Löytyykö kaupasta

jotain valmispullaa tai muuta leivonnaista, jossa ei ole kananmunaa? Keksejä on, sen tiedän, mutta onko jotain muuta? Yleensä olen leiponut meidän muna-allergiselle itse, mut nyt en jaksais ja ehtis. On tulossa yllätysvieraita ja mieluiten ostaisin jotain, mitä meidän allerginenkin voi syödä, ettei tarttis alkaa häntä varten erikseen leipomaan. Sekä suolaiset että makeat käy.

Älkää vastatko, että mee kauppaan lukemaan tuoteselosteita. Sitä olen joskus tehnytkin, enkä ole mitään löytänyt. Onko sellaisia siis olemassakaan, vai eikö vaan siinä kaupassa sattunut olemaan mistä joskus aikaisemmin etsin?
 
Essiorvokki
Vilkaisepa gluteenittomien tuotteiden hyllyä/pakastinta! Siskoni joutuu moniallergisen lapsen imetyksen takia olemaan kotimaisviljattomalla+maidottomalla+kananmunattomalla dieetillä ja juuri löysin Citymarketista hänelle sopivia pakastettuja suolaisia pasteijoita sekä rinkulamunkkeja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essiorvokki:
Vilkaisepa gluteenittomien tuotteiden hyllyä/pakastinta! Siskoni joutuu moniallergisen lapsen imetyksen takia olemaan kotimaisviljattomalla+maidottomalla+kananmunattomalla dieetillä ja juuri löysin Citymarketista hänelle sopivia pakastettuja suolaisia pasteijoita sekä rinkulamunkkeja.
Ei kiitos. Niitä on meillä ollut joskus toisen lapsen vilja-allergian vuoksi ja oli kyllä sen verran kamalia, et ei kiitos. :x
 
Essiorvokki
Enpä toki itse ole noita maistanut, kun en tartte, mutta keliaakikkosukulaiselle ovat kyllä kelvanneet. Ei ehkä sitten vaan ole viitsinyt sanoa, jos ovat kamalia... Tietysti, kun ei kerta kaikkiaan VOI syödä kotimaisia viljoja, on pakko tyytyä eri makuisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essiorvokki:
Enpä toki itse ole noita maistanut, kun en tartte, mutta keliaakikkosukulaiselle ovat kyllä kelvanneet. Ei ehkä sitten vaan ole viitsinyt sanoa, jos ovat kamalia... Tietysti, kun ei kerta kaikkiaan VOI syödä kotimaisia viljoja, on pakko tyytyä eri makuisiin.
No jos ei ole vaihtoehtoja, niin ehkä sitten.
 

Yhteistyössä