Lohjalaiset!

Onkos täällä enää Lohjalaisia lainkaan, jossain vaiheessa pyöri ketju, jossa kirjoiteltiin... :attn:

tietääkö kukaan, mikä olisi kiva opaikka tavat muita nuoria äitejä+muksuja? Mulla on itellä hiukan jotenkin vaikea lähteä, mutta muksuttimen takia pitäisi, kun tuo poika tykkää niin koivn muiden pikkuisten seurasta :p

Ojamolta ollaan :)
 
Hellou!

Itsekin silloin kirjoittelin jotain kyseisessä ketjussa ja olet tuttu nikki sieltä :) Me muutetaan taas kohta Nummelaan ja vaikka autotonna pääsääntöisesti pitää yrittää sen jälkeen elää, onnistuu liikkuminen kyllä aina suunnitellusti vaikka Lohjankin suuntaan, eli en laske itseäni täysin ulkopuoliseksi :p

Minkäs ikäinen muksutin teiltä sieltä löytyy? Meidän 5kk pyöriäinen vetää isin kanssa sikeitä kun mamma datailee. Ei oikein tuo uni tule.. En myöskään tiedä mitä tarkoitat nuorilla äideillä, mä oon jo ikäloppu 26v (siltä välillä oikeasti tuntuu vaikka teinikohtelua monilta vielä saakin) mutta joskus käyn nuorestakin kun on hyvin nukuttu yö takana :)

Joo ehkä pitäis mennä yrittämään unetusta. Alkaa taas teksti muuten mennä sellaiseksi ettei aamulla tunnusta kirjoittaneensa..

Yöt!
 
Moikka!!

Oli tarkoitukseni kirjoittaa NUOREKKAAT äidit tai jotain vastaavaa :LOL: Tai sitten alitajuntaisesti kuvittelen itsekin olevani edelleen jotenkin nuori. Täytän kohta 25 :LOL: (aina kun joku kysyy, meinaan kyllä vastata 21 automaattisesti...)

Meillä asustaa pikkuinen isomiäs-Nooni, ikää tän kuun lopussa 1-v! Yhteisynttäreitä kovasti suunnittelen, kun ikä eroa meillä on vain 24 vuotta ja 2 päivää :heart: kortit tilasin ifolorilta, ihan kivat tyli, eikä maksanut paljoa! 20 kutsua vähän yli 20?! :p

Oon pari kertaa käynyt parhekerhossa tuossa Valtsun nurkalla, Joona on tykännyt ihan kamalasti siellä vipeltää!!

Voi kun mäkin pysyin joskus tuohon aikaan hereillä, sammun ku saunalyhty heti, kun pojan saanunten maille :LOL:
 
Täällä taas yökukkuja. Pikkuneiti vetelee sikeitä vieressä, halaa mun tyynyä paremman puutteessa :heart:

Tuo nuori ja nuorekashan on ihan vaan kiinni kysyjästä, kuuskymppisten mielestä ollaan varmaan ihan teinejä ja taas 16v:ltä jos kysyy niin kohta mummoiässä! :LOL:

Me ei olla vielä paljon mihinkään kerhoihin päästy kun ollaan oltu täällä jumissa. Kohta kun oman katon alle päästään niin pitää tulla kyllä tutustumaan kaikkiin lähiseudun rientoihin. Pienokainenkin tykkää kauheesti toisten pienten seurasta ja huomaa aina miten innoissaan on kun on vauva- ja lapsikavereita joille hihkua :p No eihän tuo nyt enää mikään ihan mini olekaan kun ikääkin on tullut jo puoli vuotta täyteen. Mihin mun vauva on kadonnut :'(

Kovasti onnea sinne molemmille, niin äidille kuin pikkumiehelle :flower: Kyllä täytyy hurjat juhlat pitää kun noin tärkeitä lukuja täytätte, varsinkin pienokainen :D
 

Yhteistyössä