Löytyisikö täältä mies- tai naispuolinen ystävä?

• Viestiketjun aloittaja "Nitta"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Suosittelen ap:lle jotain nettideittipalstaa.. siellä on paljon erityisesti keski-ikäisiä perheellisiä väärinymmärrettyjä miehiä, jotka kaipaavat läheistä ystävää. ;) Parikymppiset tytöt ovat kuulemma niitä suosituimpia ystävä-matskuna.. ja ei sitten välitetä niistä hulluista, vaihoharhaisista vaimoista. Ne kun ei aina ymmärrä miten syvää ystävyyttä sitä voikaan tuntea! :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";28774798]Suosittelen ap:lle jotain nettideittipalstaa.. siellä on paljon erityisesti keski-ikäisiä perheellisiä väärinymmärrettyjä miehiä, jotka kaipaavat läheistä ystävää. ;) Parikymppiset tytöt ovat kuulemma niitä suosituimpia ystävä-matskuna.. ja ei sitten välitetä niistä hulluista, vaihoharhaisista vaimoista. Ne kun ei aina ymmärrä miten syvää ystävyyttä sitä voikaan tuntea! :D[/QUOTE]

Siinäpä suosittele, jos täältä löytyy kumppani niin mitä sitten sanot

"Tinka"
Mä haluaisin ystäväksi 25-32v naisen. Mielellään ei pieniä lapsia vaan n. 9-14-vuotiaita.

Haluaisin, että ystäväni tykkäisi liikkumisesta/urheilusta (ei siis laiskaa sohvaperunaa) ja ei haittaa vaikka olisi nätti/kaunis/söpö. En kuitenkaan ole lesbo, sitä turha pelätä.

Luonteesta sen verran, että sellanen hassunhauska, rento ja nauravainen.

"vieras"
[QUOTE="Tinka";28774845]Mä haluaisin ystäväksi 25-32v naisen. Mielellään ei pieniä lapsia vaan n. 9-14-vuotiaita.

Haluaisin, että ystäväni tykkäisi liikkumisesta/urheilusta (ei siis laiskaa sohvaperunaa) ja ei haittaa vaikka olisi nätti/kaunis/söpö. En kuitenkaan ole lesbo, sitä turha pelätä.

Luonteesta sen verran, että sellanen hassunhauska, rento ja nauravainen.[/QUOTE]

Olen 25v ja minulla on 14v lapsi. Olen lesbo, ei kai haittaa? Kai säkin olet söpö/nätti/kaunis?

Yhteistyössä