Löytyy maailmasta vielä rakkautta ja hyvyyttäkin: KATSO... :´)

Osaankohan linkittää oikein...
http://www.godtube.com/view_video.php?viewkey=8cf08faca5dd9ea45513

Olen katsonut tästä parista joskus dokumentin. Muistaakseni poika vammautui ja isä alkoi urheilemaan vain poikansa tähden jotta poika näkisi ja kokisi elämää kuten me muutkin. Toi video saa padot väkisinkin virtaamaan eikä itkua kykene pidättelemään :'( :heart: :snotty: :'( :heart: :snotty:

no
Ihana, niin ihana. Tunteella isä urheilee. Voi kumpa kaikki vammautuneiden lasten vanhemmat jaksaisivat siltikin, vaikeista hetkistä huolimatta, iloita siitä mitä ovat saaneet. Itsekkin sairaan lapsen vanhempana joutuu monesti puntaroimaan niitä omia tunteita ja voimavaroja. Mutta ajattelen että tämä osa on minulle annettu, ei siitä auta valittaa. Täytyy löytää niitä positiivisia puolia asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ihana, niin ihana. Tunteella isä urheilee. Voi kumpa kaikki vammautuneiden lasten vanhemmat jaksaisivat siltikin, vaikeista hetkistä huolimatta, iloita siitä mitä ovat saaneet. Itsekkin sairaan lapsen vanhempana joutuu monesti puntaroimaan niitä omia tunteita ja voimavaroja. Mutta ajattelen että tämä osa on minulle annettu, ei siitä auta valittaa. Täytyy löytää niitä positiivisia puolia asioista.
:hug: :hug: :flower:

Ex-fundis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi liikuttava. Ihana :)
Oli kyllä ihana :)

Tämä taas on musta enemmän sairas, noita dokkareita kun on noista fundamentaleista tullut nähtyä:

http://www.godtube.com/view_video.php?viewkey=9c69d4acc9dd49eaf89f

God tube... :/
Hieman oli imelä mun mielestä tuo video. En itke silloinkaan kun mieheni monivammaista serkkua ulkoilutetaan joka päivä tuossa raitilla. Tuskin hänen vanhempansa edes sääliäni kaipisivatkaan.
Jokaisen vammaisen vanhemmat omistautuvat varmasti lapsilleen.

ihana
Laittaa miettimään omaa äitiyttään. Onko pakko huutaa ja olla väsynyt jamasentunut ja laiska paskamutsi.

jaksaa taas yrittää olla vähän parempi äiti.

Ja se Raamatunlause siinä lopussa oli kyllä niin totta kaikin puolin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Hieman oli imelä mun mielestä tuo video. En itke silloinkaan kun mieheni monivammaista serkkua ulkoilutetaan joka päivä tuossa raitilla. Tuskin hänen vanhempansa edes sääliäni kaipisivatkaan.
Kyllä mä itken onnesta tuon videon pojan puolesta kun näkee että hän on onnellinen siitä mitä isänsä kanssa kokee. Itken myös kun näen mitä isä tuossa tekee pojan hyväksi. Ihan uskomatonta uhrautumista, rakkautta ja urheutta! Jos se ei anna meille muille toivoa ja iloa niin mikä antaa? On ihan ok ja normaalia liikuttua tuosta :)

ihana
Mun tunteeni ovat ainakin kaukana säälistä.
ihaillen katsoin miten tuo isä jaksaa omistautua pojalleen ja pitää samalla huolta myös omasta hyvinvoinnistaan ja jaksamisestaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ihana:
Laittaa miettimään omaa äitiyttään. Onko pakko huutaa ja olla väsynyt jamasentunut ja laiska paskamutsi.

Tollaset videot on hyviä sillä ne antaa kyllä voimaa ja vaikeina hetkinä muistuttaa ettei kaikilla ole niin helppoa ja silti ne jaksaa. :hug: :)

Mun tunteeni ovat ainakin kaukana säälistä.
ihaillen katsoin miten tuo isä jaksaa omistautua pojalleen ja pitää samalla huolta myös omasta hyvinvoinnistaan ja jaksamisestaan..
Toi on niin totta! Sääli on kaukana tästä videosta!!! Tulee vain hyvä mieli!!! Hyvinhän heillä on asiat. Dokumentinkin heistä olen nähnyt. :) Ovat kääntäneet vastoinkäymisen voimakseen ja elävät täyttä elämää.

ihana
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:

Tollaset videot on hyviä sillä ne antaa kyllä voimaa ja vaikeina hetkinä muistuttaa ettei kaikilla ole niin helppoa ja silti ne jaksaa. :hug: :)
Niinpä
Mitä hitsiä mä' valitan joka päivä lapsilleni miten ne jaksaa mua suututtaa ja olla sitä ja tätä. ne ovat terveitä ja kilttejä lapsia.

Mitä minä valittaja tekisin jos mulle suotaisiin lapsi joka ei ole terve. :headwall:

Nyt mä muutun paremmaksi äidiksi. Ainakin yritän.

Yhteistyössä