Löysät paikat

• Viestiketjun aloittaja Seksi sucks
  • Ensimmäinen viesti
Seksi sucks
On ilmennyt uusi ongelma minulle. Ennen olin todella piukkapaikkainen, mutta nyt on ilmeisesti jokin muutos tapahtunut. Nykyisellä miehelläni on ihan hyvänkokoinen kalu, mutta hänestä olen ilmeisesti aika löysä. Itse en olisi moista edes tajunnut, mutta kaipa on totta, kun toinen niin sanoo. Eipä ole ennen ollut tällaista ongelmaa. Seksistä nauttiminen on kärsinyt ihan kympillä. Aina olen aiemmin nauttinut ilman ongelmia, mutta nytpä sitten on. Nyt pitäisi siis alkaa tehdä lantionpohjan liikkeitä. Mahtavatkohan auttaa? Vai onko seksistä nauttiminen mennyttä aikaa?

auttaa
Lantionpohjan lihasten harjoitukset pitäisi kuulua jokaisen naisen perusliikuntaan. Samat lihakset toki harjaantuvat orgasmissa, mutta on niitä hyvä osata käyttää aktiivisesti.
Ja siirtyyhän samalla tena-aina myöhemmäksi.

Synnytykset tietysti vaikuttavat, mutta eivät tee paikoista lopullisesti niin löysiä, etteikö seksistä nauttisi molemmat.

henkinen väkivalta
Onko miehesi alkanut vähätellä sinua muissakin asioissa? Kuulostaa siltä kuin hän yrittäisi alistaa sinua henkisesti. Mies vaihtoon heti, jos vastaavia kommentteja tulee enemmänkin.

Paikat eivät todellakaan löysty itsekseen. Liika kosteus saattaa tuntua löysyytenä ja kuivuus vastaavasti tiukkuutena.

taru
Olen havainnut itselläni saman, eli paikat ovat "löystyneet". Tämä kylläkin johtuu siitä, että olen lopettanut pillerit --> kosteus alakerrassa on lisääntynyt todella paljon --> enemmän kosteutta -->vähemmän kitkaa --> paikat tuntuu (varsinkin miehestä) löysältä.

Heh, yritäpä esittää asia niin, että miehesi vaan on niin kiihottava, että kostut ihan älyttömästi! Ja että ne hänen aikaisemmat naisensa tuskin ovat kiihottuneita olleetkaan, kun kerran tiukalta (ja kuivalta)on tuntunut. =)

Seksi sucks
EI ole yhtään synnytystä takana... Tuota kostumista olen itsekin epäillyt osasyyksi. Mutta pitänee skarpata noiden lantionpohjanlihasten harjoittelussa. En vaan muista tehdä niitä... Pitänee ottaa tavaksi laittaa puhelimeen vaikka muistutus. Olen kyllä hieman myös sitä mieltä, että mieheni saattaa yrittää alistaa vaan minua tällä asialla... Mene ja tiedä...

Anatomia ja hormonit.
Muistini mukaan jommassa kummassa IP lehdessä käsiteltiin joko eilen 5.10 tai 4.10 naisten anatomian erilaisuutta. En lukenut artikkelia sen syvällisemmin, mieleeni jäi klitoriksen sijainti ja kuinka syvällä tai pinnassa se on.

Joskus aikaisemmin olen lukenut jostakin mediasta, että klitoriksen esinahka, eli klitorishuppu saattaa peittää klitoriksen ja estää sen stimuloitumisen yhdynnässä. Tähän löytyy taas apua ns. intiimikirurgiasta, jossa klitorishuppuun tehdään viilto, jolla klitoris vapautuu ja pääsee stimuloitumaan yhdynnässä.
Määrätyissä kulttuureissahan poikien esinahan leikkaaminen kuuluu kulttuuriin. Se onko ko toimenpide hyvä vai huono seksin kannalta on kaksipiippuinen asia.

Eräässä artikkelissa taasen todettiin yhdysvalloissa kehitetystä orgasmivoiteesta Creme Witara?, jota hieromalla naisen genitaalialueelle nainen saisi multiorgasmeja. Artikkelissa todettiin lisäki, että kyseisestä voiteesta ei ole mitään apua, mikäli naisen verestä puuttuu oksitosiini niminen aivolisäkehormoni. Tämä hormoni aikaansaa naisella nänni- ja klitoriserektion, emättimen kostumisen, sekä on edellytyksenä orgasmin saamiselle.
Oksitossinihormoni poistuu naisen verestä, mikäli nainen on vihainen, äkäinen, huonolla tuulella, stressaantunut jne, koska adrenaliini hormoni syrjäyttää oksitosinin naisen verestä, eikä nainen saa orgasmia yrittipä mies mitä tahansa.

Naisen "seisokki" perustuu samaan ilmiöön kuin siittimen jäykistyminen. Klittaan ja häppäreihin on virrattava riittävästi verta, jolloinka erektio syntyy ja pelit ja pensselit ovat toimintavalmiita.
Erektio-ongelma ei siis ole vain miesten ongelma, vaan naisen erektio on vasta nousemassa esiin- jos ei seisokkia- ei orkkuja.

Ongelmaksi näyttää muodostuvan naisten kova skaba "kikkelistä". Se joka on treenannut alapään lihakset ja ottaa suihin, niin on "markkinaraollaan markkinajohtaja". Nämä aikuispissikset- munahaukat, baarikärpäset jne valtaavat markkinat markkinoidessaan aktiivisesti "treenattua tuotettaan".

Yhteistyössä