Löytyykö muita suurperheelisiä odottajia :)

  • Viestiketjun aloittaja "suurperhe"
  • Ensimmäinen viesti
Heippa!
Täältä löytyy kyllä, tosin kahdeksaan en ole edes suunnitellut tähtääväni. Kuudetta tässä odotan, mutta näin uusperheessä tämä mieheni ja minun ensimmäinen yhteinen tulokas, Iltatähti on kaikki lapset yhteen laskettuna se kahdeksas :)

Keski-Suomessa asustetaan.
 
Näinköhän mua hyväksytään suurperheelliseksi...? Meille olisi viides tulossa :) Itse koen kyllä jo tän aikamoiseksi ralliksi,joten kuudennesta,kahdeksannesta puhumattakaan en edes uskalla haaveilla :D Huhtikuussa olis sitten meitä yksi lisää :)
 
Täällä myös Kanta-hämeestä yksi suurperheellinen.:wave: Meillä on 7 lasta ja 8. tulossa. Miehellä on vielä kaks lasta joista toinen käy meillä säännöllisesti ja toinen tosi harvoin. Mieheni kanssa olisi nyt toinen yhteinen tulossa. Olis ihana kuulla muitten suurperheellisten arkea ja odotusaikaa. Mites teillä on nuo lasten syntymäajat? Meil on -93,-95,-96,-04,-05,-07,-08,-13 ja nyt -15. Rv on ehkä 12+1, neuvolassa kyllä viime viikolla ultrasivat ja lääkäri sanoi että viikkoja voisi olla jo liki 16. et saapi nähä. Ultra sairaalassa on nyt ens viikolla ni eiköhän asia selviä. :)
 
Hei!

ihana tällainen pino :) huolitaanko viidettä odottava suurerheellisiin ? :D Jos, niin meille olisi luultavasti kesällä vitonen tulossa jos kaikki menee hyvin. Aiemmat on syntynyt 03,05,07 ja 09. Eli nyt on sit huomattavasti pidempi tauko ;) kaikki lapset samalle ukolle ja asutaan etelä-suomessa :)
 

Yhteistyössä