LOHJA ja lohjalaiset :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
siellä on niin paljon edullisemmat asunnot kuin täällä espoossa. olisi kiva päästä muuttamaan ja vaihtamaan vähän ympyröitä, matkakaan töihin ei mahdoton kummallakaan.
enemmän maaseutua kuin leppävaarassa kaivataan

millainen paikka on siis lohja?
onko lapsiperheitä paljon?

ONKO SIELLÄ SIIS LAPSIPERHEITÄ??
ilmoittautukaa, aina turvallisemmin mielin lähtisi uuteen paikkaan tietäen että on muitakin perheellisiä :D B)

Kyllähän täältä Lohjalta lapsiperheitä löytyy!Itse muutettiin tänne 3,5 vuotta sitten ja valitettavasti täytyy myöntää ettei olla viihdytty. Uusia kavereita ei olla löydetty ja ihmiset on aikas sisäänpäin lämpeeviä.
Jos kuitenkin ajattelee positiivisia puolia niin paikassahan sisänsä ei ole mitään vikaa...puhdasta luontoa jne.. Mekin aikanaan tänne muutettiin kun toi omakotitalojen hintataso tosiaan on Helsingis ja Espoossa aika korkeella. Pois muutettais jos vain päästäis En haluu millään lailla pelotella ja sanoa ettei kannata muuttaa tänne, täähän on vain mun mielipiteeni. Joku toista mieltä oleva ilmouttautukoon!! ;)

moikka.

kyllä täällä lohjalla lapsi perheitä löytyy.
itse olen lohjalla asunut jo vuosia ja hyvä paikka tämä on asua.
täällä ihanat uimarannat ja leikkipuistojakin löytyy ihan kivasti.
kyllä tänne suosittelen muuttamaan....

t. heidi ja nea 6kk

Riippuu tuuristakin hieman mihin muuttaa, niinkuin naapureista. Asustelin aikoinaan periaatteessa suht samassa kaupunginosassa ja ekassa kerrostalossa kaikki tervehtivät toisiaan ja siellä juteltiin. Seuraavassa tervehti pari vuotta vain entiset luokkakaverit. Sitten muutti toispaikkakuntalaisia taloo ja niitten kanssa sitten tuli juteltua enemmänkin. Seuraavaksi muutin toiseen kaupunginosaan ja siinäkin kerrostalossa juttuseuraa riitti. Nyt omakotitaloalueella niin lähimpien naapurien kanssa tulee juteltua. Kyllä tämä on hieman sisään lämpiävä paikka ja yleensä ne jotka tulee juttelemaan tai joille juttelee eivätkä katso kieroon kun joku avaa suunsa niin ovat muuttaneet muualta.

Kaunistahan täällä on.

Noissa keskustan kauppojen hisseissä olisi vaan parantamisen varaa ku tahtovat ovet sulkeutua ennen kuin rattaitten kanssa ehtii ovesta sisään :/ . Eräs ystäväni sanoi, että kannattaa mennä aamutuimaan leikkipuistoon niin siellä tapaa ainakin perhepäivähoitajia lapsineen kun ihmettelin, että ainakaan tässä lähimmissä puistoissa en koskaan näe ketään pienien lapsien kanssa, eli yksin käydään jos käydään.

Tällaista kuitenkin on varmaan enemmänkin eteläisen Suomen alueella, että ei niin helposti jutustella. Tietenkin jos on itse oma-alotteinen niin se varmasti helpottaa. Itse olen aika ujo, höpötän helposti, mutta vaikeata on löytää pidempää tuttavuutta joitten kanssa olisi, eli ystävät on vähissä.

Yhteistyössä