Löytyykö muita jotka vasta haaveilevat pikku kolmosesta??

Täältäkin löytyy yksi komannesta haaveileva :wave:
Toivon että haaveet vaihtuisi pian ihan oikeaan kuumeiluun sillä isäntä alkaa pikkuhiljaa näyttää vihreetä valoa tälle ajatukselle ;)
Meillä kyllä tuo isäntä tyypillinen kaksonen ja mieli ailahtelee tämän tästä :$ Eli tämänpäivän kyllä saattaa olla huomena ehdoton ei :kieh:
Meillä sellainen tilanne että ehkäisyä ei ole ollut käytössä kuukausiin mutta mulla on itselläni kovin epäsäännölliset kierrot tiputteluineen eikä lakanoidenkaan välissä mitenkään vilkasta joten pientä ei välttämättä kovin helposti meille kuulu.
Ennestään meillä on 2-vuotiaat kaksoset.
 
Täälläkin vielä vasta haaveillaan, kun mies vasta tuossa jokunen aika sitten myönsi, että hän kolmannen vielä myös tahtoo. Mutta ei suostu ukko kuitenkaa vielä ehkäisyä pois jättämään, kun alunperin on ollu puhetta, että mä haluan raskauksien väliin vähintään vuoden. Mulle se nyt olis tässä vaiheessa ihan sama, kun kuume on niin kova, että pari kuukautta sinne tänne. Todennäköisesti siis syyskuussa luovutaan ehkäisystä. Muksut on 3-v3kk ja 10kk ikäiset.
 
Meidän lapset on myös 4 v. ja 1 v. Itse toivoisin vielä ainakin kahta lasta lisää, mutta voi olla että ei tuo ukko enää siihen suostu :D Oonkin vitsaillut että jos saan tuon miehen vielä heltymään, niin pitää hankkia kerralla kaksoset :LOL: Ei ole edes ihan kaukaa haettua, koska suvussa on useammat kaksoset...



 
J84
Täältä löytyy kanssa yksi mamma joka haaveilee kolmannesta lapsesta. Vanhin on 8,5 vuotta ja nuorin on 7,5kk. Kolmas olisi jo oikein tervetullut, mutta täti ei ole vielä alkanut kyläilemään. Joten sitä odotellessa...
 
Täällä olis kans hirvee kuume,muta ei vielä olla kortsusta luovuttu...Olen perustanut puolisen vuotta sitten yrityksen joten pakko ajatella järjen kanssa tämä kuume nyt vaikka mieli tekis antaa mennä vaan...Meillä on kaks poikaa ennestään.2v ja 4v.
Kuumeilu on yhtä tuskaa!Mietin vain että lähteeköhän minulta ikinä tää vaavikuume...
Onneksi mies jo tänään sanoi että kohta ruetaan yrittään..... :D :D :D :D
Mutta tsemppiä muillekkni kuumeilijoille ja ehkäpä jutustellaan taas kun aletaan odottaa plussaa :D
:hug: kaikille!
 
aippax2
Täällä on kärsitty vauvakuumeesta siitä lähtien kun kakkonen syntyi -06. Valittavasti matkaan on tullut suuria mutkia. Mies ei sitten jaksanutkaan perhe-elämää vaan otti ja jätti meidät reilu vuosi sitten aivan yllättäen. Aamulla kertoi kuinka rakastaa meitä ja sitten seuraavana aamuna baari-illan jälkeen kertoi löytäneensä toisen. Mutta sen nyt on jo ihan toinen juttu...No onneksi siitä on jo jotenkin toivuttu ja saatu elämä pyörimään ilman isiä. Toki lapset tapaavat säännöllisesti isäänsä.

Haaveissa siintää kuitenkin se kolmonenkin sitten joskus. Onhan tässä vielä muutamia vuosia aikaa. Ja olenhan minä löytänyt nyt jo! rinnalleni miehen kenen kanssa voisin kuvitella saavani sen kolmosen sitten joskus!

Haaveillaan ja kuumeillaan =) !
 
MInä myös :wave: Meillä on 4v. (ens kuussa 5v.) ja (kohta)2v. pojat. Ite olen hieman pähkäillyt tän vauvakuumeen, siis ollakko vaiko eikö olla, kanssa muutaman kuukauden. Eilen illalla mainitsin tästä vauva asiasta miehelle nukkumaan käydessä, hän vaan tuumasi että pitää miettiä ja minuutin päästä hän jo oli sikeässä unessa :eek: :LOL: Joten täytyy ottaa parin päivän päästä uudelleen puheeksi.
Minä kyllä jotenkin niin haluaisin vielä yhden vauvan, on ne niin ihania :heart:
 
Täällä on vielä yksi lisää! Ennestään kotoa löytyy 4v ja kohta 2v tytöt ja haaveissa on vielä yksi lapsukainen lisää. Mies on suostuvainen, mutta itse vielä mietin. Lähinnä ajattelen omaa jaksamista lasten kanssa. Ihmettelen itse miksi en nyt iloseina vaan anna kolmosen tulla jos on tullakseen. Mikä minulle nyt tuli kun mies suostui? Onko muita joilla sama tilanne?
 
