Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Siellä citymarketin vieressä on se kirppuset-kirpputori. On muuten Lohjan paras. Usein käyn siellä ja tosi hyviä löytöjä olen tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Siellä citymarketin vieressä on se kirppuset-kirpputori. On muuten Lohjan paras. Usein käyn siellä ja tosi hyviä löytöjä olen tehnyt.
Tarkoitatko sitä citymarkettia... isoa... minkä vieressä esim. sotka? Jos niin missä kohtiin kirppuset on?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Siellä citymarketin vieressä on se kirppuset-kirpputori. On muuten Lohjan paras. Usein käyn siellä ja tosi hyviä löytöjä olen tehnyt.
Tarkoitatko sitä citymarkettia... isoa... minkä vieressä esim. sotka? Jos niin missä kohtiin kirppuset on?
Juuri siellä. Ajat Sotkan ja citymarketin välissä olevaa tietä pikkusen matkaa. Siinä se on heti citymarketin vieressä samalla puolella.