan, kyllä hävetti kun koira oli hihnankin niiltä poiki vetänyt :snotty: toisaalta kuka yrittää köyttää lapinporokoiraa hihnalla joka sopii 2kiloiselle koiralle B) pääasia että tyttö kotona ja kunnossa:) oli muuten kuulema käyttänyt suojatietäkin ylitykseen(on oppi sisäistetty) :whistle: :wave:
 
Mitpäs tänne kuuluupi??

Koira treffejä täällä ollaan vaan puuhattu, Mymmelis tahtoo mukaan :LOL: Tuo nuorempi varsinkin tykkää viilettää naama väärän kavereiden kanssa B) vanhempi on olevinaan vähän sheriffi joidenkin kanssa tai sitten urputtaa häntä koipien välissä, mitä milloinkin... :p



 
täällä koirilla hajoo pää kun on juoksut menossa, tai siis nyt jo loppunut mut pitää pitää se varo-aika, kun eivät oo puistoon päässeet kavereiden luo :kieh: onneks ollaan mökkeilty niin ovat löytäneet muuta touhuttavaa etteivät ihan kattoon loiki :LOL:
 
hellurei!!
tännepäin ainakin kuuluu hyvää pelkästään =) jollei lasketa mukaan jatkuvaa närästystä ja jatkuvaa wc.ssä ravaamista :LOL: alkaa tuo vauva jo sen verran painaa tuonne virtsarakkoon :snotty:
mymmelis:asuit Antinkadulla? Me tässä naapurissa Juhonkadulla vielä toistaiseksi asustellaan :)
mitenkäs porukka aikoo juhannusta viettää?
me lähdetään ukon kanssa sammattiin mökille, mihin tulee myös miehen sukulaisia..saunomaan ja SYÖMÄÄN :D kävin eilen ostamassa cittarista jo varrasainekset!njam =)
hauskaa juhannusta kaikille!

ajatar rv 31+5
 
mekin lähetään kaveriporukalla iisalmeen mökille,saan laittaa salinkin jo yheltä kiinni niin päsee ajelemaan =) mitäköhän matkasta tulee kun on 3koiraa 3 aikuista ja yks raskaana oleva kitisijä :LOL: Hyvää juhannusta kaikille
 

Yhteistyössä