Pakko myöntää: kolmonen on haaveissa. Mulla lapset jo 6 ja 4, vanhempi lähtee jo kouluun. Vieläköhän sitä jaksaisi aloittaa kaiken alusta? Ikinä ei ole ollut näin vaikeata päättää, 'tekisikö' lapsen vai ei. Onko nämä epäilykset merkki siitä, etten oikeasti haluakaan enää lasta? Vai onko minusta tullut vaan vanha?
 
Kolmonen haaveis, äijäkin innolla odottas, sekä lapset käypi toisinaa äipän masulla ja kyselevät, joko siel kasvaa meidän vauva. (muutamille läheisille tulos vauvoi ja muksut nähneet niie mahoi ja tietävät mis ne vauvat kasvaa) =) Miul 4 ja 2 vuotiaat täl hetkel.
 
Loikkaan tuolta kolmatta lasta kaipaavista tänne... :)
Tulkaa tyttäret sinne mukaan turisemaan!! :wave: =)

[/b]touko-anni, Mulla oli sama tilanne jonkin aikaa sitten! Heinäkuun alussa mies näytti vihreää valoa kolmoselle, kun olin vakavasti kuumeillut vauvasta jo muutamia kuukausia. Sen jälkeen meni pupu pöksyyn ja rupesin empimään kolmosta, että jospa ei vielä vaan ehkä myöhemmin... Nyt jälkeenpäin mies naureskeli, että tuohan oli hyvä todiste käänteispsykologian toimimisesta! Eli kaikki miehet vaan suostumaan naisten vauvahaaveisiin, niin nopeasti se kelkka kääntyypi toiseen suuntaan!! :LOL: Mies mietti, että nyt haluaa hirmusti kolmosen, ja että olisi pettynyt pahasti, jos olisinkin päättänyt, etten haluaisi kolmatta lasta! :LOL:
Ymmärrän hyvin, miltä susta tuntuu! (ja myös monista muista!) Ja kyllähän me tiedetään, että ei tuo käänteispsykologia taida kumminkaan toimia, kun on kova vauvakuume, niin siihen ei auta mikään muu, kuin vauva! ;) Toisaalta se siinä itseä mietitytti, että miten pystytään liikumaan autolla, kaupungilla, ulkomaanmatkoilla.. miten käy lastenhoitoapujen sun muuta. Onhan se suuri elämänmuutos koko perheelle!
Mulla kanssa muuten 4v ja ihan pian 2v lapset!! Nyt kuumeilen kovasti kolmosta ja eka yrityskierto meneillään. Jännää on, kun oottelen juuri menkkoja alkavaksi!!

Rohkeasti vaan tytöt eteenpäin kohti tuntematonta tulevaisuutta! kyllä tulette hyvin selviämään kolmen lapsen kanssa! Miettikääpä sitä ihanaa tuhisevaa pientä kääröä sylissä! :heart: :heart: Ja mikä ilo lapsesta tulee olemaan sisaruksille!! =)
 
Minäkin voisin liittyä tähän pinoon, koska meillä on tutkimukset kesken ja lupaa kolmosen yritykselle ei ole vielä saatu. Meillä siis kolme perättäistä keskenmenoa takana ja tutkimukset tästä kesken. Ekoja kuukautisiakin odottelen viimeisen synnytyksen jäljiltä (joka oli heinäkuun lopussa).
 
No nyt se mies sit ei olekkaan innostunut kolmannesta, kun otin sen puheeksi :( No minä siinä sitten itkeä tihrustin muutamana päivänä asian johdosta ja sitten kokosin itteni ja olen ruennut suunnittelemaan kaikkien vauvatarvikkeiden myyntiä. Meillä kun on kakki tallessa, pinnasänky, hoitopöytä, kaukalo, sitteri jne. ja kaikki vaatteet. No mutta yllättäin mies onkin sit ollut vähän sitä mieltä että ainoastaan vaunut myydään (ne on ihan vaan vaunut ja rattaat meillä on erikseen). Jaa ota tuosta nyt sit selvää mitä se meinaa |O :eek: :headwall: Mutta nyt olen suunnitellut että odotan tän kierron loppuun ja varaan sit ajan terkkarille ja hankin jonkun ehkäisyn. Ja sit rupeen varailemaan kirpparipöytää ja lehteen ilmoitusta.... Jos ei kerran enää niin ei sitten, tuntuu vaan niin surulliselta, kun olen koko ajan halunnut vielä yhden lapsen :'(
 

Yhteistyössä