Löytyykö tähän pinottajia joilla on enemmän tai vähemmän ONGELMIA NAAPUREIDEN kanssa????

Täällä yks :wave:
Eli mitä ongelmasi koskee?
Mitä olet ajatellut asian eteen tehdä?

Tää on klassikko:haukkuvat koirat
Ja hoitokeinoina on käynyt mielessä poliisit tai pois muutto. Kumpaakaan en ole vielä toteuttanut, enkä varmaan toteutakaan....... :xmas:
 
lastentarhanope
No mulla alakerrassa yksinasuva mieshenkilö, joka pitää välillä kovin äänekkäitä bileitä yöllä. Viime kerran jälkeen sain tarpeekseni ja kirjoitin tyypille kirjeen. Hän soitti minulle ja pyysi anteeksi häiriötä, nyt on ollut monta viikkoa hiljaista (toivottavasti jatkuu). Tupakansavusta en ole kehdannut valittaa, vaikka sekin ärsyttää...
 
Jennie
Kirjoittelin jo eilen samasta asiasta, mutta taisin jotenkin möhliä lähetyksen kanssa. Meillä kiltti 8 v poika, joka leikkii vuotta nuoremman, lähistöllä asuvan pojan kanssa päivittäin lähinurkilla. Usein leikkivät tien toisella puolella rinteessä, missä on pelkkää ryteikköä. Ovat saattaneet katkaista jostain pajusta oksan tai pari, mutta yleensä ottavat risuja vain maasta. Naapurissa asuu reilu 60 v nainen yksinään. On monta kertaa sanonut ilkeästi pojille, mm.talvella, että hänen pihallaan oli jalanjäljet...(asumme rivitalossa). Nyt perjantaina meni niiin pitkälle, että kiipesi rinteeseen ja huusi pojille,että olette tuhonneet koko alueen ja hän soittaa kunnalle ym. Pojat juoksivat peloissaan sisään eivätkä uskaltaneet mennä enää ulos. Pojat siis eivät ole tehneet yhtään mitään pahaa, vain leikkineet normaaleja poikien leikkejä. Mieheni sanoi naapurille illallla, että senkin lehmä, tule mulle sanomaan äläkä lapsia enää pelottele. Oma, hieman arka poikani sanoo, ettei uskalla olla enää yhtään yksin kotona. Piti tulla yksin koulusta syksyllä vähäksi aikaa, mutta ei nyt takuulla uskalla.
 
Voi kuule täällä on naapuriongelmia vaikka muille jakaa... Asutaan siis maalla, ja vastapäätä asuu vanha (varmaan 80-vuotiaita) pariskunta. Mies on todella mukava, ja usein höpötellään. Mutta emäntä onkin sitten toista maata. En tiiä rupeaako olemaan dementoitunut ja sitä kautta v****pää vai onko aina ollut semmoinen. Välillä on ystävällinen ja jutellaan, välillä saattaa huudella pihaltaan meille ihan mitä vaan. väittää, että me kakatetaan koiria heidän pihallaan, rakennettiin talo heidän tontin puolelle jne... Voi että mä varmaan juhlin kun se eukko joskus potkaisee tyhjää. Jos ikinä...
 
vaan ei omassa talossa, vaan noin 100 metrin päässä meidän talosta sijaitsevassa omakotitalossa. Taloa asuttaa jokin rasta-tukkainen nuorisoyhteisö,ja heidän mielestään on hirmuisen kivaa kuunnella ympäri vuorokauden isoista stereoista pihallaan mielimusiikkiaan HELVETIN KOVAA.Musiikki kuuluu meille vaikka ikkunat olisi kiinni ja olisi tv tai radio päällä, oman telkan ääni ei kuulu naapurin musisoinnin takia ollenkaan. Ja teen kuten edellisinä kesinä,soitan klo 23 jälkeen poliisit paikalle (oma sanominen on ihan yhtä tyhjän kanssa) viimeksi eilen. Ja niin teen jatkossakin. t. tiukkapipo
 
bumba
asutaan kerrostalossa ja naapurin eukko polttaa tupakkaa sisällä rappukäytävässä ja hississä. onpa kiva mennä pojan kanssa hissiin heti kyseisen akan jälkeen kun siellä leijuu kunnon savupilvi. ollaan sanottu asiasta monta kertaa,mutta ei oo menny perille,kerran näytti keskaria (ikää 60+).
 
Asutaan rivitalossa, naapurit kisailevat keskenään että kummalla on enemmän ja kauneimpia kukkia. Itse en ole mikään hortonomi niin toinen naapureista ei välillä edes tervehdi vaan mulkoilee. Kyseisen naapurin ukko on piilojuoppo, silmät seisoo päässä kun se myllää eukkonsa kukkapenkkiä.
:LOL: :LOL:
Olevinaan elämää hienompaa porukkaa, kuljetaan korkokengät jalassa sisällä. Ei näistä nyt kiusaa ole mutta surkuhupaisaa touhua.. :D
 
En tiiä onko tää ihan naapuriongelma,sillä tuskimpa noi ihan naapurit tätä harrastaa,tai en oo ainakaan nähnyt...

Siis se jumalaton koiranpaskaongelma!!!!!!!
Jumalauta kun toi meidän kotikatu on sellanen lenkkeilijöiden suosima kun siinä on tosi vähän liikennettä ja menee sellasen mukavan ympyrän,niin joka armas päivä tossa meidän pihateinvieressä joku paskattaa puudeliaan/vasikan kokosta molossian!! |O |O

Ja jumankauta kun aivan saleen näköjään tietävät sen olevan aikas ikävää,kun jos ite meen tohonautotallin eteen kattoon niin jo tulee kiire se piski repiä hihnasta eteenpäin.Ja TIETYSTI ne paskat jätetään siihen.
Talvellakin oli vallan mukava lähtee hoitolasten kanssa ulkoileen kun heti ovesta tultua saa alkaa varoitteleen että "älä mee siihen hanken ku se on aivan koiranpissassa,älä mee liian lähelle tienreunaa kun siinä on noita koirankakkoja niin paljon."Ja kun päästään puistoon,niin siihen ihanimpaan isoon liukumäkeen ei voi mennä,kun sen alaosa on täynnä koiranpaskaa.
Ettekö te jumalauta,tätä harrastavat ihmiset tajua,että se EI OO IHAN MUKAVAA!!!!!???

Ja kyllä,olen koiraihminen itsekin.Meillä on ollut kolme koiraa.Jokainen on opetettu että kakataan omalle pihalle omaan paikkaan,ja sitten mennään lenkille.Ja jos se pökäle ei oo tullut,sen takia on kakkapussi mukana!!Ja sen kakkapussin todellakin kannoin kotiroskikseen jos sellaista ei matkanvarrella ollut.
Ja en uroksen kanssa todellakaan kehdannut jäädä sitä kusettaan ihmisten portinpieliin...

Siis tää asia sapettaa mun NIIN lujaa..Piste.Kiitos.
 
Kyllä täytyy todeta että on hienoa kuulla että en tosiaan ole ainoa joka skitsoo naapureiden takia. Voi tätä elämää. Koitetaan vaan jaksaa kestää ja elää.....Ehkä asiat joskus muuttuu.....Toivottavasti, eihän se loputtomasti tätä samaa voi olla......... :snotty:
 

Yhteistyössä